moet je ff de stream downloaden en in wmp afspelen. had hetzelfde probleem..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:52 schreef Sc0tTy het volgende:
:x ligt het aan mij dat de stream er telkens uit klapt of heeft iedereen dit prob ?
Deepack vs A2 nu.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:55 schreef Xblister het volgende:
wist het ook niet, ben ook ff aan het luisteren. wie draait er?
[..]
moet je ff de stream downloaden en in wmp afspelen. had hetzelfde probleem..
thanks had al zo'n vermoeden, heerlijke track jaquote:Op zondag 28 maart 2010 00:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Deepack vs A2 nu.
We don't give a fuck
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:51 schreef ElDani het volgende:
TVP, beetje laat maar goed. Bij deze even alles terug lezen.
edit - In Alpha Twins top 10 staat:
SMD - All For The Thril
... Zou het?? Zou hij uitkomen?![]()
Jup, maar reken er maar niet op dat het inmiddels veranderd is...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:19 schreef Sethje het volgende:
dat scul verhaal is toch al echt al van 2 jaar terug ofzo
Klote zeg wist het ook niet. Maar is toch wel opgenomen dus luister morgen wel terugquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:47 schreef Sc0tTy het volgende:
wist niet dat et werd gebroadcast, staat aan
Quote voor wanneer nuchterquote:Op zondag 28 maart 2010 04:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
defqon one anthem hhz en wwildstylz. hoe vet!
Ik vind van wat ik nu heb gehoord ´t melodietje in de intro vetter dan die in de climax.. Maar kan ook aan de LQ liggen tuurlijk. Hoe was KO?quote:
Zover ik t kan beoordelen met mn brakheid en de kwaliteit van het filmpje ga ik hem ook lekker vindenquote:
Alweer een scantraxx anthem.. opvallend...meer zeg ik niet...quote:
Wel een zomerse sound hoor!quote:
het is een complotquote:Op zondag 28 maart 2010 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Alweer een scantraxx anthem.. opvallend...meer zeg ik niet...
Best leuke plaat, intro is heel erg vet!quote:
Dat dacht ik ook.. maakt het een beetje kermis/draaiorgel achtig.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:57 schreef T_Killer het volgende:
Leuke plaat, alleen heel lelijk als die melo een octaaf lager gaat op de helft ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |