Waar haal je dat vandaan? In die eerste aflevering kreeg niemand een rood scherm.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:09 schreef SilverBrooke het volgende:
Yvon kreeg in de eerste aflevering een rood scherm en hoefde niet naar huis omdat het de eerste aflevering was werd toen gezegd. Ze was uiteindelijk de mol.
Welnee, Inge is een schat van een mens!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:
Inge vond ik de beste mol. Gewoon omdat ze ook evil is
Martine Hafkamp bedoel je zekerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:
Volgens mij was zijn wel de enige waar al een paar uitzendingen voor het einde redelijk zeker was dat zij de mol was. Vanwege haar gebarentaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:
Ja, die hint was er niet echt subtiel in gestoptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn wel de enige waar al een paar uitzendingen voor het einde redelijk zeker was dat zij de mol was. Vanwege haar gebarentaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff. Ik zou bijna willen zeggen. Niveau aluhoedje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Heufd het volgende:
Is de link tussen Sanne Vogel en Twitter al gelegd? De mol twittert dit jaar en Twitter heeft een vogel als logo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONbekende Nederlanders graag!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef .aeon het volgende:
Wie zouden jullie volgend jaar in WIDM willen zien?
Kluunquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:42 schreef Burdie het volgende:
Maar eigenlijk bedoelde ik te zeggen dat ik de afleveringen met onbekende Nederlanders echt veel leuker vond.
Moesten het dan toch BN'ners worden, dan ben ik wel benieuwd naar Kluun!
Of een seizoen met een identieke 10-ling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
of een seizoen met allemaal mensen die mol heten van hun achternaam.
En dan Linda en Johnny er bij zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
of een seizoen met allemaal mensen die mol heten van hun achternaam.
quote:Ce soir! Tokyo! Drie recht, plus natuurlijk één averecht.
about 7 hours ago via TweetDeck
quote:Nog twee afleveringen wachten tot je me ziet in 10. Donderdag duik ik weer compleet ondergronds.
7:56 AM Mar 8th via TweetDeck
Volgens mij heeft Gerard al eens verteld gevraagd te zijn voor een seizoen, maar hij vind het heel moeilijk om meerdere weken radio maken te missen. Kleine kans dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
Gerard Ekdom volgend jaar sowieso. Er moet toch wel één AVRO'er bij zijn. Verder iemand als Rutger Castricum zou leuk zijn.
hahahahahaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zitten er toch ook tussen.
Wende Snijders
Pepijn Lanen
Thomas van Luyn
Elise van der Horst
waarom zouden we jou gelovenquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:15 schreef Ringo het volgende:
Morgen gaat Erik eruit.
Kim is de mol.
Geloof mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |