Of als je de auto niet vies wilt makenquote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nog eentje:
Als je niks hebt om te offroaden, dan ga je maar over willekeurige dingen heen rijden:
[ afbeelding ]
Dat zou wel een fantastische grap zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
En dat er dan een briljantje langskomt die je velg met een motorketting aan de paal vastmaakt
Nieuwsbericht van het ongeval.quote:Police said the driver of the truck was likely traveling too fast for the off-ramp, and the driver also cut off other vehicles on the ramp. As a result of the excessive speed, the truck overturned and damaged a guardrail along the ramp, police said.
The truck driver suffered minor injuries, according to police. No one else was injured.
Jeetje, die kabinequote:Op maandag 5 april 2010 23:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog 1 mooie meer, de rest zijn niet zo spectaculair
[ afbeelding ]
En nog een nachtshot van totaal wat anders:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat de Amerikaanse tweelingbroer of zus van Alex!quote:Op maandag 5 april 2010 23:41 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nog eentje:
Als je niks hebt om te offroaden, dan ga je maar over willekeurige dingen heen rijden:
[ afbeelding ]
Wat een mazzel voor die bestuurder...quote:
Volgens mij dat laatstequote:Op dinsdag 6 april 2010 02:19 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt een beetje als een gevalletje remmen failure ofzo.. of het is een giga idioot
Maar wel een mooi plaatjequote:Op dinsdag 6 april 2010 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Ff een veel te groot plaatje spammen.
Gisteren geschoten:
[ afbeelding ]
Mooi, vooral met die dreigende lucht op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:13 schreef Tjabbo het volgende:
Ff een veel te groot plaatje spammen.
Gisteren geschoten:
[ afbeelding ]
Weet je al wanneer je hem gaat ophalen dan?quote:
Vrijdagochtendquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mooi, vooral met die dreigende lucht op de achtergrond
[..]
Weet je al wanneer je hem gaat ophalen dan?![]()
Doe mij de middelste maarquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje, die kabine
En mooi nachtelijk kiekjeIk wil die laatste wel maar dan in het paars
ssssssssssssssst!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de Amerikaanse tweelingbroer of zus van Alex!Die rijdt hier als een idioot over het middenstuk van een rotonde enzo
Prettyquote:
Ach, ik zou niet moeilijk doen over welke ik kreeg als ie maar paars is!quote:
Hij is weer zo zacht als babybilletjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pretty
[..]
Ach, ik zou niet moeilijk doen over welke ik kreeg als ie maar paars is!![]()
Die van mij ook nog steedsquote:
quote:
Ik heb 'm gekleid en toen gepoetstquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steedsAl hebben er weer vogels gepoept
![]()
![]()
[..]helemaal vergeten te reageren
![]()
Maar wat tof!Hoe laat enzo? En wel je camera mee he?
![]()
Ik heb het gelezen en de pics gezienquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb 'm gekleid en toen gepoetst
Alleen heb hem niet helemaal kunnen doen, doordat het begon te druppelen
Okéquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen en de pics gezien![]()
Ik had een mooie dag, dus kon em helemaal poetsenAl bemerkte ik van de week dat ik per ongeluk het spuitdingetje van de ruitenwisservloeistof dusdanig verdraaid had dat ie de verkeerde kant op spoot
![]()
Dus nog even terug draaien
Uurtje of 10 daar zijn, dus ben hopelijk met een uur of 12 wel weer thuisquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steedsAl hebben er weer vogels gepoept
![]()
![]()
[..]helemaal vergeten te reageren
![]()
Maar wat tof!Hoe laat enzo? En wel je camera mee he?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |