abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:41:44 #51
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79612107
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:41 schreef _NIKKI_ het volgende:

Pessie, ik heb eigenlijk (bijna) nooit een buikband omgehad. Ik pas veel 'gewone' bovenkleding nog, dus die buikband is overbodig eigenlijk. Sowieso vind ik het zelf ook al niet lekker zitten trouwens, dus dat scheelt.

Baby's vinden het trouwens ook niet leuk als je tegendruk geeft als ze hun voet in je zij proppen, dan proppen ze die voet er dus net nog ff harder tegenaan.
Ik gebruik de buikband om tegendruk te geven op mn litteken. Anders kan ik niets meer en dat is ook zo frustrerend. Nadeel is inderdaad dat bij zitten dat ding ook tegendruk geeft bij de baby. Nou ja, ik hoop nog steeds een beetje dat de pijn van dat litteken wel weer zal verdwijnen.
Orea, jij hebt veel pijn heb ik begrepen, en ongetwijfeld meer dan ik, gebruik jij ook een buikband of heeft dat geen zin bij hydro's?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:43:42 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79636748
Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?

Het weer ziet er hier veelbelovend uit hoor, niets te zien nog van regen. Er staat een heerlijk zonnetje aan de lucht....

Hier geen buikband, maar wellicht dat die er gaandeweg de zwangerschap nog wel gaat komen. (zo eentje voor onder je kleren bedoel ik dan) ik merk dat ik nogal met gebogen rug ga lopen en daardoor heb ik wat rugpijn af en toe.

Willem begint qua ritme een beetje op Martijn te lijken, 's avonds is hij nogal actief en 's ochtends slaapt hij het liefst lang... Ben benieuwd of we dat straks na de geboorte ook nog terug gaan zien...

Komende week hoef ik maar twee ochtenden te werken, de rest heb ik vrij genomen tot na pasen. Kunnen we een start gaan maken met wat klusjes hier in huis en de babykamer...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79636991
Hallo!!

Ik heb vannacht van 1 tot half 6 achter elkaar geslapen Mijn ogen zijn gewoon dik!! Vaker dagje naar de sauna dus nu ben ik alleen wel extra gaar en heb ik nergens zin in... straks alleen even koffie doen bij mijn tante en verder ga ik lekker luieren! Maar wat een lekkere verrassing toen ik op de klok keek

Dametje vond de sauna volgens mij wel wat want jemig wat was ze actief, de hele dag, gisteren! Misschien omdat ik zo lekker ontspannen was? Vannacht was ze lekker rustig, dus misschien werkt dat ook wel in combi met langer slapen

Pessie, een buikband (een strakke) is voor mij momenteel echt niet fijn... Omdat die juist druk om de buik zet, en de hydro nog wat klemmer zet... Dan drukt het dus extra tegen het buikvlies en dat is wel vervelend ja! Heb er wel 2 en die zitten nog lossig en das wel fijn. Momenteel ben ik erg blij met mijn zwangerschapsslips. Die geven net een heel klein beetje tegendruk, maar precies genoeg. Wel stevig, maar niet pijnlijk
pi_79637074
Goedemorgen,

Pff wat een rotnacht, niet eens omdat ik slecht geslapen heb, maar duurde even voor ik in slaap was als ik wakker was. Oh ja en was mijn lief ook nog aan t snurken...

Verder gaat het allemaal zijn gangetje hier
Ga vandaag naar kom-in-de-kas *lol*
Gister gezellig naar de dierentuin geweest met mijn zus en nichtje. Zo leuk, ik hoop zo dat mijn zoon ook zo is als ie 2 is Ze was helemaal gek aan t doen, omdat ze zo blij was dat ze in de dierentuin was "Kom Sonja, samen rennen"
pi_79637236
Oh oh gaan we de slaap nu omdraaien Son?
pi_79637263
nou hoop t niet!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:53:44 #57
259886 pessie
pi_79637475
De babykamer die op marktplaats stond en waar ik een afspraak voor had gemaakt is zomaar verkocht Ik baal een beetje...

En het is vandaag ook open huizen dag. Zal ook eens kijken waar kom in de kas allemaal te vinden is.
pi_79637996
Vandaag een mijlpaal, nog 100 dagen voor mijn bevalling

Buikbanden draag ik ook nog niet.

Fijn weekend iedereen
pi_79640909
*meldt*

Pessie, wat een tegenvaller. Ik vind het wel een beetje aso van die mensen. Je zou 'm gewoon gaan halen vandaag... Hopelijk vind je snel een ander geschikt exemplaar.

Hier open huizen dag... we hebben tot nu toe 5 kijkers gehad! Echt heel cool! Nouja nog een kwartiertje wachten te gaan...

Ik heb hier ook iets gemerkt, als ik auto aan het rijden ben dan begint het prinsesje tegen de gordel te schoppen. De voetjes zitten precies op gordelhoogte, zo grappig.

Mereltje, gefeli met je mijlpaal!

Ik ga nog even kijkertjes opwachten! Fijne dag nog dames!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:16:49 #60
259886 pessie
pi_79641699
Nikki al 5 kijkers! Dat is een mooie score!

En wat jij met de gordel hebt, heb ik dus zittend met buikband (heb zo'n exemplaar met versteviging onderin, voor onder je kleren).

En inderdaad balen van de babykamer. Hij zag er echt nog perfect uit en niet aangevreten ofzo... Nou ja, het is balen maar dan maar verder kijken, ik ben nog maar 22 weken dus we hebben in principe nog tijd zat.
pi_79641927
Wat stom van die babykamer zeg Dat vind ik wel altijd zo'n nadeel van marktplaats, mensen doen maar wat

Orea lekker geslapen! En Sonnetje helaas niet

Grappig die kindjes die tegen buikbanden en gordels aan schoppen Graeme deed dat altijd als ik op mn werk met mn buik tegen de rand van het bureau aanzat, vond dat altijd zo gezellig
Ik heb nu steeds vaker het idee dat ik de baby toch al wat voel... plopjes en bewegingen enzo... maar weet het nog niet helemaal zeker, omdat in mijn hoofd het idee echt vast zit dat je met een placenta aan de voorkant nog lang niks kan voelen
Dit weekend ga ik lekker rustig aan doen, en dan hoop ik dat mn bloeddruk ook lekker gaat zakken zodat ie dinsdag bij de vk en vrijdag bij de gyn gewoon weer helemaal netjes normaal is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:21:53 #62
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79649163
4Ik geloof dat ik de baby toch echt voel.Een soort schrapen gevoel van binnen en soms mini plopjesnet boven mijn schaambeen, ik ben ineens ook amper nog misselijk. Het zou me niet verbazen als de verloskundige zegt dat ik al 3 maanden zwanger bn ipv 10 weken, om eerljk te zijn. Goed maandag, we zijn er bijna.

Mijn cyclus is heel vreemd, soms 6 weken, soms 4, dus de eisprong is moeilijk te plaatsen (die ik soms niet eens heb) en de laatste menstruatie was vreemd, wie weet!.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:37:56 #63
259886 pessie
pi_79651405
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:21 schreef Silmarwen het volgende:
4Ik geloof dat ik de baby toch echt voel.Een soort schrapen gevoel van binnen en soms mini plopjesnet boven mijn schaambeen, ik ben ineens ook amper nog misselijk. Het zou me niet verbazen als de verloskundige zegt dat ik al 3 maanden zwanger bn ipv 10 weken, om eerljk te zijn. Goed maandag, we zijn er bijna.

Mijn cyclus is heel vreemd, soms 6 weken, soms 4, dus de eisprong is moeilijk te plaatsen (die ik soms niet eens heb) en de laatste menstruatie was vreemd, wie weet!.
Fijn dat je maandag al heen mag! Logisch toch dat je benieuwd bent hoe lang je zwanger bent als je een onregelmatige cyclus hebt. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt!

En 12 weken zou wel vroeg zijn voor het voelen van je kindje, maar volgens mij voelde Orea het al bij 14 (toch? Of was dat iemand anders?).

We hebben de kledingkast verplaatst! Die staat nu in de studeerkamer (welke onze kamer wordt vanaf onze week). Ik heb meteen kleren uitgezocht en er staan weer 2 zakken te wachten om ergens heen te gaan. Heb nu ook eindelijk wat ruimte in de kast voor de zwangerschapskleding. Die zwerft nu nog overal rond...
pi_79652157
ik voelde dametje met 13 wk, 5 dagen.. Althans, dat was dat ik een soort hard plekje voelde, en even later op een andere plek.. En week later was het een soort plop! 1 a 2 keer per dag!

Hier vanmiddag in tijden weer eens de Angelsound erbij gepakt, maar die werd er gewoon afgeschopt door mevrouw echt heel bizar (had de Angelsound alweer een paar weken niet gebruikt) maar het voelen van binnen, tegen de Angelsound en het horen, echt heel bijzonder!!
pi_79652789
Ik kom mezelf ook melden....datum even onder voorbehoud 2 december 2010
Back in business.
pi_79652798
leuk is dat he!
Mijn zoon schopt de angelsounds ook weg haha. Ook mijn handen trouwens
Zo leuk

Ik moet (nou ja ga) zo naar de bios, en ben nu al moe *lol*
Ohw ja en daarna gaan we ook nog ergens wat drinken haha. Hoe ga ik t volhouden
En heb vandaag ook lekker op een terrasje gezeten

Shirley gefeliciteerd
En 2 december Jeetje, dan is mijn kind gewoon al 5 maanden
pi_79652963
Shirley, welkom!! 2 december wow!! Dat klinkt nog heel ver weg, maar het vliegt echt hoor!! Maar hier ook gefeliciteerd

Son, jemig.. ik word al moe als ik het zo lees ben nog aan het bijkomen van het dagje sauna gisteren
't was wel heel grappig want we reden gisteren langs Leiderdorp (waar ze verwekt is) en daar werd ze wakker en begon te schoppen! Alsof ze riep: 'neeeeee, breng me niet terug' of ze 'zwaaide' even naar haar broertjes en zusjes die daar nog in de vriezer liggen

/smilieoverkill
pi_79653568
haha. ach komt vast goed vanavond (hoop/denk ik).
En het drinken moeten we even kijken of we na de film er nog zin in hebben. Alleen moeten wij een vriend mee naar Delft nemen, die ook in Pijnacker woont. dus hoe die dan thuis gaat komen Mja zijn probleem
Nou ik ga weg

Haha grappig dat ze precies wakker werd bij Leiderdorp
En ik denk dat het een combi was van beide scenario's
  zaterdag 27 maart 2010 @ 21:03:22 #69
259886 pessie
pi_79654064
Shirley gefeliciteerd en welkom
2 december 2 december 2 december...

Wowwww... Ik wist begin december 2009 net dat ik zwanger was, en nu is er iemand die dan mama wordt...
pi_79654318
Mama worden..het klinkt nog zo raar... Maar wel erg leuk!
Back in business.
  zondag 28 maart 2010 @ 08:56:19 #71
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79663052
O.o Shirley gefeliciteerd!
  zondag 28 maart 2010 @ 10:40:56 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79664082
Shirley, ook hier nog van harte

En idd zeg 2 december, wat klinkt dat ver weg nog...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79665698
Goeiemorgen allemaal!

@Shirley: nog maar een keer gefeliciteerd en welkom.

@Sonnetje: We hebben een mooie mijlpaal vandaag: Nog 100 dagen te gaan

Vrijdag hebben we een pretecho gehad. We hebben echt een klein eigenwijs kindje dat zich niet makkelijk liet zien, maar al met al toch een paar hele mooie foto's en leuke film aan overgehouden.

De kleine wordt nu echt heel beweeglijk en heel duidelijk voelbaar. Ik denk dat het nog maar heel even duurt voor je het ook aan de buitenkant van mijn buik kan zien. Iedere keer als ik nu kijk, dan stopt het geschop net
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_79665833
Ja dat wist ik eigenlijk wel Nog 100 dagen

Als ik mijn hand op mijn leg dan gaat ie er tegenaan schopen hier, of had je dat al geprobeerd

Zo gisteravond overleefd hehe, heb lekker aan de alcholvrije cocktails gezeten En lag om half 4 in mijn bed (nieuwe tijd hoor). En werd om kwart voor 12 wakker ofzo (eerst om 9 uur).
pi_79665938
Shirley, gefeliciteerd! En ik vind 2 december ook nog wel erg ver weg klinken, dan is mijn kind zelfs al zo'n tweeënhalve maand oud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')