quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:59 schreef Keshet het volgende:
Wij hadden de naam ook al vrij vlot en daar was ik erg blij mee toen Teigetje geboren werd!
Welkom Tierrr! Gefeliciteerd!Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Enne, Becky, ik vind het zo bizar om jou te zien posten hier he! Je liep een paar weken voor op mij en nu ben ik al weer bijna 2 maanden mama terwijl jij net met verlof bent enzo! Succes met de laatste loodjes!![]()
Is dit niet bij uitstek iets waar ze zorgverlof voor moeten verlenen? Een collega van mij kreeg haar tweeling ook veel te vroeg en volgens mij is die inclusief zorgverlof ruim een half jaar thuisgeweest om ook thuis nog even met de kids te kunnen wennen....quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:13 schreef Keshet het volgende:
Ook weer aangepast Flugel!
Yup, als je voor de 32 weken zwangerschap bevalt krijg je je verlof, 16 weken, in 1 keer. Mijn verlof eindigt 26 mei; wat inhoudt dat ik waarschijnlijk al aan het werk moet voor Teigetje thuis is.
Tegen die tijd even puzzelen hoe we dat op gaan lossen.
Het besef dat ik zwangerschapsverlof had kwam trouwens pas na een week ofzo.
En MissZiggy wil er misschien ook nog wel bij! Zwangerschap en geboorte deel 638quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Hobbesje het volgende:
Mag ik er mss ook bijop?
28 oktober: Hobbesje
Op zich is het vrij logisch dat dit soort dingen niet voor kosten van werkgevers komt. Maar het is wel raar dat er niet wettelijk iets geregeld is voor dit soort gevallen. Hopelijk vinden jullie toch een goede manier om dit op te lossen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:33 schreef Keshet het volgende:
Hobbesje: Je staat er bij!
MissZiggy: Als je er ook bij wilt geef je dan een seintje (zodat een modje je er bij kan plaatsen?)
@Koningin: Hoofdpijn kan duiden op een hoge bloeddruk volgens mij. Bel je vk even.
Zorgverlof moet in je cao geregeld zijn. Laat ik nou bij een bedrijf werken wat geen cao heeft.![]()
In de wet is er ook iets geregeld:
"Werknemers die moeten zorgen voor een thuiswonend ziek kind, partner of ouders kunnen hiervoor kortdurend zorgverlof opnemen. Een werknemer kan per twaalf maanden maximaal twee maal het aantal uren dat hij in een week werkt opnemen. Over de verlofuren wordt zeventig procent van het salaris doorbetaald."
Ik kan dus wel 2 hele weken vrij nemen!![]()
Het kanquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:15 schreef Koningin het volgende:
Ik had nog gevraagd of hoofdpijn ook een zwangerschapskwaal is?
is er niet iets van een kraamhotel in de buurt? Waar dus ook wel artsen lopen, maar je in principe door de vk begeleid wordt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:59 schreef tessie het volgende:
Ik wil eigenlijk écht niet meer in het Flevoziekenhuis bevallen. Maar ja, als het thuis niet lukt, zal ik wel moeten vrees ik
Dan zou ik eerder kiezen voor het AMC, denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef tessie het volgende:
Ik heb zelf goede ervaringen met het Boven IJ ziekenhuis in Amsterdam, normaal gesproken ga ik ook altijd daar naar mijn eigen gyn. Dus als het kan, wil ik liever daar bevallen. Maar om nou met 5cm ontsluiting nog helemaal naar Amsterdam te gaan, zie ik dan ook weer niet zittenMaar ik heb nog een half jaar om wat te bedenken, komt vast wel goed.
Mja, ik was ook niet erg blij toen ik met een zeiknatte broek (na 3 keer verwisselen had ik de hoop op een droge broek maar opgegevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:30 schreef tessie het volgende:
Het lijkt me dus sowieso niet handig dat wanneer de bevalling al begonnen is, om nog helemaal naar welk gedeelte van Amsterdam dan ook te rijdenWe hebben zelf ook geen auto, dus dan zou ik eerst iemand moeten bellen om ons te brengen, dat duurt dan allemaal veel te lang lijkt me.
Ik gebruik de buikband om tegendruk te geven op mn litteken. Anders kan ik niets meer en dat is ook zo frustrerend. Nadeel is inderdaad dat bij zitten dat ding ook tegendruk geeft bij de baby. Nou ja, ik hoop nog steeds een beetje dat de pijn van dat litteken wel weer zal verdwijnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Pessie, ik heb eigenlijk (bijna) nooit een buikband omgehad. Ik pas veel 'gewone' bovenkleding nog, dus die buikband is overbodig eigenlijk. Sowieso vind ik het zelf ook al niet lekker zitten trouwens, dus dat scheelt.
Baby's vinden het trouwens ook niet leuk als je tegendruk geeft als ze hun voet in je zij proppen, dan proppen ze die voet er dus net nog ff harder tegenaan.
Fijn dat je maandag al heen mag! Logisch toch dat je benieuwd bent hoe lang je zwanger bent als je een onregelmatige cyclus hebt. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:21 schreef Silmarwen het volgende:
4Ik geloof dat ik de baby toch echt voel.Een soort schrapen gevoel van binnen en soms mini plopjesnet boven mijn schaambeen, ik ben ineens ook amper nog misselijk. Het zou me niet verbazen als de verloskundige zegt dat ik al 3 maanden zwanger bn ipv 10 weken, om eerljk te zijn. Goed maandag, we zijn er bijna.
Mijn cyclus is heel vreemd, soms 6 weken, soms 4, dus de eisprong is moeilijk te plaatsen (die ik soms niet eens heb) en de laatste menstruatie was vreemd, wie weet!.
Alvoholvrije cocktails zijn ook lekkerquote:Op zondag 28 maart 2010 12:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja dat wist ik eigenlijk wel
Nog 100 dagen
![]()
![]()
Als ik mijn hand op mijn leg dan gaat ie er tegenaan schopen hier, of had je dat al geprobeerd
Zo gisteravond overleefd hehe, heb lekker aan de alcholvrije cocktails gezetenEn lag om half 4 in mijn bed (nieuwe tijd hoor). En werd om kwart voor 12 wakker ofzo (eerst om 9 uur).
dat had ik nou ook altijd! Die buik steekt ook vaak een eindje boven water uit als je verder bent idd.. wel koudquote:Op zondag 28 maart 2010 12:44 schreef nytar het volgende:
ow bewegende buik heb ik wel af en toe, daar moet je echt de tijd voor nemen. Mijn beeb doet dat vooral als ik net in bad lig, dan is mn buik een eilandje boven water en ineens schud ie dan naar links of rechts. Te leuk als dat voor het eerst gebeurt!
Alles na zes stuks is welquote:
in sommige regio's is dat ook hard nodigquote:Op zondag 28 maart 2010 16:45 schreef Orea het volgende:![]()
heerlijk!
Maarre, als je dat graag wilt kun je je wel gewoon vast aanmelden bij een verloskundige hoor! Dan heb je de afspraak maar vast staan
Ik had me bij 3 weken en 5 dagen al overal aangemeld, incl. kraamzorg geloof ik![]()
Lekken kan... Hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef Cantare het volgende:
Shirley, gefeliciteerd en welkom!
ChillayD 22 weken![]()
Tessie 15 weken![]()
Ik 19 weken!![]()
En Ticootje dus ook!![]()
Even een vraagje. Mijn linkerborst lekt sinds kort een beetje. Een soort voorbereiding op borstvoeding, denk ik. Maar rechts niks! Ik vind het een beetje gek, maar misschien is het normaal. Anyone?
had ik ook! eerst vooral rechts en nu af en toe ook links...quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Cantare het volgende:
Om 't lekken an sich maak ik me ook geen zorgen, maar ik vind het gek dat het maar aan één kant is. Net of die andere kant het dan misschien niet doet ofzo.![]()
Nou ja, zal nog wel komen.
Nee joh.. Geen zorgen, wees blij dat er maar 1 lekt..quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Cantare het volgende:
Om 't lekken an sich maak ik me ook geen zorgen, maar ik vind het gek dat het maar aan één kant is. Net of die andere kant het dan misschien niet doet ofzo.![]()
Nou ja, zal nog wel komen.
Draakje wel weer lekker thuis?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook mn gezicht maar eens zien hier!
Hoe gaat het met jullie dames! Wat gaat iedereen toch hard!
Met mij op zich wel redelijk, ik kan gelukkig al steeds meer drinken binnen houden, alleen eten blijft een ramp
merk wel dat alles veel energie kost en ik dus veel lig te slapen en weinig achter de pc ben!
ook dat als ik maar even wat heb opgeruimd dat ik harde buik krijg, dus alles gaat in zeer laag tempo en heel erg gedosseerd!
Stond zeker in je boekje?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Draakje wel weer lekker thuis?
Fijn om te horen dat het met drinken gelukkig wat beter gaat, maardat het met het eten nog niet wil lukken... Het is ook wel echt zwaar voor je! Gaat het met de baby allemaal goed?
En ik heb de placenta aan de voorkant maar voel de baby sinds een week een paar keer per dag. Ik werd laatst om 6.30 wakker en had de baby nog niet gevoeld, dat vond ik zelfs al eng! Vanochtend trapte het kindje zo hard dat ik het idee had dat het dekbed ervan verschoof.
En harde buiken hier elke ochtend bij het wakker worden, maar niet pijnlijk dus gaat goed.
En Sonnetje nog even geduld! Je weet wanneer de spullen komen en als de stucadoor is geweest kun je ook al snel beginnen met verven en inrichten!
En tessie mag 2 kamertjes maken![]()
Envoor alle verspringers vandaag.
edit: hier geen lekkende borsten... Maar ik weet dat het er bij veel vrouwen wel bij hoort.
haha, oke, tnxquote:Op maandag 29 maart 2010 12:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh.. Geen zorgen, wees blij dat er maar 1 lekt..
Nope, heb tig zwangere vriendinnen die allemaal lekkende borsten hadden en die ook allemaal tegen mij hebben geroepen dat het heel normaal is. Maar ik wil voor jou wel even kijken of het in mn boekje staatquote:
Hehe, als je uberhaupt nog aan eten kunt denken kun je net zo goed een reep mars naar binnen stouwen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben blij dat ik nog geen last heb van lekkende borsten hehe, mja had ook geen last van groeiende borsten en nu dus welDus wat niet is kan nog komen
Over boeken gesproken, ben veilig bevallen aan het lezen, en echt daar staan sommige dingen die ik a) niet wil weten en b) echt stompzinnig zijn vind ik
Zie t al helemaal voor me als ik ga bevallen dat mijn vriend bouillon gaat staan maken
Dat doet de kraamverzorgster dan toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar die bouillon is voor na de bevalling
Hmm... Hij moet zich toch bezighouden met jou? Dat is toch de rol van de man in het hele bevallingsproces: hopen dat ie niet flauwvalt en meepuffen met z'n vrouw?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
*lol*
nou dat was als bezigheidstherapie voor de man bedoeld.
Zoals ik al zei, er staan nogal lompe dingen in dat boek
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar die bouillon is voor na de bevalling
Ik zat me net af te vragen wie er nou vandaag ook alweer een termijnecho had... Maar jij dus! Spannend lees ik... Maar hij zal er niet zomaar uitgevallen zijn hoop ik...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Silmarwen het volgende:
Straks de eerste echo, ben echt super zenuwachtig. Ik blijf maar denken, wat nou als er niets is, dat ik helemal niet zwanger blijk te zijn. Je zou denken dat je de tweede zwangerschap minder gespannen bent de hele tijd, niets is minder waar.Het is nog steeds doodeng en onwerkelijk.
Ik ben net zo zenuwachtig. Die gedachtes heb ik nou ook totdat ik een echo heb gehad die het tegendeel bewijst. Ik kan deze week naar de VK, hopelijk kan zij me wat wijzer maken, maar zal wel niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Silmarwen het volgende:
Straks de eerste echo, ben echt super zenuwachtig. Ik blijf maar denken, wat nou als er niets is, dat ik helemal niet zwanger blijk te zijn. Je zou denken dat je de tweede zwangerschap minder gespannen bent de hele tijd, niets is minder waar.Het is nog steeds doodeng en onwerkelijk.
Ik heb net elk restje kletskop wat er in huis nog te vinden was opgepeuzeldquote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik MOET gewoon ijsjes eten. Het MOET, MOET, MOET. Waterijsjes wel te verstaan... Peer, aardbei, sinas.. Smaak maakt niet uit. Maar het MOET gewoon wel ijs zijn. En mijn dochter is daar ook blij mee. "IJSJE???"
Gewoon niet strijken... een broek zit toch strak om mn kont.. En een t-shirtje zit ook wel als er een vouwtje in zit.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef leonieke het volgende:
Way off topic natuurlijk, maar hoe doen jullie dat dan? Ik kan me bv niet voorstellen dat ik sommige dingen niet zou strijken (en dan kom ik tot de conclusie dat ik enkel volgende zaken niet strijk: ondergoed, kousen, badhanddoeken en heel vaak ook niet het beddengoed omdat ik dat 's ochtends vroeg was en zorg dat het tegen 's avonds weer droog is).
Maar zakdoeken, bloezen, hemden, ... Nu mijn schoonmoeder strijkt zelfs ondergoed, dus ik vind dat ik nog goed selecteerquote:Op maandag 29 maart 2010 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon niet strijken... een broek zit toch strak om mn kont.. En een t-shirtje zit ook wel als er een vouwtje in zit.
Ik doe nog liever iedere dag de kattenbakken met blote handen, zo'n hekel heb ik er aan...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het zal nooit m'n hobby worden, maar echt vreselijk vind ik het ook weer niet.
Ja, misschien. Met name hoe het zal gaan (en nu gaat) met mijn studie en aankomend werk. Het is me zo snel teveel tegenwoordig. En verder zijn het denk ik ook gewoon hormonen...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Cantare
Heeft het te maken met de veranderingen die er staan te gebeuren de komende periode? Dat kan soms ook allemaal wel een beetje té overweldigend worden allemaal....
Ik herken het wel hoor... Hoe moet je je kind in hemelsnaam in gaan passen in je leven als het zoals het nu gaat al zo zwaar is? Gelukkig zijn er nog zo'n 20 weken te gaan tot het zover is en schijn je er aan te wennen als het eenmaal zover is... Hier is het soms dus ook wel lastig en staat het huilen me nader dan het lachen, vooral als ik, om wat voor reden dan ook, het gevoel krijg er 'alleen' voor te staan. En dat vinden m'n hormonen nogal snel geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, misschien. Met name hoe het zal gaan (en nu gaat) met mijn studie en aankomend werk. Het is me zo snel teveel tegenwoordig. En verder zijn het denk ik ook gewoon hormonen...
En voor de foto van de gevulde kleerkast natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor... Hoe moet je je kind in hemelsnaam in gaan passen in je leven als het zoals het nu gaat al zo zwaar is? Gelukkig zijn er nog zo'n 20 weken te gaan tot het zover is en schijn je er aan te wennen als het eenmaal zover is... Hier is het soms dus ook wel lastig en staat het huilen me nader dan het lachen, vooral als ik, om wat voor reden dan ook, het gevoel krijg er 'alleen' voor te staan. En dat vinden m'n hormonen nogal snel geloof ik
Enne, dat strijken heeft niets met infectiegevaar te maken hoor, wassen van pasgekochte kleertjes is om te voorkomen dat de stoffen die 'af-fabriek' nog in het materiaal zitten en wellicht een huidreactie kunnen veroorzaken er uit zijn. Strijken is puur omdat ik straks nette stapeltjes in de kast wil als ik 36 keer per dag de boel naloop voor Willem is geboren. Dat het gewoon toch 1 keer écht netjes is
En dát natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
En voor de foto van de gevulde kleerkast natuurlijk
Hehe, niet alle verloskundige kunnen dat dan. Dat is een inwendige echo, dus zeg maar... met een erm... Dildo achtig gevaarte even binnenpoken.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef Shirley het volgende:
Oooh wat heerlijk om dit allemaal te lezen en te weten dat ik dit ws. ook allemaal snel ga meemaken
En Sil...7 weken en dan al echo? Woei...dan ga ik toch echt v/d week een verloskundige bellen...ik wil ook zekerheid!
Tijdens het maken van het kindje is er toch ook iets naar binnen geport?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef Shirley het volgende:
Ahaaa.....hmm...dingen die inwendig naar binnen worden gepookt door een vk...brrr.. Ik moet er nog ff niet aan denken. Maar ik wil ook echo's en hartje horen!
Whehe...daarom zei ik er ook bij ''door een vk..''quote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tijdens het maken van het kindje is er toch ook iets naar binnen geport?
Voor de baby? Dat zou ik niet doen... dat maakt je vreselijk onzeker, als je er 1 nodig hebt kun je m tzt gewoon huren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:49 schreef flugeltje het volgende:
Mogge dames, vannacht wel weer redelijk okay geslapen... Merk wel dat m'n 'formaat' wat lastig begint te worden met draaien en vooral m'n draai vinden... Dat gaat nog wat worden de komende maanden vrees ik.
Een vraagje voor de ervaringsdeskundigen, heb je een weegschaal nodig? Zit in dubio of ik er eentje ga proberen te scoren via MP ofzo, maar vraag mezelf af of het wel echt nodig is.
Ik ben juist overgestapt van Gaviscon op Rennies. Rennies zijn meer pepermuntjes en daar zuig je makkelijker op, terwijl dat drankje van Gavisconquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef tessie het volgende:
Ik was van plan om over te stappen van rennie's op gaviscon, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen. Moet ik dan vast ok weer van kokhalzen. Laatst moet ik ook al zo kokhalzen van een poepluier van Graeme. Niet zo handigToen ik van Graeme zwanger was, was het nog erger, elke keer als ik iets vies rook, stond ik echt 5 minuten te kokhalzen. Kon niet eens meer naar een openbaar toilet
Ik hoop dat het nu niet weer zo erg gaat worden.
Moet vanmiddag naar de vk. Ben echt benieuwd of mn bloeddruk alweer gezakt is.
Sorry, lees hier af en toe mee, ben zelf 14 weken zwanger...maar ik stond dus ook kokkend op de WC van mijn werk van de week omdat iemand lekker gepoept had. Moest heel nodig, dus volgehouden. Terug op mijn werkplek dacht iedereen dat ik had zitten huilen, zo beroerd zag ik eruit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef tessie het volgende:
. Kon niet eens meer naar een openbaar toilet.
Ja, ik kan dus ook niet stil blijven daarover...aan de ene kant wil ik juist wel wachten tot na de 1e echo, aan de andere kant voel ik nu gewoon dat het goed zit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:58 schreef tessie het volgende:
Ik heb het gelijk verteld, maar ik kan dat soort dingen nooit voor me houdenVolgens mij doen veel mensen het pas na de eerste echo, zodat ze zeker weten dat alles goed zit... Maar het lijkt mij juist fijn dat, mocht het mis gaan, je dat ook gewoon kan zeggen aan de mensen die je dierbaar zijn. Dan kunnen ze je toch ook troosten enzo. Maar dus net wta je zelf prettig vind.
De dichtste familie wist het op 10 juli (ik was uitgerekend op 23 februari), de rest van de omgeving (collega's, vrienden, ...) wist het toen ik 12 weken ver was en we nog een goeie echo hadden gehad.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:56 schreef Shirley het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie aan je omgeving verteld dat je zwanger bent? Ik kan me namelijk écht niet inhouden, een paar collega's weten het al, maar ergens vind ik het te vroeg..
Tja, zou zeggen volg je gevoelquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, ik kan dus ook niet stil blijven daarover...aan de ene kant wil ik juist wel wachten tot na de 1e echo, aan de andere kant voel ik nu gewoon dat het goed zit.
Onze ouders, broers en zussen bijna gelijk, met 6 weken (met kerstquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:56 schreef Shirley het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie aan je omgeving verteld dat je zwanger bent? Ik kan me namelijk écht niet inhouden, een paar collega's weten het al, maar ergens vind ik het te vroeg..
gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:07 schreef flugeltje het volgende:
In ieder geval wel een mijlpaal; vandaag 24 weken
Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:05 schreef tessie het volgende:
Flugel, hier ging het aankomen bij de vorige zwangerschap juist op het eind nog harder
Op 38 weken zat ik op ongeveer +4kg en ik heb het nog kunnen verdubbelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...
Maar: iedereen heeft z'n eigen groeispurt. Mijn schoonzusje had 'm halverwege de zwangerschap.
Hoop dat het dit keer niet zo hard gaat aan het eind, heb alle kilo's van de vorige keer er nl. nog niet helemaal afgekregen.
Stel je voor dat dat zou lukkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Shandaly het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik Leo niet na ga doen met dat aangekomen gewicht in de laatste 4 weken verdubbelen... Ben net in die laatste maand aangekomen, maar tot nu toe wel al ongeveer 20 kilo aangekomen...
Maar goed... ik heb de allerbeste voornemens voor als ik straks bevallen ben en ik mijn lijf ook weer echt kan bewegen. Weer gewoon kunnen fietsen, wandelen en sporten zal vast een heleboel schelen.
Mens je bent net bevallen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat zou lukkenNee, ik denk niet dat je je zorgen moet maken, hoor
![]()
En dat afvallen? Daar moet ik eigenlijk ook eens aan beginnen
Dat is vrijdag al 4 wekenquote:
Was ie al klaar met golfen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef pessie het volgende:
Nytar mijlpaal![]()
En manlief is al onderweg naar huis
Flink balen dat je zoveel last hebt van maagzuur! Jammer ook dat niets werkt...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:26 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Loop weer vreselijk achter...
Ik heb verteld aan iedereen dat ik zwanger was met 7 weken en ik wist het met ongeveer 6. Ik was toen al zoooo misselijk en etensluchtjes maakten me misselijk (niet echt handig als je in de Horeca werkt..) Ik heb altijd de gedachten gehad dat als iedereen het weet het ook makkelijker verwerken is als het misgaat.. Mensen weten dan iig ook van je zwangerschap! maar goed dat was mijn gedachten...
Oh en maagzuur.. Heb er inmiddels weer vreselijk last van! Rennies of wat dan ook helpt voor geen meter bij me. Bij Shenaya heb ik met 35 weken in het ziekenhuis gelegen ivm een blaasontsteking en uiteindelijk ook een infuus gekregen tegen het maagzuur...
Wij zijn erg druk met ons nieuwe huis dus vandaar weinig tijd voor hier.. We zijn geslaagd voor heel wat dingenOp naar de verhuizing!
Vind het knap dat je toch nog blijft werken hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt*
Hier nu 39 weken zwanger en 4.5 kilo erbij. Ik denk dat dat toch echt alleen van de kleine meid en haar vruchtwater etc. is. Ik heb ook niet ontzettend veel gegeten ofzo, ik had gewoon niet meer trek dan anders, wat dat betreft kan ik dus niet met jullie meepraten.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee dat het zo weinig is, want dan hoeft het er straks in ieder geval niet weer allemaal afgetraind te worden.![]()
Ik ga weer werken en hopen dat mijn vliezen vandaag niet breken als ik van m'n stoel opsta ofzo... vanaf vanavond 0:00 uur heeft de kleine weer groen licht om te komen, maar niet op 1 april!
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef pessie het volgende:
Orea heeft geslapenFijn zeg!
Becky met verlof![]()
Willem heeft de hik![]()
Hier vannacht een keer geen trappend kind om 4 uurBegon vanochtend pas om 6.30. Zou ie door hebben dat ik het niet zo geslaagd vind om om 4 uur wakker te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |