wat heb je in die 4 weken pauze gedaan om de oorzaak van je klachten weg te nemen? Heb je fysio gehad?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:35 schreef Quito1 het volgende:
Nu,na een blessure van bijna 4 weken geleden, ben ik dit weekend weer begonnen maar heb nu last van mijn knie. Alle symptomen van een lopersknie...... K#T!!!
Inderdaag de klassieke fout. Ik liep tot de kerst max. 10km, heb er altijd erg voor gewaakt dat ik in de loop naar de marathon geen overbelasting kreeg. Goedgegaan tot nu....quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:40 schreef bananablues het volgende:
de klassieke fout na blessures...
Als je normaal met rustige opbouw een blessure krijgt, dan moet je na er 4 weken uit te zijn toch nog rustiger beginnen...
Iig goed dat je je doel bij hebt gesteld, beter je eerste marathon gewoon uitlopen zonder verdere blessures, dan kan je daarna altijd verbeteren toch?
9 graden is perfect...alleen dan wel met een zonnetje erbij! En wind vanuit het noorden...quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:26 schreef beertenderrr het volgende:
zondag 9 graden + regen + vloed voorspeld. Misschien dan een goedmakertje van de natuur wegens het aflassen van de halve van egmond?
Je kunt eens hier kijken en lezen. Dat heeft mij in ieder geval goed geholpen. En touwtje springen lijkt me altijd een goed ideequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[knip]
... maar ik vraag me af hoe ik het beste verder kan.
Ook ga ik soms springtouwen als ik al heb gelopen, maar me niet moe voel. Kan dit kwaad? of is het juist goed?
Geen enkele afstand is een peulenschilletje als je voluit gaat. Ga maar eens een kilometer knallen, dan ben je ook op. Je kan alleen bij niet-hardlopers beter opscheppen als je een (langzame) halve marathon hebt gelopen dan een (snelle) 5km.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:07 schreef Woodpecker het volgende:
Ik ben eindelijk eens toe cq. ik vind mezelf eindelijk eens goed genoeg om eens een evenement mee te maken. Nu kan ik mezelf dus nog als late inschrijver opgeven voor de Utrecht Marathon. Ik loop momenteel 10 KM in een uur, en ik heb al diverse keren de 21 KM gelopen in twee en een half uur. Niet de snelste uit het pack, maar voor mijn doen toch een hele prestatie (ben pas een jaar geleden begonnen met hardlopen). Welke afstand zal ik doen? 10 KM lijkt mij nu een peuleschilletje, maar met mijn tijd op de 21 KM ben ik bang dat ik als laatste over de finish hobbel. Wat te doen???
Aanvulling: Toch maar ingeschreven voor de 21.1 KM. Ben benieuwd!
Ik wil niemand tekort doen/voor het hoofd stoten door de 10KM als een 'peulenschilletje' af te doen, hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:17 schreef bananablues het volgende:
[..]
Geen enkele afstand is een peulenschilletje als je voluit gaat. Ga maar eens een kilometer knallen, dan ben je ook op. Je kan alleen bij niet-hardlopers beter opscheppen als je een (langzame) halve marathon hebt gelopen dan een (snelle) 5km.
heb je zelf al eens gegoogled? op 'run sleeping foot' bijvoorbeeld.....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:11 schreef dyna18 het volgende:
Wel kreeg ik weer halverwege last van een slapende voet.
En ook dit keer zaten de veters niet te strak.
Iemand hier die daar ook ervaring mee heeft of weet wat het kan zijn?
nou, ik ben beniwued naar mijn tijd. Ben bang doordat ik in het verkeerde vak sta alleen maar opgehouden wordt. Maja zie welquote:
volgende keer een streeftijd van 30 minuten doorgeven danquote:
komt helemaal goedquote:De weersverwachting voor zondag 28 maart in Zandvoort: ideaal hardloopweer
Perioden met zon en overwegend droog. Matige, aan zee vrij krachtige zuidwesten wind. Max. temperatuur 10°C.
Succes vandaag. Het ziet er qua weer goed uit!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:39 schreef beertenderrr het volgende:
De streettijden tot nu toe, nog iemand vergeten?
Runner's World Zandvoort Circuit Run, 3e editie, 28 maart 2010
[ afbeelding ]
Beertenderrr: 53:30 (12km)
Knnth: 57:00 (12km)
The_Hives: 1:00:00 (12km)
ForrestX: 1:10:00 (12km)
Caspervc: 1:15:00 (12km)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |