Goedenavond mede zwangeren

Hier druk in de interne verhuizingen, dus weinig tijd om hier heeeel veeeel te posten

Ik zag iets over strijken.. Dat heb ik wel geteld 1 x gedaan voor de hele uitzet (inclusief de 10 sterielverpakte hydrofiels voor thuisbevallen) verder alleen als t echt niet om aan te zien is (jurkjes, spijkerbroeken en lakentjes)
De weegschaal zag ik ook voorbij komen, die kun je gewoon bij de uitleen laten halen door je partner op de dag van de bevalling (of de dag erop) dit is meer voor de kraam en de vk om te checken dat je kindje niet te veel afvalt en weer voldoende aankomt, en in sommige situatie's gebruiken ze m om in te schatten hoeveel een kindje gedronken heeft bij borstvoeding. Dit is echter afhankelijk van je kraamverzorgster enzo.
Kokhalzen.. klinkt ook al zo bekend

Melk hoef ik niet meer te drinken, k ga geheid over mn nek, lief moet zelfs melk voor R inschenken, alleen het ruiken laat me al kokhalzen

En nog wel n aantal voedingsmiddelen die zo "normaal" zijn maar nu voor problemen zorgen (kwark, yoghurt, kaas, bakboter, komkommer eieren) Mja laten we maar hopen dat t tijdelijk is.
Het vertellen heb ik best wel snel gedaan aan hen die ons dichtbij stonden tijdens de medische molen en alle voorgeschiedenis. mijn 1e test was 13 dec, toen waren er al n paar die het wisten, de 3e op 23 en toen ook mijn schoonouders etc op de hoogte gebracht)
Verder volgende week een gesprek met mijn "oude" werkgever op verzoek van UWV en Arbo, aangezien mijn contract loopt tot 21 April (terwijl in mijn exploot 1 April stond

) waren zij van mening dat ik mij bij mijn oude werkgever verplicht ziek door zwangerschap moet gaan melden... ben benieuwd wat ze gaan zeggen
Het kan pas volgende week omdat ik dan ook de verwijzing naar het LUMC bij de vk kan ophalen en dan ook vervoer heb om bij het kantoor van de werkgever te komenDoor de B.I en de tilbeperking vanuit de ARBO heb ik simpelweg geen andere keus, denk dat ik mn tijd maar ga besteden in een thuis-studie ofzo

Nou k geloof dat ik wel weer een beetje bij ben
Iedereen met een goede echo
En iedereen die t gewoon goed kan gebruiken