Een hippe truc met photoshop waarbij het resultaat doorgaans tot het volgende lijdt:quote:
yep SLM. Smoke Lens Metersquote:Op zondag 4 april 2010 01:45 schreef Sounddragon het volgende:
naais Tjabs![]()
zijn dat van die blackout klokkies die helemaal zwart worden als ze uit zijn ??
Zeker olie temp en vacuum of zo?quote:Op zondag 4 april 2010 11:32 schreef Anne het volgende:
Hey, ik had nog van die metertjes liggen! Ik was te lui om ze toentertijd terug te sturen.
Olietemperatuur en oliedrukquote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zeker olie temp en vacuum of zo?
de meeste honda eigenaren moeten dat zo nodig hebben.
Dat laatste klinkt bekend. Heb je eindelijk alles rond en geregeld, kan iemand toch nietquote:Op maandag 5 april 2010 15:20 schreef Dingest het volgende:
Wehe, ze hebben die verlepte Kabouter Plop-pop bij Dalen gestolenBlij toe, ik vond het zo'n irritant ding iedere keer als ik het dorp in reed.
Lekkere plaatjes, PaalAl moet ik zeggen - bewerkt/gefaked of niet - die foto van die boot vind ik er wel mooi uitzien
![]()
En ik begin een hekel te krijgen aan een aantal van m'n vrienden bij het plannen van iets. Of ze laten heel laat iets van zich horen, of ze zeggen te kunnen terwijl dat eigenlijk niet zo is. Als je een fietstocht in de planning zet en die duurt vijf dagen, en iemand heeft halverwege ergens een verplichting, dat kan die in principe gewoon niet hoor
Dat is wel zonde, maar wie weet kom je juist wel beter terechtquote:Op maandag 5 april 2010 16:15 schreef Barcaconia het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Ik kan lekker op zoek naar een nieuw appartement, maar ik wil niet![]()
Ik kom nooit meer zo goed terecht als ik nu zit waarschijnlijk
Pasen... Voor mij betekend t niks anders dan een extra dag weekendquote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, iedereen een fijne paas gehad?
Gave Kurzhauber!
Dat sowieso niet. Ik woon downtown + aan het water en de huurtarieven gaan van wintertarief naar zomertarief dus alles in deze locatie wordt ongeveer 6x zo duur per maandquote:Op maandag 5 april 2010 16:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is wel zonde, maar wie weet kom je juist wel beter terecht
Dat heeft lang geduurd, voordat je deze OP zagquote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen, iedereen een fijne paas gehad?
Gave Kurzhauber!
Ghehehe, hier zeggen ze altijd dat het aan de luchtvering ligtquote:
Ach, hij heeft iig luchtvering. Daar zal het dus wel aan gelegen hebben, die bocht heeft daar niets mee te makenquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehehe, hier zeggen ze altijd dat het aan de luchtvering ligt
Ik zal zo eens kijken wat ik kan vindenquote:
Geweldig plaatjequote:
Nog 1 mooie meer, de rest zijn niet zo spectaculairquote:Op maandag 5 april 2010 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geweldig plaatje![]()
Hopelijk heb je meer leuke kiekjes kunnen schieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |