gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 maart 2010 08:07 schreef flugeltje het volgende:
In ieder geval wel een mijlpaal; vandaag 24 weken
Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:05 schreef tessie het volgende:
Flugel, hier ging het aankomen bij de vorige zwangerschap juist op het eind nog harder
Op 38 weken zat ik op ongeveer +4kg en ik heb het nog kunnen verdubbelenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:30 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Hier ook. Met de 20 weken zat er 3 kilo bij, aan het eind ben ik na de 17 kilo erbij opgehouden met wegen...
Maar: iedereen heeft z'n eigen groeispurt. Mijn schoonzusje had 'm halverwege de zwangerschap.
Hoop dat het dit keer niet zo hard gaat aan het eind, heb alle kilo's van de vorige keer er nl. nog niet helemaal afgekregen.
Stel je voor dat dat zou lukkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:55 schreef Shandaly het volgende:
Ik mag toch hopen dat ik Leo niet na ga doen met dat aangekomen gewicht in de laatste 4 weken verdubbelen... Ben net in die laatste maand aangekomen, maar tot nu toe wel al ongeveer 20 kilo aangekomen...
Maar goed... ik heb de allerbeste voornemens voor als ik straks bevallen ben en ik mijn lijf ook weer echt kan bewegen. Weer gewoon kunnen fietsen, wandelen en sporten zal vast een heleboel schelen.
Mens je bent net bevallen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Stel je voor dat dat zou lukkenNee, ik denk niet dat je je zorgen moet maken, hoor
![]()
En dat afvallen? Daar moet ik eigenlijk ook eens aan beginnen
Dat is vrijdag al 4 wekenquote:
Was ie al klaar met golfen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:30 schreef pessie het volgende:
Nytar mijlpaal![]()
En manlief is al onderweg naar huis
Flink balen dat je zoveel last hebt van maagzuur! Jammer ook dat niets werkt...quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:26 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Loop weer vreselijk achter...
Ik heb verteld aan iedereen dat ik zwanger was met 7 weken en ik wist het met ongeveer 6. Ik was toen al zoooo misselijk en etensluchtjes maakten me misselijk (niet echt handig als je in de Horeca werkt..) Ik heb altijd de gedachten gehad dat als iedereen het weet het ook makkelijker verwerken is als het misgaat.. Mensen weten dan iig ook van je zwangerschap! maar goed dat was mijn gedachten...
Oh en maagzuur.. Heb er inmiddels weer vreselijk last van! Rennies of wat dan ook helpt voor geen meter bij me. Bij Shenaya heb ik met 35 weken in het ziekenhuis gelegen ivm een blaasontsteking en uiteindelijk ook een infuus gekregen tegen het maagzuur...
Wij zijn erg druk met ons nieuwe huis dus vandaar weinig tijd voor hier.. We zijn geslaagd voor heel wat dingenOp naar de verhuizing!
Vind het knap dat je toch nog blijft werken hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 07:48 schreef _NIKKI_ het volgende:
*meldt*
Hier nu 39 weken zwanger en 4.5 kilo erbij. Ik denk dat dat toch echt alleen van de kleine meid en haar vruchtwater etc. is. Ik heb ook niet ontzettend veel gegeten ofzo, ik had gewoon niet meer trek dan anders, wat dat betreft kan ik dus niet met jullie meepraten.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee dat het zo weinig is, want dan hoeft het er straks in ieder geval niet weer allemaal afgetraind te worden.![]()
Ik ga weer werken en hopen dat mijn vliezen vandaag niet breken als ik van m'n stoel opsta ofzo... vanaf vanavond 0:00 uur heeft de kleine weer groen licht om te komen, maar niet op 1 april!
Neequote:Op donderdag 1 april 2010 09:59 schreef pessie het volgende:
Orea heeft geslapenFijn zeg!
Becky met verlof![]()
Willem heeft de hik![]()
Hier vannacht een keer geen trappend kind om 4 uurBegon vanochtend pas om 6.30. Zou ie door hebben dat ik het niet zo geslaagd vind om om 4 uur wakker te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |