Ik zou willen dat ik dat kon, maar dat zit er écht niet in. Of ik moet eerst een half jaar op afgetrapte schoenen gaan lopen en ze dan kopen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:40 schreef Blik het volgende:
Bij hardlopen zijn je schoenen verreweg het belangrijkste. Ik raad je echt aan om je budget te verhogen en naar een Runnersworld of Run2Day te gaan, en daar advies in te winnen.
Dankjewel voor je advies. Ik ga binnenkort maar eens bij zo'n winkel naar binnen danquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:06 schreef jack4ya het volgende:
lap tekst
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:51 schreef DarkElf het volgende:
En aangezien je van regen niets krijgt behalve een nat lijf dus ik ga zo maar eens de regen in. Windjasje (semiwaterdicht) aan over mijn kleren en bij thuiskomst lekker warm douchen
klopt alleen ik vind het wel handig om mijn telefoon in mijn zak te doen nu ipv in dat armding, t regent best gestaag namelijk en hij is net nieuwquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lopen in de regen is prima
Zelfs zonder (semi)waterdicht jasje gaat het prima. Het belangrijkste is dat je warm blijft en dat kan ook in de regen.
Natte kleding gaat schuren tijdens het hardlopen. En dat is auw op bepaalde plekken, binnenkant bovenbenen, tepels, etc. Moet je weer met vaseline gaan smeren, bah.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lopen in de regen is prima
Zelfs zonder (semi)waterdicht jasje gaat het prima. Het belangrijkste is dat je warm blijft en dat kan ook in de regen.
Ik heb daar dan weer niet zoveel problemen mee..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef Krullehoofd het volgende:
Natte kleding gaat schuren tijdens het hardlopen. En dat is auw op bepaalde plekken, binnenkant bovenbenen, tepels, etc. Moet je weer met vaseline gaan smeren, bah.
quote:
Geen idee. Ik wil ergens dit jaar mn schoonvader zien te verslaan op de 10 kilometer, maar dat zal helemaal afhankelijk zijn van hoe mn rug zich houdt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
Wat is je plan? Wat ga je wanneer doen?
Bij de hardloopwinkel staan de meesten voor tussen de 100 en 150 Euro geloof ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Chinless het volgende:
Wat is een gemiddelde prijs voor juiste schoenen?
Want inderdaad is dat redelijk belangrijk, maar niet iedereen kan zo 200 euro lappen.
Kwestie van andere kleding. / Strakke kledingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Natte kleding gaat schuren tijdens het hardlopen. En dat is auw op bepaalde plekken, binnenkant bovenbenen, tepels, etc. Moet je weer met vaseline gaan smeren, bah.
Het lastige is, dat je voor spinning ook weer aparte schoenen moet aanschaffen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:53 schreef caspervc het volgende:
Tussen de 100 en 140 euro heb je bij Runnersworld zeker een paar goede schoenen met goed advies.
Ik ga vandaag niet lopen, morgen lekker een les spinnen en dan zondag weer
* Puala kijkt in schoenenkastquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Kwestie van andere kleding. / Strakke kleding
[..]
Het lastige is, dat je voor spinning ook weer aparte schoenen moet aanschaffen.
Ik lijk zo net een vrouw.
- Hardloop schoenen
- Spinning schoenen
- Binnen/sport schoenen
- Nette lak schoenen voor pak
- Nette schoenen voor werk en dagelijks gedoe
- Sport schoenen voor vrijetijds besteding
ligt eraan hoe hard je loopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef DarkElf het volgende:
vraagje, wat is jullie hartslag tijdens het lopen?
ik heb net 10-10-12 gedaan (les) en na 10 was mijn hartslag 168 (na 2 min rust 136), na de 2e tien was mijn hartslag 165 (na 2 min rust 138) en na 12 was mijn hartslag 168 en weer zakte hij naar 138 na 2 minuten. Na 4 minuten was hij 108.. Mijn rusthartslag is meestal zo rond de 55
geen idee of dat normaal is of hoog is?
Moah, valt wel mee, ligt eraan hoe oud je bent.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:30 schreef DarkElf het volgende:
vraagje, wat is jullie hartslag tijdens het lopen?
ik heb net 10-10-12 gedaan (les) en na 10 was mijn hartslag 168 (na 2 min rust 136), na de 2e tien was mijn hartslag 165 (na 2 min rust 138) en na 12 was mijn hartslag 168 en weer zakte hij naar 138 na 2 minuten. Na 4 minuten was hij 108.. Mijn rusthartslag is meestal zo rond de 55
geen idee of dat normaal is of hoog is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |