abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:06:28 #276
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_79591380
Ik vrees dat ze dit jaar het zelfde limiet aan kaarten stellen als op Qlimax. Oftewel 2 de man.
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:10:17 #277
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_79591495
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef InGebruik het volgende:
Ik vrees dat ze dit jaar het zelfde limiet aan kaarten stellen als op Qlimax. Oftewel 2 de man.
Dat zou wel kut zijn.
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 21:54 schreef ElDani het volgende:

[..]

Oeh Shit! ik moet dan ook werken! Er komt weer zo'n presale actie, dan moet ik maar even kijken of ik daarbij hoor.
Mooi. Wij hadden vorig jaar met die pre-sale actie 20 kaarten gefixt met z'n 3en.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:33:00 #278
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_79592193
Krijg ik dit net via hyves van GoFast...
quote:
Titel: Wil jij de nieuwe CD van Showtek?
Aan:
mstx

Verstuurd via: Go Fast! Energy Drink

De nieuwe CD van Showtek, "analogue players in a digital world"is uit!

Go Fast! geeft er een aantal weg. Reageer NU en wij sturen hem naar je op!

Let's Go Fast!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 25 maart 2010 @ 23:35:26 #279
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_79592256
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:33 schreef mstx het volgende:
Krijg ik dit net via hyves van GoFast...
[..]

Zo.. die zijn dr wel heel fast bij.. of nee.. Treurig..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_79592515
van D-Block & S-te-Fan twitter:
quote:
Yess.. we are going to play 2 new hard tracks this saturday heheh be prepared:P
En Q-dance twitter over de mail actie van 10 years of Q-dance:
quote:
Als je GEEN bericht terug hebt gekregen dat je te laat was, ben je 1 van de gelukkigen Binnenkort krijg je meer info!
Even van Hardtraxx gekaapt.
Ik denk dat ik 1 vd 2 tracks al weet . De andere was toch een aangekondigde collab?
YES! Ik heb een presale-punt voor 10 years of Q-Dance.

@mstx: om het artikeltje van Q-Dance even aan te halen
quote:
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Liefhebbers die geselecteerd zijn, krijgen op korte termijn vanzelf bericht.
Mixes onder de naam Khadber
pi_79592823
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:44 schreef ElDani het volgende:
@mstx: om het artikeltje van Q-Dance even aan te halen
[..]

Wtf waar staat dat?

*edit* ah Twitter dus

Ben benieuwd, durf eigenlijk niet hard te hopen, anders is de teleurstelling toch weer groot
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:20:07 #282
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_79596966
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:

Proppy vs heady

"kom net terug van vakantie"

Volgens mij heeft hij zo als labelbaas best een aardig salaris

en voor de zomermix:

Nou HHZ mag ook niet klagen om zijn inkomen:

En wel leuk dat HHZ zegt dat stampuh de HS scene verneukt heeft en dat Dov hard terugkomt met dat hij het was volgens Global Hardstyle

En ik zal kijken of ik 4 kaarten kan bestellen voor defqon ook al ga ik er niet heen.b
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 08:24:19 #283
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_79597015
Geen pre-order kaarten voor 10 years Q-dance dus.
pi_79599818
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 08:24 schreef InGebruik het volgende:
Geen pre-order kaarten voor 10 years Q-dance dus.
Er zijn hier zat mensen die hem wel hebben gok ik zo, die kunnen vast wel een kaartje voor je regelen .
pi_79603405
Nice! ik heb geen bericht dat ik ´t niet geworden ben voor 10 years, dus ben er sowieso bij! Hopelijk heb ik geen tentamens dan..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:28:12 #286
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_79604953
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:45:32 #287
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_79605480
quote:
Vet! Sowieso al respect voor dat hardstyle dorp van jou maar om ook nog dergelijke feesten te kunnen organiseren met zulke line-ups

Voorderest is het voor mij vandaag frontliner-kicks dag
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:48:38 #288
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_79605569
Zatox - Poltergeist Heerlijk stijl ook..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 13:26:55 #289
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_79606869
Voor iedereen die meer wil weten over de soap tussen GHF en Scantraxx, Scul en HHZ en nog flink wat inside info:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevat een uitgelekt document van Scul waarin toch wel wat opzienbarende dingen staan. Hoewel er redelijk wat frustratie en jaloezie tussen de zinnen valt te lezen zijn er toch nog wel wat onvoorstelbare zaken die -mocht er zelfs slechts 10% van waar zijn- toch op zijn zachtst genoemd vreemd lees onvoorstelbaar mogen worden genoemd.

EDIT: nu met goede link

[ Bericht 6% gewijzigd door NLS04 op 26-03-2010 13:54:52 ]
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_79607649
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:26 schreef NLS04 het volgende:
Voor iedereen die meer wil weten over de soap tussen GHF en Scantraxx, Scul en HHZ en nog flink wat inside info:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevat een uitgelekt document van Scul waarin toch wel wat opzienbarende dingen staan. Hoewel er redelijk wat frustratie en jaloezie tussen de zinnen valt te lezen zijn er toch nog wel wat onvoorstelbare zaken die -mocht er zelfs slechts 10% van waar zijn- toch op zijn zachtst genoemd vreemd lees onvoorstelbaar mogen worden genoemd.
Ik denk dat je de verkeerde link gepost hebt, dit is een foto van de site van HHZ waarop een link naar Scul z'n webcam staat
pi_79607719
Ik snapte het ook al niet helemaal maar ben wel benieuwd

http://www.brija.com/forum/index.php?topic=23124.0 hier staat in ieder geval wat.

Ik keek eerst nooit op GHF maar 't is wel drama zeg
pi_79607944
Ik heb hem ook gisteren gelezen. Staan wat opzienbare dingen in..
Ik vind het alleen allemaal wel wat overtrokken. Er zal vast wel een kern van waarheid in zitten, maar als je ook die stukken leest kom je er wel achter dat het wel een rede heeft.

[ Bericht 30% gewijzigd door ElDani op 26-03-2010 14:11:51 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:18:10 #293
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_79608778
Er zal vast een kern van waarheid in zitten.. En HHZ kan ook best een attitude ontwikkeld hebben, en en.. alles leuk en aardig, maar de eerste alinea(s) van het stuk doen mij al weer een 'zij doen stom, ik ben huillie'-toon van de schrijver doorschemeren..
Sommige dingen heb ik echt een NOU EN gevoel bij.. dat ie knockout op de plee zat; gebeuren meerdere mensen, vlak voor een optreden is misschien minder handig, maar toch, en dat ie door de invloed van de proppert een optreden krijgt, ja duh, geen verrassing.. 'Voortrekkerij' gebeurt overal.. Ok, die 'foto' van ScuL is misschien een slechte grap, maar goed, iedereen fuckt wel eens iemand (al dan niet vriend) op een manier die op t randje is..
pi_79610891
Ik vind het maar een vaag verhaal met veel beschuldigingen die niet echt te bewijzen zijn. Klinkt vrij jaloers inderdaad.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:16:19 #295
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_79611065
Ik vind vooral het stuk over de boekingen wel interessant, bijv over Ground Zero en DefQon.. en ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dat zo gaat... En dat wij daarom vaak van die eenheidsworst lineups krijgen...

Sommige dingen zijn wellicht wat overtrokken

En de stukken over Tby verbazen me niet eens zo heel erg eigenlijk op een of andere manier... geen idee waarom eigenlijk....

en droeftoeter gedrag bij Willem had ik ook al eens uit andere bronnen over gehoord... buiten GHF om dus dat is gewoon zo.. Dus ook geen verbazing daar...
Dat hij zo erg is voorgetrokken vind ik wel opvallend, ook al gebeurt het overal, meestal is het toch geleidelijker dan van niets naar Qlimax, naar Qlimax anthem + 2x draaien op hetzelfde feest.. Het is iets te opvallend gegaan

en dat het publiek op de grote feesten alles slikt wat ze gevoerd krijgen is ook waar, maar we weten allemaal wat voor volk daar rondloopt (buiten de weldenkende Fokkers om)... waarom heeft Brennan anders nog zoveel boekingen

Wat een lekkere structuur heeft mijn tekst ook weer Ik heb geen zin om het te regelen dus jullie doen het er maar mee
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_79612146
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dat het publiek op de grote feesten alles slikt wat ze gevoerd krijgen is ook waar, maar we weten allemaal wat voor volk daar rondloopt (buiten de weldenkende Fokkers om)... waarom heeft Brennan anders nog zoveel boekingen
Er staat ook in dat Brennan Heart zijn nummers amper zelf maakt. Maar wat interesseert mij dat nou? Zolang als het maar goed klinkt. Nou zeg ik niet dat dat altijd het geval is
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_79612798
Ik geloof wel een paar dingetjes, maar ook niet alles, van Defqon en Ground Zero kan inderdaad wel waar zijn maar het verhaal van Brennan Heart en Wildstylez vond ik een beetje onsamenhangend.
Verder wel grappig artikel:

Wildstylez (Joram) is a really nice and down to earth guy and a very talented producer. The main problem with him is that his butt crack is as wide as a 65 year old Zimbabwean whore and enjoys having himself fucked over by people that take abused of his services.

Mr Giusberti likes stripping in front of the webcam as Nikitta and WJ have pictures of him showing his balls (I saw one but couldn't save it)

vrijdag 26 maart 2010 @ 15:59:50 #298
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_79612894
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Er staat ook in dat Brennan Heart zijn nummers amper zelf maakt. Maar wat interesseert mij dat nou?
Ik hou van eerlijkheid, en je bent gewoon keihard aan het liegen wanneer je claimt platen te maken terwijl je dat niet doet. Das hetzelfde als een boek overtypen uitbrengen onder een andere titel en danzeggen kijk eens wat een goede schrijver ik ben....

Ik heb graag respect voor artiesten, en dat moet je afdwingen met producties en optredens.
In het verlengde daarvan gaat hetzelfde op voor mensen die nu een popklassieker coveren je kan het nog zo mooi doen maar echt van talent getuigd het niet en dus verdien je in mijn ogen geen/minder respect.. Geef die plek op dat feest/festival dan aan iemand die het wel allemaal zelf doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tha_Bartman op 26-03-2010 16:05:14 ]
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_79614303
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Er staat ook in dat Brennan Heart zijn nummers amper zelf maakt. Maar wat interesseert mij dat nou? Zolang als het maar goed klinkt.
Vind ik een beetje een simpele houding eigenlijk..

Door die "alles met wat boemboem en een melodietje klinkt toch wel lekkah" houding van veel feest bezoekers gaat de kwaliteit omlaag en kan het zijn dat slechte producers/DJs wel meedraaien in de top. (zoals nu)
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:51:03 #300
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_79614916
Nieuwe website van Alpha2 en A2 records online.
Vooral de nummer 1 in de top 10 van Alpha2 maakt me nieuwsgierig.

1: Noisecontrollers - Yellow Minute (A2 remix)

http://www.alphatwins.nl/
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')