quote:Op maandag 22 maart 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo dat waren de rustige weekendjes! Volgende week ein-de-lijk weer los
Rippert nog gefeliciteerd gozert!
Dit dus...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow,.....![]()
Dan zijn ze vast voor volgende week
quote:
quote:
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef MrDice het volgende:
Geen idee of het al voorbij was gekomen... Maar dit soort websites blijven toch te triest voor woorden:
http://www.onlineticketshop.nl/decibel-kaarten
Los van de prijs, hoe kunnen ze nu al beweren de line-up te weten?
[..]
Naja, gewoon geduldig wachten tot de officiële berichtgeving.
Dat van payogic is iets wat je als organisatie zelf in kunt stellen hoor.....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Feli Ripper ervanuitgaande dat je het dit keer wel zelf bent
[..]
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.
Voor die kosten heb ik ze bij de Primera maar op 'quality paper' af laten drukken
Vettquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe samples van Tuneboy online op www.tuneboy.it
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
Die gingen hard op KOquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
Euh... *kuch* de kaartjes van Primera zijn ook van Paylogic.. *kuch*quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Feli Ripper ervanuitgaande dat je het dit keer wel zelf bent
[..]
Schandalig, maar wat eigenlijk net zo erg is zijn die bedrijven *kuch* PAYLOGIC *kuch* die absurde bedragen servicekosten rekenen, die uiteraard vermenigvuldigen als je meer kaartjes besteld.
Voor die kosten heb ik ze bij de Primera maar op 'quality paper' af laten drukken
Hij's fijn. Zit ook wel een lekker bassline in hoor!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
fijne tracksquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
He's back
Deze lijken me heerlijk op een feest
quote:
nicequote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:34 schreef ElDani het volgende:
Tunebeat![]()
Ombrello Maledetto![]()
![]()
![]()
laatste stukje is inderdaad topquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:10 schreef NLS04 het volgende:
Da_Klep gefeliciteerd jongen meneer![]()
Laatste scene is geniaal
Is dat zo? Dan zit fusion zonder geld blijkbaarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat van payogic is iets wat je als organisatie zelf in kunt stellen hoor.....
Volgens mij gaan daar wel een paar pareltjes gemaakt wordenquote:Hitting the studio tomorrow with Noiscontrollers.. Preparations for The Great Zany Show!! Curious?? Keep an eye for some little sneak peeks on our Youtube Channel or come the 10th of April to The Great Zany Show to experience it in it's full!
en ik ben op het feestjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:55 schreef Sc0tTy het volgende:
Facebook van Donkey Rollers:
[..]
Volgens mij gaan daar wel een paar pareltjes gemaakt worden
Quality paper in de zin van een kaartje of gewoon een A4-tje wat hun voor je uitprinten?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:51 schreef LtNoX het volgende:
Dat feest kriebelt nog steeds bij mijquote:
Hah, nee zijn wel echt kaartjes. A4-tje zou wel eeeerg budget zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Quality paper in de zin van een kaartje of gewoon een A4-tje wat hun voor je uitprinten?
[..]
Dat feest kriebelt nog steeds bij mijNoisecontrollers vs. Donkeys lijkt me zo bomvet
Zijn er hier nog mensen die er heen gaan en langs Nijmegen komen? Misschien de jarige in ons midden wel?
je weet dat alleen de eerste 4 uitgezonden zijn? Proppy/Heady, Tat/Zat & DBSTF/NC wouden hem niet uitgezonden hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:45 schreef CrustyClown het volgende:
Rippert GEFELI man!!
Ben al een half uur bezig alle YT filmpjes af te kijken/luisteren terwijl ik op zoek ben naar de KO livesetjes. Bedankt hoor !
Wanneer komt AVIO007 eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:15 schreef InGebruik het volgende:
Ripper, gefeliciteerd!
AVIO007 is now available in your favourite vinyl shop! The Hard Way / No Mad Soul / Hands Up 2010quote:
Haal het maar snel weg... Want dat mocht niet gezegd worden...quote:
Is die echt ontslagen door die vechtpartij ja?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
MC Ruffian gaat weer aan de bak....
http://www.rige.net/news/171/?start=0
Ja je kunt kiezen tussen een bepaald bedrag per transactie, maar je hebt ook een optie dat je evenement in allerlei evenementen kalenders en portals word geplaatst en als je daarvoor kiest word het automatisch een fee per kaartje...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef LtNoX het volgende:
Edit: Ik neem aan dat die 'servicekosten' wel vanaf een bepaald minimum gaan / er een bepaald deel richting het verkoop-kantoor gaat, of een dergelijke regeling?
Was het ook alweer vergeten, maar dit is lekker ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef T_Killer het volgende:
Bij mij kriebelt het ook enorm, Emporium zal denkik pas de volgende worden...was net tijdens het afwassen aan het denken...wat is de line up ook alweer bij emporium?
Nou ik heb het ff opgezocht want was het even vergeten, toch wel finger licking
-psyko punkz
-b front & frontliner
-ran-d
-luna vs crypsis
-chain reaction
-zatox & rebels
Heb nu ter plaatse besloten 100% zeker te gaan.
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?quote:
ja, dat lijkt me echt naadjequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?Ik kom daar nooit zonder dat ik heel vroeg weg moet met de trein..
Voor mij precies hetzelfde. Ik kom uit het Westland (net onder Den Haag aan de kust) en hier in de buurt niet tot nauwelijks hardstyle feestjes. Toen ik naar Qlimax ging met de auto waren we 2 uur onderweg, laat staan dat we met de trein gaan. De afstand betekend echter niet dat ik niet naar de feesten ga, al moet ik eerlijk bekennen dat de feesten die ik bezoek ook wel meteen de grote feesten zijn georganiseerd door Q, B2S, Art of Dance en noem maar op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?Ik kom daar nooit zonder dat ik heel vroeg weg moet met de trein..
Ik zou er in principe op de fiets heen kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |