quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:09 schreef jack4ya het volgende:
Ik kan niet bij de wiki dus het is een beetje een pruts OP.
Dus....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je staat er zelf niet eens bij ?!
Zijn we ineens te min voor je ?quote:
Netjes... heel netjes hoor. Hoog tempo ook. Die run haal je wel, als ik iedereen zo moet geloven. Je zit al heel dichtbij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:18 schreef caspervc het volgende:
Het doel van de 12 km komt steeds dichterbij!
Niet alleen in datum (de zandvoort circuit run is over een krappe 4 weken) maar ook qua afstand.
Vandaag 3 stukken van 15 min gelopen met 2 min wandelen ertussen. Ook natuurlijk een stukje inlopen en een stukje uitlopen. 59 minuten onderweg geweest en uiteindelijk 9.75 km gelopen. Hier ben ik natuurlijk zeer tevreden mee. Dit geeft me mooi een maand om nog aan wat snelheid en opbouw naar 12 km te werken! Ben helemaal blij.
Het lopen zelf ging eigenlijk ook erg lekker. Merk dat de conditie verbetert, zie het ook terug in mijn hartslag. Die blijft lager, en het duurt langer voor deze op de max is!
Voor de geinteresseerden:
http://connect.garmin.com/activity/25912383
Ik ben wel eens later gaan lopen. Vind ik veel fijner, niemand die in de weg rijdt of auto's die je verblindenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:28 schreef Joene het volgende:
WTF savonds om half 12 gaan hardlopen.
Bedankt voor de tip, maar ik zie mezelf hier niet op lopen. Ik denk dat ik morgenmiddag maar even naar de Intersport ga en daar wat advies over schoeisel ga inwinnen!quote:Op maandag 1 maart 2010 21:16 schreef Sheriam het volgende:
@Djurbus Wel eens aan deze gedacht? http://www.5fingers.nl/
Hahaha, zo makkelijk kom je er niet vanaf. Ik stel voor dat je de komende twee OPs doetquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:41 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ja tuurlijk...![]()
Ben mezelf gewoon vergeten... zal me erbij zetten.
Sorry, had ik niet door. Postte vanaf mijn iPhone..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:57 schreef jack4ya het volgende:
Tsa! Ik heb er al 2 gedaan. En Skv had de LP van het vorige topic. Je mag me wel dankbaar zijn.
Zo... en nu naar huis.![]()
We zitten qua snelheid en afstand dan praktisch gelijk!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:18 schreef caspervc het volgende:
Het doel van de 12 km komt steeds dichterbij!
Niet alleen in datum (de zandvoort circuit run is over een krappe 4 weken) maar ook qua afstand.
Vandaag 3 stukken van 15 min gelopen met 2 min wandelen ertussen. Ook natuurlijk een stukje inlopen en een stukje uitlopen. 59 minuten onderweg geweest en uiteindelijk 9.75 km gelopen. Hier ben ik natuurlijk zeer tevreden mee. Dit geeft me mooi een maand om nog aan wat snelheid en opbouw naar 12 km te werken! Ben helemaal blij.
Het lopen zelf ging eigenlijk ook erg lekker. Merk dat de conditie verbetert, zie het ook terug in mijn hartslag. Die blijft lager, en het duurt langer voor deze op de max is!
Voor de geinteresseerden:
http://connect.garmin.com/activity/25912383
Ik ben 's ochtends altijd moe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:58 schreef Krullehoofd het volgende:
Heb periodes gehad dat ik om 05:00 opstond en dan om 05:15 buiten stond om te gaan hardlopen. Heerlijk om dan in alle rust en stilte een uurtje te doen. Tijdens het lopen wordt het dan langzaam licht en dan komt het hele dierenrijk tot leven. Dat is gewoon genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |