abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:34:30 #201
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79735517
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 06:49 schreef flugeltje het volgende:
Mogge dames, vannacht wel weer redelijk okay geslapen... Merk wel dat m'n 'formaat' wat lastig begint te worden met draaien en vooral m'n draai vinden... Dat gaat nog wat worden de komende maanden vrees ik.

Een vraagje voor de ervaringsdeskundigen, heb je een weegschaal nodig? Zit in dubio of ik er eentje ga proberen te scoren via MP ofzo, maar vraag mezelf af of het wel echt nodig is.
Voor de baby? Dat zou ik niet doen... dat maakt je vreselijk onzeker, als je er 1 nodig hebt kun je m tzt gewoon huren.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:19:03 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79736184
Hier 1× een inwendige echo gehad, nadat ze een hele dag op mn buik hadden lopen drukken om uit te vinden waar ik zoveel pijn van had. Op de echo werd duidelijk dat er een cyste in mn eierstok zat. Is gelukkig zelf eruit gekomen, maar vond die inwendige echo echt afschuwelijk. Wil dat echt nooit weer.

En de kraamzorg neemt bij mij haar weegschaal mee meen ik, en als je daarna wilt wegen mag je altijd even langs het consultatiebureau om het kind daar op de weegschaal te leggen.
pi_79736415
Goeiemorgen!!

En hoerai voor de dinsdagverspringers hier 21 weken (en als we haar groei aanhouden alweer 21 weken en 5 dagen, maar laten we het maar officieel houden )
pi_79736486
Hier vandaag 26 weken
Nog maar 14 te gaan.
(En als ik de laatste echo aanhou kwa groei dan zit ik op 25 weken en 5 dagen )
Oh ja bij mijn zus dacht iedereen bij de eerste (en nu ook weer) dat het echt een megababy zou worden, kwa buik en kwa groei bij de echo's (ze liep iedere keer voor) en uiteindelijk was t een kindje van 2640 gram, met 8 dagen overtijd
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:37:19 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79736530
Ik hoef nog maar 14 weken te werken...

Heerlijk, ik ben het al een beetje zat namelijk... Niet omdat ik het zo zwaar heb ofzo.. Alleen ik twijfel een beetje over mn baan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79736544
Ik heb vanmiddag gesprek bij de Arbo! Zie het momenteel nog niet zitten om weer te gaan werken (zit weer in een groeispurt ofzo, want afgelopen 2 nachten was weer dramatisch qua pijn met liggen. Met lopen. Met staan en met zitten ) dus maar eens zien....
pi_79736588
ik moet nog 2 weken werken
9 april is mijn laatste werkdag (wat ik dan ga doen weet ik ook niet, maar ach dat zien we dan wel weer. Tegen die tijd kan ik vast bijna gaan oefenen met mijn pasgeboren neefje goede voorbereiding op het jongetjes gebeuren )
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:44:11 #208
259886 pessie
pi_79736683
Inderdaad voor alle dinsdagverspringers!

Hier vandaag 23 weken (En vannacht weer wakker geschopt deur 't jong)

En vannacht om 4.30 een sms-je: vriendin waarbij gisterochtend om 3 uur de vliezen al waren gebroken was om 3.40 bevallen van een zoon! We waren er gisteravond nog even geweest, even afleiden het schoot namelijk niet op. Om 20.30 had ze nog steeds elke 8 minuten een halfslachtige wee die niets produceerde en binnen 10 a 15 seconden weer weg was. Maar goed, zal straks de telefoon es pakken, volgens mij is het vannacht wel vlug gegaan.
Oh ja, ik was wel wakker, manlief nog niet
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:20:49 #209
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79737618
Okay, die weegschaal dus maar laten zitten vooralsnog... Scheelt ook weer
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79738270
Flugeltje, meestal heeft het consultatiebureau een weeguurtje elke week dus heb je ook een excuus om lekker de deur uit te gaan.. Bij Shenaya ging ik elke week wegen de eerste 2 maanden lekker wandelen in de winter ! Nu zal het in de zomer zijn bij mij..

Sonnetje, ik dacht dat ik snel met verlof ging haha. Ben overmorgen 26 weken en ga 9 Mei met verlof dan ook echt met verlof ik neem verder geen vakantie of iets op. Volgens de Echo van gister ben ik al bijna 27 weken zwanger maar goed.. 5 weken geledenbij de 20 weken echo lekker ik 6 dagen korter zwanger hehehe..

Gister de 3D echo was echt super.. Heb er denk ik heerlijk van gedroomd want heb de hele nacht doorgeslapen ! Heerlijk uitgerust ben ik nu. Wij gaan zo vloeren shoppen voor ons nieuwe huis.. 8 Mei gaan we over en dan nog 1 dag werken en verlof.. Dan kan ik ook heerlijk aan de babykamer beginnen dat is fijn We hebben echt mega veel hulp met verhuizen allemaal sterke mannen... We gaan hier op 4 hoog weg dus hebben een verhuislift net zo relax!
Ik ga dan met mijn 7 maanden zwanger zijn gewoon iedereen vertellen wat ie moet doen hahaha..

Goed ik dwaal af.. wij gaan vloeren shoppen
Altijd blijven lachen... :)
pi_79740351
Volgens mij heeft de kraamverzorgster ook wel een weegschaal mee trouwens flugel!
En Sonnetje al bijna verlof Gaat snel zeg.

Ik moest vanmorgen bij het tandenpoetsen weer zo enorm kokhalzen Op een gegeven moment kwam er zelfs wat gal uit Blegh. Dat is iets wat ik echt niet gemist had
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_79740463
Herkenbaar bij het tandenpoetsen
pi_79740646
Hmmm gelukkig geen last van met tandenpoetsen....

Wel kwam van de week de Gaviscon bijna weer terug, wat een afgrijselijk spul (maar het werkte wel top!)
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:01:44 #214
259886 pessie
pi_79740773
Tessie wat ontzettend balen! kokhalzen is stom!
pi_79741373
Ik was van plan om over te stappen van rennie's op gaviscon, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen. Moet ik dan vast ok weer van kokhalzen. Laatst moet ik ook al zo kokhalzen van een poepluier van Graeme. Niet zo handig Toen ik van Graeme zwanger was, was het nog erger, elke keer als ik iets vies rook, stond ik echt 5 minuten te kokhalzen. Kon niet eens meer naar een openbaar toilet Ik hoop dat het nu niet weer zo erg gaat worden.

Moet vanmiddag naar de vk. Ben echt benieuwd of mn bloeddruk alweer gezakt is.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:55:26 #216
258612 nytar
boys boys boys
pi_79742627
Ik heb toch zo'n medelijden met jullie
Ik ben niet echt misselijk geweest, ik ga alleen kokhalzen van sommig avondeten, dus dat heb ik verbannen. Moet er niet aan denken dat je iedere keer als je je tanden wilt poetsen je dan staat te kokhalzen...sterkte meiden!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 13:14:12 #217
259886 pessie
pi_79743200
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef tessie het volgende:
Ik was van plan om over te stappen van rennie's op gaviscon, maar ik denk dat ik dat beter niet kan doen. Moet ik dan vast ok weer van kokhalzen. Laatst moet ik ook al zo kokhalzen van een poepluier van Graeme. Niet zo handig Toen ik van Graeme zwanger was, was het nog erger, elke keer als ik iets vies rook, stond ik echt 5 minuten te kokhalzen. Kon niet eens meer naar een openbaar toilet Ik hoop dat het nu niet weer zo erg gaat worden.

Moet vanmiddag naar de vk. Ben echt benieuwd of mn bloeddruk alweer gezakt is.
Ik ben juist overgestapt van Gaviscon op Rennies. Rennies zijn meer pepermuntjes en daar zuig je makkelijker op, terwijl dat drankje van Gaviscon daar stond ik echt van te kokhalzen.
pi_79743575
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:19 schreef tessie het volgende:
. Kon niet eens meer naar een openbaar toilet .
Sorry, lees hier af en toe mee, ben zelf 14 weken zwanger...maar ik stond dus ook kokkend op de WC van mijn werk van de week omdat iemand lekker gepoept had. Moest heel nodig, dus volgehouden. Terug op mijn werkplek dacht iedereen dat ik had zitten huilen, zo beroerd zag ik eruit!
pi_79743675
Klinkt bekend troeta! Op mijn vorige werk kon ik na de lunchpauze ook echt niet meer naar de wc : X
  dinsdag 30 maart 2010 @ 14:15:30 #220
259886 pessie
pi_79745602
Troeta gefeliciteerd!
pi_79745668
Ik ben laatst van rennies zo beroerd geworden, dat ik nu die andere smaak gekocht heb. Maar ik durf ze niet zo goed te nemen. Bang dat ik hier ook beroerd van ga worden.
*poef* nu is het weg
pi_79748423
Ik stem voor de maagtabletten van de Kruidvat. Werken bij mij perfect.
Gaviscon vond ik ook wel prettig, maar ik had 1 flesje binnen 5 dagen leeg. En om nou een resem gaviscon in te slaan vond ik een beetje teveel van 't goede.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 15:44:36 #223
259886 pessie
pi_79749020
Ik heb de laatste tijd eigenlijk steeds minder last van maagzuur, maar de misselijkheid is voorbij en mn baarmoeder zit mn maag nog niet in de weg...

Heb je pepermuntsmaak gekocht? Vind ik smaken naar pepermuntjes...
pi_79749072
Helemaal goedgekeurd bij de vk!! Mn bloeddruk was ook weer goed, nu 135/80 (vorige keer 130/90). Hartje klonk ook mooi regelmatig, alleen was de baby nu al verstoppertje aan het spelen en zwom steeds weg zodat ze steeds weer opnieuw moest zoeken
pi_79749461
leuk is dat he tessie
Mijn zoon is bij de verloskundige altijd heel voorbeeldig, ligt altijd keurig klaar voor het hartje luisteren
En thuis zwemt ie weg voor de angel sounds
Wel grappig om te volgen haha

en maagzuur, blegh. De ene dag is t erger dan de andere gelukkig
pi_79751849
Ik moet zeggen dat ik heel soms maar last heb van maagzuur. Voornamelijk 's avonds als ik overdag heb lopen snaaien.... dus eigenlijk beetje eigen schuld dikke bult (letterlijk ) principe!

Ik ben terug van de arbo.. Ze heeft mijn verhaal aangehoord en me volledig arbeidsongeschikt gemeld. Vind het een dubbel gevoel. Anderzijds is het natuurlijk wel nodig want ik kan amper wat (je hoort me er praktisch niet over verder omdat het gewoon niet helpt, erover te blijven klagen )

Geeft wel rust. En voor Roelofje natuurlijk perfect om volledig stressvrij te kunnen groeien ik bijt me er wel doorheen...
pi_79751891
En hoerai voor je goede bloeddruk Tessie
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:16:32 #228
259886 pessie
pi_79752800
Tessie mooie bloeddruk! En het is ook wel vertederend dat je kindje wegzwemt voor de doptone!

Orea, volledig arbeidsongeschikt dat is wel erg zeg! Zo wat zul jij veel pijn hebben! Zie je het nog een beetje zitten? Is het een beetje vol te houden als je veel rust hebt?
pi_79753451
Het is geen pretje zou het liever ook anders zien, maar tis niet anders... Ergens in februari 2011 ga ik weer aan het werk (ziekte, verlof, vakantie + ouderschapsverlof)...
pi_79754259
Met hoeveel weken hebben jullie aan je omgeving verteld dat je zwanger bent? Ik kan me namelijk écht niet inhouden, een paar collega's weten het al, maar ergens vind ik het te vroeg..
Back in business.
pi_79754320
Ik heb het gelijk verteld, maar ik kan dat soort dingen nooit voor me houden Volgens mij doen veel mensen het pas na de eerste echo, zodat ze zeker weten dat alles goed zit... Maar het lijkt mij juist fijn dat, mocht het mis gaan, je dat ook gewoon kan zeggen aan de mensen die je dierbaar zijn. Dan kunnen ze je toch ook troosten enzo. Maar dus net wta je zelf prettig vind.
pi_79754411
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:58 schreef tessie het volgende:
Ik heb het gelijk verteld, maar ik kan dat soort dingen nooit voor me houden Volgens mij doen veel mensen het pas na de eerste echo, zodat ze zeker weten dat alles goed zit... Maar het lijkt mij juist fijn dat, mocht het mis gaan, je dat ook gewoon kan zeggen aan de mensen die je dierbaar zijn. Dan kunnen ze je toch ook troosten enzo. Maar dus net wta je zelf prettig vind.
Ja, ik kan dus ook niet stil blijven daarover...aan de ene kant wil ik juist wel wachten tot na de 1e echo, aan de andere kant voel ik nu gewoon dat het goed zit.
Back in business.
pi_79754502
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:56 schreef Shirley het volgende:
Met hoeveel weken hebben jullie aan je omgeving verteld dat je zwanger bent? Ik kan me namelijk écht niet inhouden, een paar collega's weten het al, maar ergens vind ik het te vroeg..
De dichtste familie wist het op 10 juli (ik was uitgerekend op 23 februari), de rest van de omgeving (collega's, vrienden, ...) wist het toen ik 12 weken ver was en we nog een goeie echo hadden gehad.
FOK! was wel een goeie uitlaatklep voor al mijn vragen
Voor de rest vond ik het zelf niet zo moeilijk om te zwijgen omdat ik zelf heel erg onzeker was.
pi_79755027
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:01 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja, ik kan dus ook niet stil blijven daarover...aan de ene kant wil ik juist wel wachten tot na de 1e echo, aan de andere kant voel ik nu gewoon dat het goed zit.
Tja, zou zeggen volg je gevoel
Hier wist iedereen het direct! En het voelde hier ook goed, ondanks de bloedingen.

Maar het is gewoon heel persoonlijk. Ik kon gewoon ook echt mijn mond niet houden.....
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:19:29 #235
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_79755119
Kokhalzen, ik doe het de hele dag. Koelkast open of de vaatwasser, de wc ook al i hij schoon, tandenpoetsen, eet reclamens, ik kokhals erom.

Tessie wat fijn! En Orea,misschien heb je nu wel wat meer rust.

Ik ga het morgen op mn werk vertellen. Mijn directe collega, baas, manager en stagiere wisten het al wel, nu ik een kloppend hartje heb gezien mg de rest het weten. De ouders vertel ik het wel na de termijn echo want dat weet ik ook wanneer ik met verlof ga.
pi_79755237
Silmarwen, wat fijn dat de echo goed was, hoera!

Troeta, gefeliciteerd!

Tessie, goedgekeurd bij de vk fijn weer.

Orea, volledig arbeidsongeschikt... dat is nogal wat, joh! Ineens een zee van tijd voor je. Hopelijk kun je de dagen tot je meissie er is fijn en goed opvullen.

Hier sinds een paar dagen ook maagzuur. Ik had het eerder ook wel eens, maar niet zo erg als nu. Dus ik ga eerst maar eens aan de Rennies, hopelijk werkt dat genoeg. Verder raadde iemand me Antagel aan, dus als de Rennies niet helpen dan ga ik dat proberen.

Vandaag voel ik me veel beter dan gisteren. Net wel even bijgeslapen, fijn dat dat even kon, want wat kan dat helpen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cantare op 30-03-2010 18:29:19 ]
pi_79755389
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:56 schreef Shirley het volgende:
Onze ouders, broers en zussen bijna gelijk, met 6 weken (met kerst ). Het was namelijk nogal onverwacht en we hadden een vrij heftige periode achter de rug, dus vonden we (vooral ik) het fijn om erover te kunnen praten.

Een bevriend stel wist het met 7 weken want ik kon m'n mond niet houden.

De rest mocht het weten na de eerste echo, daar hebben we het nieuws zo tussen de 10-12 weken verspreid.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:27:07 #238
259886 pessie
pi_79755458
Wij hebben het met 6.5 weken aan de ouders en broers en zussen verteld. Freecell wist het al bij 4.5 weken, dus had wel iemand voor al mn vragen en onzekerheden. We hebben gewacht met de rest vertellen tot na de termijnecho. Maar als ik een miskraam had gehad had ik dat ook aan mn ouders en broers en zussen verteld, dus vond het wel logisch ze te vertellen dat ik zwanger was.

En Orea thuis tot februari 2011! Heb je in je omgeving wat mensen die ook meer thuis zijn? Dan heb je misschien nog wat afleiding... Pff echt jammer zeg dat je je zo beroerd voelt! Dat wens je echt niemand toe!
pi_79755875
Hm...ik probeer het nog ff tegen familie vol te houden om niks te zeggen...des te groter de verrassing
Nog een vraagje Ik voel soms een tijdje een krampig gevoel in m'n buik...is dat normaal?
Back in business.
pi_79755947
Ja. Ik had in het begin steeds het gevoel dat ik ongesteld zou worden. Je baarmoeder is natuurlijk ineens van alles aan het doen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:42:46 #241
54772 Silmarwen
pi_79756106
Onze ouders wisten het trouwen de dag dat we een streepje hadden geplast. Eerst zijn Knuts ouders hier gekomen en hebben we het verteld, en na Yade haar slaapje zijn we naar mijn ouders gereden met de test. Ook onze beste vrienden wisten het die dag. Vooral mijn beste vriendin, die zelf nu 5 maanden zwanger is, wist van alles, omdat we hetzelfde traject door zijn gegaan mt clomid.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:44:17 #242
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79756163
Silmarwen, jij ook al zo vaak kokhalzen? Ben je dan ook echt misselijk tussendoor of blijft het bij die vieze luchtjes?

Ik vroeg van de week aan mijn bezoek of ze wilde ruiken of zij de koelkast ook zo vond stinken... zij rook helemaal niks! En ik vind 'm echt heeel vies ruiken (terwijl hij net schoon is ... )
Ook vind ik het 's ochtends in heel het huis stinken, alles moet open (ramen en deuren) en het moet flink doorluchten. Ze vinden het niet zo leuk die tic van mij hier, want dan krijgen ze het koud... arme man en kindertjes! Moeten ze maar even op de bank onder een dekentje ...
Anders moet ik dus echt heel vaak overgeven 's ochtends ...

Raar hoor, hoe dat werkt.

Ik heb het ook meteen aan iedereen verteld toen ik zwanger was, ik wist het ook pas rond de zes weken, ik hou nooit bij wanneer ik voor 't laatst ongesteld ben geweest ... maar ik vond het wel logisch ook om te vertellen. Heb ik bij de andere drie ook gedaan... en dan weten mensen ook meteen waarom je sommige afspraken moet afzeggen (misselijkheid en moeheid) en hebben ze er begrip voor.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:46:17 #243
54772 Silmarwen
pi_79756238
Ik ben ook echt veel misselijk tussendoor, maar de luchtjes laten me kokhalzen, en tandenpoetsen. Bleh k heb precies hetzelfde met de koelkast, met alle koelkasten trouwens. Echt te smerig, ik ga er echt bijna over mn nek van.
pi_79756341
Oh dat lijkt me echt wel lastig, als je ook moet kokhalzen van de koelkast en de vaatwasser enzo! Ik heb het alleen met tandenpoets, en en viezen poepluchtjes af en toe. Maar soms dan duurt het echt zo lang ook, sta ik echt een paar minuten te kokhalzen. Bah. En daarna zo'n buikspierpijnachtig gevoel.
pi_79756461
Ja m'n beste vriendinnen heb ik idd dezelfde avond nog verteld omdat die idd al wisten dat we bezig waren.Zelfs dat weet de familie niet!
Maar hoef me dus geen zorgen te maken om wat kramp...mooi
Back in business.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:21:37 #246
259886 pessie
pi_79757719
Aan mijn familie vertellen was heel leuk, ik ben kind nummer 5 en alleen 1 en 2 hebben al kids dus ze hadden het echt niet aan zien komen. Ze waren allemaal "heej wat gaaaaf" enzo... En mijn broer ging gillen (hij is agrariër, die gillen niet ).
pi_79757871
Whehe, dat zijn mooie reacties M'n vriendinnen barstte bijna in huilen uit, hilarisch
Back in business.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:22:10 #248
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_79760546
Een gillende man, dat is nog eens een leuke reactie!!!!

Wij wachten met het 'grote vertellen' tot ik ruim 11 weken ben. Dan heb ik weer een echo gehad (komende donderdag) en de eerste afspraak bij de verloskundige gehad. Plus dat ik dan mijn verjaardag vier, vind dat wel een mooie gelegenheid.
Een deel weet het al (2 collega's, secretaresse, mijn ouders en broer, vriendin, nichtje): iedereen die wist waar we zaten - en interesse heeft getoond in- met onze ICSI. Schoonfamilie weet nog van niets en de vriendengroep en verdere collega's ook nog niet. Kan m'n ei prima kwijt, dus denk dat het nog wel moet lukken om nog een week of 2 m'n mond dicht te houden.
Hier wordt de misselijkheid weer wat minder, als ik me er maar aan houdt om 's middags voldoende te eten. Anders is het 's avonds weer mis...
pi_79763687
Bedankt voor felicitaties:D

Wow, Silmarwen, jij hebt het wel heel erg, hoop dat het iets is wat snel overgaat!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:26:29 #250
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_79764184
Goedenavond mede zwangeren
Hier druk in de interne verhuizingen, dus weinig tijd om hier heeeel veeeel te posten
Ik zag iets over strijken.. Dat heb ik wel geteld 1 x gedaan voor de hele uitzet (inclusief de 10 sterielverpakte hydrofiels voor thuisbevallen) verder alleen als t echt niet om aan te zien is (jurkjes, spijkerbroeken en lakentjes)

De weegschaal zag ik ook voorbij komen, die kun je gewoon bij de uitleen laten halen door je partner op de dag van de bevalling (of de dag erop) dit is meer voor de kraam en de vk om te checken dat je kindje niet te veel afvalt en weer voldoende aankomt, en in sommige situatie's gebruiken ze m om in te schatten hoeveel een kindje gedronken heeft bij borstvoeding. Dit is echter afhankelijk van je kraamverzorgster enzo.

Kokhalzen.. klinkt ook al zo bekend Melk hoef ik niet meer te drinken, k ga geheid over mn nek, lief moet zelfs melk voor R inschenken, alleen het ruiken laat me al kokhalzen En nog wel n aantal voedingsmiddelen die zo "normaal" zijn maar nu voor problemen zorgen (kwark, yoghurt, kaas, bakboter, komkommer eieren) Mja laten we maar hopen dat t tijdelijk is.

Het vertellen heb ik best wel snel gedaan aan hen die ons dichtbij stonden tijdens de medische molen en alle voorgeschiedenis. mijn 1e test was 13 dec, toen waren er al n paar die het wisten, de 3e op 23 en toen ook mijn schoonouders etc op de hoogte gebracht)

Verder volgende week een gesprek met mijn "oude" werkgever op verzoek van UWV en Arbo, aangezien mijn contract loopt tot 21 April (terwijl in mijn exploot 1 April stond ) waren zij van mening dat ik mij bij mijn oude werkgever verplicht ziek door zwangerschap moet gaan melden... ben benieuwd wat ze gaan zeggen Het kan pas volgende week omdat ik dan ook de verwijzing naar het LUMC bij de vk kan ophalen en dan ook vervoer heb om bij het kantoor van de werkgever te komen
Door de B.I en de tilbeperking vanuit de ARBO heb ik simpelweg geen andere keus, denk dat ik mn tijd maar ga besteden in een thuis-studie ofzo

Nou k geloof dat ik wel weer een beetje bij ben
Iedereen met een goede echo
En iedereen die t gewoon goed kan gebruiken
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')