Ik tank altijd goedkoopquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Leuk wagentje in de OP
Oeh en even een erg leuke aanbieding:
[ afbeelding ]
Volgende week zondag lekker goedkoop tanken dus
Dakar bumper:quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat voor een bumper ben je aan het monteren dan?
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:51 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac heeft sinds 6 weken een afkeer van Peugeot.
Goedkoop ???quote:
Dat kost je 4 seconden extra naar de 100quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Tering, zijn die prijzen zo gestegen?quote:
WIj betalen c.a. 60 cent voor 1 litertje gas hier in Delfzijlquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tering, zijn die prijzen zo gestegen?
Net mijn auto nog volgegooid met benzine voor 54ct, de prijs is hier ook flink gestegen door die hoge dollar
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat kost je 4 seconden extra naar de 100Valt wel mee, hij is ook gestroomlijnder aan de onderkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit er iig op:
En morgen gaat hij er weer af
Moet wat aan gelast worden en rood kan écht niet![]()
Hij wordt waarschijnlijk zwart:
Of wellicht geel:![]()
geef de rest van die roestbak ook eens een kleurtjequote:Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Valt wel mee, hij is ook gestroomlijnder aan de onderkant
Hij zit er iig op:
[ afbeelding ]
En morgen gaat hij er weer af
Moet wat aan gelast worden en rood kan écht niet![]()
Hij wordt waarschijnlijk zwart:
[ afbeelding ]
Of wellicht geel:
[ afbeelding ]
Tis echt niet normaal meerquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tering, zijn die prijzen zo gestegen?
Net mijn auto nog volgegooid met benzine voor 54ct, de prijs is hier ook flink gestegen door die hoge dollar
Da's een poos geledenquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:40 schreef Barcaconia het volgende:
Pfoeh, de laatste keer dat ik het gezien heb was gas geloof ik nog 45-50ct per liter
Ik woonde dan ook niet in de randstadquote:
http://nieuws.brandstof-z(...)p-hoogste-punt-ooit/quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik woonde dan ook niet in de randstad(en zo lang is dat helemaal nog niet geleden).
Nog nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
geef de rest van die roestbak ook eens een kleurtje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |