quote:
Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef draculettetje het volgende:ik dacht laat ik ook mn gezicht maar eens zien hier!
Hoe gaat het met jullie dames! Wat gaat iedereen toch hard!
Met mij op zich wel redelijk, ik kan gelukkig al steeds meer drinken binnen houden, alleen eten blijft een ramp
merk wel dat alles veel energie kost en ik dus veel lig te slapen en weinig achter de pc ben!
ook dat als ik maar even wat heb opgeruimd dat ik harde buik krijg, dus alles gaat in zeer laag tempo en heel erg gedosseerd!
Draakje wel weer lekker thuis?
Fijn om te horen dat het met drinken gelukkig wat beter gaat, maar

dat het met het eten nog niet wil lukken... Het is ook wel echt zwaar voor je! Gaat het met de baby allemaal goed?
En ik heb de placenta aan de voorkant maar voel de baby sinds een week een paar keer per dag. Ik werd laatst om 6.30 wakker en had de baby nog niet gevoeld, dat vond ik zelfs al eng! Vanochtend trapte het kindje zo hard dat ik het idee had dat het dekbed ervan verschoof

.
En harde buiken hier elke ochtend bij het wakker worden, maar niet pijnlijk dus gaat goed.
En Sonnetje nog even geduld! Je weet wanneer de spullen komen en als de stucadoor is geweest kun je ook al snel beginnen met verven en inrichten!
En tessie mag 2 kamertjes maken
En

voor alle verspringers vandaag.
edit: hier geen lekkende borsten... Maar ik weet dat het er bij veel vrouwen wel bij hoort.