quote:Op zondag 28 maart 2010 13:34 schreef Sc0tTy het volgende:
hieruit kunnen we dus concluderen dat Wildstylez gaat afsluiten op de main
Goed gezien pik!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:35 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk ik daar nou tegen het achterhoofd van een FOK!k(J)ert_K?![]()
quote:
heerlijk gemixt, samples van bijv.Torture en Tuatara al vroeg in de set laten horen en dan pas veel later (of helemaal niet meer) de track erin gooien. Laat aan mij zien dat je echt bezig bent met "een set wegzetten"quote:Luna vs. Crypsis @ Knock Out!
04. New MIM @ 11:25 (met een moeilijk vette mid @ 13:20)![]()
eens. Wat dat betreft is Zany ook een held. Mixtechnisch 1vd betere dj'squote:Op zondag 28 maart 2010 14:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heerlijk gemixt, samples van bijv.Torture en Tuatara al vroeg in de set laten horen en dan pas veel later (of helemaal niet meer) de track erin gooien. Laat aan mij zien dat je echt bezig bent met "een set wegzetten"
zonnetje..quote:
Nee, maar doet er niet toe want is toch al doodquote:Op zondag 28 maart 2010 16:42 schreef Sc0tTy het volgende:
dat GHF forum, is dat een gezellig forum, zoals hier ?
quote:Alpha² vs. Deepack @ Knock Out!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
de alpha zusjes!! haha
QFTquote:
Gele Minuut - foemp foempquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:59 schreef Haghorst het volgende:
Nieuwe dutch master is ook lekker.. Ik weet niet wat ik heb met die vent maar zijn tracks zijn
Die Recalled To Life is best aardig als ik eerlijk mag zijn.quote:
hmm vind er nie echt wat aan, gaat DM de Showtek kant op ?quote:
Ja die.. Maar ook oudere zoals taste me vind ik gewoon lekker klinkenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die Recalled To Life is best aardig als ik eerlijk mag zijn.
Achja, die 'nieuwe' DM kan ik niet meer serieus nemen nadat die naam is gekaapt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
hmm vind er nie echt wat aan, gaat DM de Showtek kant op ?![]()
btw die mello is wel gejat , kan er alleen niet op komen waarvan
Dan had je wel een hard anthem gehad denk ikquote:Op zondag 28 maart 2010 11:40 schreef NLS04 het volgende:
Ipv van Wildstylez had ook Isaac, Josh & Wesz, Coone, Tuneboy, Crypsis, Slim Shore of The Pitcher de eer mogen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |