SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsfoto
Deze theorie zegt dat de deelnemers op de groepsfoto op volgorde van afvallen staan (zie spoiler).
Zo zou dus te bepalen zijn wie de volgende afvaller is. De theorie zegt overigens niks over wie de verliezer, winnaar en Mol is, omdat de finale met 3 deelnemers wordt gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merk wel op dat Tim met zijn voet voor Loretta staat, terwijl hij pas na haar afviel.
I-cursor
Dit is een theorie die Erik als Mol aanwijst. Iedere keer als Erik zijn test maakt staat er namelijk een cursor in beeld, een 'I'. 'I' is natuurlijk 'Ik' in het Nederlands, wat zou kunnen slaan op 'Ik ben de Mol'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige Topics
[2010] Wie is... de Mol? #1
Wie is... de mol? 2010 #2 Loretta O+
Wie is... de mol? 2010 #3 Final Countdown...
Wie is... de mol? 2010 #4 We zijn begonnen!
Wie is... de mol? 2010 #5 Met de eerste verdenkingen.
Wie is... de mol? 2010 #6 Kennis Is Macht!
Wie is... de mol? 2010 #6 Een spannend spelletje
Wie is... de mol? 2010 #8: Kijk uit voor kokervisie...
Wie is... de mol? 2010 #9: Uitzending donderdag om 22u!
Wie is... de mol? 2010 #10: Waar alles geraakt wordt.
Wie is... de Mol? 2010 #11: De Mol is bekend!
Wie is... de Mol? 2010 #12:Waar Erik steeds verdachter wordt
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Wie is...de Mol? #14: I see the sign that points one way
Wie is... de Mol? #15 Poppetje met een lang geslachtsdeel
Wie is... de Mol? #16 - Met veeeeel complotten
Afleveringen
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Aflevering 4
Aflevering 5
De Mol
Arjen Lubach
Frits Sissing
Hind Laroussi
Manuel Venderbos
Tim Akkerman
Sanne Vogel
De FOK! Wie is de Mol? Prono 2010 is HIER te vinden.
Deze OP is hier te vinden.![]()
Vind het wel een saaie afleveringJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Bij welke minuut wasda? Ik kan namelijk terugspoelen tijdens de uitzending (live). Dan maak ik ff een screenshotje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:43 schreef Vlindur het volgende:
Dat bord!
Zagen jullie dat?
MIKLOM stond daar toch?
Kim is de mol!![]()
Ik dacht met die kleuren, zou de mol niet elke aflevering een andere kleur aan hebben gehad?
En Sanne en Kim, ik wil jullie haar svp.know'm sayin?
word? word.![]()
Wow, die bunker is vet. Hoe heet die?Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Dacht dat Frits 2 blauwe had
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Of Sanne natuurlijk..quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:04 schreef Maartel het volgende:
En huppa, mol een vrijstelling voor de finale, dat kunstje kennen we
![]()
Sanne dus?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:04 schreef Maartel het volgende:
En huppa, mol een vrijstelling voor de finale, dat kunstje kennen we
![]()
![]()
Maar Sanne is niet de mol! Toch?Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
WelOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
4000 euro? Volgens mij was het 3000en er ging volgens mijn minder uit pot
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ze is wel superblij... mol hoeft niet zó blij te zijn..Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Er gaat 1000 uit, én ze doen er geen 3000 bij.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
4000 euro? Volgens mij was het 3000en er ging volgens mijn minder uit pot
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef 9611Niels het volgende:
Maar Sanne is niet de mol! Toch?He's simple, he's dumb, he's the pilot.![]()
Waarom geeft Sanne die joker aan dat vervelende mens![]()
Vrouwen vs mannen gedoe
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kim en Sanne zijn zulke grote vriendinnen dat als een van hen de Mol is ze het aan elkaar zouden vertellen gewoon zodat ze samen de finale kunnen bereiken![]()
![]()
ze zei het om 20.43, dus het zal wel toen of net daarvoor zijn geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Bij welke minuut wasda? Ik kan namelijk terugspoelen tijdens de uitzending (live). Dan maak ik ff een screenshotje.know'm sayin?
word? word.![]()
Vandaar dat sanne zei : En dat voor 4000 euroquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Er gaat 1000 uit, én ze doen er geen 3000 bij.!
Dit is wel een opvul aflevering
Mol kon makkelijk geld halen bij de eerste opdracht, hij wist toch dat er een vrijstelling gekocht zou gaan worden bij het 2e spelJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Kut stream vliegt er nu uit.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
nja, de overige kandidaten mollen teveel, dat verpest hetquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef Maartel het volgende:
Oke, we hebben een tamelijk waardeloze mol dit jaar
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Heb je het al gevonden?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
ze zei het om 20.43, dus het zal wel toen of net daarvoor zijn geweest.
dit zou wel eens kunnen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef alors het volgende:
Ik dacht met die kleuren, zou de mol niet elke aflevering een andere kleur aan hebben gehad?
En Sanne en Kim, ik wil jullie haar svp.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Niet weer die slechte redenering. Mol moet geld uit de pol houden. Zo veel mogelijk. Altijd.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:11 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Mol kon makkelijk geld halen bij de eerste opdracht, hij wist toch dat er een vrijstelling gekocht zou gaan worden bij het 2e spelOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Dat ook, maar desondanks zijn er nog opdrachten die gewoon helemaal slagen. Dan heb je als mol in mijn ogen toch wel gefaald.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:12 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
nja, de overige kandidaten mollen teveel, dat verpest het
![]()
Wie gaat alle afleveringen terugkijken om dat te checken?quote:![]()
Ik vind dit Sanne Kim Kim Sanne ophemelen van elkaar vies en smerig worden.
R.I.P DTS.![]()
Die kregen ze op het begin te zien + oplossing, dus diegene met het beste geheugen heeft een voorsprong.quote:![]()
Zou tof wel grappig zijn, als kim er uit gaat! Maar goed, kans is klein :/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dit snap ik niet, waarom gaat de pot ineens omhoog als Erik doorgaat, Frits eruit vliegt en Karel het fout had?![]()
haha ik nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Wie gaat alle afleveringen terugkijken om dat te checken?![]()
!
Als die vieze Kim er uit gaat vier ik een feestje.
Zou wel niet zeg
R.I.P DTS.![]()
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
wat zei sanne nou? De mol Kim Pieters enn... frits of erik?
![]()
![]()
Is een onzin-redenering.. Pot gaat omhoog als Frits de mol niet is, maar of dat dan deze week of volgende week bekend wordt maakt echt niet uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef n0ir het volgende:
Dit snap ik niet, waarom gaat de pot ineens omhoog als Erik doorgaat, Frits eruit vliegt en Karel het fout had?
![]()
was volgens mij onderdeel van die middagquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef n0ir het volgende:
Dit snap ik niet, waarom gaat de pot ineens omhoog als Erik doorgaat, Frits eruit vliegt en Karel het fout had?
soort van weddenschap ofzo
+ montage, daardoor 'lijkt' een heleboel wat in het echt anders isquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die kregen ze op het begin te zien + oplossing, dus diegene met het beste geheugen heeft een voorsprong.![]()
![]()
Sanne en Kim die proberen de heren eruit te werken, Erik dus. Frits het sukkelige molletje spelen en het lukt hem met Erik.
Denk ik
Tussen Sanne en Kim denk ik dat Sanne gaat winnen.Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA![]()
Keek je op dat moment naar Sannes gezicht? Volgens mij zou het op verschillende manieren uitgelegd kunnen worden door haar intonatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
wat zei sanne nou? De mol Kim Pieters enn... frits of erik?![]()
Jammer Erik vond hem erg sympatiekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jammer erik
Ik hoorde het ook en was niet de enigequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:18 schreef Markeerstift het volgende:
wat zei sanne nou? De mol Kim Pieters enn... frits of erik?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Vanaf dag 1 mijn mol, Erik er uit.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Arjen had dus wel op Erik gestemdJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Frits, doe maar eens winnen dan!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Bah saaie finale alle toffe personages er uit![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst vorige week al en nu weer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij zei ze gewoon: In de finale staan de Mol: Kim Pieters, en Frits of Erik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook en was niet de enige
Als in: Sanne denkt dat Kim de mol is![]()
Maar.. Frits kán toch niet de Mol zijn? Dan ga ik vanaf nu maar voor Sanne.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Als je deze week nog op Erik zat snap ik echt niet wat er in je hoofd omgaat, Arjen ging er uit toen ie op Erik zat!! Duh.![]()
kutzooi... wie er ook wint, ik vind het een kutmol. Doe dan Frits maar. Kim of Sanne zou echt een anti-climax zijnJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Dit kan niet, en dit mag nietIk zit al op erik vanaf aflevering 3... Daar gaat mijn pracht theorie met de cursor die veel mensen geloofden:'(
En toen was die weg.![]()
Bij mij net zo, ik zat dus ook helemaal verkeerd, jammerquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef golfer het volgende:
Vanaf dag 1 mijn mol, Erik er uit.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...![]()
Als Frits de mol zou zijn... Damn, dan heeft-ie echt geen flikker gedaan. Net als Jon vorig jaarJA IK HOEFDE NIET TE MOLLEN WANT DE REST DEED HET TOCH WEL. Dan ben je toch geen mol man
![]()
De mol is nooit overduidelijk. Sanne niet dusquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De mol is wel heel duidelijk Sanne hoor.
![]()
![]()
Ik zat in aflevering 1 ook op Erik, maar de laatste vijf afleveringen heeft hij echt niks meer gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Erik kan niet eruit, hij is de mijn mol!![]()
En de 'M O L' handgebaren tijdens de biechtquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:25 schreef Gijs-H het volgende:
Dit kan niet, en dit mag nietIk zit al op erik vanaf aflevering 3... Daar gaat mijn pracht theorie met de cursor die veel mensen geloofden:'(
Zo, daar verdwenen ineens een hoop moltheorieën in de prullenbak.
Maar de mol was wel zo slim om de vrijstelling te pakken en zo 1.000 euro uit de pot te halen!![]()
Ik vind het een soort Miluschka-actie. Vrouwen kunnen niet de mol zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De mol is nooit overduidelijk. Sanne niet dus![]()
Al die weken heb ik op Erik gestemd als Mol..toevallig heb ik gisteren op Sanne gestemdWel jammer dat Erik eruit is.
![]()
Die zou iedereen pakkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, daar verdwenen ineens een hoop moltheorieën in de prullenbak.
Maar de mol was wel zo slim om de vrijstelling te pakken en zo 1.000 euro uit de pot te halen!
![]()
Dit stukje is expres zo vaag gehouden. De productie heeft dat expres zo gemaakt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Toad het volgende:
[..]
Keek je op dat moment naar Sannes gezicht? Volgens mij zou het op verschillende manieren uitgelegd kunnen worden door haar intonatie.![]()
Lol het is Sanne.
Sorry als dit al gezegd is maar heb niet het hele topic gelezen:
Toen Sanne geïnterviewd werd zei ze: 'Ik denk dat in de finale staan: de mol... en kim... en dan erik of frits ik weet het niet... hmm blablabla' beetje lulverhaal er om heen. Maar ze zei gewoon de mol, kim en erik OF frits. En jezelf dan? je hebt een vrijstelling dus waarom noem je jezelf niet? Ik dacht al die tijd dat haar 'dom' stuntelige gedrag maar een show was maar ze is dus werkelijk zo, ze verspreekt zich keihard.
Kan het natuurlijk fout verstaan hebben maar ben vrijwel boven de 90% zeker dat ze het zo zei.![]()
Saaie editie dit jaar....
Ze moeten volgend jaar maar weer met onbekende Nederlanders gaan spelen, die strijden tenminste voor de pot..Koning.![]()
Maar Sanne is de mol, dus zij zekerquote:.
Overigens zei Pieter-Jan aan het eind van de aftiteling dat als je de test op de site maakt, je kans maakt om volgend jaar zelf op reis te gaan met de mol... zouden ze onbekende Nederlands gaan recruteren op die manier?![]()
Als ze zichzelf zou verspreken komt het niet in de uitzending he... Bedenk dat welquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
Lol het is Sanne.
Toen Sanne geïnterviewd werd zei ze: 'Ik denk dat in de finale staan: de mol... en kim... en dan erik of frits ik weet het niet... hmm blablabla' beetje lulverhaal er om heen. Maar ze zei gewoon de mol, kim en erik OF frits. En jezelf dan? je hebt een vrijstelling dus waarom noem je jezelf niet? Ik dacht al die tijd dat haar 'dom' stuntelige gedrag maar een show was maar ze is dus werkelijk zo, ze verspreekt zich keihard.
Kan het natuurlijk fout verstaan hebben maar ben vrijwel boven de 90% zeker dat ze het zo zei.
![]()
![]()
Oh nee![]()
Er staat WILLCOM
Nou, met een beetje verbeelding en fantasie kun je er wel MOL KIM van maken
Sorry!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
, ze verspreekt zich keihard.
Kan het natuurlijk fout verstaan hebben maar ben vrijwel boven de 90% zeker dat ze het zo zei.
Ze verspreekt zich niet, dit kan een hint zijn. Zelf hecht ik er geen waarde aan.![]()
Dat met die 10 kleuren is vast dé hint van dit jaar, net als 'de mol kreeg nooit een andere kleur' en 'geef karel de hand'.. Maar nog geen idee hoe we t in moeten vullen.![]()
Erg jammer dat Erik eruit is.
Frits zei vol op 1 mol te gaan.
Als hij en Erik dezelfde mol hadden, dan zou Erik niet vol op die mol zijn gegaan? Geloof daar niks van. Frits is duidelijk de mol.
Sanne die de vrijstelling in de wacht sleepte, ook verdacht. Zo snel is ze met andere opdrachten ook niet en dan nu opeens wel? Ja, want zij wist de route en hoe ze die puzzel in elkaar moest knallen en was dus als eerste en duidelijk de mol.
Kim had geen haast om een vrijstelling in de wacht te slepen, die wilde overduidelijk dat er geld uit de pot zou gaan. Duidelijk de mol.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dagboek van de mol.quote:Erik adieu. Het scheelde niet veel of je had mijn ontmaskering meegemaakt.
Of jij de winnaar zou kunnen zijn, dat valt nog te bezien, maar een finale zat er wel in. Helaas mocht het niet zo zijn. Een vrijstelling en jokers die niet naar jou gingen, beletten jouw winkans.
Je kreeg nog wel een sms die je feliciteerde met aflevering 8. Let dan toch ook beter op!
Maar de kleuren wezen je in ieder geval in de juiste richting, die van een puzzel.
De vrijstelling ging naar Sanne. Of naar mij misschien wel. Het is maar hoe je het ziet.
Nog een aflevering en het spel is ten einde. Je gaat het zien. Goede reis!![]()
Ik hoop van niet ..ik had haar weken als afvaller.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Vlindur het volgende:
Oh nee![]()
Er staat WILLCOM
Nou, met een beetje verbeelding en fantasie kun je er wel MOL KIM van maken
Sorry!![]()
Zijn er veel kleuren spelletjes geweest? ben t alweer vergetenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Maartel het volgende:
Dat met die 10 kleuren is vast dé hint van dit jaar, net als 'de mol kreeg nooit een andere kleur' en 'geef karel de hand'.. Maar nog geen idee hoe we t in moeten vullen.
![]()
ik weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet denken, je hebt het goed verstaan, zo zei ze het ook en ik dacht hetzelfde als jij. . .quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
Lol het is Sanne.
![]()
Ik ben klaar met haar achterlijke gedrag. Ik weet gewoon zeker dat zij het is. Als het toch uiteindelijk Frits blijkt te zijn sluit ik me aan bij Erik, hij verdient een oscar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ze verspreekt zich niet, dit kan een hint zijn. Zelf hecht ik er geen waarde aan.
Kim is het niet![]()
Ze zei: "In de finale staan: Kim (de mol) en een van de twee heren..."quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
Lol het is Sanne.
Het blijft in ieder geval een kutwijf. Als ik Erik was, was ik dansend de serie uitgegaan, omdat ik dan niet meer naar die rotkop van Sanne hoef te kijken.![]()
Ik vind eigenlijk vooral de opdrachten wat te wensen over laten. Komen ze in zo'n mooi groot gebouw met tal van mogelijkheden qua toffe opdrachten en wat moeten ze doen: een puzzel oplossenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef tha_dark het volgende:
Ze moeten volgend jaar maar weer met onbekende Nederlanders gaan spelen, die strijden tenminste voor de pot..
. En dat naar die toren lopen sloeg ook nergens op
.
Sowieso is het leuker als ze in de natuur zijn dan een grote stad.Amen.![]()
Uit de algemene spelvoorwaarden blijkt dat de winnaar maar 1 aflevering mee mag.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef tha_dark het volgende:
Ze moeten volgend jaar maar weer met onbekende Nederlanders gaan spelen, die strijden tenminste voor de pot..
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zei: "In de finale staan: Kim (de mol) en een van de twee heren..."
Het blijft in ieder geval een kutwijf. Als ik Erik was, was ik dansend de serie uitgegaan, omdat ik dan niet meer naar die rotkop van Sanne hoef te kijken.
![]()
![]()
Die opmerking kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. En bleken dat soort opmerkingen vorig jaar ook niet naar Jon te wijzen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zei: "In de finale staan: Kim (de mol) en een van de twee heren..."
Het blijft in ieder geval een kutwijf. Als ik Erik was, was ik dansend de serie uitgegaan, omdat ik dan niet meer naar die rotkop van Sanne hoef te kijken.Ja, ik mis ook wel een beetje het aanklooien met tenten en zoquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral de opdrachten wat te wensen over laten. Komen ze in zo'n mooi groot gebouw met tal van mogelijkheden qua toffe opdrachten en wat moeten ze doen: een puzzel oplossen. En dat naar die toren lopen sloeg ook nergens op
.
Sowieso is het leuker als ze in de natuur zijn dan een grote stad..
![]()
Het gaat juist niet om de pot. Zeker niet als iedereen gaat zitten mollen om verdacht te worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef tha_dark het volgende:
![]()
![]()
en molboekjes jatten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die opmerking kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. En bleken dat soort opmerkingen vorig jaar ook niet naar Jon te wijzen?
[..]
Ja, ik mis ook wel een beetje het aanklooien met tenten en zo.
Allen met de tas van Frits was zo'n actie, maar verder niks.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat kan altijd ja. Ze zei in ieder geval geen "en" tussen Kim en mol. Hoe de komma geïnterpreteerd moet worden weten we over 2 weken pas...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die opmerking kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. En bleken dat soort opmerkingen vorig jaar ook niet naar Jon te wijzen?![]()
Iedereen weet toch dat Sanne Kim verdenkt als de Mol, dat heeft ze 100 keer gezegd. En nu net weer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan altijd ja. Ze zei in ieder geval geen "en" tussen Kim en mol. Hoe de komma geïnterpreteerd moet worden weten we over 2 weken pas...
![]()
Ja, dat was meteen de beste aflevering van dit seizoen. Volgende keer weer lekker in een land als Ierland ofzo. Scandinavië lijkt me wel eens tof.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
en molboekjes jatten.
Allen met de tas van Frits was zo'n actie, maar verder niks.
Amen.![]()
Tsja, het is een beetje lullig... Alle afleveringen gezien tot nu toe. Maar de volgende 2, daar ga ik niet voor thuis blijven c.q. ze opnemen. Alle leuke kandidaten (Arjen, Erik) zijn er uit, en dus zal het me verder worst wezen.. Ga 25 of 26 maart nog wel even kijken wie het nou was, die mol. Gewoon om het te weten. Maar vooralsnog ben ik niet supernieuwsgierig meer..
ERGO: zwaar, zwaar teleurgesteld!! En geen enkel respect voor de mol van 2010. En ik kom helaas tot de conclusie dat ik dit jaar niet echt spectaculairder vond dan anders.. Sorry Avro!!"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
In Noorwegen en dan de naam voor een seizoen veranderen in: Wie is... de trol?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat was meteen de beste aflevering van dit seizoen. Volgende keer weer lekker in een land als Ierland ofzo. Scandinavië lijkt me wel eens tof.![]()
quote:1. Teken: 十
2. Uitspraak: JŪ, tō, to
3. Betekenis: tien
4. Verhaal: Je komt dit teken ook tegen in de uitdrukking 十人十色 (jūnin toiro) tien mensen, tien kleuren. In goed Nederlands heet dat: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is." Merk op dat hetzelfde teken in deze uitdrukking twee verschillende uitspraken heeft: jū en to.
Toen de Nederlanders op het eiland Deshima handel dreven met Japan, hebben de Japanners veel Nederlandse woorden overgenomen. Een voorbeeld hiervan is het woord 十二指腸 (jūnishichō, twaalfvingerige darm) dat letterlijk vertaald is uit het Nederlands.
In 十字架 (jūjika, kruis, als in 'het kruis van Jezus') zien we de vorm van het kruis letterlijk terugkomen. De Japanners hebben het over een standaard in de vorm van het teken 十 (tien).
十 (jū) tien<br />
十月 (jūgatsu) oktober<br />
十人十色 (jūnin toiro) ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is<br />
十二指腸 (jūnishichō) twaalfvingerige darm<br />
十字架 (jūjika) kruis (als in 'het kruis van Jezus')Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Maartel het volgende:
10 Mensen, 10 Kleuren...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(O shit, dat zijn er 11.. maar toch..)![]()
Na Eric dacht ik ook meteen Frits omdat hij zo neutraal en oppervlakkig in beeld wordt gebracht, je ziet zo weinig van hem en komt er niet ahter op wie hij zit etc..know'm sayin?
word? word.![]()
De tien mensen theorie kan natuurlijk ook op 10 seizoenen slaan.. al lijkt het me sterk dat ze er al 9 seizoenen rekening mee hebben gehouden![]()
![]()
Ierland is vorig jaar al geweest. Een land als Rusland lijkt mee ook wel een land met veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat was meteen de beste aflevering van dit seizoen. Volgende keer weer lekker in een land als Ierland ofzo. Scandinavië lijkt me wel eens tof.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Noorwegen en dan de naam voor een seizoen veranderen in: Wie is... de trol?
. Noorwegen gaat het niet worden vrees ik... daar hebben ze dat andere Mol-like programma van de Avro ook al opgenomen.
IJsland is ook nog een goede optie, al is dat misschien net wat te bar.
Amen.![]()
quote:Hier de theorie die al verspreidt over het forum te vinden is (met dank heldere inzicht van Heinz).
Kim draagt al de hele serie lang een opvallende ketting (vooral omdat hij tijdens biechten ineens ingekort is zodat we hem goed zien), eindelijk konden we deze eens goed bekijken in molmail filmpje 8. Hier konden we zien dat het een "+" teken is:
Zo hangt hij normaal:
En zo tijdens de biechten:
Daarnaast is de ketting tijdens een gedeelte van de lunch met karel en angela (aflevering 3) ineens verdwenen.
Hier is hij er nog:
Kim: Maar wat was je aan het vertellen?
Karel: Als je bedoelt wat ligt er onder die ...gebieden, daar ligt Patagonië.
Kim @29:31: Okee, en vond je dat mooi?
En ineens is de ketting weg (ook niet onder kleding maar helemaal af):
Dit is het 10de seizoen van wie is de mol; het japanse teken voor tien isoftewel een plusteken danwel kruisje. Het verwijst dus naar het getal tien, wat weer uit de moldagboeken (eerste letters) demoltien slaat. Dus hiermee geeft ze aan dat ze de mol is.
Daarnaast zijn er nog vele links en hints naar plustekens, danwel kruisen (synoniem) te vinden:
Examenopdracht: De wiskundeopdracht was bijna een ode aan het "x-je" en "+-je" verwarring van Kim. De nadruk lag hierop, waardoor de opdracht mislukt. Het teken wat veranderd moet worden voor de oplossing verwijst weer naar het Japans voor 10, en dus ook de ketting. Daarnaast zegt ze in de biecht na de examenopdracht "a2 plus b2", met een duidelijk nadruk op plus.
Veel tweets van de Mol verwijzen naar deze hint. Zo twittert de Mol: "Dag Arjen, in aflevering tien kruisen onze wegen zich weer." En: "Over tien minuten, de zevende aflevering van de Mol X." 2+2-1=3 enzovoorts
Kortom:
Kim draagt een kettinkje met een kruis/plusje: het Japanse teken voor 10 lijkt hierop:
Kim draagt dus een soort "10". Dit verwijst naar de tiende Mol. Demoltien ->dagboeken
Tweets & Hints van getal 10 danwel kruisen.![]()
Hoeveelste seizoen is dit eigenlijk? Als het het tiende seizoen is, zou ik het leuk vinden als ze een seizoen doen met alle mollen van voorgaande jaren!![]()
Behalve dat hij het al tig afleveringen over Kim heeft bedoel je???quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
Na Eric dacht ik ook meteen Frits omdat hij zo neutraal en oppervlakkig in beeld wordt gebracht, je ziet zo weinig van hem en komt er niet ahter op wie hij zit etc..
Hoewel hij natuurlijk ook kan liegen..."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
ben ik de enige die de link tussen die 3 fotos en wie is de mol niet snapt? Ben vast weer captain Obvious.![]()
![]()
Dat was Noord-Ierlandquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ierland is vorig jaar al geweest. Een land als Rusland lijkt mee ook wel een land met veel mogelijkheden.
.
En toen gingen ze op de helft van het seizoen over naar het saaie Jordanië.
Amen.![]()
Jordanie saai?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat was Noord-Ierland.
En toen gingen ze op de helft van het seizoen over naar het saaie Jordanië.
Was juist supermooi
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja, Canadaquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef alors het volgende:
Zijn ze al eens in Noord-Amerika geweest?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Hey, dat is echt een gek kettinkje.quote:Wow, dat zou écht vet zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:47 schreef Markeerstift het volgende:
Hoeveelste seizoen is dit eigenlijk? Als het het tiende seizoen is, zou ik het leuk vinden als ze een seizoen doen met alle mollen van voorgaande jaren!
![]()
Ik zeg Australië (geen idee of ze daar al eens geweest zijn) of IndonesiëJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Zijn foto's van 'Op zoek naar Maria/Joseph/Mary Poppins', gepresenteerd door Fritsquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
ben ik de enige die de link tussen die 3 fotos en wie is de mol niet snapt? Ben vast weer captain Obvious.
![]()
![]()
Was het niet dom van Erik eigenlijk dat hij niet meedeed met dat loten?Zo benadeelde hij zichzelf toch?
En als Sanne de Mol is, zou het dan eerlijk zijn van de Mol om je vriendinnetje zo te bevoordelen met nog een joker?
Ik zat op Sanne, maar twijfel nu toch weer.![]()
In beide landen zijn ze al eens geweest. Australië was seizoen 1.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik zeg Australië (geen idee of ze daar al eens geweest zijn) of Indonesië
Naah, saai dor land. Vond de opdrachten in Noord-Ierland stukken beter.quote:
Wie was vorig seizoen eigenlijk de mol.
Amen.![]()
Frits presenteerde dat programma. (Ik snapte het eerst ook niet hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
ben ik de enige die de link tussen die 3 fotos en wie is de mol niet snapt? Ben vast weer captain Obvious.
)
![]()
Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Zei ik alquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)
![]()
.
Amen.![]()
Ok, dan vallen die ook afquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)
![]()
Blijkt wel weer dat ik niet alles gezien hebJe gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.![]()
Ik vind dat ze naar Bolivia moeten gaan. Daar hadden ze met Topgear een aflevering opgenomen en dat was echt waanzinnig.
![]()
Maar ze hebben nu toch alle continenten gehad behalve Afrika? Misschien dat ze volgende keer wel naar Zuid-Afrika of zo gaan.
![]()
quote:
Ja en Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Sanne is de mol dat domme kuiken had die puzzel nooit zonder voorkennis op kunnen lossen.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Sanne Vogelquote:Verhaal: Je komt dit teken ook tegen in de uitdrukking 十人十色 (jūnin toiro) tien mensen, tien kleuren. In goed Nederlands heet dat: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is."![]()
Ligt er maar net aan hoe ver je uit elkaar wilt zitten met locaties.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef .aeon het volgende:
Zuid-Afrika wordt echt lastig ivm de grote afstanden
Een serie in Egypte of zo lijkt me trouwens ook wel tof. Mollen in de piramides!![]()
Noord-Afrika, ook mooiDon't be a drag, just be a queen!
Precies daarom had ik nog even hoop dat Erik WEL de mol was...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef sheotah het volgende:
Was het niet dom van Erik eigenlijk dat hij niet meedeed met dat loten?Zo benadeelde hij zichzelf toch?
Maar misschien deed hij het zo omdat Arjen zei: "ze zijn dus niet voor jou" (tegen Erik)"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:hehequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ver je uit elkaar wilt zitten met locaties.
Een serie in Egypte of zo lijkt me trouwens ook wel tof. Mollen in de piramides!
Don't be a drag, just be a queen!
De anderen moesten een getal van 1 t/m 4 kiezen. Ik neem aan dat als een getal niet was geraden, Erik die joker had gehoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies daarom had ik nog even hoop dat Erik WEL de mol was...
Maar misschien deed hij het zo omdat Arjen zei: "ze zijn dus niet voor jou" (tegen Erik).
![]()
zo interpreteerde ik dat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies daarom had ik nog even hoop dat Erik WEL de mol was...
Maar misschien deed hij het zo omdat Arjen zei: "ze zijn dus niet voor jou" (tegen Erik)
![]()
ik zou lootjes trekken, 8 lootjes met 2 lootjes voor een joker.Don't be a drag, just be a queen!
Jij gaat dus voor die "niet geraden is een joker voor Erik"-theorie? Zo werd het niet "verteld". Hij zei NIET: en als jullie niet allebei de cijfers raden is de laatste joker voor mijquote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Maar het ging wel wat raar of zat ik niet op te letten?quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De anderen moesten een getal van 1 t/m 4 kiezen. Ik neem aan dat als een getal niet was geraden, Erik die joker had gehouden.
Welk getal riep Frits?![]()
Doordat er geen prijzengeld jacht is, hoeft die mol eigenlijk niet te mollen als je het goed bekijkt. Met gewone mensen is gewoon veel spannender!
Die Kim (+) theorie staat wel als een huis zeg.. Twijfel twijfel..![]()
Frits kon niks meer roepen, want de dames hadden de juiste getallen al geraden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het ging wel wat raar of zat ik niet op te letten?
Welk getal riep Frits?
En er was toch een theorie over het getal 3? Sanne riep meteen 3!.
![]()
Geen. Bij de eerste twee die wat riepen (Sanne en Kim) waren de jokers er al uitquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het ging wel wat raar of zat ik niet op te letten?
Welk getal riep Frits?
Daar moest ik ook meteen aan denken. Maar Frits is dus benadeeld omdat Kim en Sanna meteen het goede nummer riepen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frits kon niks meer roepen, want de dames hadden de juiste getallen al geraden.
Maar dat is natuurlijk niet eerlijk, iedereen had gewoon een getal moeten kunnen roepen en niet wie het eerst schreeuwt die het eerst maalt, al zat Frits er wel relaxt achterover geleund bijquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frits kon niks meer roepen, want de dames hadden de juiste getallen al geraden.
Maar als hij ook 3 had geroepen dan hadden ze er in elk geval nóg een loting aan vast moeten koppelen. Of hadden ze (Frits en Eric) het expres zo afgesproken, zodat de hadden gedacht dat de mol er dan ook 1 zou hebben en er daarmee een joker buiten spel zou staan. Als Frits de mol is heeft Eric daar echt een steek laten vallen.
![]()
Over de jokers gesproken. Ik vond het ook wel opmerkelijk dat Sanne zo goed wist dat je in de finale geen jokers mag inzetten. Als ze zo slecht is in studeren, waarom kent ze de spelregels dan allemaal uit haar hoofd?.
![]()
Dat kwam er inderdaad iets te wijs uit.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Over de jokers gesproken. Ik vond het ook wel opmerkelijk dat Sanne zo goed wist dat je in de finale geen jokers mag inzetten. Als ze zo slecht is in studeren, waarom kent ze de spelregels dan allemaal uit haar hoofd?.
Maar hoe is het dan mogelijk dat Eric eruit ligt? Hij zat toch net als Frits vol op Sanne?![]()
Erik twijfelde volgens mij tussen Sanne en Kim. Frits leek voor 1 kandidaat te willen gaan, maar zei uiteindelijk niet wie. Maar blijkbaar zit hij wel redelijk goed danquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kwam er inderdaad iets te wijs uit.
Maar hoe is het dan mogelijk dat Eric eruit ligt? Hij zat toch net als Frits vol op Sanne?![]()
![]()
Zat Frits wel op Sanne? Van niemand hebben we ook maar een (halve) hint gezien van wat ze bij de test invulden... Hoewel dat wellicht/waarschijnlijk gemanipuleerd had kunnen zijn..quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kwam er inderdaad iets te wijs uit.
Maar hoe is het dan mogelijk dat Eric eruit ligt? Hij zat toch net als Frits vol op Sanne?
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat Frits wel op Sanne? Van niemand hebben we ook maar een (halve) hint gezien van wat ze bij de test invulden... Hoewel dat wellicht/waarschijnlijk gemanipuleerd had kunnen zijn..
Lastig![]()
![]()
Ik zat altijd op Kim, maar begin wel steeds meer Sanne te verdenken sinds een aantal afleveringen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Vind Sanne erg verdacht, hoop dat Frits het stiekem is. Dat zou toch wel een leuk stuntje zijn.There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Nog even als reactie hierop: ik las in de Voetbal International dat de AVRO bij de reactie van VI heeft geïnformeerd naar de contactgegevens van Edgar Davids en Winston Bogardequote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef .aeon het volgende:
Wie zouden jullie volgend jaar in WIDM willen zien?![]()
![]()
Dat hele gesprek was enorm in scene gezet, geen een woord klonk daar geloofwaardig. Geen idee wat ze daar probeerden te bereiken, maar elk woord klonk alsof het al take 10 was en ze het voorlazen vanaf een papiertje met een onduidelijk handschrift.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
![]()
En als ze niet de mol is, zorgt ze dat Kim al haar jokers heeft verspeeld voor de finale, stel dat die regel niet geldt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat hele gesprek was enorm in scene gezet, geen een woord klonk daar geloofwaardig. Geen idee wat ze daar probeerden te bereiken, maar elk woord klonk alsof het al take 10 was en ze het voorlazen vanaf een papiertje met een onduidelijk handschrift.
geen mollenactie bij voorbaat dus.![]()
Ik zit eigenlijk vanaf aflevering 1 zo'n beetje op Frits, maar in dat vragenspel viel het me wel op dat Kim vrijwel consequent richting het verkeerde antwoord liep te sturen."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
Ik werd net herinnerd aan de vlaggenopdracht in aflevering 1.. er is dus idd al eerder iets met kandidaten en kleuren gedaan dit seizoen!![]()
Erik had er goed aan gedaan om die jokers gewoon weg te gooien. Zo had niemand er voordeel aan en kon hij zichzelf nog verdacht maken.![]()
Nee, die regel klopt hoor. Vorige seizoenen mochten de jokers ook niet in de finale gebruikt worden.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef Marrije het volgende:
Daar dacht ik ook nog aan, dat ze Kim maar wat wijs maakt zodat die snel haar joker gebruikt![]()
Of zelf gebruiken Arjan had ze toch aan hem gegeven ?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:31 schreef hp38guser het volgende:
Erik had er goed aan gedaan om die jokers gewoon weg te gooien. Zo had niemand er voordeel aan en kon hij zichzelf nog verdacht maken.
R.I.P DTS.![]()
Voor mij is het duidelijk na vorige aflevering en deze aflevering bevestigd het maar weer..tunnelvisie ftw!!!How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
ja vooral het lachertje van vorige week van Frits: "en nu zitten we in de finale!" Nee dombo 3 kandidaten en jij als mol is niet de finale, ohnee, "Nu zijn we nog met z'n vieren" meteen er achteraan nadat Erick in een reactie zijn opmerking bevestigde..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor mij is het duidelijk na vorige aflevering en deze aflevering bevestigd het maar weer..tunnelvisie ftw!!!
4 8 15 16 23 42![]()
Die theorie over Kim en haar ketting is nog niet eens zo gek. Wel jammer, want dan zou ik de pool verliezen...![]()
Sanne verspreekt zich..
Ze zegt @42.30: "straks staan in de finale:
1. De mol
2. Kim pieters
en ik weet niet wie er naast haar gaat staan,
3. eric of frits."
oftewel wie blijft over als mol, sanne![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door stijn_ op 12-03-2010 03:04:01 ]![]()
spuit 11 stijn_
tja, het zou een hint kunnen zijn, maar het kan ook gewoon dat ze zegt: straks staan in de finale: de mol: kim pieters. zo is haar intonatie namelijk wel. maar van verspreken is geen sprake.![]()
![]()
Ja sorry, had net gekeken op uitzending gemist en had verder niks gelezen in dit topicquote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:07 schreef Toad het volgende:
spuit 11 stijn_
tja, het zou een hint kunnen zijn, maar het kan ook gewoon dat ze zegt: straks staan in de finale: de mol: kim pieters. zo is haar intonatie namelijk wel. maar van verspreken is geen sprake.
Maarja, hoe gaat de finale eruitzien? Gaat er nog iemand weg of blijven er 3?
![]()
Ik heb zo het idee dat er bij Wie is de Mol ? meer gepraat wordt dan dat er opdrachten worden gedaan ; sowieso vind ik de opdrachten van de vorige molseries veel spectaculairder (denk bv maar eens aan dat bungeejumpen of die met de stuntvliegtuigjes).
Erg jammer
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dit is geen verspreking let maar op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:56 schreef stijn_ het volgende:
Sanne verspreekt zich..
1. De mol
2. Kim pieters
3. eric of frits."
![]()
Nou, hoe obvious kan het zijn. Ik zei het al 2 afleveringen terug, Kim is nu echt zeker de mol. Waarschijnlijk Sanne de winnares en Frits de verliezer.Shine bright like a diamond.![]()
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
de kruis / ketting argumenten zijn veel sterker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.
btw: "Freet'
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2010 08:11:09 ]![]()
Hou dan maar alvast je schoen apart..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:56 schreef Tezz het volgende:
En al die vogelgeluidjes in de achtergrond beginnen ook weer erg op te vallen. Echt, als Sanne niet de mol is freet ik mijn schoen op.
Shine bright like a diamond.![]()
fuck... mijn Mol is er uit...![]()
En Erik speelde het spel gewoon erg leuk...
Ik hoop niet dat die irritante doos van een Sanne Vogel (Erik bleef dat maar stug volhouden) de Mol is....
Zou inderdaad wel Kim worden....
als je dit een beetje terugleest: http://home.student.uva.nl/n.schouten/overzichtkim.htm
Laat Frits dan maar winnen...
[ Bericht 12% gewijzigd door cptmarco op 12-03-2010 08:36:24 ]![]()
Zo'n ketting is zo'n klein detail in de uitzending, dat die theorie leuk klinkt, maar ik hem toch iets te ver gezocht vind.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de kruis / ketting argumenten zijn veel sterker.
btw: "Freet'![]()
Tja ik ga ook maar naar Sanne... maar ik heb het dit jaar al 3 keer verkeerd gehad geloof ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik ging van Loretta (voordat er ook maar 1 uitzending was geweestquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik ga ook maar naar Sanne... maar ik heb het dit jaar al 3 keer verkeerd gehad geloof ik) naar Manuel en toen naar Sanne. En aangezien ik al sinds aflevering 3 of zo op Sanne zit, ga ik niet meer wisselen. Dit is ook voor het eerst dat degene die ik zo vroeg in het spel al verdenk, de finale haalt
.
![]()
Toch blijft het altijd spannend tot het einde.... Alleen toen de serie met Inge niet, dat wisten we al na aflevering vijf/zes....Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
dat heb ik nu met de vogelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n ketting is zo'n klein detail in de uitzending, dat die theorie leuk klinkt, maar ik hem toch iets te ver gezocht vind.
![]()
![]()
Ik kan het wel editten als je wilt, maar dat heeft nu geen zin meer naturlijk, haha....quote:Alleen met zelfspot kun je overleven...![]()
Het gaat mij ook niet zozeer om die vogels, ik vind Sanne echt overkomen als een mol. En misschien doet ze dat, zoals ze zei, inderdaad om te zorgen dat ze de finale haalt, maar ik denk nog steeds dat zij het is.quote:
En het vertrek van Erik toont wel aan dat je ook niet elk detail in de uitzending als hint moet gaan zien, want de meeste theorieën over verborgen hints leken naar hem te wijzen.
![]()
En ik maar denken dat de 10e serie erg speciaal zou worden, met links naar vorige series en belangrijke rollen voor de oude presentatoren. In die zin vind ik de serie tegenvallen.
Voor welke opdracht zou Pieter Jan hebben moetenw eten wie de mol was? Kzou niet weten voor welke, eigenlijk...
Oh en jammer dat Kim er nog steeds in zit![]()
![]()
Ja ik had haar weken als afvaller..En Sanne heb ik nu maar als Mol gestemd. Want ik had Erik weken als mol gestemd.quote:Oh en jammer dat Kim er nog steeds in zit![]()
![]()
Helaas mijn Mol eruit.. en mijn winnaar vorige week al
Dan ga ik voor Kim als Mol, voor wat het waard is.![]()
Erik en Arjen waren mijn all-time-favorites!!![]()
![]()
![]()
Ik zit nog steeds op Sanne als mol
(Kim kan het ook zijn maar ik vind haar heel stom dus ik hoop echt dat Sanne het is)
Frits is grappig. Een beetje de nieuwe Hans Schiffers.![]()
uiteindelijk leverde Kim maar één van de twee jokers in bij het invullen van de test!
Heeft een mol geen jokers nodig of geloofde Kim de mol niet mbt geen jokers in de finale?Eeuwig vijfentwintig![]()
Jammer dat Erik eruit is. Ik hoop net als vele anderen hier al wekenlang dat Kim en/of Sanne eruit gaat
Ik zat vanaf het begin op Erik maar omdat Arjen er vorige week uitging begon ik daar al aan te twijfelen. Het grappige is dat ik zelf ook Arjen heet hehe![]()
Van de drie die nu nog over zijn neig ik naar één van de dames. Na Erik zat ik eerst meer op Sanne door enkele uitspraken van haar en de ene keer is ze zogenaamd weer dom en de andere keer blijkt ze weer slim. Toch vind ik Kim de laatste tijd weer wat meer verdacht pffff ik weet het niet meer. Straks is het toch Fritsekindje
Ik denk dat we hoe dan ook terug zullen zien dat de mol bij veel opdrachten zal zeggen: ik hoefde niets te doen/heb gewoon niet fanatiek meegedaan.![]()
Ze legde er toch echt twee neer hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:01 schreef Reese het volgende:
uiteindelijk leverde Kim maar één van de twee jokers in bij het invullen van de test!
Heeft een mol geen jokers nodig of geloofde Kim de mol niet mbt geen jokers in de finale?.
![]()
Het blijven er 3.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ja sorry, had net gekeken op uitzending gemist en had verder niks gelezen in dit topicMaarja, hoe gaat de finale eruitzien? Gaat er nog iemand weg of blijven er 3?
Anders zouden op het eind 2 mensen overblijven waarvan 1 de mol is, dan wordt het niet lastig om de mol aan te wijzen![]()
![]()
Ze legde er twee neer, maar ze sprak maar van één joker:
"Misschien kan ik met deze joker zorgen dat ik het haal."![]()
Ik had meer het idee dat ze zei: De mol, Kim en Erik of Frits. Waarbij zij zelf de mol natuurlijk is. Volgens mij is dit wel weer zo'n typische obvious hint.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:24 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze gewoon: In de finale staan de Mol: Kim Pieters, en Frits of Erik.
Als in: Sanne denkt dat Kim de mol is![]()
Ik denk dat Frits de mol is, en daar heb ik twee redenen voor.
Reden 1: Sanne Vogel is het meest verdacht, maar de redactie van WIDM zal de mol niet zo opzichtig laten zien met fouten die ze maakt, dan ligt het er natuurlijk te dik bovenop. Dit wordt uiteraard ontkracht door 'Niets is wat het lijkt', maar ik geloof toch dat de redactie het spel spannend wil houden.
Reden 2: Arjen is er vorige week uit gegaan. De test die hij ervoor maakte waar hij er heilig van overtuigd was dat hij die goed had gemaakt, kreeg hij een groen scherm. Aangezien hij die test daarna hier niet van af zal wijken en ook op Erik ging, kreeg hij een rood scherm omdat Erik er nu uit is. Ik denk dat Arjen een groen scherm kreeg destijds omdat hij vragen invulde die meer bij Frits pasten dan bij Kim.Niets is wat het lijkt![]()
hmm 10 kleuren, in aflevering hebben maar 6 mensen een kleur toegewezen gekregen (met het vlaggen spel) maar die kleuren kwamen weer niet overeen met kleuren die in aflevering 8 zijn gebruikt. Bijvoorbeeld was Frits in aflevering 1 rood en in aflevering 8 geel.
Aan Kim irriteer ik me echt heel erg, telkens het commentaar er bij waarin ze alles loopt te verantwoorden en uit te leggen. Als Sanne de mol zou zijn zou ze wel heel erg haar vriendinnetje helpen, dus daar in geloof ik niet echt. Voor mij is de mol Frits.![]()
Erik
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.![]()
enquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze legde er toch echt twee neer hoor.
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:41 schreef .aeon het volgende:
Ze legde er twee neer, maar ze sprak maar van één joker:
"Misschien kan ik met deze joker zorgen dat ik het haal."
Eeuwig vijfentwintig![]()
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:21 schreef Reese het volgende:
Dat dacht ik ook, maar uiteindelijk levert Kim maar één joker in! Echt, ik ga het wel even terugzoeken op Uitzendinggemist: ze legt er twee neer, heeft het in d'r verhaaltje over één joker en vlak voordat ze naar de volgende kandidaat gaan zie je nog een shot van één joker naast de laptop.
![]()
![]()
Yep! Thanks! Scheelt mij weerquote:
Maar die ene joker, is dat nou een mollenactie of vertrouwde Kim de mol niet?Eeuwig vijfentwintig![]()
Mol twitter:quote:# Vanavond in RTL Boulevard: twee kandidaten plus de Mol. less than a minute ago via TweetDeck
quote:# Geen spoilers meer: tot ziens in tien, ... about 2 hours ago via TweetDeck![]()
hè, shit, ik pak wel even m'n laptop erbij. Heb die foto niet eens bekeken op m'n mobiel.
Eeuwig vijfentwintig![]()
Oké, mea culpa, ik had het foutquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:08 schreef Reese het volgende:
hè, shit, ik pak wel even m'n laptop erbij. Heb die foto niet eens bekeken op m'n mobiel.
Kim levert gewoon twee jokers in
Dan ga ik nu even mijn meneerwant die beweerde gisteren dat Kim er maar ééntje inleverde, spoelde even terug en toen zag ik het ook.
Sorry
![]()
Wat maakt het allemaal uit, Sanne Vogel is de Mol!Eeuwig vijfentwintig![]()
Dat zekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:28 schreef Reese het volgende:
Wat maakt het allemaal uit, Sanne Vogel is de Mol!![]()
.
![]()
Schiffers:
Eric denkt dat hij goed zat op een paar vragen na. En hij zat vanaf de eerst opdracht al op diegene.
Hij denk volgens mij Kim of Sanne en vertrouwt Frits eigenlijk 100%.
Muzikale hint: geen idee wat het was een oud liedje iig.know'm sayin?
word? word.![]()
Van het avro WIDM forum:
Muzikale aanwijzing is Gilbert O'Sullivan met nummer In My Hole:
Everytime a bird sings
Everytime a bell rings
I go berserk
I climb into my hole
And sit there like a mole
Playing with the dirt
Contradicting people who think of me as being
So soft and gentle
Very clean
I used to have a daisy
A purple one called Maisy
Stuck on my bed
It didn't bother me
Yet when the landlord, Freestone saw it he said
Take it out at once or evicted you must go
So here I am in my hole
Watching people pass me by
Each of them in their own world and me in mine
I've never bitten off any more than I can chew
Never wanted too-
Every time a bird sings
Every time a bell rings
I go berserk
And as I've said before
I sit there like a mole
Playing with the dirt
Call it what you like
And by all means tell a soul
I'm very happy in my hole
Running round from time to time
Stopping only to unwind
Everything I have is mine
In my hole-
Length about the width of a pole
Width about the length of a bowl
Hollywood style!know'm sayin?
word? word.![]()
Het schijnt dit geweest te zijn:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:43 schreef alors het volgende:
Schiffers:
Eric denkt dat hij goed zat op een paar vragen na. En hij zat vanaf de eerst opdracht al op diegene.
Hij denk volgens mij Kim of Sanne en vertrouwt Frits eigenlijk 100%.
Muzikale hint: geen idee wat het was een oud liedje iig.Mijn tunnelvisie koppelt dit aan Sanne:quote:Gilbert O'Sullivan - In My Hole
Everytime a bird sings
Everytime a bell rings
I go berserk
I climb into my hole
Playing with the dirt
De opdracht met de touwen speelde zich onder de grond af, het "hol van de mol" waar ze uit haar dak ging omdat ze een vrijstelling won na het spelen met figuren.
![]()
Zit vanaf het begin op Frits om deze redenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:10 schreef Jules4Barca het volgende:
Ik denk dat Frits de mol is, en daar heb ik twee redenen voor.
Reden 1: Sanne Vogel is het meest verdacht, maar de redactie van WIDM zal de mol niet zo opzichtig laten zien met fouten die ze maakt, dan ligt het er natuurlijk te dik bovenop. Dit wordt uiteraard ontkracht door 'Niets is wat het lijkt', maar ik geloof toch dat de redactie het spel spannend wil houden.![]()
![]()
Als Sanne de mol is, hebben de medekandidaten het heel makkelijk voor haar gemaakt, aangezien iedereen zat te 'mollen'. Sanne doet t zo opvallend, zij zal het wel niet zijn. We zullen zien....![]()
Nja vorig jaar werd Jon ook wel steeds duidelijk als mol geprofileerd. Maargoed, hoewel ik nu Kim begin te verdenken hoop ik op Frits, want dat is enorm goed voor mijn prono.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
En in het nummer zit de regel "every time a bird sings" en veel mensen valt het de laatste tijd op dat er regelmatig vogels te horen zijn als Sanne praat of als er over Sanne wordt gepraat. Of is dit toch te makkelijk? (denk al sinds aflevering 1 dat Sanne de mol is, maar weet eigelijk niet waarom...)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dit geweest te zijn:
[..]
Mijn tunnelvisie koppelt dit aan Sanne:
De opdracht met de touwen speelde zich onder de grond af, het "hol van de mol" waar ze uit haar dak ging omdat ze een vrijstelling won na het spelen met figuren.
![]()
Dat bird slaat op Sanne maar waar slaat bell dan op?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:55 schreef alors het volgende:
Everytime a bird sings
Everytime a bell rings
I go berserk
I climb into my hole
Playing with the dirt
Iemand wordt gek van zingende vogels(Sanne) en rinkelende bellen(in de zin van telefoon---->molphone---->Kim??)
Dan zou Frits de mol zijn?![]()
Haha was het maar zo simpelquote:
Ergens dacht ik stiekem nog wel dat Erik het was.Hij was altijd zo relaxed,bij opdrachten,bij executies.Op dit moment ga ik meer richting Frits,hij is zo'n ontzettende underdog geweest.Sanne is veel te opvallend,en Kim is gewoonweg irritant,maar was Miljushka dat toen ook niet?So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.![]()
Ja dat is ook zo. Straks bij Boulevard Sanne, Frits en Kim in de studio. Ja Miljushka was irritant en vervelend voor haar collega's..Achteraf had dat te maken dat zij de mol was..en toen vonden ze wel leuk..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha was het maar zo simpel
Ergens dacht ik stiekem nog wel dat Erik het was.Hij was altijd zo relaxed,bij opdrachten,bij executies.Op dit moment ga ik meer richting Frits,hij is zo'n ontzettende underdog geweest.Sanne is veel te opvallend,en Kim is gewoonweg irritant,maar was Miljushka dat toen ook niet?![]()
http://community.avro.nl/forums/t/26090.aspx
Edit:
Oh, was al gepost.Nou ja, beschouw het dan maar als een tvp.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Nu bij Boulevard!Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dacht dat ze aanwezig zouden zijn.. Maar op een of andere manier viel me op wat Frits zei:" het leven is hard zou ik tegen Kim en Sanne willen zeggen". Gewoon de manier hoe hij het zei...![]()
Dus...
Frits wint
Kim is de mol
Sanne verliest?
En dan zien we in de terugblik heel veel beelden dat Kim telkens heel handig gebruik heeft kunnen maken van Sanne?![]()
![]()
Nee...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:51 schreef iBenny het volgende:
Dus...
Frits wint
Kim is de mol
Sanne verliest?
En dan zien we in de terugblik heel veel beelden dat Kim telkens heel handig gebruik heeft kunnen maken van Sanne?
Kim wint
Sanne is de mol
Frits verliest!
...aldus mijn prono.
![]()
Dat viel mij ook op, idd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:26 schreef jpjedi het volgende:
Dacht dat ze aanwezig zouden zijn.. Maar op een of andere manier viel me op wat Frits zei:" het leven is hard zou ik tegen Kim en Sanne willen zeggen". Gewoon de manier hoe hij het zei...
En de manier waarop hij zei: "Ik heb ze natuurlijk ONGELOFELIJK genaaid!" en daar snel achteraan "daarinhetbos".![]()
Jij gaat uiteindelijk zoooo hard onderuit met je Sanne = de Mol.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee...
Kim wint
Sanne is de mol
Frits verliest!
...aldus mijn prono.
Of ik heb het voor het eerst eens vanaf een vroeg moment in het spel goed!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij gaat uiteindelijk zoooo hard onderuit met je Sanne = de Mol.
Over twee weken weten we het.
![]()
hoe graag ik ook wil dat Frits de mol is denk ik op basis van wat je op tv te zien krijg
Mol : Sanne
Winnaar : Frtis![]()
Dat hebben meer mensen gezegd alhier. Het viel mij ook op tijdens het kijken, maar de regie kan toch niet zo dom zijn om dat te laten zien? Da's wel héul opzichtig. Maar waarom ze dat zei, geen idee. Daar heb ik het programma in de loop der jaren wat te weinig voor gevolgd. Misschien zegt ze het wel gewoon om verdacht over te komen, omdat het kan. Gewoon als soort van grapje.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:56 schreef stijn_ het volgende:
Sanne verspreekt zich..
1. De mol
2. Kim pieters
3. eric of frits."
Every Not Is Truething![]()
Opvallend is wel dat in de Molmailfilmpjes, Sanne ook erg open is, en dat nog uit lijkt te komen ook. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld zei ze dat ze het goed had gedaan bij de opdracht met de touwen en puzzel. En dat bleek ook zo te zijn met die vrijstelling.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen gezegd alhier. Het viel mij ook op tijdens het kijken, maar de regie kan toch niet zo dom zijn om dat te laten zien? Da's wel héul opzichtig. Maar waarom ze dat zei, geen idee. Daar heb ik het programma in de loop der jaren wat te weinig voor gevolgd. Misschien zegt ze het wel gewoon om verdacht over te komen, omdat het kan. Gewoon als soort van grapje.
Maar zoals ook al eerder is gezegd is die opmerking van gisteren op meerdere manieren te interpreteren. En hoewel ze heel duidelijk de verdenking op zich haalt met zo'n uitspraak, zou het mij niets verbazen als ze zo wil aangeven dat ze echt de mol is. Juist omdat ze het zo bewust doet, gaan mensen twijfelen of zij de mol wel is. Dat kan ook de tactiek zijn.
Maar goed, over 2 weken weten we het.
![]()
Molmailfilmpjes? Ik kijk eigenlijk enkel wekelijks het programma op Uitzendinggemist. Hieruit kan ik opmaken (omdat je het hebt over afgelopen dinsdag) dat er buiten deze uitzending dingen op internet gebeuren?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat in de Molmailfilmpjes, Sanne ook erg open is, en dat nog uit lijkt te komen ook. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld zei ze dat ze het goed had gedaan bij de opdracht met de touwen en puzzel. En dat bleek ook zo te zijn met die vrijstelling.
Maar zoals ook al eerder is gezegd is die opmerking van gisteren op meerdere manieren te interpreteren. En hoewel ze heel duidelijk de verdenking op zich haalt met zo'n uitspraak, zou het mij niets verbazen als ze zo wil aangeven dat ze echt de mol is. Juist omdat ze het zo bewust doet, gaan mensen twijfelen of zij de mol wel is. Dat kan ook de tactiek zijn.
Je kunt je abonneren op de Molmail via wieisdemol.nl. Dan krijg je op dinsdag een e-mail met wat extra's, waaronder een aantal backstagefilmpjesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:41 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Molmailfilmpjes? Ik kijk eigenlijk enkel wekelijks het programma op Uitzendinggemist. Hieruit kan ik opmaken (omdat je het hebt over afgelopen dinsdag) dat er buiten deze uitzending dingen op internet gebeuren?.
![]()
Die filmpjes staan ook op de WIDM site van de avro, toch? Die voorbeschouwing met de puzzelopdracht heb ik daar gezieni ig.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben er ineens uit: Kim is de Mol.
Sanne heeft gewoon heel handig de jokers uit het spel gespeeld door de hare die overbleef aan de Mol te geven. Als ze zelf de Mol zou zijn, dan is het toch niet erg vriendelijk om jouw joker aan je vriendinnetje te geven en haar zo bevoordelen t.o.v. de 2 heren die geen joker hadden? Ik begrijp wel dat 'mol zijn' in een tv-spelletje niet aan enige ethiek gebonden is, maar lullig was het wel voor de 2 heren.![]()
In de allereerste aflevering moesten de deelnemers een molboekje pakken. Sanne vergat dat. Toen wist ik het zeker.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of ik heb het voor het eerst eens vanaf een vroeg moment in het spel goed!
Over twee weken weten we het.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
Ah ok, thx.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt je abonneren op de Molmail via wieisdemol.nl. Dan krijg je op dinsdag een e-mail met wat extra's, waaronder een aantal backstagefilmpjes.
Inderdaad, daar begin ik ook steeds meer aan te twijfelen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de redactie steeds dat in beeld brengt om met 'Niets is wat het Lijkt' aan te geven dat als het er dik bovenop ligt het dus ook de mol kan zijn. Maar juist omdat we nog zo weinig mollenstreken van Frits heb gezien verdenk ik hem ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opvallend is wel dat in de Molmailfilmpjes, Sanne ook erg open is, en dat nog uit lijkt te komen ook. Afgelopen dinsdag bijvoorbeeld zei ze dat ze het goed had gedaan bij de opdracht met de touwen en puzzel. En dat bleek ook zo te zijn met die vrijstelling.
Niets is wat het lijkt![]()
Wat dat betreft vond ik het ook wel opmerkelijk dat Frits donderdag letterlijk zei:"Niets was wat het lijkt." Die zin komt toch vaker terug dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:41 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Inderdaad, daar begin ik ook steeds meer aan te twijfelen. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de redactie steeds dat in beeld brengt om met 'Niets is wat het Lijkt' aan te geven dat als het er dik bovenop ligt het dus ook de mol kan zijn. Maar juist omdat we nog zo weinig mollenstreken van Frits heb gezien verdenk ik hem ook.![]()
Opvallend is ook dat Kim vroeg wat dat zinnetje in het Japans letterlijk betekende. Want daar bleek het juist om te gaan, terwijl de rest daar helemaal niet over nadacht.![]()
Als Kim de mol is, zij heeft de opdrachten beter gedaan dan Frits en Sanne. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het zou een belachelijk slechte mol geweest zijn.![]()
Niets, maar een mol liegtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Burdie het volgende:
Kim zei in het interview met RTL Boulevard: "Met Sanne op een kamer... kon ik misschien stiekem haar molboekje inkijken, of meer informatie lospeuteren".
Wat zou een mol met informatie moeten?
![]()
![]()
Is het jullie ook opgevallen dat Frist best wel vaak dingen zegt in de trant van: "Jaaa, maar niets is wat het lijkt.."![]()
Ja dat zegt niks natuurlijk, de mol lult alles bijelkaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:35 schreef Burdie het volgende:
Kim zei in het interview met RTL Boulevard: "Met Sanne op een kamer... kon ik misschien stiekem haar molboekje inkijken, of meer informatie lospeuteren".
Wat zou een mol met informatie moeten?![]()
Mij viel het juist helemaal niet op, let maar eens op haar intonatie. Ze zegt eerst dé mol, dan een pauze en vervolgens zegt ze Kim Pieters. Hiermee bedoeld ze natuurlijk dat Kim de mol is en sowieso in de finale zit, dan natuurlijk zijzelf en dan Erik/Frits.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:21 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Dat hebben meer mensen gezegd alhier. Het viel mij ook op tijdens het kijken, maar de regie kan toch niet zo dom zijn om dat te laten zien? Da's wel héul opzichtig. Maar waarom ze dat zei, geen idee. Daar heb ik het programma in de loop der jaren wat te weinig voor gevolgd. Misschien zegt ze het wel gewoon om verdacht over te komen, omdat het kan. Gewoon als soort van grapje.Shine bright like a diamond.![]()
Heel leuk, maar ze noemt zichzelf helemaal niet, dus jouw redenatie klopt dan niet helemaal. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk wel onzin kan zijn, maar toch..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef June. het volgende:
[..]
Mij viel het juist helemaal niet op, let maar eens op haar intonatie. Ze zegt eerst dé mol, dan een pauze en vervolgens zegt ze Kim Pieters. Hiermee bedoeld ze natuurlijk dat Kim de mol is en sowieso in de finale zit, dan natuurlijk zijzelf en dan Erik/Frits.
edit: Bij nader inzien kan jouw visie wel kloppentoch vind ik het wel raar dat ze zichzelf niet noemt.
[ Bericht 5% gewijzigd door stijn_ op 13-03-2010 18:14:54 ]![]()
Waarom zou ze zichzelf noemen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ze noemt zichzelf helemaal niet, dus jouw redenatie klopt dan niet helemaal. Hoewel het natuurlijk uiteindelijk wel onzin kan zijn, maar toch..
edit: Bij nader inzien kan jouw visie wel kloppentoch vind ik het wel raar dat ze zichzelf niet noemt.
Het is namelijk voor de kijker al bekend dat zij in de finale zit door de vrijstelling, ze probeert alleen nog haar voorspelling uit te leggen wie er nog meer in de finale samen met haar zit.
Tenminste, zo heb ik het geinterpreteerd.
Shine bright like a diamond.![]()
Iemand al iets met die kleuren gedaan?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik zit net wel te bedenken, het was Frits die de groep bij de tramopdracht aanspoorde om naar dat kunstwerk heen te rennen. Dat zou een mol misschien niet doen..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik het ook wel opmerkelijk dat Frits donderdag letterlijk zei:"Niets was wat het lijkt." Die zin komt toch vaker terug dit seizoen.
Niets is wat het lijkt![]()
Ik zat na de uitschakeling van Erik nog ff terug te denken aan de zandsjouw opdracht waar zowel Erik als Arjen wat met elkaar zaten te kloten en nu zijn ze er beide uit hehe. En ik maar zeker weten dat de Mol in die groep zat maar het is nu dus een feit dat de Mol in de andere groep zat.
Verder als ik de 3 finalisten wat na ga dan vind ik dat Sanne bij sommige opdrachten echt goed mee heeft geholpen en mij daarom als Mol het minst logisch lijkt van de 3. Blijf ik twijfelen tussen Kim en Frits.
Frits is een paar keer buitenspel gezet en Kim is de enige die in veel opdrachten nergens met een goed voorstel komt. Het is alleen maar meelopen met anderen of wat verwarring saaien.![]()
Denk ook eens aan de beruchte 'muntjes-affaire'.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:50 schreef SwitSok het volgende:
Ik zat na de uitschakeling van Erik nog ff terug te denken aan de zandsjouw opdracht waar zowel Erik als Arjen wat met elkaar zaten te kloten en nu zijn ze er beide uit hehe. En ik maar zeker weten dat de Mol in die groep zat maar het is nu dus een feit dat de Mol in de andere groep zat.Toen met Arjen en Kim in de boot... Een van hen was de schuldige. Arjen ligt eruit...
Nu weet ik het zeker, het is Frits
Waarom zou Pieter Jan hem anders hiermee weg laten komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Muck het volgende:
Nu weet ik het zeker, het is Frits
Waarom zou Pieter Jan hem anders hiermee weg laten komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door La-Vache-Qui-Rit op 14-03-2010 21:12:38 ]![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:06 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:12 schreef Muck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: