Hah, nee zijn wel echt kaartjes. A4-tje zou wel eeeerg budget zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:42 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Quality paper in de zin van een kaartje of gewoon een A4-tje wat hun voor je uitprinten?
[..]
Dat feest kriebelt nog steeds bij mijNoisecontrollers vs. Donkeys lijkt me zo bomvet
Zijn er hier nog mensen die er heen gaan en langs Nijmegen komen? Misschien de jarige in ons midden wel?
je weet dat alleen de eerste 4 uitgezonden zijn? Proppy/Heady, Tat/Zat & DBSTF/NC wouden hem niet uitgezonden hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:45 schreef CrustyClown het volgende:
Rippert GEFELI man!!
Ben al een half uur bezig alle YT filmpjes af te kijken/luisteren terwijl ik op zoek ben naar de KO livesetjes. Bedankt hoor !
Wanneer komt AVIO007 eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:15 schreef InGebruik het volgende:
Ripper, gefeliciteerd!
AVIO007 is now available in your favourite vinyl shop! The Hard Way / No Mad Soul / Hands Up 2010quote:
Haal het maar snel weg... Want dat mocht niet gezegd worden...quote:
Is die echt ontslagen door die vechtpartij ja?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
MC Ruffian gaat weer aan de bak....
http://www.rige.net/news/171/?start=0
Ja je kunt kiezen tussen een bepaald bedrag per transactie, maar je hebt ook een optie dat je evenement in allerlei evenementen kalenders en portals word geplaatst en als je daarvoor kiest word het automatisch een fee per kaartje...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:49 schreef LtNoX het volgende:
Edit: Ik neem aan dat die 'servicekosten' wel vanaf een bepaald minimum gaan / er een bepaald deel richting het verkoop-kantoor gaat, of een dergelijke regeling?
Was het ook alweer vergeten, maar dit is lekker ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:35 schreef T_Killer het volgende:
Bij mij kriebelt het ook enorm, Emporium zal denkik pas de volgende worden...was net tijdens het afwassen aan het denken...wat is de line up ook alweer bij emporium?
Nou ik heb het ff opgezocht want was het even vergeten, toch wel finger licking
-psyko punkz
-b front & frontliner
-ran-d
-luna vs crypsis
-chain reaction
-zatox & rebels
Heb nu ter plaatse besloten 100% zeker te gaan.
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?quote:
ja, dat lijkt me echt naadjequote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?Ik kom daar nooit zonder dat ik heel vroeg weg moet met de trein..
Voor mij precies hetzelfde. Ik kom uit het Westland (net onder Den Haag aan de kust) en hier in de buurt niet tot nauwelijks hardstyle feestjes. Toen ik naar Qlimax ging met de auto waren we 2 uur onderweg, laat staan dat we met de trein gaan. De afstand betekend echter niet dat ik niet naar de feesten ga, al moet ik eerlijk bekennen dat de feesten die ik bezoek ook wel meteen de grote feesten zijn georganiseerd door Q, B2S, Art of Dance en noem maar op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort mooie dingen zo ver weg?Ik kom daar nooit zonder dat ik heel vroeg weg moet met de trein..
Ik zou er in principe op de fiets heen kunnenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:37 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dus kun je voor die feestjes in t weekend bij je ouders terecht.. Als je nu in (de omgeving van) Nijmegen woont, zou ik in Groningen gaan studeren, naast t feit dat t een super(studenten)stad is, vergroot dat ook je 'wereld' een beetje..quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zou er in principe op de fiets heen kunnen15 km. Zit te twijfelen of ik zo in Groningen ga studeren of gewoon in Nijmegen. Hier zit Qlimax, Hard Bass, Emporium, Qbase, XXlerator, ouders (als laatste in het rijtje) allemaal om de hoek
Misschien moet je je keuze baseren op de plaats waar je de leukste studie en school hebt (wat wil je gaan studeren btw)quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zou er in principe op de fiets heen kunnen15 km. Zit te twijfelen of ik zo in Groningen ga studeren of gewoon in Nijmegen. Hier zit Qlimax, Hard Bass, Emporium, Qbase, XXlerator, ouders (als laatste in het rijtje) allemaal om de hoek
Nimma, shit baby, hosselen, dikke fissa's, home town, ben jij een badass madafaka?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Misschien moet je je keuze baseren op de plaats waar je de leukste studie en school hebt (wat wil je gaan studeren btw)
Daarnaast is Nimma gewoon de shit baby. Ze hosselen dikke fissa's hier in de buurt.
PA87, ik zag dat je afgl weekend in Horst bent geweest met je act bij die happy hardcore giant tribute...is mijn home town. Was het wat?
T-Killer is zeker een bad-ass mofoquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Nimma, shit baby, hosselen, dikke fissa's, home town, ben jij een badass madafaka?
ja gangsta shit baby jeweetzellufquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nimma, shit baby, hosselen, dikke fissa's, home town, ben jij een badass madafaka?
Ik heb m'n kaartje al binnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Nog iemand van plan om a.s. zondag naar XXlerator te gaan?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Hoop dat ik nog wat vrienden aan kan sporen om mee te gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Showtek, kijken hoe dat gaat verlopen en vooral de combo Pitcher en B-front.... Zal een druk avondje worden....
Zag het ook net op Twitter ja. Handelaar dat het isquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef LeonH het volgende:
Mocht iemand nog de studioruimte van Dov willen hebben: http://zakelijk.marktplaa(...)me.html#photoGallery
Z'n platen heeft ie inmiddels allemaal verkocht dus nu de studio maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef LeonH het volgende:
Mocht iemand nog de studioruimte van Dov willen hebben: http://zakelijk.marktplaa(...)me.html#photoGallery
Als ie nou zou stoppen met producen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:23 schreef LeonH het volgende:
Dude wat een vage kutmuziek, ik snap er geen hol vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef ElDani het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wat blijft dit heerlijk!
quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dude wat een vage(eensch) kutmuziek(niet eensch), ik snap er geen hol van(dat ligt aan jou)
Das toch geen Hardstyle?(waarom nie?)
Ik ga die dag naar Brothers in Bunnik, een iets kleiner feestje maar wel met DBSTF en NC. ^^ Lekker opwarmertje voor IQ!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Het is wel een grappig nummer, maar dit hoef je echt niet op een feestje te horen. Hoe wil je hier nou op gaan stampenquote:
Zondag misschien, de volgende XX zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:00 schreef eNGine10 het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd verhaal dit. Fusion is ook zo focking traag met releasen he. Leuke plaatjes hoor maar 2 maanden te laat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:43 schreef ElDani het volgende:
Wat blijft dit heerlijk!
Slim Shore heeft volgende Fusion vinyl, Syren samen met Scars & King of Stage
068 word Zany Vs. Noisecontrollers - Paranoid/Diffusion/Diavoli
Hoera weer een nieuwequote:Yoo !! Finally back in The studio! Working on a new track!!
Hoe krijgt die man t voor elkaar? Voor mn gevoel razendsnel platen uitpoepen, en TOCH elke keer pareltjes, in tegenstelling tot enkele andere broedmachiens in de HSwereld..quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Twitter nieuws van zatox:
[..]
Hoera weer een nieuwe
Omdat die man een held/god/genie is in tegenstelling tot HEEL veel anderen in de HSwereldquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoe krijgt die man t voor elkaar? Voor mn gevoel razendsnel platen uitpoepen, en TOCH elke keer pareltjes, in tegenstelling tot enkele andere broedmachiens in de HSwereld..
voor mijn gevoel een gevalletje eerst horen dan oordelen, het origineel is i.i.gquote:Italian Hardstyle Track of The day : Zatox - Headwave 2010. Booooommm
Nee het was een twitter bericht... dus die zijn er niet...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Noxa het volgende:
Zatox - Headwave 2010
Iemand samples/link...
Darn...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee het was een twitter bericht... dus die zijn er niet...
You want some weed or speed or cocaine?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:34 schreef ElDani het volgende:
....... How Much Can You Take.
Ik ook w.s.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ga die dag naar Brothers in Bunnik, een iets kleiner feestje maar wel met DBSTF en NC. ^^ Lekker opwarmertje voor IQ!
Mwah. Limburgs publiek is nooit zo... Die staan meer te kijken dan los te gaan. Sfeer was wel oke, maar echt actief mee doen wil daar in het zuiden nooit zo vlotten. Charly L. was wel vet trouwensquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef T_Killer het volgende:
PA87, ik zag dat je afgl weekend in Horst bent geweest met je act bij die happy hardcore giant tribute...is mijn home town. Was het wat?
nee dit is How much can you take, dus niet headwave....quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef Noxa het volgende:
[..]
Darn...
edit://
http://twitcasting.tv/DJZatox/movie/82104
Dit iets?
Maar dan heb je ook het saaiste gedeelte van Limburg daar in Horst/Venlo/Venray etcquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mwah. Limburgs publiek is nooit zo... Die staan meer te kijken dan los te gaan. Sfeer was wel oke, maar echt actief mee doen wil daar in het zuiden nooit zo vlotten. Charly L. was wel vet trouwens
Hoe zit 't met streamen/recorden van de setjes? Zal nu wel niet meer mogelijk zijn, maar hebben jullie daar al over nagedacht?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Sethje het volgende:
nog 200 kaarten te gaan en we zijn uitverkocht, 700 bezoekers winst ten opzichte van vorig jaar
dat doen jullie goed kerelquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Sethje het volgende:
nog 200 kaarten te gaan en we zijn uitverkocht, 700 bezoekers winst ten opzichte van vorig jaar
Waarom???? vraag ik me dan af?quote:
DB&STF hebben misschien een andere style, maar Zatox die hun dingen moet leren lijkt me vrij sterk. Alsof het amateurs zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Waarom???? vraag ik me dan af?
Hun stijlen passen totaal niet bij elkaar... is het omdat D&S nu HOT zijn dat hij daar van mee wil profiteren ofzo...
Ik hoop dan ook dat Zatox de mannen heeft laten zien hoe het moet, en dat hun namen alleen erbij staan als goedmakertje voor het reizen of iets in die richting want verder is het niets...
Vooralsnog ben ik absoluut niet blij met dit nieuws...![]()
Mijn held, zatox wat doe je?
![]()
en dit gevoel zal blijven tot het tegendeel bewezen is...
Haha nimma zeg ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Ik vind Alone & Together ook nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Trekfiets het volgende:
Maar ik vind DB&STF ook ernstig hoge kwaliteit tracks maken de laatste tijd.
Dat mag gewoon niet, simpel hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoe zit 't met streamen/recorden van de setjes? Zal nu wel niet meer mogelijk zijn, maar hebben jullie daar al over nagedacht?
Vandaag is het echt hard gegaan, inmiddels zijn er nog 10 kaarten beschikbaarquote:
Ik was ook niet 100% serieusquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
DB&STF hebben misschien een andere style, maar Zatox die hun dingen moet leren lijkt me vrij sterk. Alsof het amateurs zijn![]()
Ik vind Imitatie NC wel meevallen hoor.. je kan duidelijk verschil horen, vooral vocals en type melodie is nogal verschillend, en ook de bass iswel degelijk anders...quote:Meneer Zatox heeft zelf zijn style veranderd naar een iimitatie NC, niet ik het kut vind, integendeel zelfs![]()
ik vind het vies tegenvallen.. op shiverzz na dan..quote:Maar ik vind DB&STF ook ernstig hoge kwaliteit tracks maken de laatste tijd.
Aanstekelijk deuntjequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Trekfiets het volgende:
BAP BAP BAP VERS VAN DE PERS
Wildstylez wat een Genie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |