en even een vraagje: wie heeft die mooie kopjes gemaakt, bijvoorbeeld:quote:Zijn er hier nog mensen die meedoen aan de circuitrun Zandvoort en dit niet gemeld hebben bij het Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 40 topic?Hier houden we de streeftijden en uitslagen bij van "wedstrijden" en mochten jullie het leuk vinden, laat dan even een post achter met de streeftijd of de einduitslag. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat het verwerkt wordt
Allemaal succes iig met het lopen
Ik zou dan beginnen met de 5-10 km (serie 2). Ik rende zelf ongeveer 7 à 8 km in een half uur (serie 1), terwijl dat eigenlijk gebaseerd was op 5 km. Nu kan ik dit echt niet meer (te lang te weinig gelopen). Maar omdat serie 2 als uiteindelijk doel heeft dat je 10 km in een uur kan lopen, zou dit mooi zijn om mee te beginnen. Wellicht dat het je in het begin goed af gaat, maar je kan dan trainen om iets harder te lopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef 1517 het volgende:
Ik kan met gemak 9 km in een uur lopen. Waar zal ik beginnen met Evy?
Voor de iphone zijn er diverse apps die 'over' je eigen muziek heengaan en op de juiste momenten zeggen wanneer je moet hardlopen of wandelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken het niet, maar ik ben de muziek van Evy ook wel zat hoor. Ben ook steeds veel te veel bezig met hoelang ik nog moet (mede doordat zij telkens zegt je nog 1 minuut of nog heel eventjes enzo).
Als ik volgende week mijn itunes bij de hand heb ga ik gewoon afspeellijsten maken van een bepaald aantal minuten.
Ik heb geen iphonequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Voor de iphone zijn er diverse apps die 'over' je eigen muziek heengaan en op de juiste momenten zeggen wanneer je moet hardlopen of wandelen.
Grandmixen uit de jaren 80 lijken me prima muziek om op te hebben tijdens zo'n half uurtje
sorryquote:
Waarom hou je die dan niet op?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:37 schreef winka het volgende:
Ik merk dat ik tijdens het hardlopen de hele tijd naar de grond kijk, vooral als ik met mijn gedachten afdwaal. Heel irritant. Misschien komt het doordat ik mijn bril af heb![]()
Waarom nog Evy als je zo ongeveer aan de doelstellingen van Evy voldoet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:36 schreef 1517 het volgende:
Ik kan met gemak 9 km in een uur lopen. Waar zal ik beginnen met Evy?
Inderdaad. Ik zou gewoon een mooi rondje van 10km zoeken, en die gaan lopen. Je tijden verbeteren dan vanzelf, als t goed isquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom nog Evy als je zo ongeveer aan de doelstellingen van Evy voldoet?
Couch to 5k heb ik ook gelopen, en ben nu bezig met de tweede serie van Evy.. Moet zeggen dat couch to 5k me vele malen beter beviel, geen gezeur over eten oid tussendoor.. En vind de muziek leuker om op te rennen ook.. Vandaag ook maar weer eens een blokje lopen, les 4 van Evyquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef E.T. het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met Couch to 5K ?
En heeft iemand daar een schema van (of weet die te vinden). Ik kan niks vinden![]()
En de baywatch-muziekjes van Evy hoef ik echt niet meer.. (of ik ben te vaak begonnen en weer afgehaaktHeb begrepen dat couch25K 3x hetzelfde schema hanteerd (dus 3x dezelfde mp3).. de 2e en 3e keer ga ik dan met eigen muziek lopen in een iphone-app (zoek alleen nog uit welke).
Maandag ga ik weer!
Door het zweten glijdt dat ding van mijn neus, is een vies gevoel.quote:
Maakt toch niet uit? Dan kun je de wedstrijd daarna jezelf verbeteren door geen laatste te wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:05 schreef winka het volgende:
SuccesIk vind het altijd wel lekker om na een avondje stappen te gaan hardlopen.
Stel als ik in een half uur 5 km loop, kom ik dan als allerlaatste over de finish bij een amateurhardloopwedstrijd? Daar heb ik namelijk geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |