Flugeltje, meestal heeft het consultatiebureau een weeguurtje elke week dus heb je ook een excuus om lekker de deur uit te gaan.. Bij Shenaya ging ik elke week wegen de eerste 2 maanden lekker wandelen in de winter

! Nu zal het in de zomer zijn bij mij..
Sonnetje, ik dacht dat ik snel met verlof ging haha. Ben overmorgen 26 weken en ga 9 Mei met verlof dan ook echt met verlof ik neem verder geen vakantie of iets op. Volgens de Echo van gister ben ik al bijna 27 weken zwanger maar goed.. 5 weken geledenbij de 20 weken echo lekker ik 6 dagen korter zwanger hehehe..
Gister de 3D echo was echt super.. Heb er denk ik heerlijk van gedroomd want heb de hele nacht doorgeslapen

! Heerlijk uitgerust ben ik nu. Wij gaan zo vloeren shoppen voor ons nieuwe huis.. 8 Mei gaan we over en dan nog 1 dag werken en verlof.. Dan kan ik ook heerlijk aan de babykamer beginnen dat is fijn

We hebben echt mega veel hulp met verhuizen allemaal sterke mannen... We gaan hier op 4 hoog weg dus hebben een verhuislift net zo relax!
Ik ga dan met mijn 7 maanden zwanger zijn gewoon iedereen vertellen wat ie moet doen hahaha..
Goed ik dwaal af.. wij gaan vloeren shoppen
Altijd blijven lachen... :)