ik heb geen mail gehad, dus ben 1 van de gelukkigenquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:44 schreef ElDani het volgende:
En Q-dance twitter over de mail actie van 10 years of Q-dance:
[..]
Yellow Minute.. daar was ik helemaal weg van.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
tvp
[..]
Zal ook dat GHF document eens doorlezen, ben toch wel benieuwd
Sta er nog niet direct van te kotsen, maar dit plaatje vind ik niet erg anthem waardig.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Save.Exit.Planet:
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind de tekst niet geschikt voor een nummer, en de melodie is ook niet veel aan
quote:
Break duurt wel erg lang idd, maar ik heb slechtere anthems gehoord hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Save.Exit.Planet:
Ik vind de tekst niet geschikt voor een nummer, en de melodie is ook niet veel aan
Mwa.. van de laatste jaren is er maar 1 die ik slechter vind.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Break duurt wel erg lang idd, maar ik heb slechtere anthems gehoord hoor
Die vond ik wel vet op de aftermoviequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mwa.. van de laatste jaren is er maar 1 die ik slechter vind.
En niet te vergeten een van de grootste dieptepunten van de hardstyle...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
vergeet scrap attack niet!!
en afgelopen qlimax anthem en afgelopen decibel anthem...
dat is wat ik nu zo 1,2,3 kan bedenken maar er zijn er vast meer
Die vind ik juist gruwelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:04 schreef 16meter het volgende:
[..]
Mwa.. van de laatste jaren is er maar 1 die ik slechter vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |