Nah:quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:25 schreef Barcaconia het volgende:
Felgeel vind ik wel wat. In die kleur wil ik mijn V300 laten spuiten
Paars isquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:24 schreef Erasmo het volgende:
Weet nog niet wat voor kleur ik de auto doe, iig wel wat speciaals. Een DS/CX boer bij me in de buurt heeft een paarse DS met daar overheen hoogglans parelmoer, dat is wel
De bumpersteunen achter (en wellicht ook voor) zijn voorzien van sleufgaten: bouten v/d bumpersteunen een slagje los draaien, bumper monteren, bouten v/d bumpersteunen weer vast zetten. Klaar !quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:31 schreef Erasmo het volgende:
Na veel pijn en moeite alles klaar om de nieuwe bumper erin te hangen, staan de 2 achterste inkepingen een centimeter te ver uit elkaar![]()
Dan maar een gaatje ernaast bij beunen en een laagje steenslag erop
Gaaf !quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:46 schreef Erasmo het volgende:
Btw 2CV je motorfoto is klaar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb er vandaag nog maar één gezien.. En gisteren ookquote:
Zolang er Hyunwattes op de kofferbak staat, blijft kwaliteit een illusiequote:Op zaterdag 3 april 2010 21:48 schreef 2cv het volgende:
Leuk dat de verf goed is, maar is de rest ook goed ?
Dat heb ik ook gedaan maar de sleufgaten zitten te ver naar buiten...quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
De bumpersteunen achter (en wellicht ook voor) zijn voorzien van sleufgaten: bouten v/d bumpersteunen een slagje los draaien, bumper monteren, bouten v/d bumpersteunen weer vast zetten. Klaar !
[..]
Gaaf !Maar wat heb je er mee gedaan ? De roest op de veerbollen lijkt zo oranje. maar het is een toffe foto !
Nog erder dan een BX zo te horen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
jah, maar bij Hyunwattes gaat alles prematuur aan bonken![]()
Ik heb wel eens een nagelnieuwe gekregen van een werkgever, en dat ding heeft in 2 jaar tijd denk ik een compleet nieuwe gekost aan werkplaatsuren; bak (7500 km), radiateur 2 keer, elektrische ramen; 3 keer een schakelaar, en allebeide motortjes, r.a.w. hendeltje, paar schakelaars in het dash, stuurcomputer, diverse deursloten.. ruitenwissermotor, pfff. wat niet
![]()
R.o.m.m.e.l.²
HDR ?quote:Op zondag 4 april 2010 01:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan maar de sleufgaten zitten te ver naar buiten...
Dmv HDR heb ik er zoveel mogelijk details uitgeperst
quote:vandaag weer wat gedaan aan de supra. jos had ook een vrije dag en kwam weer helpen. top
Was weer gezellig en goed opgeschoten. alles afgekregen wat we wilden en ook nog even gereden. heerlijk.
1) Bij de onderste IC aansluiting is een stuk buis dat eigenlijk niet groot genoeg was qua omtrek (60mm ipv 63mm) vervangen door een mooi alu buisje dat wel perfect past.
2) Mooie zwarte vacuum slang op de plek van een rice blauw samco ding gelegd. lijkt nu veel gaver zonder dat blauw. zodra ik meer zwarte slang binnen heb ga ik ook de boost controller slangen vervangen.
3) de a-pillar met klokjes zit er in. Dat was nog wel even een klus zeg, want er was nog 1 ding nog nooit echt goed onder handen genomen in mijn auto en dat was de electronica. Die was echt zwaar vernacheld door de duitser die de auto ooit voorzag van een zelf-gemaakt bosch alarm, en het aandurfde om de radiostekkers allemaal af te knippen![]()
Enorm veel draden die los lagen dus, een aantal die geen contact maakten en weer anderen die constant kortsluiting gaven. geen wonder dat af en toe mijn radio het niet deed
Maar goed, het dashboard hebben we helemaal open gehaald en alle overbodige draden (van het oude alarm dus, en ook nog wat van de oude car telefoon) zijn verwijderd. de overgebleven draden zijn netjes bij elkaar gebonden en getaped. Alle uiteindjes zitten netjes gesoldeerd waar nodig. Ja want er waren nog wat originele duitse kroonsteentjes aanwezigen die zijn gelukkig ook weg.
Na dus een anderhalf uurtje extra werk ziethet er dan zo uit:
de pasvorm van de pillar is echt geweldig. hij past plug&play, en ondanks dat er een sticker meegeleverd was waarop stond dat enige modificatie vereist was af en toe was dat niet nodig. Het enige dat op maat gemaakt moest worden waren de gaten. er moesten wat randjes afgebraamd worden en toen pasten de klokjes al heel mooi.
het resultaat mag er zijn voor een middagje hobby'en!
High Dynamic Range/quote:Op zondag 4 april 2010 01:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nog erder dan een BX zo te horen.
[..]
HDR ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |