gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:07 schreef flugeltje het volgende:
In ieder geval wel een mijlpaal; vandaag 24 weken
Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:05 schreef tessie het volgende:
Flugel, hier ging het aankomen bij de vorige zwangerschap juist op het eind nog harder
Op 38 weken zat ik op ongeveer +4kg en ik heb het nog kunnen verdubbelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...
Maar: iedereen heeft z'n eigen groeispurt. Mijn schoonzusje had 'm halverwege de zwangerschap.
Hoop dat het dit keer niet zo hard gaat aan het eind, heb alle kilo's van de vorige keer er nl. nog niet helemaal afgekregen.
Stel je voor dat dat zou lukkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Shandaly het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik Leo niet na ga doen met dat aangekomen gewicht in de laatste 4 weken verdubbelen... Ben net in die laatste maand aangekomen, maar tot nu toe wel al ongeveer 20 kilo aangekomen...
Maar goed... ik heb de allerbeste voornemens voor als ik straks bevallen ben en ik mijn lijf ook weer echt kan bewegen. Weer gewoon kunnen fietsen, wandelen en sporten zal vast een heleboel schelen.
Mens je bent net bevallen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat zou lukkenNee, ik denk niet dat je je zorgen moet maken, hoor
![]()
En dat afvallen? Daar moet ik eigenlijk ook eens aan beginnen
Dat is vrijdag al 4 wekenquote:
Was ie al klaar met golfen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef pessie het volgende:
Nytar mijlpaal![]()
En manlief is al onderweg naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |