quote:Op donderdag 1 april 2010 20:22 schreef Ritmo het volgende:
Arie Boomsma is echt een voorbeeld voor elke Christen in de wereld.
Een gristen die zijn hersens niet voor zijn geloof heeft ingeleverd.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:22 schreef Ritmo het volgende:
Arie Boomsma is echt een voorbeeld voor elke Christen in de wereld.
Idd.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een gristen die zijn hersens niet voor zijn geloof heeft ingeleverd.
Onzettend serieus?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arie Boomsma. Wat een ongelooflijk walgelijke sukkel die zichzelf zo ontzettend serieus neemt![]()
.
Laat je het even weten als je zo'n blits camera'tje hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Patch het volgende:
Net voor de 2e keer een tv-tip verzonden.
De eerste die ik opgaf was ook uitgezonden.
Ben benieuwd![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Laat je het even weten als je zo'n blits camera'tje hebt gewonnen?
quote:De gasten van de uitzending van 2 april zijn onder anderen: Jaap van Zweden, Jack Spijkerman, Willem Meijer, Cees van Raak en Pierre van der Pol. Muziek is er van van Elle Bandita, Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Elle zelf ook dus dat treft.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Zag er best vies uit.
Dat hele wijf is vies. Net als d'r kutmuziek.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Elle Bandita ging toen toch moonwalken op de DWDD-tafel? Zag er best vies uit.
Je vergeet Jan Smitquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:49 schreef Ritmo het volgende:
Naast Armin nog een Nederlandse topper in een muziekgenre.
Ja, dat kan nu weer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:07 schreef Paul het volgende:
Sjek Spijkerman
Anders ik wel, wat een lelijk dingquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef Xenomaniac het volgende:
Voor 80k had ik dat ding meteen verpatst.
Is nu heel groot in Spanje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Nico Swinkels
Ajacied he?quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:16 schreef Adelante het volgende:
Ik blijf Jack de grootste hypocriet van NL tv vinden
Lekker genuanceerd weer, Ritmo. Zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:38 schreef Ritmo het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat we kerken in z'n geheel gewoon gaan verbieden?
Dat is toch juist hoe het tegenwoordig gaat? Iets gaat 1 of meerdere keren mis en het moet allemaal maar weg, stop, verboden?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd weer, Ritmo. Zo ken ik je weer.
Volgens mij staat in de bijbel niet "zij zult geen paddo's eten". er zijn ook een boel atheisten die anti-paddo zijn. zo ook de feesten in Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch juist hoe het tegenwoordig gaat? Iets gaat 1 of meerdere keren mis en het moet allemaal maar weg, stop, verboden?
Zie de afgelaste feesten in Rotterdam, de nu al verneukte bekerfinale, het paddoverbod en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ja, maar het is de kerk. Dan mag je lekker schoppen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lekker genuanceerd weer, Ritmo. Zo ken ik je weer.
Vond het wat smakeloos vanavond. De manier waarop die gruwelijke foto *pats boem* in beeld werd gebracht zonder aankondiging, wat dacht die regisseur? Ik vond het ook vrij smakeloos dat de heren aan tafel het gesprek jofel afsluiten "Ook jongens, wie heeft het gedaan? De pastoor?". Lekker stijlvol om een overleden iemand, die zichzelf niet kan verdedigen, neer te zetten als verkrachter en moordenaar gebaseerd op een ongelukkige portretfoto en indianenverhalen.
Heb het nu niet direct over Christenen die ons dingen verbieden, die nare Aboutaleb is ook geen Christen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Volgens mij staat in de bijbel niet "zij zult geen paddo's eten". er zijn ook een boel atheisten die anti-paddo zijn. zo ook de feesten in Rotterdam.
zo veel christenen wonen er niet meer in Nederland namelijk.
En daarom pleit jij maar voor het sluiten van kerken? Wat is dat voor argumentatie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch juist hoe het tegenwoordig gaat? Iets gaat 1 of meerdere keren mis en het moet allemaal maar weg, stop, verboden?
Zie de afgelaste feesten in Rotterdam, de nu al verneukte bekerfinale, het paddoverbod en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het zou eens tijd worden dat dat gebeurde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar het is de kerk. Dan mag je lekker schoppen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:00 schreef koningdavid het volgende:
Vond het wat smakeloos vanavond. De manier waarop die gruwelijke foto *pats boem* in beeld werd gebracht zonder aankondiging, wat dacht die regisseur?
Terecht overigens. De Kerk moet kapotgemaakt worden. Vergiftigd, met zuur overgoten, in de brand gezet. Het Grote Goddelijke Kwaad, al tweeduizend jaar lang.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar het is de kerk. Dan mag je lekker schoppen.
Het was meer cynisch bedoeld.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En daarom pleit jij maar voor het sluiten van kerken? Wat is dat voor argumentatie?![]()
Je moet eens stoppen te generaliseren. Al weet ik wel beter inmiddels, gefrustreerd als je bent.
sieg heilquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Terecht overigens. De Kerk moet kapotgemaakt worden. Vergiftigd, met zuur overgoten, in de brand gezet. Het Grote Goddelijke Kwaad, al tweeduizend jaar lang.
Dus jij wil ook dingen verbieden? Dan ben je dus hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb het nu niet direct over Christenen die ons dingen verbieden, die nare Aboutaleb is ook geen Christen.
Alles mag tegenwoordig verkloot en verbotennn worden, maar van de kerk blijf je af. En dat is een vreemde instelling.
Dat inderdaad. Erger dan nazi's, die papenbende. Daar waren we binnen vijftien jaar vanaf.quote:
Waarom zou je ook aan de kerken willen komen? Door al die pedo's op jongensinternaten (die inmiddels vrijwel allemaal niet meer bestaan)?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alles mag tegenwoordig verkloot en verbotennn worden, maar van de kerk blijf je af. En dat is een vreemde instelling.
Dan nog slaat het nergens op.quote:
Nee, maar je moet wel 1 lijn trekken he?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus jij wil ook dingen verbieden? Dan ben je dus hetzelfde.
De katholieke kerk is een criminele organisatie.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou je ook aan de kerken willen komen? Door al die pedo's op jongensinternaten (die inmiddels vrijwel allemaal niet meer bestaan)?
Christenen zijn geen heilige boontjes, maar over het algemeen doet de kerk ERG goed werk voor de samenleving. Het bespaart de samenleving honderden miljoenen euro's.
Het Nederlandse lerarencorps ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef Ringo het volgende:
De katholieke kerk is een criminele organisatie.
Ik ben protestant genoeg om dat een beetje van toepassing te achten op het Vaticaan. Dat neemt niet weg dat het meerendeel van de katholieke kerken en katholieken niet bepaald crimineel is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
De katholieke kerk is een criminele organisatie.
Omdat de kerk niet meer of minder beschermt hoeft te worden dan elke andere instelling.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waarom zou je ook aan de kerken willen komen? Door al die pedo's op jongensinternaten (die inmiddels vrijwel allemaal niet meer bestaan)?
Ze zorgen idd voor hun mensen, mits je je aan hun regels houdt, het niet durft te wagen om homo te zijn en verder je mond houdt en vooral geen kritiek durft te geven.quote:Christenen zijn geen heilige boontjes, maar over het algemeen doet de kerk ERG goed werk voor de samenleving. Het bespaart de samenleving honderden miljoenen euro's.
Dat geeft niet, het is nog te kort voor verjaring.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef Ringo het volgende:
Op tijd uitgestapt.
Het stoort me vooral dat intern niemand iets durft te doen aan wat b.v. de Paus tegen de Afrikanen (over HIV en condooms) en richting homo's roept.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik ben protestant genoeg om dat een beetje van toepassing te achten op het Vaticaan. Dat neemt niet weg dat het meerendeel van de katholieke kerken en katholieken niet bepaald crimineel is.
Buiten dat zijn de meeste kerken in Nederland niet-katholiek, en die worden nu allemaal over één kam geschoren met de Paus en de pedo-priesters.
Ik begrijp het wel, maar het klopt niet.
Dat is nogal wat anders dan 'verbieden'.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat de kerk niet meer of minder beschermt hoeft te worden dan elke andere instelling.
Daar ga je weer... ik kan je echt niet serieus nemen zo, sorry.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:27 schreef Ritmo het volgende:
Ze zorgen idd voor hun mensen, mits je je aan hun regels houdt, het niet durft te wagen om homo te zijn en verder je mond houdt en vooral geen kritiek durft te geven.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het stoort me vooral dat intern niemand iets durft te doen aan wat b.v. de Paus tegen de Afrikanen (over HIV en condooms) en richting homo's roept.
Ik heb me helaas nooit aan geile 14-jarige chickies vergrepen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:28 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat geeft niet, het is nog te kort voor verjaring.
Dat is er wel. Sowieso van protestanten die jij over één kam lijkt te scheren met het Vaticaan in dit verhaal.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat ie het nog steeds roept en zelfs extern er geen kritiek is?
Die laatste opmerking geeft al aan dat je zaken enkel eenzijdig bekijkt. Hoeveel kerken en kerkmensen zich op een positieve manier belangeloos inzetten voor de samenleving en de wereld... dat wordt door geen stichting o.i.d. geëvenaard. Jij schoffeert al die mensen nu doodleuk, zegt dat ze maar braaf met de armen over elkaar in de kerk moeten blijven zitten. Wie gaat dat werk dan doen? Jij?quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:40 schreef Ritmo het volgende:
Nee, ik weet genoeg over de kerk in het algemeen om me niet meer verder in te verdiepen en er ver buiten te blijven. Jammer dat het andersom niet gebeurd, en er vandaag weer een kerk hier in de buurt bezig was een festival hier iets verderop te proberen te verbieden.
Zoals ik al zei, verder niets tegen Christenen maar laat ze zich verder niet bemoeien met de rest van de wereld en lekker binnen hun gemeenschapjes blijven.
Ik vraag me altijd af hoe oprecht dat is. Geven ze wel degelijk iets om anderen of doen ze het om zelf een wit voetje te halen bij hun heer/de gemeenschap? Die 'charity's' in Amerika als toppunt, walgelijk.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die laatste opmerking geeft al aan dat je zaken enkel eenzijdig bekijkt. Hoeveel kerken en kerkmensen zich op een positieve manier belangeloos inzetten voor de samenleving en de wereld... dat wordt door geen stichting o.i.d. geëvenaard. Jij schoffeert al die mensen nu doodleuk, zegt dat ze maar braaf met de armen over elkaar in de kerk moeten blijven zitten. Wie gaat dat werk dan doen? Jij?
Toen was vrijwel iedereen Christelijk hier, omdat ze niet beter wisten. En logisch toch, dat je je als aangevallen volk verdedigt? Heeft weinig met het Christendom te maken opzich.quote:Ik denk dat we blij mogen zijn dat de christenen in de eerste eeuw n.c. in het Romeinse Rijk niet veilig in de kerk bleven zitten maar ook daarbuiten kwamen.
Heel veel mensen doen het vooral vanuit compassie en omdat ze anderen willen helpen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe oprecht dat is. Geven ze wel degelijk iets om anderen of doen ze het om zelf een wit voetje te halen bij hun heer/de gemeenschap? Die 'charity's' in Amerika als toppunt, walgelijk.
Ik snap geen hout van wat je nu zegt. In de eerste eeuwen n.c. was iedereen hier christelijk? Uhm... nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:50 schreef Ritmo het volgende:
Toen was vrijwel iedereen Christelijk hier, omdat ze niet beter wisten. En logisch toch, dat je je als aangevallen volk verdedigt? Heeft weinig met het Christendom te maken opzich.
quote:Gasten in de uitending zijn: Klaas Vos, Hanneke Groenteman, Midas Dekkers, Maarten 't Hart en Beau van Erven Dorens. Muziek is er van Admiral Freebee en tafelheer is Jan Mulder.
idd vreemd dat ze wel die essayist herdenken en niet een volkszangeresquote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Waarom geen speciale Sugar Lee Hooper uitzending?
Grachtengordelprogrammaquote:Op maandag 5 april 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
idd vreemd dat ze wel die essayist herdenken en niet een volkszangeres
quote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
quote:
quote:
Was geen vriend van Matthijs.quote:Op maandag 5 april 2010 19:36 schreef DrDentz het volgende:
Mooiste ter wereld.quote:
Kom op hee, stel die vraag in andere richting ook eens over de verslaggeving van SBS6.quote:Op maandag 5 april 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
idd vreemd dat ze wel die essayist herdenken en niet een volkszangeres
Ik dacht het ook te horen ja.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef marcodej het volgende:
Hoorde ik nou boegeroep bij Cancellara in het filmpje van Cancellara?
Nee, je hebt gelijk. Het item over Kousbroek was uitermate boeiend.quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef Ringo het volgende:
Kom op hee, stel die vraag in andere richting ook eens over de verslaggeving van SBS6.
Ik heb gansch die uitzending niet gezien.quote:Op maandag 5 april 2010 20:21 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Het item over Kousbroek was uitermate boeiend.
Vooral het geneuzel van die fossielen zal menig kijker op het puntje van de stoel hebben doen zitten.
De duiding van zijn werk naast dat kattengedoe kwam goed tot zijn recht.
Mensen die hem niet kenden denken nu vast: Héé, interessant!
Ik begin parallellen te zien tussen Matthijs van Nieuwkerk en Patricia Paay. Beiden lopen met een select gezelschap dat zeer zelden verandert.quote:
Maar dat maakt ons niets uit!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:22 schreef Paul het volgende:
Wegens de kwartfinales van de Champions League op Nederland 3, vanavond een verkorte uitzending!
Volgens mij kijkt La Paaij niet op een partner meer of minder.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begin parallellen te zien tussen Matthijs van Nieuwkerk en Patricia Paay. Beiden lopen met een select gezelschap dat zeer zelden verandert.
quote:DWDD gaat langer door. 9 extra uitzendingen ivm verkiezingen. Persbericht komt morgen.
Dat kan ik met mijn iPhone ook, dat doe ik namelijk nuquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan kun je Fokken tijdens het schijten
Dat laatste had ik dan wel weer verwacht van hemquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef henkde_j het volgende:
Hah, had ik niet verwacht van van Rossum
Dat was nog het ergstequote:Op dinsdag 6 april 2010 19:41 schreef Maartel het volgende:
Wat een vervelend overenthousiast figuur die Alexander
Too much informationquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn iPhone ook, dat doe ik namelijk nu
In de kroeg kan ook. Lekker een boek bestellen en lezen in de kroeg. Top.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:45 schreef tong80 het volgende:
Je kunt een boek bestellen op het strand.
Nou geweldig.
Ik kom nooit op een strand.
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef June. het volgende:
Ik hoef geen iPad, heb al genoeg aan mijn iPhoneDie kan ja exact hetzelfde.
Nou ja, bijna hetzelfde dan. Voor de rest heb ik een tv en laptop.quote:
Ik kan er zelfs een foto van maken dat kan niet met je iPadquote:
Een boek van Charles Bukowski koop ik liever in een boekenwinkel.quote:
Snob.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een boek van Charles Bukowski koop ik liever in een boekenwinkel.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik kan er zelfs een foto van maken dat kan niet met je iPad
dit!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
Die sportcommentator moet een regular wordenDat accent ook.
Hij oogt tenminste wat volwassener.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Alexander daarnet kan wel blij zijn, maar die Boris is niet veel beter... http://www.twitter.com/boris
ik denk niet dat ik dat wil zienquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:59 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop wel dat Cor Vriend er met zijn Marathon in komt.
Had in zijn broek gescheten en lepelde de stront er uit met zakdoekjes aangegeven door de mororrijder.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij oogt tenminste wat volwassener.En heeft ook meer bereikt.
Wilde het net zeggen. Vind het eigenlijk helemaal niksquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef tong80 het volgende:
Tenenkrommend.
Mensen vinden dit echt leuk ?
Erik van Muiswinkel en Paul Groot zijn toch tien keer leuker ?
Dat zei hij deze aflevering nogquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef Bragi het volgende:
Matthijs zegt in het begin ook "De wereld draait doorrrrrrrrrrrrrr" niet meer.
Die 2 blijven gewoon in dat Telekids niveau hangen. En ma Borsato moet optiefenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Dit is Telekids, ik vond Pittige Tijden 15 jaar geleden ook niet echt leuk.
Is dat de echte moeder van Marco of ook een verklede vent? Wat een gedrocht zeg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Die 2 blijven gewoon in dat Telekids niveau hangen. En ma Borsato moet optiefen
Zonder make-up kan je nu al Peter Beense nadoen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef tong80 het volgende:
Geef me make up en ik doe een Jaap Stobbetje.
Ik heb op zolder nog 2 vhs-bandjes met alle Pittige Tijden afleveringen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Dit is Telekids, ik vond Pittige Tijden 15 jaar geleden ook niet echt leuk.
Jij The elephant man.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Zonder make-up kan je nu al Peter Beense nadoen.
Frank de Grave en JPquote:
Die begint er op latere leeftijd steeds beter uit te zienquote:
Die hebben ook genoeg slechte immitaties gedaan hoor, ik kan me o.a. een tenenkrommend slechte Johan Derksen / Wilfred Genee immitatie herinneren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:04 schreef tong80 het volgende:
Erik van Muiswinkel en Paul Groot zijn toch tien keer leuker ?
Ik vind de grappen bij de TV kantine ontzettend slecht en flauw. De imitaties zijn soms wel aardig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die hebben ook genoeg slechte immitaties gedaan hoor, ik kan me o.a. een tenenkrommend slechte Johan Derksen / Wilfred Genee immitatie herinneren.
En bij de TV kantine gaat het helemaal niet om het perfect uitbeelden van een persoon, maar juist het overdrijven en uitvergroten van bepaalde karakter trekken.
Ik vind de TV kantine leuk
Echte moeder..en wat zeik jij iedereen afquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is dat de echte moeder van Marco of ook een verklede vent? Wat een gedrocht zeg.
Absoluut.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die begint er op latere leeftijd steeds beter uit te zien
Voor school heb je toch echte en laptop nodig, of een toetsenbord wat je op zo'n iPad kan aansluiten. Het zou toch sneu zijn dat je niet makkelijk kan typen tijdens schoollessen? Das moeilijk notities maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:43 schreef Maartel het volgende:
Als je naar school alleen nog maar een padje ipv een volle tas boeken mee hoeft te nemen in de toekomst is dat dan wel weer beter..
Die was wel mooi hoor, jammer dat ze die boerenbelegger Geert Schaaij niet nadedenquote:
Wat een kop heeft die vent ook!quote:
En dit was niet eens de eerste keer, ook toen de iPad aangekondigd werd was er aandacht voor. En dan ook nog eens van die kritiekloze losers uitnodigen ;p.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:52 schreef planethugo het volgende:
apple lacht zich alweer kapot. Gratis reclame bij dwdd en zelfs het nos journaal voor een mini laptop met touchscreen. poe poe. Welke idioot gaat daarvoor naar amerika om er eentje te kopen
quote:De gasten in de uitzending van 7 april zijn: Edwin Winkels, Maurice de Hond, Ronald Plasterk, Mike Boddé, Jan Vayne, Nico Dijkshoorn en Jan Mulder. Wegens de Champions League op Nederland 3, vanavond een verkorte uitzending (40 min.)!
quote:
In dat geval vind ik het absoluut niet kunnen dat er niemand is die dat Van Binnen Uit kan duiden. Iemand zoals.... laat ik zeggen...... nou, zo iemand als Felix Rottenberg!. Geen idee hoe ik erop kom, maar ik vind het een erg goede suggestie van mijzelf!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:17 schreef Modus het volgende:
Ik word eerlijk gezegd moeier van de overkill aan M. de Hond dan van Felix. Komt ie een tussentijdse peiling geven n.a.v. het vandaag gepresenteerde programma van de PvdA ofzo?
Wie ?quote:
Mooi dat jan van der Veen verloor.quote:
Welke zijn er allemaal al geweest? Ik kan me ze nog herinneren met drumstel (met Cesar Zuiderwijk), gitaar (Erik Vaarzon de Melo) en nu dus piano.quote:
quote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Yvon Jaspers. Samen ontvangen zij onder anderen de volgende gasten:
• Arie Boomsma en Stephan Sanders zijn te gast over hun boek De man en zijn lichaam. Zij interviewden 21 mannen, bekend en onbekend, over de band met hun eigen lichaam. En ze vroegen hen hoe naakt ze op de foto wilden.
• Muziek van het nieuwe talent Shirma, een achtergrondzangeres die nu in eigen beheer haar debuut-cd 'Chocolate Coated Dreams' uitbrengt. Eerder ondersteunde zij Wouter Hamel, Candy Dulfer en Anouk. Maar nu staat ze voor het eerst op het podium met haar eigen band.
Zo, heeft HP de Tijd Fok gelezen...quote:Op donderdag 8 april 2010 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
DWDD-kijkers komen in opstand tegen overkill aan Felix Rottenberg
Same nodig gewoon elke dag een paar van dat soort lui uit. Of met zen 2en zodat ze met elkaar in debat kunnen. Elkaar wat tegengas geven dan krijg je tenminste wel goede gesprekken.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:42 schreef krootje het volgende:
Rottenberg moet blijven!
Ik begrijp de hele ophef niet. Hij was misschien van de PVDA maar daar zie je eigenlijk bijna niets meer van.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:42 schreef krootje het volgende:
Ik begrijp de hele ophef niet. Hij was misschien van de PVDA maar daar zie je eigenlijk bijna niets meer van.
EnDanDit kwam er eerder mee dan jij.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, heeft HP de Tijd Fok gelezen....
Kansloos mokkel iddquote:
Robbie ging voor uitgemergelde, naar dope smachtende vrouwtjes.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef tong80 het volgende:
een hoerenloper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |