quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
![]()
We zijn hier toch niet bij het koninklijk huis?
Ach, weet je we lopen allemaal wel eens bagger. In mijn geval doe ik gewoon een extra rustdag. Niet iedere training moet een wedstrijd zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:27 schreef Blik het volgende:
[..]
hoho, ik ben gewoon benieuwd naar goede redenaties voor het slecht lopen op zaterdagochtend. Ik vroeg me gewoon af of er meerdere dingen zouden kunnen zijn die die vermoeidheid zouden kunnen verklaren. Ik verwerp de andere dingen tot nu toe omdat het geen logische verklaringen zouden zijn. Dat betekent niet dat ik niet waardeer dat jullie meedenken over dit probleem.
ik bouw ook wel variatie op in mijn trainingen, het voorbeeld wat ik postte was niet een standaard trainingsweek. Ik wil ook nog wel eens 15 of 20 minuten snelheidstrainingen doen in de sportschool ipv een 40 of 45 minuten training.
Maar als je standaard op zaterdagochtend moet stoppen met je training omdat je hartslag na 15 minuten op 190 zit, dan is er toch iets niet goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:24 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ach, weet je we lopen allemaal wel eens bagger. In mijn geval doe ik gewoon een extra rustdag. Niet iedere training moet een wedstrijd zijn.
Dat is niet goed als je op andere dagen gewoon 40 of 45 minuten kunt hardlopen met een gemiddelde hartslag van 175quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:35 schreef Krullehoofd het volgende:
Waarom zou het niet goed zijn, misschien is het wel normaal voor jou. Jack4ya had geloof ik ook zoiets. Ik weet niet hoe dat nu bij haar is.
mijn ingevulde schema was indicatief, heb in principe geen vaste loopdagen, alleen wel standaard een dag rust.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef jack4ya het volgende:
Of een keer op een dinsdag ipv maandag.
Als je het allemaal niet meer weet, vraag het Jack4ya, die weet zelfs een lepel nog krom te pratenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:44 schreef jack4ya het volgende:
Prima... laat die zaterdag idd dan lekker zitten. Komt vanzelf wel weer. Of niet. Jezelf continu plagen met zoiets is zelfkastijding.
Dat verklaard waarschijnlijk gewoon een hoop hoor, als je vaak die lange tijden loopt heb je ook meer tijd nodig om te herstellen. Als je dan op zondag loopt heb je een extra rustdag tussendoor zoals jack4ya ook al aangaf. Kortom verandering van loopschema en/ of extra rust tussendoor zal wonderen verrichten. Echt drie keer per week hetzelfde lopen zet echt geen zoden aan de dijk hoor. Succes ermee Blik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat is niet goed als je op andere dagen gewoon 40 of 45 minuten kunt hardlopen met een gemiddelde hartslag van 175
Nou niet zo onschuldig, dat weet je best !quote:
Check iets verder dan halverwege een verlengde wandelpauze ingelastquote:
Die heb ik net gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |