abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 maart 2010 @ 07:24:34 #251
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79775529
Ik moet even klagen hoor.

Ik vind er even geen ene reet meer aan. Mijn bekken doen zo'n pijn, het schiet door mijn benen heen, zelfs met paracetamol, ik moet overal om kokhalzen en het maakt niet uit wat ik doe, ik ben kotsmisselijk zonder dat ik moet overgeven. Gisteren had ik me ziekgemeld, maar toen belde de arbo me, en nu durf ik me amper nog ziek te melden. Het liefst zou ik de volgende 5 weken in bed liggen en niets doen.
pi_79775647
*meldt*

Silmarwen, wat 'n gedoe. Dat je nu al zo'n last hebt van je bekken zeg.. ik hoop dat je het een beetje uit kunt houden tot november.

Verder hier alles ok, weer werken zometeen. Nog geen tekenen van een beginnende bevalling ofzo. Maar vandaag wil ik sowieso niet dat het begint, want de kans is mij dan te groot dat het kindje op 1 april geboren gaat worden en dat vind ik toch wel zo'n stomme dag. morgen wil ik dus ook niet bevallen, dan weten jullie het vast...
  woensdag 31 maart 2010 @ 08:07:27 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79775837
Klote Sil, wat raar ook dat de arbo al belt als je net een dag ziek thuis bent... Is dat gebruikelijk in jouw sector?

NIKKI be carefull, straks komt je doemscenario nog uit ook Mijn nichtje is nog nét op 31 maart geboren, waren ze geloof ik ook wel blij mee...

Hier zometeen weer een rondje gyn, ben benieuwd... Ik gok nu ook de doorverwijzing voor de glucosetest te krijgen, we zullen zien.

In ieder geval wel een mijlpaal; vandaag 24 weken
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79776050
Silmarwen, als je ziek bent, ben je ziek hoor. Loop geen risico.
Nikki, als je op 1 april jarig bent, vergeet dat meestal wel niemand

Ik mag vanavond voor de eerste afspraak naar de VK, ben weer benieuwd.
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:01:04 #255
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79776622
Sil zit op haar werk dus kan niet heel snel reageren.
Ze werkt in de kinderopvang en er heerst een hardnekkig buik/darm virus wat diaree en dergelijke veroorzaakt. Doordat dat virus eigenlijk roeleert tussen de kinderen en leidsters heeft ze zich relatief vaak ziek moeten melden de afgelopen paar weken. Ik gok zomaar dat de arbo dit gedecteerd heeft en een telefoontje heeft gepleegd om de status eens na te vragen.

In de kinderopvang kan je eigenlijk met een heleboel dingen veel minder goed werken, diaree is een goed teken daarvan. Waar je bij een willekeurige baan nog relatief makkelijk alles even kan laten liggen om naar de WC te rennen is dat iets minder snel te doen als je op dat moment net een kind aan het verschonen bent of iets in die geest.

Ow! en er is niks mis met 1 april geboren worden (Weet ik uit ervaring)
  woensdag 31 maart 2010 @ 09:32:11 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79777285
Ah okay GI, dat maakt e.e.a. al wat duidelijker... Kan me ook voorstellen dat de drempel wel hoger wordt om jezelf ziek te melden ook als er direct iemand belt. Dat is dan wel weer een nadelig neveneffect. (voor het verantwoordelijkheidsgevoel van Sil dan) Hopelijk gaat het snel weer wat beter...

Spannend Koningin...
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:08:28 #257
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79778237
Sil BI is stom

Fluugs mijlpaal

En hier weer de halve nacht wakker... Trappend kind...
Gisteravond op kraambezoek geweest bij een pasgeboren baby Dat was leuk! En manlief durfde dit kind wel vast te houden (de vorige,2 jaar geleden, durfde hij pas na 3 maanden vast te houden). Het zag er heel lief uit en heb er een foto van, maar denk niet dat de ouders willen dat ik hun kind op een foto op internet plaats.
pi_79778323
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:07 schreef flugeltje het volgende:

In ieder geval wel een mijlpaal; vandaag 24 weken
gefeliciteerd

Hier precies 12 weken minder ver. Maar ook een mijlpaal. 12 weken
*poef* nu is het weg
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:38:46 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79779058
En een sticker van de gyn ook nog

Eiwit prima, bloeddruk 140/60, Willem uitermate druk en gewicht inmiddels shocking ( ) Nu was het uitgangspunt ook best al behoorlijk bij mij, maar toch.... Inmiddels dus op 24 weken zo'n 9 a 10 kilo aangekomen. Was ook weer niet helemaal de bedoeling eigenlijk. Alhoewel, als ik het goed begrepen heb zit je rond deze periode in de spurt en neemt de gewichtstoename in het derde trimester weer wat af... Toch?

Volgende week inderdaad voor de glucose-tolerantie test en nog wat ander dingen, maar vooralsnog ziet het er allemaal helemaal goed uit.

Ook een mijlpaal voor Kaatjejannie

Pessie, bijzonder dat je er al van wakker wordt... Ik voel Willem uitstekend en als ik eenmaal wakker ben is weer in slaap vallen lastig als hij ook wakker wordt, maar als ik slaap merk ik niets hoor.
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:40:45 #260
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79779132
En ik weet over 9 dagen pas hoe ver ik ben...
pi_79780023
KJ, mooie mijlpaal is dat!!

Sil, vervelend dat ze gelijk al bellen zeg. Als het niet gaat, moet je gewoon thuis blijven hoor! Laat ze maar lekker bellen.

Flugel, hier ging het aankomen bij de vorige zwangerschap juist op het eind nog harder
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:30:52 #262
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_79780979
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:05 schreef tessie het volgende:
Flugel, hier ging het aankomen bij de vorige zwangerschap juist op het eind nog harder
Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...
Maar: iedereen heeft z'n eigen groeispurt. Mijn schoonzusje had 'm halverwege de zwangerschap.
Hoop dat het dit keer niet zo hard gaat aan het eind, heb alle kilo's van de vorige keer er nl. nog niet helemaal afgekregen.
pi_79781125
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...
Maar: iedereen heeft z'n eigen groeispurt. Mijn schoonzusje had 'm halverwege de zwangerschap.
Hoop dat het dit keer niet zo hard gaat aan het eind, heb alle kilo's van de vorige keer er nl. nog niet helemaal afgekregen.
Op 38 weken zat ik op ongeveer +4kg en ik heb het nog kunnen verdubbelen (en dat is op mijn buik nog heel duidelijk te zien (en dan spreek ik niet over de kilo's))
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:46:53 #264
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79781567
Dames, dit wil ik natuurlijk niet horen he?

Even opnieuw dus, lieve modjes willen jullie even de laatste posts deleten? Dan kunnen de dames even een nieuwe post plaatsen die veel geruststellender is voor mij...
pi_79781735
Ik ben nu bijna 20 weken en sta nu op -2 kilo.. Het komt er dus langzaam weer aan.

Maar ik hou mezelf ook wel in hoor, ik wil niet weer zoveel aankomen.

Morgen weet ik of er een piemel in me zit
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79781897
Spannend Tico! Wat denk je zelf? En ga je het hier ook vertellen of hou je het geheim?

Ik ben nu ook nog niks aangekomen, maar zit ook pas in week 15. En er komt ongetwijfeld nog een hele boel bij En ik heb ook nog 7kg van de vorige keer
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79781934
Ik mag toch hopen dat ik Leo niet na ga doen met dat aangekomen gewicht in de laatste 4 weken verdubbelen... Ben net in die laatste maand aangekomen, maar tot nu toe wel al ongeveer 20 kilo aangekomen...

Maar goed... ik heb de allerbeste voornemens voor als ik straks bevallen ben en ik mijn lijf ook weer echt kan bewegen. Weer gewoon kunnen fietsen, wandelen en sporten zal vast een heleboel schelen.
pi_79782321
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Shandaly het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik Leo niet na ga doen met dat aangekomen gewicht in de laatste 4 weken verdubbelen... Ben net in die laatste maand aangekomen, maar tot nu toe wel al ongeveer 20 kilo aangekomen...

Maar goed... ik heb de allerbeste voornemens voor als ik straks bevallen ben en ik mijn lijf ook weer echt kan bewegen. Weer gewoon kunnen fietsen, wandelen en sporten zal vast een heleboel schelen.
Stel je voor dat dat zou lukken Nee, ik denk niet dat je je zorgen moet maken, hoor
En dat afvallen? Daar moet ik eigenlijk ook eens aan beginnen
pi_79785350
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef leonieke het volgende:

[..]

Stel je voor dat dat zou lukken Nee, ik denk niet dat je je zorgen moet maken, hoor
En dat afvallen? Daar moet ik eigenlijk ook eens aan beginnen
Mens je bent net bevallen!
  woensdag 31 maart 2010 @ 13:19:30 #270
259886 pessie
pi_79785414
Fluugs een sticker

Zus nog even geduld...

En Tico morgen echo! Spannend zeg! Dan weet je inderdaad of het een piemel is of dat je toekomstige kleinkids er zitten

Hier ongeveer 8 kilo erbij in totaal volgens mij, maar de afgelopen week in een keer 2 kilo aangekomen. Heb ook opeens een enorme kont.
pi_79785555
Ik ben pas na ongeveer 20 weken aangekomen, totaal ongeveer 8 kilo (ik met maatje 46).
Maar dat kwam omdat ik heel veel last had van maagzuur en dus eigenlijk niet veel kon eten...
Na de bevalling woog ik zelfs minder dan ervoor, maar dat is nu niet meer hoor.........jammer genoeg.
pi_79786988
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mens je bent net bevallen!
Dat is vrijdag al 4 weken Maar ik ga niet overdrijven met afvallen, hoor. Gewoon eten, maar het snoepen verminderen (maar dat is zo moeilijk met al het bezoek ). En binnen een paar weken terug op de hometrainer
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:05:31 #273
258612 nytar
boys boys boys
pi_79792504
Mijlpaal 25 weken!!!

Tot nu toe nog maar 2 en een halve kilo aangekomen en dit alleen maar in de laatste paar weken...denk dat het nu wel harder zal gaan, het duurde sowieso al lang voordat ik een buik kreeg
  woensdag 31 maart 2010 @ 16:30:32 #274
259886 pessie
pi_79793586
Nytar mijlpaal

En manlief is al onderweg naar huis
pi_79793721
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef pessie het volgende:
Nytar mijlpaal

En manlief is al onderweg naar huis
Was ie al klaar met golfen?
pi_79794936
Nytar, 2,5 kilo is echt netjes!

Ik zit nu op 7,5 kilo met 21 weken
Zou wat minder kunnen door minder te snaaien.. Maar ik weet dat ik zomers sowieso minder/veel gezonder eet en met een beeb die straks met de benen tegen mijn maag aanzit... dus ach...

Als het straks ineens echt heel hard gaat laat ik snaaiwerk enzo wel wat meer staan. (en mensen, vergeet niet, bij mij zit er ongeveer 2 kilo van op de tweeling hè )

Oh en ik heb sinds kort een sinaasappelreet
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:08:25 #277
258612 nytar
boys boys boys
pi_79795212
Ik mag niet meer snaaien, alles met suiker moet ik laten staan, dus gaan er alleen zakken chips doorheen. De paaseitjes die overal verleidelijk staan te zijn moet ik afslaan...dan gaat het sowieso al niet hard he...Nu eet ik gewoon wat meer ontbijt en lunch en dan red ik het wel van maaltijd tot maaltijd
pi_79795274
Oeh Ticoo spannend morgen! Succes alvast.

Ik was bijna 25 kilo aangekomen
maar dat telt niet vind ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79795344
Dat scheelt zeker Nytar... ik moet ook zeggen dat ik soms te laat ga ontbijten en/of lunchen en dan in de tussentijd ga lopen snaaien
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:16:53 #280
258612 nytar
boys boys boys
pi_79795501
haha precies die dagen ken ik ook, als je dat een beetje in de gaten houdt moet het mee kunnen vallen
pi_79795830
Loop weer vreselijk achter...

Ik heb verteld aan iedereen dat ik zwanger was met 7 weken en ik wist het met ongeveer 6. Ik was toen al zoooo misselijk en etensluchtjes maakten me misselijk (niet echt handig als je in de Horeca werkt..) Ik heb altijd de gedachten gehad dat als iedereen het weet het ook makkelijker verwerken is als het misgaat.. Mensen weten dan iig ook van je zwangerschap! maar goed dat was mijn gedachten...

Oh en maagzuur.. Heb er inmiddels weer vreselijk last van! Rennies of wat dan ook helpt voor geen meter bij me. Bij Shenaya heb ik met 35 weken in het ziekenhuis gelegen ivm een blaasontsteking en uiteindelijk ook een infuus gekregen tegen het maagzuur...

Wij zijn erg druk met ons nieuwe huis dus vandaar weinig tijd voor hier.. We zijn geslaagd voor heel wat dingen Op naar de verhuizing!
Altijd blijven lachen... :)
  woensdag 31 maart 2010 @ 18:26:29 #282
259886 pessie
pi_79797858
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:26 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Loop weer vreselijk achter...

Ik heb verteld aan iedereen dat ik zwanger was met 7 weken en ik wist het met ongeveer 6. Ik was toen al zoooo misselijk en etensluchtjes maakten me misselijk (niet echt handig als je in de Horeca werkt..) Ik heb altijd de gedachten gehad dat als iedereen het weet het ook makkelijker verwerken is als het misgaat.. Mensen weten dan iig ook van je zwangerschap! maar goed dat was mijn gedachten...

Oh en maagzuur.. Heb er inmiddels weer vreselijk last van! Rennies of wat dan ook helpt voor geen meter bij me. Bij Shenaya heb ik met 35 weken in het ziekenhuis gelegen ivm een blaasontsteking en uiteindelijk ook een infuus gekregen tegen het maagzuur...

Wij zijn erg druk met ons nieuwe huis dus vandaar weinig tijd voor hier.. We zijn geslaagd voor heel wat dingen Op naar de verhuizing!
Flink balen dat je zoveel last hebt van maagzuur! Jammer ook dat niets werkt...
pi_79803957
Ach ja het went ook wel weer ergens met het maagzuur omgaan.. Je vind in bed iig een houding om te slapen waarmee je het minst last hebt haha..

Flugeltje, hier morgen 26 weken en 11 Kilo zwaarder dus weet hoe je je voelt.. Kwam er gister achter dat na mijn broeken, truien en bh nu ook mijn ondergoed niet meer past
Altijd blijven lachen... :)
pi_79804730
Bij de 1e keer zwanger hebben we het vrijwel direct (5 weken) aan familie laten weten. Wat goede vrienden wisten het toch ook vrij vlug. Maar bij 7/8 weken hebben we een miskraam gehad tijdens onze USA reis
Daarom bij de 2e keer zwanger toch maar langer gewacht iig tot na de echo.

of het daaraan lift weten we niet maar tot op heden mogen we nog steeds niet klagen. Mijn vriendin heeft praktisch nergens last van, hij ligt wel een dwars en af en toe wel een harde buik of bekkeninstabiliteit maar eigenlijk allemaal niets spannends. Gisteren tijdens controle bleek meneer al aan het indalen te zijn en dat zou precies volgens schema zijn. 15 April krijgen we nog een liggingsecho maar alles gaat nog steeds zoals het zou moeten gaan.

Gisteren nog een campingbedje gekocht en nog meer kleren (incl een tuinbroekje )

[ Bericht 5% gewijzigd door harley op 31-03-2010 21:19:46 ]
pi_79808440
Ik werd vanmorgen op m'n werk even helemaal dizzy omdat ik nog niet gegeten had, dat heb ik nog nooit gehad! En vlak na het avondeten had ik alweer trek. Nu al meer honger dus, kan dat al zo vroeg?

Als ik die verhalen van jullie lees in latere fases, kan ik nog niet geloven dat ik dat over een aantal maanden ook meemaak
Back in business.
pi_79808581
Ik hoef niet zwanger te zijn om continu trek te hebben.
pi_79818037
*meldt*

Hier nu 39 weken zwanger en 4.5 kilo erbij. Ik denk dat dat toch echt alleen van de kleine meid en haar vruchtwater etc. is. Ik heb ook niet ontzettend veel gegeten ofzo, ik had gewoon niet meer trek dan anders, wat dat betreft kan ik dus niet met jullie meepraten.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee dat het zo weinig is, want dan hoeft het er straks in ieder geval niet weer allemaal afgetraind te worden.

Ik ga weer werken en hopen dat mijn vliezen vandaag niet breken als ik van m'n stoel opsta ofzo... vanaf vanavond 0:00 uur heeft de kleine weer groen licht om te komen, maar niet op 1 april!
  donderdag 1 april 2010 @ 07:56:52 #288
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_79818124
Mogguh! Zie weet je laatste werkdag vandaag Nikki!
Tico spannend, veel plezier met de echo straks, hoe laat krijg je 'm? Ik mag woensdag
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_79818538
quote:
Op donderdag 1 april 2010 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt*

Hier nu 39 weken zwanger en 4.5 kilo erbij. Ik denk dat dat toch echt alleen van de kleine meid en haar vruchtwater etc. is. Ik heb ook niet ontzettend veel gegeten ofzo, ik had gewoon niet meer trek dan anders, wat dat betreft kan ik dus niet met jullie meepraten.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee dat het zo weinig is, want dan hoeft het er straks in ieder geval niet weer allemaal afgetraind te worden.

Ik ga weer werken en hopen dat mijn vliezen vandaag niet breken als ik van m'n stoel opsta ofzo... vanaf vanavond 0:00 uur heeft de kleine weer groen licht om te komen, maar niet op 1 april!
Vind het knap dat je toch nog blijft werken hoor
Met 39 weken was Guus al 2 dagen oud...

@Liesdraaijer, hier had ik ook heel veel last van maagzuur, maar bij mij hielp ook niet veel. Gewoon rustig eten, kleine beetjes, in fases.

Gister bij de VK geweest, gewoon gegevens van de vorige keer doorgelopen, alles blijft ongeveer hetzelfde. Ik mag al over 2 weken voor een echo (termijn bepaling)
pi_79818594
Nikki, ik weet dat ik zelf niet veel mag zeggen, maar zorg je wel dat je genoeg uitgerust bent tegen dat de bevalling begint?
En maar 4,5 kg? Super!
  donderdag 1 april 2010 @ 09:25:38 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79819620
Leonieke

Maar ik ben het met je eens hoor, goed uitgerust zijn is een vereiste. Alhoewel, als ik de posts van NIKKI zo af en toe lees ga je bijna denken dat de baby 'even' in de pauze geboren gaat worden zodat ze daarna weer gewoon verder kan met d'r werk

NIKKI, let je wel een beetje op jezelf? Nog even een weekje of twee walvissen is ook niets mis mee he...

Tico, veel plezier bij de echo straks!

Hier vanochtend na het wakker worden geen hele drukke Willem die flinke trappen uitdeelde, maar kleine plopjes met een zekere regelmaat. Het duurde toch wel even voor ik doorhad dat Willem gewoon de hik had
pi_79819681
En wat ik wel kan zeggen is dat ik nog nooit zoveel genoten heb van mijn zwangerschap als tijdens de weken dat ik thuis was Toen had ik echt iets van "ik ben zwanger "
In alle drukte op het werk schoot dat genieten er heel vaak tussen.
  donderdag 1 april 2010 @ 09:36:24 #293
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_79819917
Haai ladies,

Even snel, ik heb verlof!! Dus ik kan, behalve vandaag, want weer veel op het programma, wat meer gaan reageren! Jeeej.

Wil nog even reageren op de eerste post van dit topic, Keshet, ik vind het ook erg bijzonder dat je zelfs een paar weekjes na mij was uitgerekend en je nu al twee maanden trotse mama bent van Teigetje!! Ik volg met veel bewondering jullie verhaal.
pi_79820202
Goeiemorgen

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb geslapen! Om 1 uur voor het laatst naar de wc geweest en om half 3 even wakker om mijn oordoppen in te doen (special thnx to mijn meneer voor zijn gesnurk)... En toen... werd ik wakker om half 8 en dat terwijl ik gisteren echt wel iets van liters sap heb gedronken (mijn enkels voelen gelukkig ook niet dik )

Ticooo vandaag echo! Spannend!
Nikki! Muppet! Nou ja, zolang het gaat en dan heb je straks heerlijk lang de tijd met je meisje
Becky verlof!
Shirley dat kan heel goed! Ik ben normaal een minimale eter (weinig honger) maar een van de eerste dingen was dat ik wel kon blijven bunkeren!! En ik had mega pupillen de eerste weken mijn vent had af en toe het idee dat ik 'on drugs' was zo zag het eruit...

[ Bericht 1% gewijzigd door Orea op 01-04-2010 10:00:44 ]
  donderdag 1 april 2010 @ 09:59:08 #295
259886 pessie
pi_79820481
Orea heeft geslapen Fijn zeg!

Becky met verlof

Willem heeft de hik

Hier vannacht een keer geen trappend kind om 4 uur Begon vanochtend pas om 6.30. Zou ie door hebben dat ik het niet zo geslaagd vind om om 4 uur wakker te zijn?
pi_79820511
quote:
Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef pessie het volgende:
Orea heeft geslapen Fijn zeg!

Becky met verlof

Willem heeft de hik

Hier vannacht een keer geen trappend kind om 4 uur Begon vanochtend pas om 6.30. Zou ie door hebben dat ik het niet zo geslaagd vind om om 4 uur wakker te zijn?
Nee
En geloof me, dat hebben ze ook niet door eens ze geboren zijn
pi_79821193
Wat zal het zijn???

Nog iets meer dan een uurtje....
pi_79821238
Zo spannend Ticootje Heb je zelf een voorgevoel?
pi_79821319
Heb je een echo Ticootje of begrijp ik het verkeerd?
Zo ja veel plezier!

Zitten hier dames tussen die bij de 1e een keizersnee hebben gehad en nu weer zwanger zijn?
Ik lijk nl. last te hebben van mijn litteken. Beetje branderig en doof gevoel. Vind het een beetje raar en eng eigenlijk. Is dat normaal? Anders ga ik zo toch maar even de verloskundige bellen......
pi_79821722
Nee helemaal niet... Bij Jen was ik ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. En ik was een soort teleurgesteld dat het een meisje was.

Nu? Ik weet het echt niet hoor. Geen voorgevoel ofzo... Eigenlijk zou ik het niet eens willen weten... Maar M. wilt het graag weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')