Hoe krijgt die man t voor elkaar? Voor mn gevoel razendsnel platen uitpoepen, en TOCH elke keer pareltjes, in tegenstelling tot enkele andere broedmachiens in de HSwereld..quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Twitter nieuws van zatox:
[..]
Hoera weer een nieuwe
Omdat die man een held/god/genie is in tegenstelling tot HEEL veel anderen in de HSwereldquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoe krijgt die man t voor elkaar? Voor mn gevoel razendsnel platen uitpoepen, en TOCH elke keer pareltjes, in tegenstelling tot enkele andere broedmachiens in de HSwereld..
voor mijn gevoel een gevalletje eerst horen dan oordelen, het origineel is i.i.gquote:Italian Hardstyle Track of The day : Zatox - Headwave 2010. Booooommm
Nee het was een twitter bericht... dus die zijn er niet...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:20 schreef Noxa het volgende:
Zatox - Headwave 2010
Iemand samples/link...
Darn...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee het was een twitter bericht... dus die zijn er niet...
You want some weed or speed or cocaine?quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:34 schreef ElDani het volgende:
....... How Much Can You Take.
Ik ook w.s.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ga die dag naar Brothers in Bunnik, een iets kleiner feestje maar wel met DBSTF en NC. ^^ Lekker opwarmertje voor IQ!
Mwah. Limburgs publiek is nooit zo... Die staan meer te kijken dan los te gaan. Sfeer was wel oke, maar echt actief mee doen wil daar in het zuiden nooit zo vlotten. Charly L. was wel vet trouwensquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:20 schreef T_Killer het volgende:
PA87, ik zag dat je afgl weekend in Horst bent geweest met je act bij die happy hardcore giant tribute...is mijn home town. Was het wat?
nee dit is How much can you take, dus niet headwave....quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:29 schreef Noxa het volgende:
[..]
Darn...
edit://
http://twitcasting.tv/DJZatox/movie/82104
Dit iets?
Maar dan heb je ook het saaiste gedeelte van Limburg daar in Horst/Venlo/Venray etcquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:06 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Mwah. Limburgs publiek is nooit zo... Die staan meer te kijken dan los te gaan. Sfeer was wel oke, maar echt actief mee doen wil daar in het zuiden nooit zo vlotten. Charly L. was wel vet trouwens
Hoe zit 't met streamen/recorden van de setjes? Zal nu wel niet meer mogelijk zijn, maar hebben jullie daar al over nagedacht?quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Sethje het volgende:
nog 200 kaarten te gaan en we zijn uitverkocht, 700 bezoekers winst ten opzichte van vorig jaar
dat doen jullie goed kerelquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:42 schreef Sethje het volgende:
nog 200 kaarten te gaan en we zijn uitverkocht, 700 bezoekers winst ten opzichte van vorig jaar
Waarom???? vraag ik me dan af?quote:
DB&STF hebben misschien een andere style, maar Zatox die hun dingen moet leren lijkt me vrij sterk. Alsof het amateurs zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Waarom???? vraag ik me dan af?
Hun stijlen passen totaal niet bij elkaar... is het omdat D&S nu HOT zijn dat hij daar van mee wil profiteren ofzo...
Ik hoop dan ook dat Zatox de mannen heeft laten zien hoe het moet, en dat hun namen alleen erbij staan als goedmakertje voor het reizen of iets in die richting want verder is het niets...
Vooralsnog ben ik absoluut niet blij met dit nieuws...![]()
Mijn held, zatox wat doe je?
![]()
en dit gevoel zal blijven tot het tegendeel bewezen is...
Haha nimma zeg ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:40 schreef eQuaL het volgende:
Nimma, shit baby, hosselen, dikke fissa's, home town, ben jij een badass madafaka?
Ik vind Alone & Together ook nicequote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Trekfiets het volgende:
Maar ik vind DB&STF ook ernstig hoge kwaliteit tracks maken de laatste tijd.
Dat mag gewoon niet, simpel hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hoe zit 't met streamen/recorden van de setjes? Zal nu wel niet meer mogelijk zijn, maar hebben jullie daar al over nagedacht?
Vandaag is het echt hard gegaan, inmiddels zijn er nog 10 kaarten beschikbaarquote:
Ik was ook niet 100% serieusquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:15 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
DB&STF hebben misschien een andere style, maar Zatox die hun dingen moet leren lijkt me vrij sterk. Alsof het amateurs zijn![]()
Ik vind Imitatie NC wel meevallen hoor.. je kan duidelijk verschil horen, vooral vocals en type melodie is nogal verschillend, en ook de bass iswel degelijk anders...quote:Meneer Zatox heeft zelf zijn style veranderd naar een iimitatie NC, niet ik het kut vind, integendeel zelfs![]()
ik vind het vies tegenvallen.. op shiverzz na dan..quote:Maar ik vind DB&STF ook ernstig hoge kwaliteit tracks maken de laatste tijd.
Aanstekelijk deuntjequote:Op woensdag 31 maart 2010 19:44 schreef Trekfiets het volgende:
BAP BAP BAP VERS VAN DE PERS
Bekijk deze YouTube-video
Wildstylez wat een Genie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |