Nouja, die balie dame heeft zeker nu al een zonnesteek opgelopen ofzo.
Hier een stickertje gehad. bloeddruk 140/75. Echt maf, ik had thuis 10 min voordat ik erheen ging nog gemeten en toen was de 140 nog maar 110. Onbewust maak je je dan toch druk ofzo volgens de vk. En ik was ineens weer 8 ons afgevallen. Dat brengt de balans op 4,5 kilo erbij in 38 weken.

Baby groeit goed en zit nog in een goede plons vruchtwater. Kon nog wel ff duren voordat de kleine komt volgens de vk.
Ik heb de laatste dagen ook echt een gevoel van... blijf maar lekker zitten kleintje, ik vind het zo gezellig die dikke buik en de buik zit niet in de weg ofzo dus ik wil er lekker van genieten.
ja soms ben ik wel een beetje raar, ik weet het... Wil niet zeggen dat ik niet benieuwd ben naar de kleine ofzo, maar ach het is wel goed zo!
Oja, ik moet aanstaande maandag ALWEER naar de vk. Anders zou er 1,5 week tussen zitten omdat ze het zo druk hadden en dat vond ze net iets te lang. Ach, ik heb toch niets beters te doen.
Pessie, ik heb eigenlijk (bijna) nooit een buikband omgehad. Ik pas veel 'gewone' bovenkleding nog, dus die buikband is overbodig eigenlijk. Sowieso vind ik het zelf ook al niet lekker zitten trouwens, dus dat scheelt.
Baby's vinden het trouwens ook niet leuk als je tegendruk geeft als ze hun voet in je zij proppen, dan proppen ze die voet er dus net nog ff harder tegenaan.