Dan zou je naar de Nike+ kunnen kijken, ik ga voor deze: Garmin Forerunner 305.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef michail8 het volgende:
Nieuw topic, nogmaals de vraag: weet iemand een horloge die čn hartslag čn loopsnelheid kan meten? Liefst tussen ¤ 50-¤ 100.
Garmin Forerunner 50, zijn nieuw op ebay te krijgen voor 100 euroquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef michail8 het volgende:
Nieuw topic, nogmaals de vraag: weet iemand een horloge die čn hartslag čn loopsnelheid kan meten? Liefst tussen ¤ 50-¤ 100.
Een footpod lijkt me zo klote lopen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 50, zijn nieuw op ebay te krijgen voor 100 euroEventueel kan je later ook nog een cadensmeter voor je fiets erbij halen. Verder slaat hij al je trainingen automatisch op je computer op!
Misschien tapen met sporttape?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Weet niet of dit het goede topic is voor mijn vraag maar laten we het maar proberen.
Mijn conditie laat redelijk toe dat ik een flink stuk aan het hardlopen ben. Alleen op een gegeven moment gaat het tussen mijn benen verschrikkelijk schuren. Ik heb al verschillende soorten ondergoed geprobeert maar het lijkt niet echt te helpen. Op een gegeven moment kan ik echt niet verder lopen omdat het gewoon zo irriteert.
Iemand een idee wat ik wel aan kan doen?
Ah dat is wel slim.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Misschien tapen met sporttape?
Straks weer ff een 10k lopen, eerst ff het eten laten zakken
Ik zou eens voor een tight gaan kijken. Daar loop je in zonder ondergoed, dus ook geen kans op schuren. Maar dan moet je natuurlijk wel serieus gaan hardlopen, anders is het zonde van je geld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Weet niet of dit het goede topic is voor mijn vraag maar laten we het maar proberen.
Mijn conditie laat redelijk toe dat ik een flink stuk aan het hardlopen ben. Alleen op een gegeven moment gaat het tussen mijn benen verschrikkelijk schuren. Ik heb al verschillende soorten ondergoed geprobeert maar het lijkt niet echt te helpen. Op een gegeven moment kan ik echt niet verder lopen omdat het gewoon zo irriteert.
Iemand een idee wat ik wel aan kan doen?
Ik loop er wel met ondergoed inquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou eens voor een tight gaan kijken. Daar loop je in zonder ondergoed, dus ook geen kans op schuren. Maar dan moet je natuurlijk wel serieus gaan hardlopen, anders is het zonde van je geld.
En dan vanavond weer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik loop er wel met ondergoed in
Vanavond proberen een 10km duurloopje eruit te persen, gister ook al 5km gelopen
Ja, dat is precies zo'n dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is precies zo'n tight? Is dat zo'n strakke hardloop broek achtig ding?
Nul ervaring vandaar.
Vanavond weer ja, vanaf februari 6 runs in de week, maar dan duurloopquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan vanavond weer?![]()
Ik vind het fijner zonder ondergoed, die wordt bij mij sowieso zeiknat
Knap wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond weer ja, vanaf februari 6 runs in de week, maar dan duurloop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |