was juist leukquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Zelfs de vrijdagavond uitzending is niets meer aan
Kloptquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Joost was de vorige keer ook hoor..
Juist niet er was geen enkele interactie tussen de 4 tijdens onderwerpen van de ander.quote:
Nadeel is dat ik de TV Draait Door vaak al gezien heb.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben altijd innig tevreden met de mediauitzending.
Die heb ik dit keer grotendeels doorgespoeldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:21 schreef Arcee het volgende:
Nadeel is dat ik de TV Draait Door vaak al gezien heb.
Kom je ook?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben altijd innig tevreden met de mediauitzending.
O, mag ik niet komen dan? Da's fraai zeg!quote:
Joost Zwagerman weer met z'n melodramatische reactie. Dat die neger een hekel aan homofielen heeft, who cares. Zolang hij maar geen geweld gebruikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:24 schreef tong80 het volgende:
Het was wel een homo-uitzending.
Die neger had gelijk.
Jij denkt dat alle negers 20 jaar geleden homo-tolerant waren?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar gaat het heen als negerts nu ook homo's gaan discrimineren?Het was vroeger tenminste duidelijk... Ik herken mijn eigen land gewoon niet meer....
omdat ze al eens eerder zijn geweest?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef fredjanssen het volgende:
Begint nu wel heel genant te worden met de gasten.
Jack de Vries, Felix Rottenberg, Pieter Broertjes en Alexander Pechtold. Muziek is er van K's Choice en tafelheer is Jan Mulder.
Ja lijkt of er elke week dezelfde mensen zitten.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
omdat ze al eens eerder zijn geweest?
Ik moet eerlijk zeggen: het lijkt bijna een eeuwigheid geleden dat Felix bij DWDD is geweest.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef fredjanssen het volgende:
Begint nu wel heel genant te worden met de gasten.
Jack de Vries, Felix Rottenberg, Pieter Broertjes en Alexander Pechtold. Muziek is er van K's Choice en tafelheer is Jan Mulder.
Inderdaad, die zouden ze best eens vaker mogen uitnodigen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: het lijkt bijna een eeuwigheid geleden dat Felix bij DWDD is geweest.
quote:Morgen 40 minuten André van Duin in DWDD. Hij spreekt live Animal-crackers in.
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef fredjanssen het volgende:
Muziek is er van K's Choice
Na 7 jaar weer bij elkaar.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef superjojo het volgende:
[..]
Inderdaad, die zouden ze best eens vaker mogen uitnodigen.
quote:André van Duin dinsdag centraal in De Wereld Draait DoorHet tv-programma De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk staat dinsdagavond volledig in het teken van komiek André van Duin, die zijn 45-jarig jubileum viert. Voor de gelegenheid is Joop van den Ende de tafelheer van Van Nieuwkerk en schuiven er verschillende bekende collega’s aan om Van Duin, die ook te gast is, te feliciteren. Zo laten Bert Visscher, Edwin Evers, Ferry de Groot, Fluitsma & Van Tijn, Joke Bruijs en Ron Brandsteder hun favoriete Van Duin-fragment zien.
Verder doet Van Duin live in de studio Animal Crackers na en zingt hij nummers van zijn CD , die ter gelegenheid van dit jubileum wordt uitgebracht.
De Wereld Draait Door is dinsdag om 19.30 uur te zien op Nederland 3
Dacht dat -ie dat al was, maar dan voor de andere kant van de tafel.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Kunnen ze Felix niet als vaste tafelheer nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |