Zal ook dat GHF document eens doorlezen, ben toch wel benieuwdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe website van Alpha2 en A2 records online.
Vooral de nummer 1 in de top 10 van Alpha2 maakt me nieuwsgierig.
1: Noisecontrollers - Yellow Minute (A2 remix)
![]()
http://www.alphatwins.nl/
Beetje veel gelul in het begin maar verder mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Mijn IQ filmpje staat inmiddels ook online...
't Is alleen niet zo geworden als dat ik had gehooptMaar ja, heb nog nooit eerder een filmpje gemaakt.
Ja dat is de tekst die op de chaostheoryfoundation.org staat, moest toch wat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Beetje veel gelul in het begin maar verder mooi gemaakt.
Dat dus... Zitten niet veel nieuwe shockerende dingen bij ofzo...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Whehe... relluh in HS-land [ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk nix nieuws gelezen. Een beetje oplettend luisteraar/poster/lurker wist het meeste al![]()
.....this is the music business - we're all wiseguys....
quote:Go Fast with ShowtekWould you like to be a part of a memorable weekend, together with your best friend?!
Just follow the below steps and maybe you can win the following prize:
2 round flight tickets from anywhere in Europe to visit the famous festival "Coloursfest" in Scotland (5th of June)
VIP treatments backstage to watch the guys perform on main-stage
Hotel overnight stay
2 signed CDs "Analogue Players In A Digital World"
Meet & Greet with the famous Showtek brothers
Question:
What's the favorite drink of Showtek?
Send your answer to:
competition@showtek.nl
quote:
1 uur, toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:58 schreef T-Force het volgende:
Knock Outzin in, 2 uur Luna vs. Crypsis
![]()
Volgens mij wordt het antwoord al gegevenquote:
quote:Tonight on BBC One Radio: Headhunterz - Studio Sessions guest mix 2 - 4 AM GMT+1
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00dgk4f
Dit jaar zeker weer aanwezig, vorig jaar was echt super!quote:
Kut je hebt gelijkquote:
ik heb geen mail gehad, dus ben 1 van de gelukkigenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:44 schreef ElDani het volgende:
En Q-dance twitter over de mail actie van 10 years of Q-dance:
[..]
Yellow Minute.. daar was ik helemaal weg van.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
tvp
[..]
Zal ook dat GHF document eens doorlezen, ben toch wel benieuwd
Sta er nog niet direct van te kotsen, maar dit plaatje vind ik niet erg anthem waardig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Save.Exit.Planet:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind de tekst niet geschikt voor een nummer, en de melodie is ook niet veel aan
quote:
Break duurt wel erg lang idd, maar ik heb slechtere anthems gehoord hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Save.Exit.Planet:
Ik vind de tekst niet geschikt voor een nummer, en de melodie is ook niet veel aan
Mwa.. van de laatste jaren is er maar 1 die ik slechter vind.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Break duurt wel erg lang idd, maar ik heb slechtere anthems gehoord hoor
Die vond ik wel vet op de aftermoviequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mwa.. van de laatste jaren is er maar 1 die ik slechter vind.
En niet te vergeten een van de grootste dieptepunten van de hardstyle...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
vergeet scrap attack niet!!
en afgelopen qlimax anthem en afgelopen decibel anthem...
dat is wat ik nu zo 1,2,3 kan bedenken maar er zijn er vast meer
Die vind ik juist gruwelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:
Grote winnaar, nou ja verliezer dus, qua anthems... of moet er toch ff een poll komen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
En niet te vergeten een van de grootste dieptepunten van de hardstyle...
BLEEEDING FOR TEH HARDER STYLEEzzZzzz![]()
![]()
![]()
Als je daar de break van wegknipt hou je (vind ik dan) een prima zomers festival nummer over, als je de break van Save Exit planet wegknipt hou je ... eh, niet zo gek veel overquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Die vind ik juist gruwelijk. Jammer van die opsomming maar voor de rest
.
tekst past inderdaad niet heel goed, beetje te hoog/blij... verder redelijk nummer, net een voldoendequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Save.Exit.Planet:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:14 schreef T-Force het volgende:
[..]
![]()
AVIOOOOOOOOOOOOO...wordt eens tijd dat deze gasten hun label opgeven en de Scantraxx-Crew mogen gaan versterken, zodat ze op meer feesten mogen draaienNah, laatmaar. Ze worden tegenwoordig wel wat vaker geboekt, goede verandering
ik vond em juist erg lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat zei iedereen ook toen A² daar naartoe gingen. Sindsdien heb ik nog niemand horen klagen eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Ga is even snel je mond wassen !!AVIO bij scantraxx.... en dan zeker hun stijl net zo popiopie als de rest van de meute daaro ?
Daarom houd ik nou van die mannenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Trouwens lekker warm-up setje van Alpha2 te vinden op The Imperial Greenhouse Institute site en lsdb etc.
Tracklist:
01. Ivan Carsten - You Try To Play Me
02. Tat & Zat - Proud To Be Loud
03. Alpha Twins & Wildstylez - Atrocious
04. Ran-D - Better On The Otherside
05. Noisecontrollers vs Wildstylez & Headhunterz - Tonight
06. Frontliner & B-Front - Become The Sky
07. Alpha Twins - Unleashed
08. Zany - Angel Of The Sun
09. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
10. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
11. Zany & Tatanka - The Recepy (DJ Tool)
12. Frontliner & B-Front - Magic
13. Donkey Rollers - Justice 4 All
14. Ran-D & Adaro - Under Attack
Oei dat zou vet zijn. Was wel een Bom vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:51 schreef ElDani het volgende:
TVP, beetje laat maar goed. Bij deze even alles terug lezen.
edit - In Alpha Twins top 10 staat:
SMD - All For The Thril
... Zou het?? Zou hij uitkomen?![]()
All for the thrill komt uit 2007.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Noxa het volgende:
[..]
Oei dat zou vet zijn. Was wel een Bom vorig jaar.
Die Donkey Rollers remix van Motherfuck is ook brute shit zeg!
Kende em nog niet. Maar ik vind het echt vetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef luckass het volgende:
deze is vandaag hier al een paar keer voorbij gekomen:
2007 al weer. holy crap....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
All for the thrill komt uit 2007.
Motherfuck ís van de Donkey Rollers. Je bedoelt de Zany remix denk ik?
ff de wise ass uithangen
Ran-D is dan ook een heldquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:59 schreef luckass het volgende:
deze is vandaag hier al een paar keer voorbij gekomen:
Gaat niet door voor mijquote:Verwijderd uit persoonlijke agenda.
Knock Out! · Ultimate Battles
quote:
Inderdaad veel plezier iedereen. Het meest zure voor mij is dat ik vanavond wel in Zoetermeer te vinden ben met uitgaan maar niet bij Knock-Out kan zijn vanwege een lack aan hardstyle liefhebbers in de vriendengroep.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ran-D is dan ook een heldIk vind al zijn nr's mega vet
[..]
Gaat niet door voor mijAndere fokkerts veel plezier
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:01 schreef 16meter het volgende:
KO-ers, have fun!
moet je ff de stream downloaden en in wmp afspelen. had hetzelfde probleem..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:52 schreef Sc0tTy het volgende:
:x ligt het aan mij dat de stream er telkens uit klapt of heeft iedereen dit prob ?
Deepack vs A2 nu.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:55 schreef Xblister het volgende:
wist het ook niet, ben ook ff aan het luisteren. wie draait er?
[..]
moet je ff de stream downloaden en in wmp afspelen. had hetzelfde probleem..
thanks had al zo'n vermoeden, heerlijke track jaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Deepack vs A2 nu.
We don't give a fuck
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:51 schreef ElDani het volgende:
TVP, beetje laat maar goed. Bij deze even alles terug lezen.
edit - In Alpha Twins top 10 staat:
SMD - All For The Thril
... Zou het?? Zou hij uitkomen?![]()
Jup, maar reken er maar niet op dat het inmiddels veranderd is...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:19 schreef Sethje het volgende:
dat scul verhaal is toch al echt al van 2 jaar terug ofzo
Klote zeg wist het ook niet. Maar is toch wel opgenomen dus luister morgen wel terugquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:47 schreef Sc0tTy het volgende:
wist niet dat et werd gebroadcast, staat aan
Quote voor wanneer nuchterquote:Op zondag 28 maart 2010 04:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
defqon one anthem hhz en wwildstylz. hoe vet!
Ik vind van wat ik nu heb gehoord ´t melodietje in de intro vetter dan die in de climax.. Maar kan ook aan de LQ liggen tuurlijk. Hoe was KO?quote:
Zover ik t kan beoordelen met mn brakheid en de kwaliteit van het filmpje ga ik hem ook lekker vindenquote:
Alweer een scantraxx anthem.. opvallend...meer zeg ik niet...quote:
Wel een zomerse sound hoor!quote:
het is een complotquote:Op zondag 28 maart 2010 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Alweer een scantraxx anthem.. opvallend...meer zeg ik niet...
Best leuke plaat, intro is heel erg vet!quote:
Dat dacht ik ook.. maakt het een beetje kermis/draaiorgel achtig.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:57 schreef T_Killer het volgende:
Leuke plaat, alleen heel lelijk als die melo een octaaf lager gaat op de helft ongeveer.
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:34 schreef Sc0tTy het volgende:
hieruit kunnen we dus concluderen dat Wildstylez gaat afsluiten op de main
Goed gezien pik!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk ik daar nou tegen het achterhoofd van een FOK!k(J)ert_K?![]()
quote:
heerlijk gemixt, samples van bijv.Torture en Tuatara al vroeg in de set laten horen en dan pas veel later (of helemaal niet meer) de track erin gooien. Laat aan mij zien dat je echt bezig bent met "een set wegzetten"quote:Luna vs. Crypsis @ Knock Out!
04. New MIM @ 11:25 (met een moeilijk vette mid @ 13:20)![]()
eens. Wat dat betreft is Zany ook een held. Mixtechnisch 1vd betere dj'squote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heerlijk gemixt, samples van bijv.Torture en Tuatara al vroeg in de set laten horen en dan pas veel later (of helemaal niet meer) de track erin gooien. Laat aan mij zien dat je echt bezig bent met "een set wegzetten"
zonnetje..quote:
Nee, maar doet er niet toe want is toch al doodquote:Op zondag 28 maart 2010 16:42 schreef Sc0tTy het volgende:
dat GHF forum, is dat een gezellig forum, zoals hier ?
quote:Alpha² vs. Deepack @ Knock Out!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
de alpha zusjes!! haha
QFTquote:
Gele Minuut - foemp foempquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef Haghorst het volgende:
Nieuwe dutch master is ook lekker.. Ik weet niet wat ik heb met die vent maar zijn tracks zijn
Die Recalled To Life is best aardig als ik eerlijk mag zijn.quote:
hmm vind er nie echt wat aan, gaat DM de Showtek kant op ?quote:
Ja die.. Maar ook oudere zoals taste me vind ik gewoon lekker klinkenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die Recalled To Life is best aardig als ik eerlijk mag zijn.
Achja, die 'nieuwe' DM kan ik niet meer serieus nemen nadat die naam is gekaapt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
hmm vind er nie echt wat aan, gaat DM de Showtek kant op ?![]()
btw die mello is wel gejat , kan er alleen niet op komen waarvan
Dan had je wel een hard anthem gehad denk ikquote:Op zondag 28 maart 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
Ipv van Wildstylez had ook Isaac, Josh & Wesz, Coone, Tuneboy, Crypsis, Slim Shore of The Pitcher de eer mogen krijgen.
"Lala lalalalalala lalala lalalalalala"quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
tzijn die noisecontrollers ... die Fusion-homo's
op 't randje maar nog wel humor. Leuke afsluiter btw
Ik sluit me helemaal aan bij deze meningquote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef de_huig het volgende:
[..]
zonnetje..
biertje..
anthempje..
stampje..
ja, deze plaat gaat werken voor mij
Haha, dat is waar een battle om gaat! Tracks maken om je tegenstander te dissen. Vette shit. Tis trouwens nog een brute plaat ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Inderdaad op het randje. Ik vond de afsluiting echt superquote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Taste Me is fijnquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Ja die.. Maar ook oudere zoals taste me vind ik gewoon lekker klinken
AVIO is de live-act van Alphaverb & Intractable Onequote:Op maandag 29 maart 2010 08:49 schreef Noxa het volgende:
What;s up with AVIO. Zie die zo vaak voorbij gekomen. Heb em nog nooit live gezien. Wie of wat is AVIO?
Goeie shit... die vocal is van een dude die bij mij in de klas zitquote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Van al die artiesten die jij opsomt zouden alleen Tuneboy, Crypsis & The Pitcher het wat mij betreft mogen doen..quote:Op zondag 28 maart 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
Ipv van Wildstylez had ook Isaac, Josh & Wesz, Coone, Tuneboy, Crypsis, Slim Shore of The Pitcher de eer mogen krijgen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Toch vind ik het niet verstandig om op zo'n podium mensen met homo te gaan beledigenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Mwoa vind het zelf niet op het randje. Zoals al eerder gezegd. Het zijn battles en knockouts... Juist de bedoeling om niks van de ander heel te laten en flink uit te halen en te dissen. Die gasten weten ook wel dat het voor de gein is.
Damn wat zou ik dan toch eens graag tegenover Showtek willen staan
Vond die van Coone en HHZ ook erg goedquote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Mwoa vind het zelf niet op het randje. Zoals al eerder gezegd. Het zijn battles en knockouts... Juist de bedoeling om niks van de ander heel te laten en flink uit te halen en te dissen. Die gasten weten ook wel dat het voor de gein is.
Ochja... Je kan ook het K woord gebruiken wat zo populair is en daar struikelen heel veelmensen ook weer over... Niet zo zwaar aan tillen aan dit soort dingen... Het punt van ze wordt duidelijk gemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 10:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet verstandig om op zo'n podium mensen met homo te gaan beledigen
Ja je hebt gelijk. Maar er zijn zoveel andere opties mogelijk ipv homo's dat ik wel denk, kies daar dan voor. Nu ga je een groep mensen onnodig beledigen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... Je kan ook het K woord gebruiken wat zo populair is en daar struikelen heel veelmensen ook weer over... Niet zo zwaar aan tillen aan dit soort dingen... Het punt van ze wordt duidelijk gemaakt
Dat zij mijn vriendin ook bij het horen van het setjequote:Op maandag 29 maart 2010 11:16 schreef Koepert het volgende:
Wat kan het menselijke brein ook n raar iets zijn, de mijn althans... setje van Alpha2 vs Deepack
Angel of the Sun... eerste associatie..
Maar die doet me weer denken aan vakantie jaren terug in Ommen, en dat was goed, dus deze plaat is best te pruimen![]()
Sometimes I Amaze myself..
Ik vind Fly like a rocket wel goed te doen. Tis wel erg melodieus, maar hij klonk toen echt lekker tijdens KO.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:07 schreef T_Killer het volgende:
DutchMaster - Recalled to life is wel goed te pruimen, i.t.t. die fly like a rocket
Werd de link hier niet eerder gelegd met Ik wil je blijf bij me blabla, van Guus Meeuwis?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:16 schreef Koepert het volgende:
Wat kan het menselijke brein ook n raar iets zijn, de mijn althans... setje van Alpha2 vs Deepack
Angel of the Sun... eerste associatie..
Maar die doet me weer denken aan vakantie jaren terug in Ommen, en dat was goed, dus deze plaat is best te pruimen![]()
Sometimes I Amaze myself..
Sterker nog:quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Werd de link hier niet eerder gelegd met Ik wil je blijf bij me blabla, van Guus Meeuwis?
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef eQuaL het volgende:
Wat een kut anthem trouwens, doe dan maar Scrap Attack
QFTquote:
Wat was er mis met Scrap Attackquote:
Foutje met link; die bedoelde ik idd... "Ik wil je"..quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Sterker nog:
Weten we ook weer waar Zany z'n inspiratie weg haalt...
Deze dusquote:Op maandag 29 maart 2010 10:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vond die van Coone en HHZ ook erg goed
Zie net dat het toen net de stream eruit gevallen was. De tekst van Wordz of a Gang verwerkt dat Psyko Punkz kut muziek maakte enzo erg vet gedaan. Had de tranen in mijn ogen staan.
Geweldigquote:
Hoe vaker je die track hoort hoe beter die wordt. Wat een brute hardcore kick zit daar in!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Tis daar wel eens zo heet geweest dat tussen de sets de deuren open moesten en de muziek een kwartier stil ging. Hehehehe en dat noemen ze dan een ijshal....quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef T-Force het volgende:
Ok, van mij even een uitgebreid verslag van K.O.![]()
21.45: Na een treinreis van ongeveer 2 uur waren we eindelijk aangekomen bij de Silverdome. Ik was er nog nooit geweest, maar van de verhalen bleek dat het een warme beukhal was. Ontzettend benieuwd stapte ik, na een kwartiertje wachten in de regen de dome binnen. Het was precies zoals ik verwacht had, een soort van mini-Gelredome. Prima te doen dus.
Psyko Punkz vs. Coone
We waren als een van de eerste binnen en gingen maar meteen vooraan staan. Er werd vanaf het begin al lekker gedraaid door deze 3 heren van het DWX Label. Met een goede opbouw in deze set en de nodige disses & knock outs werd deze set extra spannend gehouden. Een "Coone MF" (ipv After MF) van Psyko Punkz knalde erin: 1-0. Later werd hier door Coone een duidelijke linke gegeven, want het stond meteen 1-2 voor Coone. Een "Words From The Gang" in een I-Hate-Psyko-Punkz-jasje. Prachtig gewoonNog wat opmerkelijke platen die lekkerrrr klonken: Toneshifterz - Elektroshock
Bioweapon - Raw
Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
en de plaat die mij (en mijn vriendin) het meest heeft verrast: Coone - Twilight Zone
![]()
De bass in dit nummer is zo laag en diep dat mijn ingewanden er bijna uit trilde, nondejuuu wat ging die hard
![]()
Deze jonge jongens hadden het concept goed begrepen, props voor deze set![]()
Wordt vervolgd, ff geen zin meer om te typen
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef T-Force het volgende:
[knip]
en de plaat die mij (en mijn vriendin) het meest heeft verrast: Coone - Twilight Zone![]()
De bass in dit nummer is zo laag en diep dat mijn ingewanden er bijna uit trilde, nondejuuu wat ging die hard
![]()
x2!!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!
Ik heb dat al 3 wekenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef de_huig het volgende:
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!
Huh!? Ik heb 4x op de foto moeten poseren met m'n shirt, maar deze heb ik niet doorgehadquote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een vet shirt kwam ik tegen op KO
Wat een creativiteit![]()
Van die mensen die de hele tijd in mijn loop pad gaan staan stampen....quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een vet shirt kwam ik tegen op KO
Wat een creativiteit![]()
[ afbeelding ]
2 weken geleden voornamelijk dat setje van The R3bels gedraaid.quote:Geck-o @ The Magic Show Theracords Presents
01. Geck-o - Instant Fame
02. Gatty - As It Appeared
03. DJ Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
04. Organ Donors - Locked Tight (Thilo & Evanti Remix)
05. Space Frog - Follow Me (Derb Remix)
06. The Beholder meets Zany - Psychadelic Drops
07. Louk & Busho - Believe (Geck-o Remix)
08. Carnifex meets Rephex - Tyrano
09. Evil Z - The End Of Time (Decepticon Transformed Remix)
10. Donkey Rollers - The Last City On Earth
11. Chris One - Convictions
12. Zany meets The Beholder - Annihilating
13. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
14. Geck-o vs Thera - Trespassing
15. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
Misschien heeft ze geoefendquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef LeonH het volgende:
Ik heb me vanmiddag toch een partijtje zitten stuiteren in de auto op die warm up mix van Alpha TwinsDamn wat een geweld!
Had het gezicht van mijn tegenliggers willen zien toen ik losging op Under Attack
Edit: Hebben ze nu nog niet van het hele Gostosa drama geleerd? http://partyflock.nl/party/172506:Scantraxx_invites.html
http://partyflock.nl/artist/53229/votes.html#votesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef LeonH het volgende:
Edit: Hebben ze nu nog niet van het hele Gostosa drama geleerd? http://partyflock.nl/party/172506:Scantraxx_invites.html
Leuke aftermovie.quote:
Wie zegt dat het volgend jaar weer battles zijn? Vorig jaar was het Knock Out! – GP of the Harder Styles. Twee zalen en geen battles dacht ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Leuke aftermovie.
Terwijl ik hem bekeek was ik aan het denken dat t wel vet zou zijn als ze aan beide zijden van het de zaal n podium neer hadden gezet. Luna op de een, Crypsis op de ander bijvoorbeeld. Geen idee of dat met de audio zou kunnen werken, maar zou wel echt een 'battle' sfeer creeren.
Misschien iets voor vorig jaar
Noemen we dit dan Back to Future ?quote:
Requiem for a dream?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh vette aftermovie !!
die eerste track mix van (gvd ken nie op die naam van die hhz track kmn ) en tonighten die snelle psychidelic is ook heeeerlijk
Touché Bartmanquote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noemen we dit dan Back to Future ?
Nee Back to the Futurequote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noemen we dit dan Back to Future ?
Vond het persoonlijk niet zo heel erg vet maar dat kan ook te maken hebben dat ik even een dipje had. Hoe het mixtechnisch enzo zit heb ik geen idee vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Wat vonden de KO-gangers eigenlijk van Tat en Zat? Werd van te voren veel van verwacht maar heb er eigenlijk nog vrijwel niks over gehoord.
'domme wat n setjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:heb die afsluiter van KO nu al 8x gedraaid ofzo vandaag
Als ik nog even een setje mag tippen:
[..]
2 weken geleden voornamelijk dat setje van The R3bels gedraaid.
Vorige week Degos & Re-Done @ Strangerz![]()
en deze week is voor Geck-o; heerlijke ragset zonder de expected hitjengs
quote:
Helaas niet echt een battle. Maar zoals ik al zei, de Italianen hadden het concept niet echt begrepen.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Wat vonden de KO-gangers eigenlijk van Tat en Zat? Werd van te voren veel van verwacht maar heb er eigenlijk nog vrijwel niks over gehoord.
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.quote:Decibel Outdoor 2010
De Decibel line-up liegt er niet om dit jaar! Hoe de organisatoren het voor elkaar krijgen weet niemand, maar dit jaar zullen de groten der aarde het nietsvermoedende Hilvarenbeek op zijn grondvesten doen schudden! Wat te denken van The Prophet, Pavo Vs Isaac, Mike Heart, Fausto, Panic, Ruthles, Yves Deruyter, Max Enforcer, Southstylers Live, Max B Grant, Mc: Ruffian, Darkraver en DJ Paul Elstak? Decibel kaartjes kunt u nu nog reserveren op Onlineticketshop! Het behoeft, gezien deze knallende line-up, waarschijnlijk nauwelijks uitleg dat de kaarten voor Decibel Outdoor 2010 de deur uit vliegen? Met meer dan 100 iconen uit de hardere stromingen van de house, verspreid over 10 area’s, is dit festival niet te missen! Wees er op tijd bij, want de Decibel kaartverkoop gaat als een Razende Roeland!
Lijkt verdacht veel op de line up van 2006quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef MrDice het volgende:
Geen idee of het al voorbij was gekomen... Maar dit soort websites blijven toch te triest voor woorden:
http://www.onlineticketshop.nl/decibel-kaarten
Los van de prijs, hoe kunnen ze nu al beweren de line-up te weten?
[..]
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op de line up van 2006
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo dat waren de rustige weekendjes! Volgende week ein-de-lijk weer los
Rippert nog gefeliciteerd gozert!
Dit dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow,.....![]()
Dan zijn ze vast voor volgende week
quote:
quote:
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef MrDice het volgende:
Geen idee of het al voorbij was gekomen... Maar dit soort websites blijven toch te triest voor woorden:
http://www.onlineticketshop.nl/decibel-kaarten
Los van de prijs, hoe kunnen ze nu al beweren de line-up te weten?
[..]
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.
Dat van payogic is iets wat je als organisatie zelf in kunt stellen hoor.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Feli Ripper ervanuitgaande dat je het dit keer wel zelf bent
[..]
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.
Voor die kosten heb ik ze bij de Primera maar op 'quality paper' af laten drukken
Vettquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe samples van Tuneboy online op www.tuneboy.it
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
Die gingen hard op KOquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
Euh... *kuch* de kaartjes van Primera zijn ook van Paylogic.. *kuch*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Feli Ripper ervanuitgaande dat je het dit keer wel zelf bent
[..]
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.
Voor die kosten heb ik ze bij de Primera maar op 'quality paper' af laten drukken
Hij's fijn. Zit ook wel een lekker bassline in hoor!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
fijne tracksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
He's back
Deze lijken me heerlijk op een feest
quote:
nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
laatste stukje is inderdaad topquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef NLS04 het volgende:
Da_Klep gefeliciteerd jongen meneer![]()
Laatste scene is geniaal
Is dat zo? Dan zit fusion zonder geld blijkbaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat van payogic is iets wat je als organisatie zelf in kunt stellen hoor.....
Volgens mij gaan daar wel een paar pareltjes gemaakt wordenquote:Hitting the studio tomorrow with Noiscontrollers.. Preparations for The Great Zany Show!! Curious?? Keep an eye for some little sneak peeks on our Youtube Channel or come the 10th of April to The Great Zany Show to experience it in it's full!
en ik ben op het feestjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Facebook van Donkey Rollers:
[..]
Volgens mij gaan daar wel een paar pareltjes gemaakt worden
Quality paper in de zin van een kaartje of gewoon een A4-tje wat hun voor je uitprinten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Dat feest kriebelt nog steeds bij mijquote:
Hah, nee zijn wel echt kaartjes. A4-tje zou wel eeeerg budget zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Quality paper in de zin van een kaartje of gewoon een A4-tje wat hun voor je uitprinten?
[..]
Dat feest kriebelt nog steeds bij mijNoisecontrollers vs. Donkeys lijkt me zo bomvet
Zijn er hier nog mensen die er heen gaan en langs Nijmegen komen? Misschien de jarige in ons midden wel?
je weet dat alleen de eerste 4 uitgezonden zijn? Proppy/Heady, Tat/Zat & DBSTF/NC wouden hem niet uitgezonden hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:45 schreef CrustyClown het volgende:
Rippert GEFELI man!!
Ben al een half uur bezig alle YT filmpjes af te kijken/luisteren terwijl ik op zoek ben naar de KO livesetjes. Bedankt hoor !
Wanneer komt AVIO007 eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:15 schreef InGebruik het volgende:
Ripper, gefeliciteerd!
AVIO007 is now available in your favourite vinyl shop! The Hard Way / No Mad Soul / Hands Up 2010quote:
Haal het maar snel weg... Want dat mocht niet gezegd worden...quote:
Is die echt ontslagen door die vechtpartij ja?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
MC Ruffian gaat weer aan de bak....
http://www.rige.net/news/171/?start=0
Ja je kunt kiezen tussen een bepaald bedrag per transactie, maar je hebt ook een optie dat je evenement in allerlei evenementen kalenders en portals word geplaatst en als je daarvoor kiest word het automatisch een fee per kaartje...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef LtNoX het volgende:
Edit: Ik neem aan dat die 'servicekosten' wel vanaf een bepaald minimum gaan / er een bepaald deel richting het verkoop-kantoor gaat, of een dergelijke regeling?
Was het ook alweer vergeten, maar dit is lekker ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef T_Killer het volgende:
Bij mij kriebelt het ook enorm, Emporium zal denkik pas de volgende worden...was net tijdens het afwassen aan het denken...wat is de line up ook alweer bij emporium?
Nou ik heb het ff opgezocht want was het even vergeten, toch wel finger licking
-psyko punkz
-b front & frontliner
-ran-d
-luna vs crypsis
-chain reaction
-zatox & rebels
Heb nu ter plaatse besloten 100% zeker te gaan.
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?quote:
ja, dat lijkt me echt naadjequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?Ik kom daar nooit zonder dat ik heel vroeg weg moet met de trein..
Voor mij precies hetzelfde. Ik kom uit het Westland (net onder Den Haag aan de kust) en hier in de buurt niet tot nauwelijks hardstyle feestjes. Toen ik naar Qlimax ging met de auto waren we 2 uur onderweg, laat staan dat we met de trein gaan. De afstand betekend echter niet dat ik niet naar de feesten ga, al moet ik eerlijk bekennen dat de feesten die ik bezoek ook wel meteen de grote feesten zijn georganiseerd door Q, B2S, Art of Dance en noem maar op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?Ik kom daar nooit zonder dat ik heel vroeg weg moet met de trein..
Ik zou er in principe op de fiets heen kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dus kun je voor die feestjes in t weekend bij je ouders terecht.. Als je nu in (de omgeving van) Nijmegen woont, zou ik in Groningen gaan studeren, naast t feit dat t een super(studenten)stad is, vergroot dat ook je 'wereld' een beetje..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zou er in principe op de fiets heen kunnen15 km. Zit te twijfelen of ik zo in Groningen ga studeren of gewoon in Nijmegen. Hier zit Qlimax, Hard Bass, Emporium, Qbase, XXlerator, ouders (als laatste in het rijtje) allemaal om de hoek
Misschien moet je je keuze baseren op de plaats waar je de leukste studie en school hebt (wat wil je gaan studeren btw)quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zou er in principe op de fiets heen kunnen15 km. Zit te twijfelen of ik zo in Groningen ga studeren of gewoon in Nijmegen. Hier zit Qlimax, Hard Bass, Emporium, Qbase, XXlerator, ouders (als laatste in het rijtje) allemaal om de hoek
Nimma, shit baby, hosselen, dikke fissa's, home town, ben jij een badass madafaka?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Misschien moet je je keuze baseren op de plaats waar je de leukste studie en school hebt (wat wil je gaan studeren btw)
Daarnaast is Nimma gewoon de shit baby. Ze hosselen dikke fissa's hier in de buurt.
PA87, ik zag dat je afgl weekend in Horst bent geweest met je act bij die happy hardcore giant tribute...is mijn home town. Was het wat?
T-Killer is zeker een bad-ass mofoquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Nimma, shit baby, hosselen, dikke fissa's, home town, ben jij een badass madafaka?
ja gangsta shit baby jeweetzellufquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nimma, shit baby, hosselen, dikke fissa's, home town, ben jij een badass madafaka?
Ik heb m'n kaartje al binnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Nog iemand van plan om a.s. zondag naar XXlerator te gaan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Hoop dat ik nog wat vrienden aan kan sporen om mee te gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Showtek, kijken hoe dat gaat verlopen en vooral de combo Pitcher en B-front.... Zal een druk avondje worden....
Zag het ook net op Twitter ja. Handelaar dat het isquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef LeonH het volgende:
Mocht iemand nog de studioruimte van Dov willen hebben: http://zakelijk.marktplaa(...)me.html#photoGallery
Z'n platen heeft ie inmiddels allemaal verkocht dus nu de studio maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef LeonH het volgende:
Mocht iemand nog de studioruimte van Dov willen hebben: http://zakelijk.marktplaa(...)me.html#photoGallery
Als ie nou zou stoppen met producen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef LeonH het volgende:
Dude wat een vage kutmuziek, ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef ElDani het volgende:
Wat blijft dit heerlijk!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dude wat een vage(eensch) kutmuziek(niet eensch), ik snap er geen hol van(dat ligt aan jou)
Das toch geen Hardstyle?(waarom nie?)
Ik ga die dag naar Brothers in Bunnik, een iets kleiner feestje maar wel met DBSTF en NC. ^^ Lekker opwarmertje voor IQ!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Het is wel een grappig nummer, maar dit hoef je echt niet op een feestje te horen. Hoe wil je hier nou op gaan stampenquote:
Zondag misschien, de volgende XX zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd verhaal dit. Fusion is ook zo focking traag met releasen he. Leuke plaatjes hoor maar 2 maanden te laat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef ElDani het volgende:
Wat blijft dit heerlijk!
Slim Shore heeft volgende Fusion vinyl, Syren samen met Scars & King of Stage
068 word Zany Vs. Noisecontrollers - Paranoid/Diffusion/Diavoli
Hoera weer een nieuwequote:Yoo !! Finally back in The studio! Working on a new track!!
Hoe krijgt die man t voor elkaar? Voor mn gevoel razendsnel platen uitpoepen, en TOCH elke keer pareltjes, in tegenstelling tot enkele andere broedmachiens in de HSwereld..quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Twitter nieuws van zatox:
[..]
Hoera weer een nieuwe
Omdat die man een held/god/genie is in tegenstelling tot HEEL veel anderen in de HSwereldquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoe krijgt die man t voor elkaar? Voor mn gevoel razendsnel platen uitpoepen, en TOCH elke keer pareltjes, in tegenstelling tot enkele andere broedmachiens in de HSwereld..
voor mijn gevoel een gevalletje eerst horen dan oordelen, het origineel is i.i.gquote:Italian Hardstyle Track of The day : Zatox - Headwave 2010. Booooommm
Nee het was een twitter bericht... dus die zijn er niet...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Noxa het volgende:
Zatox - Headwave 2010
Iemand samples/link...
Darn...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee het was een twitter bericht... dus die zijn er niet...
You want some weed or speed or cocaine?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:34 schreef ElDani het volgende:
....... How Much Can You Take.
Ik ook w.s.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ga die dag naar Brothers in Bunnik, een iets kleiner feestje maar wel met DBSTF en NC. ^^ Lekker opwarmertje voor IQ!
Mwah. Limburgs publiek is nooit zo... Die staan meer te kijken dan los te gaan. Sfeer was wel oke, maar echt actief mee doen wil daar in het zuiden nooit zo vlotten. Charly L. was wel vet trouwensquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef T_Killer het volgende:
PA87, ik zag dat je afgl weekend in Horst bent geweest met je act bij die happy hardcore giant tribute...is mijn home town. Was het wat?
nee dit is How much can you take, dus niet headwave....quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef Noxa het volgende:
[..]
Darn...
edit://
http://twitcasting.tv/DJZatox/movie/82104
Dit iets?
Maar dan heb je ook het saaiste gedeelte van Limburg daar in Horst/Venlo/Venray etcquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mwah. Limburgs publiek is nooit zo... Die staan meer te kijken dan los te gaan. Sfeer was wel oke, maar echt actief mee doen wil daar in het zuiden nooit zo vlotten. Charly L. was wel vet trouwens
Hoe zit 't met streamen/recorden van de setjes? Zal nu wel niet meer mogelijk zijn, maar hebben jullie daar al over nagedacht?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Sethje het volgende:
nog 200 kaarten te gaan en we zijn uitverkocht, 700 bezoekers winst ten opzichte van vorig jaar
dat doen jullie goed kerelquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Sethje het volgende:
nog 200 kaarten te gaan en we zijn uitverkocht, 700 bezoekers winst ten opzichte van vorig jaar
Waarom???? vraag ik me dan af?quote:
DB&STF hebben misschien een andere style, maar Zatox die hun dingen moet leren lijkt me vrij sterk. Alsof het amateurs zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Waarom???? vraag ik me dan af?
Hun stijlen passen totaal niet bij elkaar... is het omdat D&S nu HOT zijn dat hij daar van mee wil profiteren ofzo...
Ik hoop dan ook dat Zatox de mannen heeft laten zien hoe het moet, en dat hun namen alleen erbij staan als goedmakertje voor het reizen of iets in die richting want verder is het niets...
Vooralsnog ben ik absoluut niet blij met dit nieuws...![]()
Mijn held, zatox wat doe je?
![]()
en dit gevoel zal blijven tot het tegendeel bewezen is...
Haha nimma zeg ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind Alone & Together ook nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Trekfiets het volgende:
Maar ik vind DB&STF ook ernstig hoge kwaliteit tracks maken de laatste tijd.
Dat mag gewoon niet, simpel hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoe zit 't met streamen/recorden van de setjes? Zal nu wel niet meer mogelijk zijn, maar hebben jullie daar al over nagedacht?
Vandaag is het echt hard gegaan, inmiddels zijn er nog 10 kaarten beschikbaarquote:
Ik was ook niet 100% serieusquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
DB&STF hebben misschien een andere style, maar Zatox die hun dingen moet leren lijkt me vrij sterk. Alsof het amateurs zijn![]()
Ik vind Imitatie NC wel meevallen hoor.. je kan duidelijk verschil horen, vooral vocals en type melodie is nogal verschillend, en ook de bass iswel degelijk anders...quote:Meneer Zatox heeft zelf zijn style veranderd naar een iimitatie NC, niet ik het kut vind, integendeel zelfs![]()
ik vind het vies tegenvallen.. op shiverzz na dan..quote:Maar ik vind DB&STF ook ernstig hoge kwaliteit tracks maken de laatste tijd.
Aanstekelijk deuntjequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Trekfiets het volgende:
BAP BAP BAP VERS VAN DE PERS
Wildstylez wat een Genie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |