"Lala lalalalalala lalala lalalalalala"quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
tzijn die noisecontrollers ... die Fusion-homo's
op 't randje maar nog wel humor. Leuke afsluiter btw
Ik sluit me helemaal aan bij deze meningquote:Op zondag 28 maart 2010 16:49 schreef de_huig het volgende:
[..]
zonnetje..
biertje..
anthempje..
stampje..
ja, deze plaat gaat werken voor mij
Haha, dat is waar een battle om gaat! Tracks maken om je tegenstander te dissen. Vette shit. Tis trouwens nog een brute plaat ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Inderdaad op het randje. Ik vond de afsluiting echt superquote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Taste Me is fijnquote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Ja die.. Maar ook oudere zoals taste me vind ik gewoon lekker klinken
AVIO is de live-act van Alphaverb & Intractable Onequote:Op maandag 29 maart 2010 08:49 schreef Noxa het volgende:
What;s up with AVIO. Zie die zo vaak voorbij gekomen. Heb em nog nooit live gezien. Wie of wat is AVIO?
Goeie shit... die vocal is van een dude die bij mij in de klas zitquote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Van al die artiesten die jij opsomt zouden alleen Tuneboy, Crypsis & The Pitcher het wat mij betreft mogen doen..quote:Op zondag 28 maart 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
Ipv van Wildstylez had ook Isaac, Josh & Wesz, Coone, Tuneboy, Crypsis, Slim Shore of The Pitcher de eer mogen krijgen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:26 schreef Da_Ripper het volgende:
Toch vind ik het niet verstandig om op zo'n podium mensen met homo te gaan beledigenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Mwoa vind het zelf niet op het randje. Zoals al eerder gezegd. Het zijn battles en knockouts... Juist de bedoeling om niks van de ander heel te laten en flink uit te halen en te dissen. Die gasten weten ook wel dat het voor de gein is.
Damn wat zou ik dan toch eens graag tegenover Showtek willen staan
Vond die van Coone en HHZ ook erg goedquote:Op maandag 29 maart 2010 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Mwoa vind het zelf niet op het randje. Zoals al eerder gezegd. Het zijn battles en knockouts... Juist de bedoeling om niks van de ander heel te laten en flink uit te halen en te dissen. Die gasten weten ook wel dat het voor de gein is.
Damn wat zou ik dan toch eens graag tegenover Showtek willen staan
Ochja... Je kan ook het K woord gebruiken wat zo populair is en daar struikelen heel veelmensen ook weer over... Niet zo zwaar aan tillen aan dit soort dingen... Het punt van ze wordt duidelijk gemaaktquote:Op maandag 29 maart 2010 10:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet verstandig om op zo'n podium mensen met homo te gaan beledigen
Ja je hebt gelijk. Maar er zijn zoveel andere opties mogelijk ipv homo's dat ik wel denk, kies daar dan voor. Nu ga je een groep mensen onnodig beledigen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ochja... Je kan ook het K woord gebruiken wat zo populair is en daar struikelen heel veelmensen ook weer over... Niet zo zwaar aan tillen aan dit soort dingen... Het punt van ze wordt duidelijk gemaakt
Dat zij mijn vriendin ook bij het horen van het setjequote:Op maandag 29 maart 2010 11:16 schreef Koepert het volgende:
Wat kan het menselijke brein ook n raar iets zijn, de mijn althans... setje van Alpha2 vs Deepack
Angel of the Sun... eerste associatie..
Maar die doet me weer denken aan vakantie jaren terug in Ommen, en dat was goed, dus deze plaat is best te pruimen![]()
Sometimes I Amaze myself..
Ik vind Fly like a rocket wel goed te doen. Tis wel erg melodieus, maar hij klonk toen echt lekker tijdens KO.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:07 schreef T_Killer het volgende:
DutchMaster - Recalled to life is wel goed te pruimen, i.t.t. die fly like a rocket
Werd de link hier niet eerder gelegd met Ik wil je blijf bij me blabla, van Guus Meeuwis?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:16 schreef Koepert het volgende:
Wat kan het menselijke brein ook n raar iets zijn, de mijn althans... setje van Alpha2 vs Deepack
Angel of the Sun... eerste associatie..
Maar die doet me weer denken aan vakantie jaren terug in Ommen, en dat was goed, dus deze plaat is best te pruimen![]()
Sometimes I Amaze myself..
Sterker nog:quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
Werd de link hier niet eerder gelegd met Ik wil je blijf bij me blabla, van Guus Meeuwis?
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef eQuaL het volgende:
Wat een kut anthem trouwens, doe dan maar Scrap Attack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |