was juist leukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Zelfs de vrijdagavond uitzending is niets meer aan
Kloptquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Joost was de vorige keer ook hoor..
Juist niet er was geen enkele interactie tussen de 4 tijdens onderwerpen van de ander.quote:
Nadeel is dat ik de TV Draait Door vaak al gezien heb.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben altijd innig tevreden met de mediauitzending.
Die heb ik dit keer grotendeels doorgespoeldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:21 schreef Arcee het volgende:
Nadeel is dat ik de TV Draait Door vaak al gezien heb.
Kom je ook?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben altijd innig tevreden met de mediauitzending.
O, mag ik niet komen dan? Da's fraai zeg!quote:
Joost Zwagerman weer met z'n melodramatische reactie. Dat die neger een hekel aan homofielen heeft, who cares. Zolang hij maar geen geweld gebruikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef tong80 het volgende:
Het was wel een homo-uitzending.
Die neger had gelijk.
Jij denkt dat alle negers 20 jaar geleden homo-tolerant waren?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar gaat het heen als negerts nu ook homo's gaan discrimineren?Het was vroeger tenminste duidelijk... Ik herken mijn eigen land gewoon niet meer....
omdat ze al eens eerder zijn geweest?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef fredjanssen het volgende:
Begint nu wel heel genant te worden met de gasten.
Jack de Vries, Felix Rottenberg, Pieter Broertjes en Alexander Pechtold. Muziek is er van K's Choice en tafelheer is Jan Mulder.
Ja lijkt of er elke week dezelfde mensen zitten.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
omdat ze al eens eerder zijn geweest?
Ik moet eerlijk zeggen: het lijkt bijna een eeuwigheid geleden dat Felix bij DWDD is geweest.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef fredjanssen het volgende:
Begint nu wel heel genant te worden met de gasten.
Jack de Vries, Felix Rottenberg, Pieter Broertjes en Alexander Pechtold. Muziek is er van K's Choice en tafelheer is Jan Mulder.
Inderdaad, die zouden ze best eens vaker mogen uitnodigen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: het lijkt bijna een eeuwigheid geleden dat Felix bij DWDD is geweest.
quote:Morgen 40 minuten André van Duin in DWDD. Hij spreekt live Animal-crackers in.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef fredjanssen het volgende:
Muziek is er van K's Choice
Na 7 jaar weer bij elkaar.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef superjojo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zouden ze best eens vaker mogen uitnodigen.
quote:André van Duin dinsdag centraal in De Wereld Draait DoorHet tv-programma De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk staat dinsdagavond volledig in het teken van komiek André van Duin, die zijn 45-jarig jubileum viert. Voor de gelegenheid is Joop van den Ende de tafelheer van Van Nieuwkerk en schuiven er verschillende bekende collega’s aan om Van Duin, die ook te gast is, te feliciteren. Zo laten Bert Visscher, Edwin Evers, Ferry de Groot, Fluitsma & Van Tijn, Joke Bruijs en Ron Brandsteder hun favoriete Van Duin-fragment zien.
Verder doet Van Duin live in de studio Animal Crackers na en zingt hij nummers van zijn CD , die ter gelegenheid van dit jubileum wordt uitgebracht.
De Wereld Draait Door is dinsdag om 19.30 uur te zien op Nederland 3
Dacht dat -ie dat al was, maar dan voor de andere kant van de tafel.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Kunnen ze Felix niet als vaste tafelheer nemen?
André van Duin moet stoppen met cabaret. Iedereen spuugt nu op hem.quote:
Vrijdag was het de poten uitzending.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Hopelijk houdt Rottenberg dit keer zijn poten thuis.
maar tis wel een mooie krant geworden, ben er blij mee.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef Adelante het volgende:
Wat een verkooppraatje voor de Volkskrant
Geen poten uitzending maar een potten uitzendingquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat een muppethoofd heeft die Pechtold toch.
Ja maar in de debatten liet hij het afweten.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef henkde_j het volgende:
In dit soort optredens is Pechtold toch altijd erg sterk
Kun je Roemer niet aanrekenen. Die zit er net 2 weken.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:53 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar in de debatten liet hij het afweten.
Die Roemer die kreeg het even zwaar te verduren, godverdomme zeg geen wonder dat de SP op 9 zetels staat
2 weken de tijd gehad om even het partijprogramma door te nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je Roemer niet aanrekenen. Die zit er net 2 weken.
Ik verdedig hem ook niet echt. Geef even de nuances aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
2 weken de tijd gehad om even het partijprogramma door te nemen
En hij zat natuurlijk al een tijdje langer bij de partij.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
2 weken de tijd gehad om even het partijprogramma door te nemen
Dat sloeg echt nergens op. Hij moet niet lollig proberen te doen die Felix, maar dat had ie vorige keer ook met Femke Halsema.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Rottenberg die De Vries met bijbelteksten om z'n oren slaat, kunnen we daar een ritueel van maken?
Nee, maar het opbergen van Felix Rottenberg om hem en de omgeving tegen zichzelf te beschermen wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Rottenberg die De Vries met bijbelteksten om z'n oren slaat, kunnen we daar een ritueel van maken?
NOUJAAAAAA NIET TE GELEUVE!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Haaibaaike het volgende:
De mededeling dat André vanavond komt, had ik gister hier geplaats van mediacourant
Liever niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb vanmorgen terug gelezen en niks gezien en lees na dit bericht weer terug en vind het in 1 keer. Apart, maar beter te vaak dan te weinig zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Haaibaaike het volgende:
De mededeling dat André vanavond komt, had ik gister hier geplaats van mediacourant
Knap hoor, volgens mij was ik met mijn post nog eerder.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Inderdaad, klonk direct weer goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef marcodej het volgende:
Mooi dat K's Choice terug is. Het blijft uitermate prettige muziek.
Andre van Duin was leuk tot aan de jaren '90quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben hier veel te jong voor.
Ik vond Jaap Aap leuk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Andre van Duin was leuk tot aan de jaren '90
Dat was toch eind tachtiger jaren?quote:
Ja!quote:
Appels met peren vergelijkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:39 schreef Roi het volgende:
Voor hetzelfde publiek als wat naar Bananensplit en de Danny de Munk realityshow kijkt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef Tism het volgende:
hey Die zeiklul van een Evers zit er ook.. [ afbeelding ]
Waar gaat die nou weer over zitten huilen?..![]()
Ik hou de zapper maar alvast in de hand, ff zappen dadelijk..
Edwin Eversquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:44 schreef Tism het volgende:
hey Die zeiklul van een Evers zit er ook.. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Edwin Evers
Van Duin en Evers, twee van de meest sympathieke BN'ers.
Eensquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Edwin Evers
Van Duin en Evers, twee van de meest sympathieke BN'ers.
quote:
hehe dat is pas humorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Hans Teeuwen kan André van Duin nadoen
http://www.hansteeuwen.tv/html/post/141.html
Evers vind ik echt zo'n commerciële slijmjurk, die alleen maar retelikkerij doet.quote:
Daarover verschillen we dan duidelijk van mening.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef Paul het volgende:
Evers vind ik echt zo'n commerciële slijmjurk, die alleen maar retelikkerij doet.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarover verschillen we dan duidelijk van mening.
Dit is 100 procent promotie voor zijn nieuwe cd, leuke deal van Andre van Duinquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef La_Vita het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat de kijkers van DWDD zitten te wachten op een Andre van duin-aflevering![]()
Kreeg laatst van de Sponsor bingo loterij ook een CD met allemaal zooi van hem in de brievenbus. Dit zal wel weer 'n promotiegebeuren zijn dus..
quote:
Hoeveel oudere kijkers zullen ze hebben? Voor mensen van mijn generatie is dit allemaal veel te oubollig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:50 schreef La_Vita het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat de kijkers van DWDD zitten te wachten op een Andre van duin-aflevering![]()
Kreeg laatst van de Sponsor bingo loterij ook een CD met allemaal zooi van hem in de brievenbus. Dit zal wel weer 'n promotiegebeuren zijn dus..
quote:
Ik vond het eigenlijk wel geestig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:52 schreef Paul het volgende:
Andre als die dichter, dat is toch niet het beste fragment wat je ooit vind van hem?
Maaar Andre Deelder was wel lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:52 schreef Paul het volgende:
Andre als die dichter, dat is toch niet het beste fragment wat je ooit vind van hem?
Toen hij bij bekende mensen langs ging met die pet op vond ik als klein kind wel leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef henkde_j het volgende:
Dat met die dierentuin dieren is het enige leuke wat hij ooit heeft gedaan.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:04 schreef henkde_j het volgende:
Dat met die dierentuin dieren is het enige leuke wat hij ooit heeft gedaan.
Terwijl ik er vroeger niks aan vond. Je mocht hem van de elite niet leuk vinden.quote:
Dat dacht ik ook..Zal Mathijs dit leuk vinden dat André hem nadoe..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Paul het volgende:
Zozo vind Matthijs dat wel goed dat hij voor lul wordt gezet?
Nee vind hij niet leuk las net dat hij de rest van de week vervangen wordt door Astrid Joosten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook..Zal Mathijs dit leuk vinden dat André hem nadoe..
Ik vond het een leuke uitzending. Heb ook genoten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:17 schreef Black-Hole het volgende:
Gelukkig morgen weer een normale aflevering. Vond er niks aan vanavond.
Ja ik ook... Hoorde vanochtend iets bij Evers , maar ik had geen idee dat het een special wasquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke uitzending. Heb ook genoten.
Hopelijk niet, nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef Paul het volgende:
Zozo vind Matthijs dat wel goed dat hij voor lul wordt gezet?
Andre is geniaalquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hopelijk niet, nee.
Van Duin als Deelder was wel geniaal
Fritsie is een topper inderdaad, die heeft veel praktischere analyses dan het gezever van Rottenbergquote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Jac0bus het volgende:
Felix is me er inderdaad eentje. Doe mij Frits Wester maar. Geen getutoyeer, geen handtastelijkheden, alleen een uitstekende analyse.
Ik vind dit een prachtig nummer van hem:quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:50 schreef marcodej het volgende:
Van Duin is een held, maar als hij serieuze liedjes gaat zingen, dan ben ik hem kwijt.
Wegens zijn 45 jarig artiesten jubileum. Evers heb ik niet gehoord vanochtend..Morgen is André bij radio 2 !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook... Hoorde vanochtend iets bij Evers , maar ik had geen idee dat het een special was
Ik ben 47 en kan oordelen over oudere helden en jonge helden. Hans Teeuwen kan ik van genieten maar ook van André van Duin. Ik vind die leeftijdsscheiding absurd. Jerry Lewis en Danny Kay waren geweldig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Meer mensen die zich altijd vreselijk jong voelen als ze weer een aflevering DWDD gekeken hebben? Altijd dat geleuter over fossielen als Van Duin, Hetty Blok en Mies Bouwman. Daar keek mijn oma naar.
Freek de Jonge heeft altijd een verkiezings-cabaret. Jan Mulder is jong in zijn geest. Henl Spaan maakte geweldige programma's. Ik walg van de Lama's en andere zogenaamde snelle leuke programma's.quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik zeg niet dat het allemaal niks was, het is alleen dat ik over geen van die personen iets zinnigs kan zeggen. Het is allemaal gericht op een veel ouder publiek. Ze zouden meer moeten spreiden want het is teveel MAX nu.
Ach jij hemelt Michael Jackson ook nog steeds op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 02:13 schreef DrDentz het volgende:
Meer mensen die zich altijd vreselijk jong voelen als ze weer een aflevering DWDD gekeken hebben? Altijd dat geleuter over fossielen als Van Duin, Hetty Blok en Mies Bouwman. Daar keek mijn oma naar.
en terechtquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:49 schreef Paul het volgende:
BTW Giel vertelde net dat de DWDD uitzending van gisteren de best bekeken dinsdag ooit was voor DWDD
Nu is hij bij Daniel Dekker op radio 2. van de TROS...Terechte kijkcijfers.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:49 schreef Paul het volgende:
Goh!
Andre van Duin zit de hele ochtend bij Giel vandaag liedjes te zingen. Toevallig zeg! En hee! Het is ook nog van de VARA.
BTW Giel vertelde net dat de DWDD uitzending van gisteren de best bekeken dinsdag ooit was voor DWDD
En niet verrassend, van Duin maakt grappen waar hij niemand echt belachelijk maakt, tegenwoordig moet het allemaal ten koste van iemand gaan. Ik denk dat de meeste mensen dat wel kunnen waarderen. Mijn persoonlijke mening is dat ik hem geweldig vind in al zijn eenvoud.quote:
quote:Chatten met Meneer Wijdbeens van onze redactie
AMSTERDAM - Meneer Wijdbeens komt vandaag chatten op de redactie.
Deze ’journalist pur sang’ is ambassadeur van André van Duin en ontmoet Wilma Nanninga. De journalist verheugt zich op het contact met de Telegraaflezers. „Ze kunnen alles vragen. Ik heb overal een mening over.”
Vragen kunnen nu worden ingestuurd. De live chat is te volgen op Telegraaf.nl van 13.00 tot 13.30.
Nou nou, niet overdrijven hè.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:30 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ach jij hemelt Michael Jackson ook nog steeds op.![]()
Nee, die cd hoef ik ook nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:10 schreef JackHerrer het volgende:
Om Wijdbeens heb ik altijd hard kunnen lachen, maar die serieuze liedjes moet ie echt niet doen.
Giel is er ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:43 schreef Paul het volgende:
Rotterberg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111
Ik vind de versie van Dries beterquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind dit een prachtig nummer van hem:
Zoooo waar.
en zn zogenaamde verstand van muziekquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Inderdaad. Met z'n zogenaamde illegale dingen.
Giel heeft altijd illegale shizzlequote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Giel heeft vele artiesten groot gemaaktquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en zn zogenaamde verstand van muziek
Het zegt genoeg als je Giel nodig hebt om groot te worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel heeft vele artiesten groot gemaakt
wat voor artiesten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Giel heeft vele artiesten groot gemaakt
Tenenkrommend is dat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Tja, die André van Duin-humor is echt niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:10 schreef jimjim1983 het volgende:
gvd gaat het alleen maar over andre van duinwat een neppe, neppe humor heeft die man. en dan lijkt ie nog gebotoxed ook
Die houding van Mathijs (dat geknik) is nog veel tenenkrommender dan wat Giel laat horenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tenenkrommend is dat.![]()
Matthijs: Giel wat heb je?
Giel: Ik heb het nieuwe album van Ali B, via mn contacten, is echt nog niet te krijgen verder.
Matthijs: Laat eens horen.
Ali: Yo ik ben Ali van de straat ik weet waar het over gaat
Matthijs: *tuit mondje en knikt* Ja dit is het hè? Het is echt Ali B. Jaaaaaaa. Aan tafel!
Niet aldoor. Juist met politieke onderwerpen is het interessant om meerdere deskundigen te horen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ben ik de enige die Rottenberg niet erg vind? Tuurlijk, Wester is beter, maar niks mis met het politieke geouwehoer van Rottenberg en een willekeurig politcus
Vanavond ook weer statistiekjes en cijfertjes doornemen met de Hond
Ik vind het wel aardig hoor. Misschien leuk om Wester en Wittenberg te wisselen. Wester zit de hele tijd boven bij P&W en Wittenberg beneden bij DWDD. Misschien dat Wester dan een keer de trap af moet lopen en bij DWDD gaat zitten en andersomquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Niet aldoor. Juist met politieke onderwerpen is het interessant om meerdere deskundigen te horen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef superjojo het volgende:
Omdat ik zo goed kan painten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef Toad het volgende:
Of was dit de 1 april grap van DWDD?
Thanks, ik wil ook meedoen met de Twitter hypequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:04 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
http://twitter.com/#search?q=benidorm%20bastards
quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:05 schreef June. het volgende:
Ik moet een beetje denken aan die reclame, waar toen ook 2 oudjes allerlei straattaal tegen elkaar aan het praten waren
YouTube staat er vol mee, diegene die de laatste weken een beetje opgelet heeft, heeft die filmpjes al eens voorbij zien komen..quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:08 schreef Spaulding het volgende:
Haha geweldig programma met die oudjes. Iemand enig idee of dit ook op Nederlandse televisie te zien is en wanneer?
Ik vind Rottenberg ook wel aardig, alleen moet ie niet meer dan één keer per week komen. Bij dat item met Femke Halsema laatst was hij overbodig.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik vind het wel aardig hoor. Misschien leuk om Wester en Wittenberg te wisselen. Wester zit de hele tijd boven bij P&W en Wittenberg beneden bij DWDD. Misschien dat Wester dan een keer de trap af moet lopen en bij DWDD gaat zitten en andersom
quote:Ik ga de ambulances bij Pauw en Witteman missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOLquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tenenkrommend is dat.![]()
Matthijs: Giel wat heb je?
Giel: Ik heb het nieuwe album van Ali B, via mn contacten, is echt nog niet te krijgen verder.
Matthijs: Laat eens horen.
Ali: Yo ik ben Ali van de straat ik weet waar het over gaat
Matthijs: *tuit mondje en knikt* Ja dit is het hè? Het is echt Ali B. Jaaaaaaa. Aan tafel!
quote:Gastenupdate: Willem Vermeend en Maurice de Hond beschouwen de vandaag gepresenteerde bezuinigingsplannen.
Hij heeft wel een aardige peiling gehouden.quote:Op donderdag 1 april 2010 16:51 schreef marcodej het volgende:
Sinds wanneer heeft De Hond verstand van bezuinigingen?
Das ook een non-item. Word tijd voor nieuwe impulsen.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:03 schreef Knallert het volgende:
Mulder met de top 5 ergernissen van deze maand.
Wel leuk altijd met Jan Mulder en zijn ergernissen.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:03 schreef Knallert het volgende:
Mulder met de top 5 ergernissen van deze maand.
dat staat wel onderaan de dingen die vernieuwd moeten worden bij mijquote:Op donderdag 1 april 2010 17:06 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Das ook een non-item. Word tijd voor nieuwe impulsen.
ieder zijn ding hequote:Op donderdag 1 april 2010 17:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat staat wel onderaan de dingen die vernieuwd moeten worden bij mij
"Bezuinigingen, ga daar maar eens hard voor staan!"quote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Modus het volgende:
Je bereidt die comingout wel errug zorgvuldig voor he Arie. Kijken wat voor overgestileerde gay-outfit hij nu weer voor zich heeft laten uitzoeken.
Omdat dat zo ongeveer het enige is wat ie goed kan.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef marcodej het volgende:
Waarom zou juist Cohen moeten gaan polderen?
Duidelijkquote:
quote:
quote:Nieuwe studio's DWDD en Pauw en Witteman
AMSTERDAM - De VARA-programma's De Wereld Draait Door (DWDD) en Pauw en Witteman krijgen nieuwe studio's. Het multimediabedrijf Dutchview strijkt binnenkort neer op het Westergasfabrieksterrein in Amsterdam-West. Vanaf september komen de actualiteitenprogramma's uit de Zuiveringshal, maakte de Westergasfabriek donderdag bekend.
De studio's worden allebei 190 vierkante meter groot. Ook de redacties van de twee programma's komen hier te zitten. Naast DWDD en Pauw en Witteman bieden de studio's ook plek aan andere tv-programma's.
Nu toch ook al?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef Adelante het volgende:
In HD ook dan?
Nee toch?quote:
Volgens mij heel Ned. 1, 2 en 3.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:57 schreef Adelante het volgende:
Nee toch?
Ik dacht alleen journaal en sport (NOS)?
Nee joh, er is heel weinig Native Full HD nog, de rest wordt gewoon geupscaledquote:
Ik dacht idd letterlijk hetzelfde ja, hoe komen ze aan dit soort fragmenten?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie valt dat in godsnaam op, van dat synchroon bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |