Ja, goed hè!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:32 schreef Californium het volgende:ik sta in de OP
En ik heb een goed doel
![]()
Coolquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, goed hè!Als je iets anders wil hebben, moet je het maar ff zeggen
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:04 schreef Abbadon het volgende:
pffff....net terug van les 12, en dat ging me een potje matig....harde wind, en vanaf het begin brandende enkels....maar volgehouden! zo eens kijken wat m'n nike+ zegt...
Netjes toch!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:06 schreef Abbadon het volgende:
zelfs iets beter dan de vorige keer...
hmmz....het zal wel
jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Netjes toch!Ik denk dat ik straks ook nog ff ga. Het is er deze week nog niet van gekomen, door drukte met studie, wel ff zin in
Rust houden dit weekend, ga het niet forceren!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jaben best tevreden...maar die brandende enkels...voelt niet echt goed
mijn kuitspieren voelen constant licht gespannen...misschien zijn ze in de groeiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Rust houden dit weekend, ga het niet forceren!
loop ze!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben er uit, ik ga lekker lopen!![]()
Tot straks!
zo...eindsprintje?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Mijn heerlijke run van vanavond: Hier te bekijken
Een totale afstand van 5,41 km in een tijd van 35'13" wat resulteert in een gemiddelde van 6'30"/km
Het wordt hier een beetje een Nike-promotie topic (ja eer-ik en vrolijke frits, nu wil ook ik meeprofiteren van jullie Nike-inkomsten, dus kom maar op), maar kijk hier maar voor die Nike+ spullenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
Hoe doe je dat met die nike+ dingen? Hebben jullie daar speciale apparatuur voor?
Ja, een sensor, een ontvanger (voor in je iPod) en een sportband, en daarbij ook nog Nike+ schoenen. Maar goed, ik ben geheel in het Nike gestoken. Maar je kunt ook een Sportband van Nike+ kopen die dezelfde dingen bijhoudt als de Nike+ iPod kit. Voor ervaringen van het eerste moet je bij mij zijn. Voor ervarigen met die sportband bij eer-ik. Maar hij is een weekendje weg, dus dat wordt maandagquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:45 schreef nicomart het volgende:
Hoe doe je dat met die nike+ dingen? Hebben jullie daar speciale apparatuur voor?
Ik pas het zo aan, hoever ben je en wat is je doel?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:02 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik wil ook een Nike+ sportband of Ipod-kit, maar moet nog een paar dagen wachten. En als er nieuwe lopers bij zijn; waarom sta ik nog steeds onderaan de lijst?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |