abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79695471
Vandaag ook weer een test gedaan..maar gaf net zo hard 2 strepen aan als die van gister..dus ik geloof het steeds meer
Back in business.
pi_79696167
*meldt* - de ooievaar komt deze week sowieso niet trouwens... veel te slecht weer, dan blijft hij op stok zitten

Grappig van al die tests. Ik heb er toen 2 gedaan. Eén van de kruidvat en nog zo'n zwanger/niet zwanger ding van clearblue. En een paar weken geleden heb ik er zelfs ook nog één gedaan. Die kwam ik toevallig tegen tijdens het opruimen en ik dacht, goh zou ie nu nog steeds positief zijn?! Dus toen heb ik die test gewoon maar even gedaan met iets van 33 weken zwangerschap ofzo.

Hier vanmiddag weer naar de vk, maar vanmorgen eerst nog even lekker werken. Ik vind het nog steeds zo lekker, gewoon even je zinnen verzetten, heerlijk ik kan niet wachten. Tot vanmiddag!
  maandag 29 maart 2010 @ 07:50:21 #103
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79696310
Ik heb veul tests gedaan, ik kon maar niet geloven dat ik dit keer zwanger bleef... Voor mij waren die tests echt een soort van houvast, als een test donkerder was dan die van een dag eerder zou ik in ieder geval die dag de miskraam ontlopen... Inmiddels heb ik gelukkig meer rust....

Vanmiddag en morgenmiddag vrij en dan aansluitend tot na de pasen vakantie. We gaan klussen in huis en ook eindelijk met de babykamer beginnen

Het is hier druilerig trouwens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 29 maart 2010 @ 08:37:35 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79696743
Ik heb maar 2 tests gedaan, niet omdat ik het niet geloofde, maar omdat we aan allebei de ouders een test hebben gegeven...

Ik kon op de dag van positief testen meteen een echo komen maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79696944
Ik heb ook twee tests gedaan... maar voornamelijk omdat ik zo zenuwachtig was en zo nodig moest plassen dan ik de eerste test volledig heb verprutst, en zelfs het controlestreepje niet lukte.
Ik was wel heel blij met nog een keer die extra test van MvM "Zo... *druppeltje erop*... en dan zouden we nu over 30 seconden een streepje.. ow wacht, kijk! Daar komt-ie al! U bent wel heel erg zwanger..."
pi_79697792
Die van MvM ging hier ook heel snel, die vrouw meende ook al dat ik zeker een week verder was.
Verder heb ik zelf steeds die digitale van Clearblue gebruikt, dan wist ik het in ieder geval zeker, want van die onduidelijke streepjes werd ik gek.
  maandag 29 maart 2010 @ 10:06:33 #107
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79698240
Ik had helemaal geen onduidelijke streepjes. Het was gewoon een bijna paarse controle streep en een hard roze zwangerschapsstreep volgens mij...

Ik had de foto op mn pc staan maar heb em ook op een website staan voor de geïnteresseerden
Ik kan de foto niet terugvinden op mn pc...

En fluugs 23/24 week is perfecte timing om met de babykamer te beginnen vooral als het een lang weekend is

Wijzelf gaan dit weekend ook aan de slag, maar dan hebben we altijd nog het hemelvaartweekend om klussen af te maken.
pi_79699830
Ik hoop dat wij zaterdag ook eens gaan beginnen met het schuren van de meubels voor de babykamer. Mn Lief heeft er niet zoveel zin in geloof ik Heb in elk geval (dankzij Orea ) al superrrr leuke deurknopjes besteld voor op de meubeltjes, dus dat is tenminste iets.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79699951
Hier moet er nog gips op t plafond van de voorzolder gemaakt worden (leuk klusje voor lief en mijn vader plafond is 3,5 meter hoog). En dan kan de stucadoor komen Dan wordt t echt wat haha
En t kamertje komt in week 21 dus we hebben nog even de tijd
pi_79699970
22 weken alweer, het gaat zo hard!!
Ik kom hier niet zo vaak maar toch af en toe ff bijlezen hoor
Ondanks dat mijn placenta aan de voorkant ligt voel ik de kleine al heel erg goed (en hard!!!).

Kamertje lijkt hier al ergens op, althans om de troep heen
Wiegje staat klaar alleen nog niet op de uiteindelijke plek denk ik.
Weet niet waar die 'moet' ten opzichte van het raam. Schijnt iets met bepaald licht te zijn???
Althans, een kennis moest de hele mikmak in de kamer verhuizen om het wiegje goed te plaatsen.
Commode staat, een vrolijk ladenkastje en 2 muurtjes hebben al een kleurtje.
  maandag 29 maart 2010 @ 11:26:42 #111
258612 nytar
boys boys boys
pi_79699999
Wij zijn al een tijdje klaar... met week 16 stond het kamertje klaar en van de week hebben we de kinderwagen gekocht. 's morgens in Amsterdam opgehaald en 's middags lekker uit staan testen. Inklappen, uitklappen stoeltje erop, stoeltje eraf. Kan niet wachten tot ik alles mag gebruiken!
pi_79700077
Ik heb dat wel vaker gehoord ja, dat het wiegje op een bepaalde plek zou moeten staan... maar ik weet er het fijne ook niet van.. Wij hebben nu het ledikantje gewoon op een plek staan waar het het beste ging in de ruimte van het kamertje (is niet zo groot). Hij ligt nu met zijn hoofd naar het raam toe, geen idee of dat goed is of juist niet, heb er verder nooit wat van gemerkt. Plus dat we toch het gordijn dicht hebben als hij in bed ligt, dus dan maakt hte volgens mij niet zoveel uit.

Wij moeten hier nog wat muurtjes op de zolder slopen en verplaatsen enzo. En dan gaat Graeme voortaan op zolder slapen, en de nieuwe baby in Graeme zn oude kamertje, waar ook nog een soort tussenmuurtje uit gesloopt moet worden. Dus dan moeten we ook 2 nieuwe kamertjes maken eigenlijk. Hm, misschien toch eens tijd dat we wat gaan plannen, want het is best wel wat werk.

Ooh, en vandaag ben ik 15 weken! Klinkt zo ver al!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79700100
Lekker toch Nytar
Had ik ook wel gewild (gaat beetje tegen mijn natuur in dat het allemaal nog niet af is maar ja). Wij hebben een dakkapel laten plaatsen, het hele zwangerschapsgebeuren ging ook wat sneller dan gedacht dus nu moet ik even geduld hebben
  maandag 29 maart 2010 @ 11:40:04 #114
258612 nytar
boys boys boys
pi_79700423
Is zeker ook lekker, wij hadden het geluk dat we net verhuisd waren naar een nieuwbouwhuis, dus alles was net gedaan. Behang was goed, vloer was goed, lekker neutraal kamertje vinden en tadaa klaar! Nu moeten we wel even geduld hebben...maar ja, de nesteldrang/koopdrang is iig weg
pi_79701520
Shirley, gefeliciteerd en welkom!

ChillayD 22 weken

Tessie 15 weken

Ik 19 weken!

En Ticootje dus ook!

Even een vraagje. Mijn linkerborst lekt sinds kort een beetje. Een soort voorbereiding op borstvoeding, denk ik. Maar rechts niks! Ik vind het een beetje gek, maar misschien is het normaal. Anyone?
  maandag 29 maart 2010 @ 12:12:41 #116
258612 nytar
boys boys boys
pi_79701585
Volgens mij hoef je je daar geen zorgen om te maken. Zolang je geen pijn of koorts hebt zit het wel goed.
  maandag 29 maart 2010 @ 12:16:00 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79701724
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:10 schreef Cantare het volgende:
Shirley, gefeliciteerd en welkom!

ChillayD 22 weken

Tessie 15 weken

Ik 19 weken!

En Ticootje dus ook!

Even een vraagje. Mijn linkerborst lekt sinds kort een beetje. Een soort voorbereiding op borstvoeding, denk ik. Maar rechts niks! Ik vind het een beetje gek, maar misschien is het normaal. Anyone?
Lekken kan... Hoef je je geen zorgen om te maken.
pi_79701754
Om 't lekken an sich maak ik me ook geen zorgen, maar ik vind het gek dat het maar aan één kant is. Net of die andere kant het dan misschien niet doet ofzo. Nou ja, zal nog wel komen.
pi_79701830
ik dacht laat ik ook mn gezicht maar eens zien hier!

Hoe gaat het met jullie dames! Wat gaat iedereen toch hard!
Met mij op zich wel redelijk, ik kan gelukkig al steeds meer drinken binnen houden, alleen eten blijft een ramp
merk wel dat alles veel energie kost en ik dus veel lig te slapen en weinig achter de pc ben!

ook dat als ik maar even wat heb opgeruimd dat ik harde buik krijg, dus alles gaat in zeer laag tempo en heel erg gedosseerd!
pi_79701845
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Cantare het volgende:
Om 't lekken an sich maak ik me ook geen zorgen, maar ik vind het gek dat het maar aan één kant is. Net of die andere kant het dan misschien niet doet ofzo. Nou ja, zal nog wel komen.
had ik ook! eerst vooral rechts en nu af en toe ook links...
pi_79702381
Niks geks aan 1 lekkende borst.. Hier is het de rechter die af en toe lekt...
Na de bevalling gebeurt het ook dat er 1 lekt.. Het is iig een teken dat er wat aan de gang is daar voor de borstvoeding!

Kwam na een heel druk weekend even buurten!
Vanmiddag om 1630 uur hebben we de 3d Echo! Heb er zo'n zin in! Vriendin van mij die ook net als mij 8 Juli uitgerekend is heeft m ook vandaag gehad en heb de fotos al gezien!! Nu wil ik ooooooooook
Altijd blijven lachen... :)
  maandag 29 maart 2010 @ 12:37:00 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79702411
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Cantare het volgende:
Nee joh.. Geen zorgen, wees blij dat er maar 1 lekt..
  maandag 29 maart 2010 @ 12:37:32 #123
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79702426
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht laat ik ook mn gezicht maar eens zien hier!

Hoe gaat het met jullie dames! Wat gaat iedereen toch hard!
Met mij op zich wel redelijk, ik kan gelukkig al steeds meer drinken binnen houden, alleen eten blijft een ramp
merk wel dat alles veel energie kost en ik dus veel lig te slapen en weinig achter de pc ben!

ook dat als ik maar even wat heb opgeruimd dat ik harde buik krijg, dus alles gaat in zeer laag tempo en heel erg gedosseerd!

Draakje wel weer lekker thuis?
Fijn om te horen dat het met drinken gelukkig wat beter gaat, maar dat het met het eten nog niet wil lukken... Het is ook wel echt zwaar voor je! Gaat het met de baby allemaal goed?

En ik heb de placenta aan de voorkant maar voel de baby sinds een week een paar keer per dag. Ik werd laatst om 6.30 wakker en had de baby nog niet gevoeld, dat vond ik zelfs al eng! Vanochtend trapte het kindje zo hard dat ik het idee had dat het dekbed ervan verschoof .
En harde buiken hier elke ochtend bij het wakker worden, maar niet pijnlijk dus gaat goed.

En Sonnetje nog even geduld! Je weet wanneer de spullen komen en als de stucadoor is geweest kun je ook al snel beginnen met verven en inrichten!

En tessie mag 2 kamertjes maken

En voor alle verspringers vandaag.

edit: hier geen lekkende borsten... Maar ik weet dat het er bij veel vrouwen wel bij hoort.
  maandag 29 maart 2010 @ 12:40:03 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79702505
quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:37 schreef pessie het volgende:

[..]

Draakje wel weer lekker thuis?
Fijn om te horen dat het met drinken gelukkig wat beter gaat, maar dat het met het eten nog niet wil lukken... Het is ook wel echt zwaar voor je! Gaat het met de baby allemaal goed?

En ik heb de placenta aan de voorkant maar voel de baby sinds een week een paar keer per dag. Ik werd laatst om 6.30 wakker en had de baby nog niet gevoeld, dat vond ik zelfs al eng! Vanochtend trapte het kindje zo hard dat ik het idee had dat het dekbed ervan verschoof .
En harde buiken hier elke ochtend bij het wakker worden, maar niet pijnlijk dus gaat goed.

En Sonnetje nog even geduld! Je weet wanneer de spullen komen en als de stucadoor is geweest kun je ook al snel beginnen met verven en inrichten!

En tessie mag 2 kamertjes maken

En voor alle verspringers vandaag.

edit: hier geen lekkende borsten... Maar ik weet dat het er bij veel vrouwen wel bij hoort.
Stond zeker in je boekje?
pi_79702619
ben idd wel lekker thuis! da's een stuk beter!
en om het eten maak ik me eigenlijk ook niet zo druk, dat heb ik er al meer dan 20 weken steeds uitgespuugd
als ik maar mn voedingsdrankjes weer genoeg kan drinken dan kan ik van die sonde af!

met baby gaat het allemaal wel goed geloof ik, bij de laatste echo nog in het ziekenhuis zag alles er goed uit en ook de dagelijkse ctg's toen gaven geen bijzonderheden (alleen dan die harde buiken van mij)
ik voel de baby wel minder, maar ik voel het nog wel dus dat is ook goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')