Dat zou wel kut zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef InGebruik het volgende:
Ik vrees dat ze dit jaar het zelfde limiet aan kaarten stellen als op Qlimax. Oftewel 2 de man.
Mooi.quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:54 schreef ElDani het volgende:
[..]
Oeh Shit! ik moet dan ook werken! Er komt weer zo'n presale actie, dan moet ik maar even kijken of ik daarbij hoor.
quote:Titel: Wil jij de nieuwe CD van Showtek?
Aan:
mstx
Verstuurd via: Go Fast! Energy Drink
De nieuwe CD van Showtek, "analogue players in a digital world"is uit!
Go Fast! geeft er een aantal weg. Reageer NU en wij sturen hem naar je op!
Let's Go Fast!
Zo.. die zijn dr wel heel fast bij.. of nee..quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:33 schreef mstx het volgende:
Krijg ik dit net via hyves van GoFast...
[..]
![]()
![]()
En Q-dance twitter over de mail actie van 10 years of Q-dance:quote:Yess.. we are going to play 2 new hard tracks this saturday heheh be prepared:P
Even van Hardtraxx gekaapt.quote:Als je GEEN bericht terug hebt gekregen dat je te laat was, ben je 1 van de gelukkigen Binnenkort krijg je meer info!
quote:Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Liefhebbers die geselecteerd zijn, krijgen op korte termijn vanzelf bericht.
Wtf waar staat dat?quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:44 schreef ElDani het volgende:
@mstx: om het artikeltje van Q-Dance even aan te halen
[..]
Nou HHZ mag ook niet klagen om zijn inkomen:quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Proppy vs heady
"kom net terug van vakantie"
Volgens mij heeft hij zo als labelbaas best een aardig salaris
en voor de zomermix:
Er zijn hier zat mensen die hem wel hebben gok ik zo, die kunnen vast wel een kaartje voor je regelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef InGebruik het volgende:
Geen pre-order kaarten voor 10 years Q-dance dus.
Vet! Sowieso al respect voor dat hardstyle dorp van jou maar om ook nog dergelijke feesten te kunnen organiseren met zulke line-upsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevat een uitgelekt document van Scul waarin toch wel wat opzienbarende dingen staan. Hoewel er redelijk wat frustratie en jaloezie tussen de zinnen valt te lezen zijn er toch nog wel wat onvoorstelbare zaken die -mocht er zelfs slechts 10% van waar zijn- toch op zijn zachtst genoemd vreemd lees onvoorstelbaar mogen worden genoemd.
EDIT: nu met goede link
[ Bericht 6% gewijzigd door NLS04 op 26-03-2010 13:54:52 ]Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef NLS04 het volgende:
Voor iedereen die meer wil weten over de soap tussen GHF en Scantraxx, Scul en HHZ en nog flink wat inside info:Ik denk dat je de verkeerde link gepost hebt, dit is een foto van de site van HHZ waarop een link naar Scul z'n webcam staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bevat een uitgelekt document van Scul waarin toch wel wat opzienbarende dingen staan. Hoewel er redelijk wat frustratie en jaloezie tussen de zinnen valt te lezen zijn er toch nog wel wat onvoorstelbare zaken die -mocht er zelfs slechts 10% van waar zijn- toch op zijn zachtst genoemd vreemd lees onvoorstelbaar mogen worden genoemd.
![]()
Er staat ook in dat Brennan Heart zijn nummers amper zelf maakt. Maar wat interesseert mij dat nou? Zolang als het maar goed klinkt. Nou zeg ik niet dat dat altijd het geval isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dat het publiek op de grote feesten alles slikt wat ze gevoerd krijgen is ook waar, maar we weten allemaal wat voor volk daar rondloopt (buiten de weldenkende Fokkers om)... waarom heeft Brennan anders nog zoveel boekingen![]()
Ik hou van eerlijkheid, en je bent gewoon keihard aan het liegen wanneer je claimt platen te maken terwijl je dat niet doet. Das hetzelfde als een boek overtypen uitbrengen onder een andere titel en danzeggen kijk eens wat een goede schrijver ik ben....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er staat ook in dat Brennan Heart zijn nummers amper zelf maakt. Maar wat interesseert mij dat nou?
Vind ik een beetje een simpele houding eigenlijk..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Er staat ook in dat Brennan Heart zijn nummers amper zelf maakt. Maar wat interesseert mij dat nou? Zolang als het maar goed klinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |