haha, oke, tnxquote:Op maandag 29 maart 2010 12:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh.. Geen zorgen, wees blij dat er maar 1 lekt..
Nope, heb tig zwangere vriendinnen die allemaal lekkende borsten hadden en die ook allemaal tegen mij hebben geroepen dat het heel normaal is. Maar ik wil voor jou wel even kijken of het in mn boekje staatquote:
Hehe, als je uberhaupt nog aan eten kunt denken kun je net zo goed een reep mars naar binnen stouwen.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ben blij dat ik nog geen last heb van lekkende borsten hehe, mja had ook geen last van groeiende borsten en nu dus welDus wat niet is kan nog komen
Over boeken gesproken, ben veilig bevallen aan het lezen, en echt daar staan sommige dingen die ik a) niet wil weten en b) echt stompzinnig zijn vind ik
Zie t al helemaal voor me als ik ga bevallen dat mijn vriend bouillon gaat staan maken
Dat doet de kraamverzorgster dan toch?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar die bouillon is voor na de bevalling
Hmm... Hij moet zich toch bezighouden met jou? Dat is toch de rol van de man in het hele bevallingsproces: hopen dat ie niet flauwvalt en meepuffen met z'n vrouw?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
*lol*
nou dat was als bezigheidstherapie voor de man bedoeld.
Zoals ik al zei, er staan nogal lompe dingen in dat boek
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja maar die bouillon is voor na de bevalling
Ik zat me net af te vragen wie er nou vandaag ook alweer een termijnecho had... Maar jij dus! Spannend lees ik... Maar hij zal er niet zomaar uitgevallen zijn hoop ik...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Silmarwen het volgende:
Straks de eerste echo, ben echt super zenuwachtig. Ik blijf maar denken, wat nou als er niets is, dat ik helemal niet zwanger blijk te zijn. Je zou denken dat je de tweede zwangerschap minder gespannen bent de hele tijd, niets is minder waar.Het is nog steeds doodeng en onwerkelijk.
Ik ben net zo zenuwachtig. Die gedachtes heb ik nou ook totdat ik een echo heb gehad die het tegendeel bewijst. Ik kan deze week naar de VK, hopelijk kan zij me wat wijzer maken, maar zal wel niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:58 schreef Silmarwen het volgende:
Straks de eerste echo, ben echt super zenuwachtig. Ik blijf maar denken, wat nou als er niets is, dat ik helemal niet zwanger blijk te zijn. Je zou denken dat je de tweede zwangerschap minder gespannen bent de hele tijd, niets is minder waar.Het is nog steeds doodeng en onwerkelijk.
Ik heb net elk restje kletskop wat er in huis nog te vinden was opgepeuzeldquote:Op maandag 29 maart 2010 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik MOET gewoon ijsjes eten. Het MOET, MOET, MOET. Waterijsjes wel te verstaan... Peer, aardbei, sinas.. Smaak maakt niet uit. Maar het MOET gewoon wel ijs zijn. En mijn dochter is daar ook blij mee. "IJSJE???"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |