Gewoon niet strijken... een broek zit toch strak om mn kont.. En een t-shirtje zit ook wel als er een vouwtje in zit.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:24 schreef leonieke het volgende:
Way off topic natuurlijk, maar hoe doen jullie dat dan? Ik kan me bv niet voorstellen dat ik sommige dingen niet zou strijken (en dan kom ik tot de conclusie dat ik enkel volgende zaken niet strijk: ondergoed, kousen, badhanddoeken en heel vaak ook niet het beddengoed omdat ik dat 's ochtends vroeg was en zorg dat het tegen 's avonds weer droog is).
Maar zakdoeken, bloezen, hemden, ... Nu mijn schoonmoeder strijkt zelfs ondergoed, dus ik vind dat ik nog goed selecteerquote:Op maandag 29 maart 2010 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon niet strijken... een broek zit toch strak om mn kont.. En een t-shirtje zit ook wel als er een vouwtje in zit.
Ik doe nog liever iedere dag de kattenbakken met blote handen, zo'n hekel heb ik er aan...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Het zal nooit m'n hobby worden, maar echt vreselijk vind ik het ook weer niet.
Ja, misschien. Met name hoe het zal gaan (en nu gaat) met mijn studie en aankomend werk. Het is me zo snel teveel tegenwoordig. En verder zijn het denk ik ook gewoon hormonen...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef flugeltje het volgende:
Cantare
Heeft het te maken met de veranderingen die er staan te gebeuren de komende periode? Dat kan soms ook allemaal wel een beetje té overweldigend worden allemaal....
Ik herken het wel hoor... Hoe moet je je kind in hemelsnaam in gaan passen in je leven als het zoals het nu gaat al zo zwaar is? Gelukkig zijn er nog zo'n 20 weken te gaan tot het zover is en schijn je er aan te wennen als het eenmaal zover is... Hier is het soms dus ook wel lastig en staat het huilen me nader dan het lachen, vooral als ik, om wat voor reden dan ook, het gevoel krijg er 'alleen' voor te staan. En dat vinden m'n hormonen nogal snel geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ja, misschien. Met name hoe het zal gaan (en nu gaat) met mijn studie en aankomend werk. Het is me zo snel teveel tegenwoordig. En verder zijn het denk ik ook gewoon hormonen...
En voor de foto van de gevulde kleerkast natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor... Hoe moet je je kind in hemelsnaam in gaan passen in je leven als het zoals het nu gaat al zo zwaar is? Gelukkig zijn er nog zo'n 20 weken te gaan tot het zover is en schijn je er aan te wennen als het eenmaal zover is... Hier is het soms dus ook wel lastig en staat het huilen me nader dan het lachen, vooral als ik, om wat voor reden dan ook, het gevoel krijg er 'alleen' voor te staan. En dat vinden m'n hormonen nogal snel geloof ik
Enne, dat strijken heeft niets met infectiegevaar te maken hoor, wassen van pasgekochte kleertjes is om te voorkomen dat de stoffen die 'af-fabriek' nog in het materiaal zitten en wellicht een huidreactie kunnen veroorzaken er uit zijn. Strijken is puur omdat ik straks nette stapeltjes in de kast wil als ik 36 keer per dag de boel naloop voor Willem is geboren. Dat het gewoon toch 1 keer écht netjes is
En dát natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
En voor de foto van de gevulde kleerkast natuurlijk
Hehe, niet alle verloskundige kunnen dat dan. Dat is een inwendige echo, dus zeg maar... met een erm... Dildo achtig gevaarte even binnenpoken.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:44 schreef Shirley het volgende:
Oooh wat heerlijk om dit allemaal te lezen en te weten dat ik dit ws. ook allemaal snel ga meemaken
En Sil...7 weken en dan al echo? Woei...dan ga ik toch echt v/d week een verloskundige bellen...ik wil ook zekerheid!
Tijdens het maken van het kindje is er toch ook iets naar binnen geport?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef Shirley het volgende:
Ahaaa.....hmm...dingen die inwendig naar binnen worden gepookt door een vk...brrr.. Ik moet er nog ff niet aan denken. Maar ik wil ook echo's en hartje horen!
Whehe...daarom zei ik er ook bij ''door een vk..''quote:Op maandag 29 maart 2010 19:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tijdens het maken van het kindje is er toch ook iets naar binnen geport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |