abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79035004
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:20 schreef Toad het volgende:

[..]

Keek je op dat moment naar Sannes gezicht? Volgens mij zou het op verschillende manieren uitgelegd kunnen worden door haar intonatie.
Dit stukje is expres zo vaag gehouden. De productie heeft dat expres zo gemaakt.
pi_79035018
Blijf bij Sanne maar echt overtuigd ben ik niet..:')
pi_79035025
Lol het is Sanne.

Sorry als dit al gezegd is maar heb niet het hele topic gelezen:
Toen Sanne geïnterviewd werd zei ze: 'Ik denk dat in de finale staan: de mol... en kim... en dan erik of frits ik weet het niet... hmm blablabla' beetje lulverhaal er om heen. Maar ze zei gewoon de mol, kim en erik OF frits. En jezelf dan? je hebt een vrijstelling dus waarom noem je jezelf niet? Ik dacht al die tijd dat haar 'dom' stuntelige gedrag maar een show was maar ze is dus werkelijk zo, ze verspreekt zich keihard.
Kan het natuurlijk fout verstaan hebben maar ben vrijwel boven de 90% zeker dat ze het zo zei.
pi_79035037
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Die zou iedereen pakken
Restecp als je het niet zou doen
pi_79035049
Saaie editie dit jaar....
Ze moeten volgend jaar maar weer met onbekende Nederlanders gaan spelen, die strijden tenminste voor de pot..
Koning.
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 21:29:08 #106
42184 crew  DaMart
pi_79035067
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:27 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Die zou iedereen pakken
Maar Sanne is de mol, dus zij zeker .

Overigens zei Pieter-Jan aan het eind van de aftiteling dat als je de test op de site maakt, je kans maakt om volgend jaar zelf op reis te gaan met de mol... zouden ze onbekende Nederlands gaan recruteren op die manier?
pi_79035070
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
Lol het is Sanne.

Toen Sanne geïnterviewd werd zei ze: 'Ik denk dat in de finale staan: de mol... en kim... en dan erik of frits ik weet het niet... hmm blablabla' beetje lulverhaal er om heen. Maar ze zei gewoon de mol, kim en erik OF frits. En jezelf dan? je hebt een vrijstelling dus waarom noem je jezelf niet? Ik dacht al die tijd dat haar 'dom' stuntelige gedrag maar een show was maar ze is dus werkelijk zo, ze verspreekt zich keihard.
Kan het natuurlijk fout verstaan hebben maar ben vrijwel boven de 90% zeker dat ze het zo zei.
Als ze zichzelf zou verspreken komt het niet in de uitzending he... Bedenk dat wel
pi_79035076
Oh nee

Er staat WILLCOM

Nou, met een beetje verbeelding en fantasie kun je er wel MOL KIM van maken

Sorry!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79035078
Ik denk dat Sanne de mol is, maar ik hoop het niet. Ligt er te dik bovenop.
pi_79035093
Wat een saaie bagger aflevering was dit
pi_79035098
quote:
, ze verspreekt zich keihard.

Ze verspreekt zich niet, dit kan een hint zijn. Zelf hecht ik er geen waarde aan.
pi_79035123
Dat met die 10 kleuren is vast dé hint van dit jaar, net als 'de mol kreeg nooit een andere kleur' en 'geef karel de hand'.. Maar nog geen idee hoe we t in moeten vullen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:30:04 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79035129
Erg jammer dat Erik eruit is.

Frits zei vol op 1 mol te gaan.
Als hij en Erik dezelfde mol hadden, dan zou Erik niet vol op die mol zijn gegaan? Geloof daar niks van. Frits is duidelijk de mol.

Sanne die de vrijstelling in de wacht sleepte, ook verdacht. Zo snel is ze met andere opdrachten ook niet en dan nu opeens wel? Ja, want zij wist de route en hoe ze die puzzel in elkaar moest knallen en was dus als eerste en duidelijk de mol.

Kim had geen haast om een vrijstelling in de wacht te slepen, die wilde overduidelijk dat er geld uit de pot zou gaan. Duidelijk de mol.

Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 21:30:27 #114
42184 crew  DaMart
pi_79035147
quote:
Erik adieu. Het scheelde niet veel of je had mijn ontmaskering meegemaakt.
Of jij de winnaar zou kunnen zijn, dat valt nog te bezien, maar een finale zat er wel in. Helaas mocht het niet zo zijn. Een vrijstelling en jokers die niet naar jou gingen, beletten jouw winkans.
Je kreeg nog wel een sms die je feliciteerde met aflevering 8. Let dan toch ook beter op!
Maar de kleuren wezen je in ieder geval in de juiste richting, die van een puzzel.
De vrijstelling ging naar Sanne. Of naar mij misschien wel. Het is maar hoe je het ziet.
Nog een aflevering en het spel is ten einde. Je gaat het zien. Goede reis!
Dagboek van de mol.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:30:53 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_79035170
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Vlindur het volgende:
Oh nee

Er staat WILLCOM

Nou, met een beetje verbeelding en fantasie kun je er wel MOL KIM van maken

Sorry!
Ik hoop van niet ..ik had haar weken als afvaller.
pi_79035182
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef Maartel het volgende:
Dat met die 10 kleuren is vast dé hint van dit jaar, net als 'de mol kreeg nooit een andere kleur' en 'geef karel de hand'.. Maar nog geen idee hoe we t in moeten vullen.
Zijn er veel kleuren spelletjes geweest? ben t alweer vergeten
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:31:21 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79035199
quote:
Lol het is Sanne.

ik weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet denken, je hebt het goed verstaan, zo zei ze het ook en ik dacht hetzelfde als jij. . .
pi_79035246
Dat groene draad had trouwens wel de vorm van een S.. hmm
pi_79035247
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ze verspreekt zich niet, dit kan een hint zijn. Zelf hecht ik er geen waarde aan.
Ik ben klaar met haar achterlijke gedrag. Ik weet gewoon zeker dat zij het is. Als het toch uiteindelijk Frits blijkt te zijn sluit ik me aan bij Erik, hij verdient een oscar.

Kim is het niet
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:32:44 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79035277
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dagboek van de mol.
klinkt als Frits
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:32:51 #121
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_79035283
quote:
Lol het is Sanne.

Ze zei: "In de finale staan: Kim (de mol) en een van de twee heren..."

Het blijft in ieder geval een kutwijf. Als ik Erik was, was ik dansend de serie uitgegaan, omdat ik dan niet meer naar die rotkop van Sanne hoef te kijken.
pi_79035302
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:28 schreef tha_dark het volgende:
Ze moeten volgend jaar maar weer met onbekende Nederlanders gaan spelen, die strijden tenminste voor de pot..
Ik vind eigenlijk vooral de opdrachten wat te wensen over laten. Komen ze in zo'n mooi groot gebouw met tal van mogelijkheden qua toffe opdrachten en wat moeten ze doen: een puzzel oplossen . En dat naar die toren lopen sloeg ook nergens op .

Sowieso is het leuker als ze in de natuur zijn dan een grote stad.
Amen.
pi_79035314
quote:
Uit de algemene spelvoorwaarden blijkt dat de winnaar maar 1 aflevering mee mag.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_79035339
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het blijft in ieder geval een kutwijf. Als ik Erik was, was ik dansend de serie uitgegaan, omdat ik dan niet meer naar die rotkop van Sanne hoef te kijken.
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 21:34:53 #125
42184 crew  DaMart
pi_79035409
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die opmerking kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. En bleken dat soort opmerkingen vorig jaar ook niet naar Jon te wijzen?
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:33 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk vooral de opdrachten wat te wensen over laten. Komen ze in zo'n mooi groot gebouw met tal van mogelijkheden qua toffe opdrachten en wat moeten ze doen: een puzzel oplossen . En dat naar die toren lopen sloeg ook nergens op .

Sowieso is het leuker als ze in de natuur zijn dan een grote stad.
Ja, ik mis ook wel een beetje het aanklooien met tenten en zo .
pi_79035441
quote:
Het gaat juist niet om de pot. Zeker niet als iedereen gaat zitten mollen om verdacht te worden.
pi_79035462
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die opmerking kan op meerdere manieren geïnterpreteerd worden. En bleken dat soort opmerkingen vorig jaar ook niet naar Jon te wijzen?
[..]

Ja, ik mis ook wel een beetje het aanklooien met tenten en zo .
en molboekjes jatten.

Allen met de tas van Frits was zo'n actie, maar verder niks.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:36:40 #128
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_79035508
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat kan altijd ja. Ze zei in ieder geval geen "en" tussen Kim en mol. Hoe de komma geïnterpreteerd moet worden weten we over 2 weken pas...
pi_79035609
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat kan altijd ja. Ze zei in ieder geval geen "en" tussen Kim en mol. Hoe de komma geïnterpreteerd moet worden weten we over 2 weken pas...
Iedereen weet toch dat Sanne Kim verdenkt als de Mol, dat heeft ze 100 keer gezegd. En nu net weer.
pi_79035623
10 Mensen, 10 Kleuren...

(O shit, dat zijn er 11.. maar toch..)
pi_79035642
Scherp!!
pi_79035772
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:36 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

en molboekjes jatten.

Allen met de tas van Frits was zo'n actie, maar verder niks.
Ja, dat was meteen de beste aflevering van dit seizoen. Volgende keer weer lekker in een land als Ierland ofzo. Scandinavië lijkt me wel eens tof.
Amen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:43:37 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79035879
Tsja, het is een beetje lullig... Alle afleveringen gezien tot nu toe. Maar de volgende 2, daar ga ik niet voor thuis blijven c.q. ze opnemen. Alle leuke kandidaten (Arjen, Erik) zijn er uit, en dus zal het me verder worst wezen.. Ga 25 of 26 maart nog wel even kijken wie het nou was, die mol. Gewoon om het te weten. Maar vooralsnog ben ik niet supernieuwsgierig meer..

ERGO: zwaar, zwaar teleurgesteld!! En geen enkel respect voor de mol van 2010. En ik kom helaas tot de conclusie dat ik dit jaar niet echt spectaculairder vond dan anders.. Sorry Avro!!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 21:43:54 #134
42184 crew  DaMart
pi_79035896
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, dat was meteen de beste aflevering van dit seizoen. Volgende keer weer lekker in een land als Ierland ofzo. Scandinavië lijkt me wel eens tof.
In Noorwegen en dan de naam voor een seizoen veranderen in: Wie is... de trol?
pi_79035959
quote:
1. Teken: 十
2. Uitspraak: JŪ, tō, to
3. Betekenis: tien
4. Verhaal: Je komt dit teken ook tegen in de uitdrukking 十人十色 (jūnin toiro) tien mensen, tien kleuren. In goed Nederlands heet dat: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is." Merk op dat hetzelfde teken in deze uitdrukking twee verschillende uitspraken heeft: jū en to.
Toen de Nederlanders op het eiland Deshima handel dreven met Japan, hebben de Japanners veel Nederlandse woorden overgenomen. Een voorbeeld hiervan is het woord 十二指腸 (jūnishichō, twaalfvingerige darm) dat letterlijk vertaald is uit het Nederlands.

In 十字架 (jūjika, kruis, als in 'het kruis van Jezus') zien we de vorm van het kruis letterlijk terugkomen. De Japanners hebben het over een standaard in de vorm van het teken 十 (tien).

十 (jū) tien<br />
十月 (jūgatsu) oktober<br />
十人十色 (jūnin toiro) ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is<br />
十二指腸 (jūnishichō) twaalfvingerige darm<br />
十字架 (jūjika) kruis (als in 'het kruis van Jezus')
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:45:49 #136
123170 alors
zlata1234
pi_79035994
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:39 schreef Maartel het volgende:
10 Mensen, 10 Kleuren...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

(O shit, dat zijn er 11.. maar toch..)

Na Eric dacht ik ook meteen Frits omdat hij zo neutraal en oppervlakkig in beeld wordt gebracht, je ziet zo weinig van hem en komt er niet ahter op wie hij zit etc..
know'm sayin?
word? word.
pi_79036025
De tien mensen theorie kan natuurlijk ook op 10 seizoenen slaan.. al lijkt het me sterk dat ze er al 9 seizoenen rekening mee hebben gehouden
pi_79036048
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ierland is vorig jaar al geweest. Een land als Rusland lijkt mee ook wel een land met veel mogelijkheden.
pi_79036069
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

In Noorwegen en dan de naam voor een seizoen veranderen in: Wie is... de trol?
. Noorwegen gaat het niet worden vrees ik... daar hebben ze dat andere Mol-like programma van de Avro ook al opgenomen.

IJsland is ook nog een goede optie, al is dat misschien net wat te bar .
Amen.
pi_79036075
quote:
Hier de theorie die al verspreidt over het forum te vinden is (met dank heldere inzicht van Heinz).
Kim draagt al de hele serie lang een opvallende ketting (vooral omdat hij tijdens biechten ineens ingekort is zodat we hem goed zien), eindelijk konden we deze eens goed bekijken in molmail filmpje 8. Hier konden we zien dat het een "+" teken is:

Zo hangt hij normaal:

En zo tijdens de biechten:

Daarnaast is de ketting tijdens een gedeelte van de lunch met karel en angela (aflevering 3) ineens verdwenen.
Hier is hij er nog:

Kim: Maar wat was je aan het vertellen?
Karel: Als je bedoelt wat ligt er onder die ...gebieden, daar ligt Patagonië.
Kim @29:31: Okee, en vond je dat mooi?

En ineens is de ketting weg (ook niet onder kleding maar helemaal af):

Dit is het 10de seizoen van wie is de mol; het japanse teken voor tien is oftewel een plusteken danwel kruisje. Het verwijst dus naar het getal tien, wat weer uit de moldagboeken (eerste letters) demoltien slaat. Dus hiermee geeft ze aan dat ze de mol is.

Daarnaast zijn er nog vele links en hints naar plustekens, danwel kruisen (synoniem) te vinden:

Examenopdracht: De wiskundeopdracht was bijna een ode aan het "x-je" en "+-je" verwarring van Kim. De nadruk lag hierop, waardoor de opdracht mislukt. Het teken wat veranderd moet worden voor de oplossing verwijst weer naar het Japans voor 10, en dus ook de ketting. Daarnaast zegt ze in de biecht na de examenopdracht "a2 plus b2", met een duidelijk nadruk op plus.

Veel tweets van de Mol verwijzen naar deze hint. Zo twittert de Mol: "Dag Arjen, in aflevering tien kruisen onze wegen zich weer." En: "Over tien minuten, de zevende aflevering van de Mol X." 2+2-1=3 enzovoorts

Kortom:
Kim draagt een kettinkje met een kruis/plusje: het Japanse teken voor 10 lijkt hierop:
Kim draagt dus een soort "10". Dit verwijst naar de tiende Mol. Demoltien ->dagboeken
Tweets & Hints van getal 10 danwel kruisen.
pi_79036076
Hoeveelste seizoen is dit eigenlijk? Als het het tiende seizoen is, zou ik het leuk vinden als ze een seizoen doen met alle mollen van voorgaande jaren!
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:47:37 #142
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79036082
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef alors het volgende:

[..]

Na Eric dacht ik ook meteen Frits omdat hij zo neutraal en oppervlakkig in beeld wordt gebracht, je ziet zo weinig van hem en komt er niet ahter op wie hij zit etc..
Behalve dat hij het al tig afleveringen over Kim heeft bedoel je???

Hoewel hij natuurlijk ook kan liegen...
pi_79036115
ben ik de enige die de link tussen die 3 fotos en wie is de mol niet snapt? Ben vast weer captain Obvious.
pi_79036120
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ierland is vorig jaar al geweest. Een land als Rusland lijkt mee ook wel een land met veel mogelijkheden.
Dat was Noord-Ierland .

En toen gingen ze op de helft van het seizoen over naar het saaie Jordanië .
Amen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:49:21 #145
123170 alors
zlata1234
pi_79036165
Zijn ze al eens in Noord-Amerika geweest?
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:49:56 #146
123170 alors
zlata1234
pi_79036193
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat was Noord-Ierland .

En toen gingen ze op de helft van het seizoen over naar het saaie Jordanië .
Jordanie saai? Was juist supermooi
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:50:54 #147
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79036240
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef alors het volgende:
Zijn ze al eens in Noord-Amerika geweest?
Ja, Canada
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:52:14 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79036317
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dacht ik al vanaf aflevering 2.
ik ook!
KuikenGuppy
pi_79036327
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:47 schreef .aeon het volgende:

[..]

Hey, dat is echt een gek kettinkje.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:47 schreef Markeerstift het volgende:
Hoeveelste seizoen is dit eigenlijk? Als het het tiende seizoen is, zou ik het leuk vinden als ze een seizoen doen met alle mollen van voorgaande jaren!
Wow, dat zou écht vet zijn.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:52:52 #150
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_79036354
Ik zeg Australië (geen idee of ze daar al eens geweest zijn) of Indonesië
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_79036383
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
ben ik de enige die de link tussen die 3 fotos en wie is de mol niet snapt? Ben vast weer captain Obvious.
Zijn foto's van 'Op zoek naar Maria/Joseph/Mary Poppins', gepresenteerd door Frits
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:53:35 #152
123170 alors
zlata1234
pi_79036401
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, Canada
Dan kunnen ze nog wel naar de VS gaan, lijkt me ook supermooi
know'm sayin?
word? word.
pi_79036433
Was het niet dom van Erik eigenlijk dat hij niet meedeed met dat loten?Zo benadeelde hij zichzelf toch?
En als Sanne de Mol is, zou het dan eerlijk zijn van de Mol om je vriendinnetje zo te bevoordelen met nog een joker?

Ik zat op Sanne, maar twijfel nu toch weer.
pi_79036474
Mijn mol zit er nog altijd in .
sig verwijderd door FA
pi_79036476
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
In beide landen zijn ze al eens geweest. Australië was seizoen 1.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:49 schreef alors het volgende:

[..]

Jordanie saai? Was juist supermooi
Naah, saai dor land. Vond de opdrachten in Noord-Ierland stukken beter.

Wie was vorig seizoen eigenlijk de mol .
Amen.
pi_79036511
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
Frits presenteerde dat programma. (Ik snapte het eerst ook niet hoor )
pi_79036517
quote:
Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)
pi_79036568
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)
Zei ik al .
Amen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:56:38 #159
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_79036577
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Ok, dan vallen die ook af

Blijkt wel weer dat ik niet alles gezien heb
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_79036604
Ik vind dat ze naar Bolivia moeten gaan. Daar hadden ze met Topgear een aflevering opgenomen en dat was echt waanzinnig .
pi_79036623
Ohja, John was het vorig seizoen.

Die was ook slecht zeg .
Amen.
pi_79036657
USA
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 21:57:52 #163
42184 crew  DaMart
pi_79036672
Maar ze hebben nu toch alle continenten gehad behalve Afrika? Misschien dat ze volgende keer wel naar Zuid-Afrika of zo gaan .
pi_79036694
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:56 schreef Jivis het volgende:

[..]

Zei ik al .
pi_79036702
Zuid-Afrika wordt echt lastig ivm de grote afstanden
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:59:03 #166
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79036742
quote:
Ja en Ja
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:59:33 #167
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79036769
Sanne is de mol dat domme kuiken had die puzzel nooit zonder voorkennis op kunnen lossen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:59:34 #168
123170 alors
zlata1234
pi_79036772
Marokko ofzo zou wel kunnen
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:59:39 #169
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79036779
quote:
Verhaal: Je komt dit teken ook tegen in de uitdrukking 十人十色 (jūnin toiro) tien mensen, tien kleuren. In goed Nederlands heet dat: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is."
Sanne Vogel
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 21:59:39 #170
42184 crew  DaMart
pi_79036780
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef .aeon het volgende:
Zuid-Afrika wordt echt lastig ivm de grote afstanden
Ligt er maar net aan hoe ver je uit elkaar wilt zitten met locaties.

Een serie in Egypte of zo lijkt me trouwens ook wel tof. Mollen in de piramides!
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:00:45 #171
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_79036839
Noord-Afrika, ook mooi
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:01:11 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79036867
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef sheotah het volgende:
Was het niet dom van Erik eigenlijk dat hij niet meedeed met dat loten?Zo benadeelde hij zichzelf toch?
Precies daarom had ik nog even hoop dat Erik WEL de mol was...
Maar misschien deed hij het zo omdat Arjen zei: "ze zijn dus niet voor jou" (tegen Erik)
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:01:24 #173
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_79036882
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef alors het volgende:
Marokko ofzo zou wel kunnen
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe ver je uit elkaar wilt zitten met locaties.

Een serie in Egypte of zo lijkt me trouwens ook wel tof. Mollen in de piramides!
hehe
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 22:02:14 #174
42184 crew  DaMart
pi_79036926
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar misschien deed hij het zo omdat Arjen zei: "ze zijn dus niet voor jou" (tegen Erik)
De anderen moesten een getal van 1 t/m 4 kiezen. Ik neem aan dat als een getal niet was geraden, Erik die joker had gehouden .
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:02:40 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79036954
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

zo interpreteerde ik dat niet
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:03:14 #176
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_79036991
ik zou lootjes trekken, 8 lootjes met 2 lootjes voor een joker.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:03:16 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79036995
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

zo interpreteerde ik dat niet
Jij gaat dus voor die "niet geraden is een joker voor Erik"-theorie? Zo werd het niet "verteld". Hij zei NIET: en als jullie niet allebei de cijfers raden is de laatste joker voor mij
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:03:24 #178
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79037001
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:

[..]

De anderen moesten een getal van 1 t/m 4 kiezen. Ik neem aan dat als een getal niet was geraden, Erik die joker had gehouden .
Maar het ging wel wat raar of zat ik niet op te letten?
Welk getal riep Frits?
pi_79037089
Doordat er geen prijzengeld jacht is, hoeft die mol eigenlijk niet te mollen als je het goed bekijkt. Met gewone mensen is gewoon veel spannender!

Die Kim (+) theorie staat wel als een huis zeg.. Twijfel twijfel..
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 22:04:57 #180
42184 crew  DaMart
pi_79037092
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Welk getal riep Frits?
Frits kon niks meer roepen, want de dames hadden de juiste getallen al geraden.

En er was toch een theorie over het getal 3? Sanne riep meteen 3! .
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:05:46 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79037139
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Welk getal riep Frits?
Geen. Bij de eerste twee die wat riepen (Sanne en Kim) waren de jokers er al uit
pi_79037148
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daar moest ik ook meteen aan denken. Maar Frits is dus benadeeld omdat Kim en Sanna meteen het goede nummer riepen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:08:17 #183
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79037279
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:04 schreef DaMart het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk niet eerlijk, iedereen had gewoon een getal moeten kunnen roepen en niet wie het eerst schreeuwt die het eerst maalt, al zat Frits er wel relaxt achterover geleund bij Maar als hij ook 3 had geroepen dan hadden ze er in elk geval nóg een loting aan vast moeten koppelen. Of hadden ze (Frits en Eric) het expres zo afgesproken, zodat de hadden gedacht dat de mol er dan ook 1 zou hebben en er daarmee een joker buiten spel zou staan. Als Frits de mol is heeft Eric daar echt een steek laten vallen.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:09:30 #184
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79037348
Iets klopt daar gewoon niet, met dat loten cq getal raden.
pi_79037355
De mijne zit er nog steeds in
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 22:10:10 #186
42184 crew  DaMart
pi_79037380
Over de jokers gesproken. Ik vond het ook wel opmerkelijk dat Sanne zo goed wist dat je in de finale geen jokers mag inzetten. Als ze zo slecht is in studeren, waarom kent ze de spelregels dan allemaal uit haar hoofd? .
pi_79037420
quote:

[..]
Netjes
Zelf bedacht of?
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:11:13 #188
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79037426
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Over de jokers gesproken. Ik vond het ook wel opmerkelijk dat Sanne zo goed wist dat je in de finale geen jokers mag inzetten. Als ze zo slecht is in studeren, waarom kent ze de spelregels dan allemaal uit haar hoofd? .
Dat kwam er inderdaad iets te wijs uit.

Maar hoe is het dan mogelijk dat Eric eruit ligt? Hij zat toch net als Frits vol op Sanne?
  Moderator donderdag 11 maart 2010 @ 22:12:55 #189
42184 crew  DaMart
pi_79037518
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Maar hoe is het dan mogelijk dat Eric eruit ligt? Hij zat toch net als Frits vol op Sanne?
Erik twijfelde volgens mij tussen Sanne en Kim. Frits leek voor 1 kandidaat te willen gaan, maar zei uiteindelijk niet wie. Maar blijkbaar zit hij wel redelijk goed dan
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:13:30 #190
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_79037548
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:11 schreef Marrije het volgende:

[..]

Zat Frits wel op Sanne? Van niemand hebben we ook maar een (halve) hint gezien van wat ze bij de test invulden... Hoewel dat wellicht/waarschijnlijk gemanipuleerd had kunnen zijn..
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:18:08 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79037792
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zat Frits wel op Sanne? Van niemand hebben we ook maar een (halve) hint gezien van wat ze bij de test invulden... Hoewel dat wellicht/waarschijnlijk gemanipuleerd had kunnen zijn..
Dat is ook weer zo.

Lastig
pi_79037942
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:45 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Niemand die hier en hier op reageert?
Sterke argumenten, Sanne it is.
pi_79038085
ik blijf bij sanne maar kim doet mij ernstig twijfelen nu...
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:34:21 #194
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_79038788
Ik zat altijd op Kim, maar begin wel steeds meer Sanne te verdenken sinds een aantal afleveringen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_79038946
Vind Sanne erg verdacht, hoop dat Frits het stiekem is. Dat zou toch wel een leuk stuntje zijn.
There's a frood who really knows where his towel is.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:38:57 #196
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_79039025
Die kettingtheorie voor Kim klinkt best goed, maar blijf toch maar stug op Frits inzetten.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:39:45 #197
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_79039072
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef .aeon het volgende:
Wie zouden jullie volgend jaar in WIDM willen zien?
Nog even als reactie hierop: ik las in de Voetbal International dat de AVRO bij de reactie van VI heeft geïnformeerd naar de contactgegevens van Edgar Davids en Winston Bogarde
pi_79039159
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Dat hele gesprek was enorm in scene gezet, geen een woord klonk daar geloofwaardig. Geen idee wat ze daar probeerden te bereiken, maar elk woord klonk alsof het al take 10 was en ze het voorlazen vanaf een papiertje met een onduidelijk handschrift.
pi_79040278
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:41 schreef n0ir het volgende:

[..]

Dat hele gesprek was enorm in scene gezet, geen een woord klonk daar geloofwaardig. Geen idee wat ze daar probeerden te bereiken, maar elk woord klonk alsof het al take 10 was en ze het voorlazen vanaf een papiertje met een onduidelijk handschrift.
En als ze niet de mol is, zorgt ze dat Kim al haar jokers heeft verspeeld voor de finale, stel dat die regel niet geldt.
geen mollenactie bij voorbaat dus.
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:10:15 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79040596
Daar dacht ik ook nog aan, dat ze Kim maar wat wijs maakt zodat die snel haar joker gebruikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')