Ik wil niemand tekort doen/voor het hoofd stoten door de 10KM als een 'peulenschilletje' af te doen, hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:17 schreef bananablues het volgende:
[..]
Geen enkele afstand is een peulenschilletje als je voluit gaat. Ga maar eens een kilometer knallen, dan ben je ook op. Je kan alleen bij niet-hardlopers beter opscheppen als je een (langzame) halve marathon hebt gelopen dan een (snelle) 5km.
heb je zelf al eens gegoogled? op 'run sleeping foot' bijvoorbeeld.....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:11 schreef dyna18 het volgende:
Wel kreeg ik weer halverwege last van een slapende voet.
En ook dit keer zaten de veters niet te strak.
Iemand hier die daar ook ervaring mee heeft of weet wat het kan zijn?
nou, ik ben beniwued naar mijn tijd. Ben bang doordat ik in het verkeerde vak sta alleen maar opgehouden wordt. Maja zie welquote:
volgende keer een streeftijd van 30 minuten doorgeven danquote:
komt helemaal goedquote:De weersverwachting voor zondag 28 maart in Zandvoort: ideaal hardloopweer
Perioden met zon en overwegend droog. Matige, aan zee vrij krachtige zuidwesten wind. Max. temperatuur 10°C.
Succes vandaag. Het ziet er qua weer goed uit!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:39 schreef beertenderrr het volgende:
De streettijden tot nu toe, nog iemand vergeten?
Runner's World Zandvoort Circuit Run, 3e editie, 28 maart 2010
[ afbeelding ]
Beertenderrr: 53:30 (12km)
Knnth: 57:00 (12km)
The_Hives: 1:00:00 (12km)
ForrestX: 1:10:00 (12km)
Caspervc: 1:15:00 (12km)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |