QFTquote:
Wat was er mis met Scrap Attackquote:
Foutje met link; die bedoelde ik idd... "Ik wil je"..quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Sterker nog:
Weten we ook weer waar Zany z'n inspiratie weg haalt...
Deze dusquote:Op maandag 29 maart 2010 10:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vond die van Coone en HHZ ook erg goed
Zie net dat het toen net de stream eruit gevallen was. De tekst van Wordz of a Gang verwerkt dat Psyko Punkz kut muziek maakte enzo erg vet gedaan. Had de tranen in mijn ogen staan.
Geweldigquote:
Hoe vaker je die track hoort hoe beter die wordt. Wat een brute hardcore kick zit daar in!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Mwoa vind het zelf niet op het randje. Zoals al eerder gezegd. Het zijn battles en knockouts... Juist de bedoeling om niks van de ander heel te laten en flink uit te halen en te dissen. Die gasten weten ook wel dat het voor de gein is.
Damn wat zou ik dan toch eens graag tegenover Showtek willen staan
Tis daar wel eens zo heet geweest dat tussen de sets de deuren open moesten en de muziek een kwartier stil ging. Hehehehe en dat noemen ze dan een ijshal....quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef T-Force het volgende:
Ok, van mij even een uitgebreid verslag van K.O.![]()
21.45: Na een treinreis van ongeveer 2 uur waren we eindelijk aangekomen bij de Silverdome. Ik was er nog nooit geweest, maar van de verhalen bleek dat het een warme beukhal was. Ontzettend benieuwd stapte ik, na een kwartiertje wachten in de regen de dome binnen. Het was precies zoals ik verwacht had, een soort van mini-Gelredome. Prima te doen dus.
Psyko Punkz vs. Coone
We waren als een van de eerste binnen en gingen maar meteen vooraan staan. Er werd vanaf het begin al lekker gedraaid door deze 3 heren van het DWX Label. Met een goede opbouw in deze set en de nodige disses & knock outs werd deze set extra spannend gehouden. Een "Coone MF" (ipv After MF) van Psyko Punkz knalde erin: 1-0. Later werd hier door Coone een duidelijke linke gegeven, want het stond meteen 1-2 voor Coone. Een "Words From The Gang" in een I-Hate-Psyko-Punkz-jasje. Prachtig gewoonNog wat opmerkelijke platen die lekkerrrr klonken: Toneshifterz - Elektroshock
Bioweapon - Raw
Psyko Punkz - Rock Ya Attitude
en de plaat die mij (en mijn vriendin) het meest heeft verrast: Coone - Twilight Zone
![]()
De bass in dit nummer is zo laag en diep dat mijn ingewanden er bijna uit trilde, nondejuuu wat ging die hard
![]()
Deze jonge jongens hadden het concept goed begrepen, props voor deze set![]()
Wordt vervolgd, ff geen zin meer om te typen
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:55 schreef T-Force het volgende:
[knip]
en de plaat die mij (en mijn vriendin) het meest heeft verrast: Coone - Twilight Zone![]()
De bass in dit nummer is zo laag en diep dat mijn ingewanden er bijna uit trilde, nondejuuu wat ging die hard
![]()
x2!!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!
Ik heb dat al 3 wekenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:48 schreef de_huig het volgende:
ja dankjewel..nu heb ik zin in een feest...NU!
Huh!? Ik heb 4x op de foto moeten poseren met m'n shirt, maar deze heb ik niet doorgehadquote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een vet shirt kwam ik tegen op KO
Wat een creativiteit![]()
Van die mensen die de hele tijd in mijn loop pad gaan staan stampen....quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een vet shirt kwam ik tegen op KO
Wat een creativiteit![]()
[ afbeelding ]
2 weken geleden voornamelijk dat setje van The R3bels gedraaid.quote:Geck-o @ The Magic Show Theracords Presents
01. Geck-o - Instant Fame
02. Gatty - As It Appeared
03. DJ Thera - A Little Touch (Geck-o Oldskool Remix)
04. Organ Donors - Locked Tight (Thilo & Evanti Remix)
05. Space Frog - Follow Me (Derb Remix)
06. The Beholder meets Zany - Psychadelic Drops
07. Louk & Busho - Believe (Geck-o Remix)
08. Carnifex meets Rephex - Tyrano
09. Evil Z - The End Of Time (Decepticon Transformed Remix)
10. Donkey Rollers - The Last City On Earth
11. Chris One - Convictions
12. Zany meets The Beholder - Annihilating
13. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
14. Geck-o vs Thera - Trespassing
15. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)
Misschien heeft ze geoefendquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef LeonH het volgende:
Ik heb me vanmiddag toch een partijtje zitten stuiteren in de auto op die warm up mix van Alpha TwinsDamn wat een geweld!
Had het gezicht van mijn tegenliggers willen zien toen ik losging op Under Attack
Edit: Hebben ze nu nog niet van het hele Gostosa drama geleerd? http://partyflock.nl/party/172506:Scantraxx_invites.html
http://partyflock.nl/artist/53229/votes.html#votesquote:Op maandag 29 maart 2010 22:34 schreef LeonH het volgende:
Edit: Hebben ze nu nog niet van het hele Gostosa drama geleerd? http://partyflock.nl/party/172506:Scantraxx_invites.html
Leuke aftermovie.quote:
Wie zegt dat het volgend jaar weer battles zijn? Vorig jaar was het Knock Out! – GP of the Harder Styles. Twee zalen en geen battles dacht ik.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Leuke aftermovie.
Terwijl ik hem bekeek was ik aan het denken dat t wel vet zou zijn als ze aan beide zijden van het de zaal n podium neer hadden gezet. Luna op de een, Crypsis op de ander bijvoorbeeld. Geen idee of dat met de audio zou kunnen werken, maar zou wel echt een 'battle' sfeer creeren.
Misschien iets voor vorig jaar
Noemen we dit dan Back to Future ?quote:
Requiem for a dream?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:39 schreef Sc0tTy het volgende:
oeh vette aftermovie !!
die eerste track mix van (gvd ken nie op die naam van die hhz track kmn ) en tonighten die snelle psychidelic is ook heeeerlijk
Touché Bartmanquote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noemen we dit dan Back to Future ?
Nee Back to the Futurequote:Op maandag 29 maart 2010 23:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noemen we dit dan Back to Future ?
Vond het persoonlijk niet zo heel erg vet maar dat kan ook te maken hebben dat ik even een dipje had. Hoe het mixtechnisch enzo zit heb ik geen idee vanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Wat vonden de KO-gangers eigenlijk van Tat en Zat? Werd van te voren veel van verwacht maar heb er eigenlijk nog vrijwel niks over gehoord.
'domme wat n setjequote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef Da_Ripper het volgende:heb die afsluiter van KO nu al 8x gedraaid ofzo vandaag
Als ik nog even een setje mag tippen:
[..]
2 weken geleden voornamelijk dat setje van The R3bels gedraaid.
Vorige week Degos & Re-Done @ Strangerz![]()
en deze week is voor Geck-o; heerlijke ragset zonder de expected hitjengs
quote:
Helaas niet echt een battle. Maar zoals ik al zei, de Italianen hadden het concept niet echt begrepen.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef InGebruik het volgende:
Wat vonden de KO-gangers eigenlijk van Tat en Zat? Werd van te voren veel van verwacht maar heb er eigenlijk nog vrijwel niks over gehoord.
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.quote:Decibel Outdoor 2010
De Decibel line-up liegt er niet om dit jaar! Hoe de organisatoren het voor elkaar krijgen weet niemand, maar dit jaar zullen de groten der aarde het nietsvermoedende Hilvarenbeek op zijn grondvesten doen schudden! Wat te denken van The Prophet, Pavo Vs Isaac, Mike Heart, Fausto, Panic, Ruthles, Yves Deruyter, Max Enforcer, Southstylers Live, Max B Grant, Mc: Ruffian, Darkraver en DJ Paul Elstak? Decibel kaartjes kunt u nu nog reserveren op Onlineticketshop! Het behoeft, gezien deze knallende line-up, waarschijnlijk nauwelijks uitleg dat de kaarten voor Decibel Outdoor 2010 de deur uit vliegen? Met meer dan 100 iconen uit de hardere stromingen van de house, verspreid over 10 area’s, is dit festival niet te missen! Wees er op tijd bij, want de Decibel kaartverkoop gaat als een Razende Roeland!
Lijkt verdacht veel op de line up van 2006quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef MrDice het volgende:
Geen idee of het al voorbij was gekomen... Maar dit soort websites blijven toch te triest voor woorden:
http://www.onlineticketshop.nl/decibel-kaarten
Los van de prijs, hoe kunnen ze nu al beweren de line-up te weten?
[..]
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op de line up van 2006
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo dat waren de rustige weekendjes! Volgende week ein-de-lijk weer los
Rippert nog gefeliciteerd gozert!
Dit dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow,.....![]()
Dan zijn ze vast voor volgende week
quote:
quote:
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef MrDice het volgende:
Geen idee of het al voorbij was gekomen... Maar dit soort websites blijven toch te triest voor woorden:
http://www.onlineticketshop.nl/decibel-kaarten
Los van de prijs, hoe kunnen ze nu al beweren de line-up te weten?
[..]
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.
Dat van payogic is iets wat je als organisatie zelf in kunt stellen hoor.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Feli Ripper ervanuitgaande dat je het dit keer wel zelf bent
[..]
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.
Voor die kosten heb ik ze bij de Primera maar op 'quality paper' af laten drukken
Vettquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe samples van Tuneboy online op www.tuneboy.it
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
Die gingen hard op KOquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
Euh... *kuch* de kaartjes van Primera zijn ook van Paylogic.. *kuch*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Feli Ripper ervanuitgaande dat je het dit keer wel zelf bent
[..]
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.
Voor die kosten heb ik ze bij de Primera maar op 'quality paper' af laten drukken
Hij's fijn. Zit ook wel een lekker bassline in hoor!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
fijne tracksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
He's back
Deze lijken me heerlijk op een feest
quote:
nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
laatste stukje is inderdaad topquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef NLS04 het volgende:
Da_Klep gefeliciteerd jongen meneer![]()
Laatste scene is geniaal
Is dat zo? Dan zit fusion zonder geld blijkbaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat van payogic is iets wat je als organisatie zelf in kunt stellen hoor.....
Volgens mij gaan daar wel een paar pareltjes gemaakt wordenquote:Hitting the studio tomorrow with Noiscontrollers.. Preparations for The Great Zany Show!! Curious?? Keep an eye for some little sneak peeks on our Youtube Channel or come the 10th of April to The Great Zany Show to experience it in it's full!
en ik ben op het feestjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Facebook van Donkey Rollers:
[..]
Volgens mij gaan daar wel een paar pareltjes gemaakt worden
Quality paper in de zin van een kaartje of gewoon een A4-tje wat hun voor je uitprinten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Dat feest kriebelt nog steeds bij mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |