quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:15 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, die spoilertags zijn er niet voor niets!
Zo. Now you got me.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
jonge, ze zei het zelfs zelf in een van de afleveringen
Hij zei dat tegen iedereen zodat de anderen Erik niet zouden verdenken en hij dus de enige was die het 'goed' zou hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef jpjedi het volgende:
Ik twijfel of Arjen op Erik zat. Hij heeft meerdere malen gezegd dat hij wist dat Barbara op Erik zat en hier volledig mee de mist in is gegaan.
Heb je de aflevering wel gezien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:37 schreef DeParo het volgende:
Misschien was het lege koffertje helemaal niet leeg.
Ja,quote:Maar goed ik hoop echt dat Erik de mol is anders klopt er iets niet.
Andere optie, er zijn twee mollen, ze gaan nu de finale in dus misschien zaten Fris en Sanne (of een andere combinatie) wel goed op Kim en beter dan Arjen op Erik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij zei dat tegen iedereen zodat de anderen Erik niet zouden verdenken en hij dus de enige was die het 'goed' zou hebben.
[..]
Heb je de aflevering wel gezien?
[..]
Ja,![]()
Ja, Erik én Kim zijn de mol, nu heeft het productieteam bedacht dat Kim de beste tv-mol is, dat die het leukste eindspel creëert dus valt Arjen af, en vragen ze aan Erik of ie vanaf nu een normale kandidaat wil zijn. Precies man. Dat is veel logischer dan dat Erik vanaf het begin af aan de mol niet was.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Andere optie, er zijn twee mollen, ze gaan nu de finale in dus misschien zaten Fris en Sanne (of een andere combinatie) wel goed op Kim en beter dan Arjen op Erik.
Wat zeik jij nu, het kan gewoon dat die andere meer vragen goed hadden over Kim, niet zo tragisch doen. Ben benieuwd Erik moet op z'n minst een mol zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja, Erik én Kim zijn de mol, nu heeft het productieteam bedacht dat Kim de beste tv-mol is, dat die het leukste eindspel creëert dus valt Arjen af, en vragen ze aan Erik of ie vanaf nu een normale kandidaat wil zijn. Precies man. Dat is veel logischer dan dat Erik vanaf het begin af aan de mol niet was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie nog dat Dennis Weening de mol was, en dat hij levend begraven werd? Ik heb nu al zin in donderdag!![]()
(ja sorry, als je de tweet niet leest is dit inderdaad een hele rare post)
Nog 3: een gewone, dan de finale en dan de bekendmaking van Mol plus de hintsquote:Op maandag 8 maart 2010 09:52 schreef Vlindur het volgende:
Hoeveel afleveringen krijgen we nog?
helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:10 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind het soms ondertussen een beetje té doordacht worden allemaal.
De mol gedraagt zich niet als een mol om de anderen op het verkeerde been te zetten.
De anderen saboteren non-stop het spel.
De montage probeert ons óók nog op een verkeerd been te zetten.
En de pot... Waar was die ook al weer voor...
Zo is het toch bijna geen spel meer? Elke keer weer blijf ik achter met zo'n zonde-van-mijn-tijd gevoel, omdat achteraf in de montage IEDEREEN wel tot mol gemaakt kan worden. Ze zouden zelfs in aflevering tien een groene kabouter ten tonele kunnen brengen, die het dan was.
Thnx!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:23 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Nog 3: een gewone, dan de finale en dan de bekendmaking van Mol plus de hints
Nee, er werd toen gezegd dat er een percentage getoond werd van goede antwoorden, en als dat boven een bepaald percentage was mochten ze allemaal door. Er is geen rood scherm te zien geweest.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:09 schreef SilverBrooke het volgende:
Yvon kreeg in de eerste aflevering een rood scherm en hoefde niet naar huis omdat het de eerste aflevering was werd toen gezegd. Ze was uiteindelijk de mol.
Ze kreeg geen rood scherm, maar een of ander percentage.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:09 schreef SilverBrooke het volgende:
Yvon kreeg in de eerste aflevering een rood scherm en hoefde niet naar huis omdat het de eerste aflevering was werd toen gezegd. Ze was uiteindelijk de mol.
Maar Kim is de mol, na de aflevering van vorige week weet ik het zekerquote:Op maandag 8 maart 2010 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar dan verlies ik de prono. Ik heb Kim 4 of 5x als afvaller voorspeld
We kunnen eerder concluderen dat de andere deelnemers erg slecht zijn en alles verpesten onder het mom van 'zichzelf verdacht maken'.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:26 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien de verdeeldheid groot is, kunnen we concluderen dat de Mol erg goed is!
Ik kijk alweer uit naar alle "zie je wel" posts..
Of juist compleet waardeloos.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:26 schreef jpjedi het volgende:
Aangezien de verdeeldheid groot is, kunnen we concluderen dat de Mol erg goed is!
Ik kijk alweer uit naar alle "zie je wel" posts..
Dat is ook waar! De Mol wordt het ook niet moeilijk gemaakt ..quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
We kunnen eerder concluderen dat de andere deelnemers erg slecht zijn en alles verpesten onder het mom van 'zichzelf verdacht maken'.
Wil je dan wel weten wie de mollen waren? Mocht je nog eens een oude serie terug willen kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:06 schreef Vlindur het volgende:
Er zijn al vele WIDM series geweest en nou de niet de serie met de onbekende mensen meetellen, maar van de BNner WIDM spelen;
Wie was de beste mol ever:
Wie was de slechtste mol ever:
Wie de beste winnaar: En wat was de leukste WIDM serie in het totaal:
Ben ik wel benieuwd naar omdat dit mijn eerste WIDM ever is
Heb niet alle seizoenen gezien maar van de BN'ers vond ik John van Eerd de beste mol. Zelfs tot op het laatste moment had ik niet verwacht dat hij het zou zijn. Vond het ook een uitermate leuke en sympatieke man.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:06 schreef Vlindur het volgende:
Er zijn al vele WIDM series geweest en nou de niet de serie met de onbekende mensen meetellen, maar van de BNner WIDM spelen;
Inge was voor mij juist de meest duidelijke mol.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:18 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Of juist compleet waardeloos.
*haalt Inge er nog maar eens bij*
Jammer dat je het beperkt tot de series met BNers, want de beste Mol(serie) was er een uit de serie met onbekende mensen.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:06 schreef Vlindur het volgende:
Ja, Je hebt zeker gelijk, maar met BN'ers kan ik nog het een en ander plaatsenquote:Op maandag 8 maart 2010 19:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Jammer dat je het beperkt tot de series met BNers, want de beste Mol(serie) was er een uit de serie met onbekende mensen.
Maar dat was geen BN'er serie. Van de onbekende mensen vond ik die ook het beste, maar van de BN'ers het seizoen met Yvon als mol en Marc-Marie als winnaar. Heb me echt kapot gelachenquote:Op maandag 8 maart 2010 20:27 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij zijn de echte fans het er over eens dat het derde seizoen met George als mol het beste seizoen ooit was.
Maar ik val er pas dit jaar in dus geen ervaring over voorgaande jaren.
Dat was inderdaad de leukste serie. Leuke, hechte groep, leuke opdrachten. Heb me ook echt rot gelachen. ´Een loop, een loop, nog een loop!´quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:39 schreef June. het volgende:
[..]
Maar dat was geen BN'er serie. Van de onbekende mensen vond ik die ook het beste, maar van de BN'ers het seizoen met Yvon als mol en Marc-Marie als winnaar. Heb me echt kapot gelachen
Waar haal je dat vandaan? In die eerste aflevering kreeg niemand een rood scherm.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:09 schreef SilverBrooke het volgende:
Welnee, Inge is een schat van een mens!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:
Inge vond ik de beste mol. Gewoon omdat ze ook evil is
Martine Hafkamp bedoel je zekerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:
Volgens mij was zijn wel de enige waar al een paar uitzendingen voor het einde redelijk zeker was dat zij de mol was. Vanwege haar gebarentaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:22 schreef TheFrankey het volgende:
Ja, die hint was er niet echt subtiel in gestoptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn wel de enige waar al een paar uitzendingen voor het einde redelijk zeker was dat zij de mol was. Vanwege haar gebarentaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff. Ik zou bijna willen zeggen. Niveau aluhoedje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:57 schreef Heufd het volgende:
Is de link tussen Sanne Vogel en Twitter al gelegd? De mol twittert dit jaar en Twitter heeft een vogel als logo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ONbekende Nederlanders graag!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef .aeon het volgende:
Wie zouden jullie volgend jaar in WIDM willen zien?
Kluunquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:42 schreef Burdie het volgende:
Maar eigenlijk bedoelde ik te zeggen dat ik de afleveringen met onbekende Nederlanders echt veel leuker vond.
Moesten het dan toch BN'ners worden, dan ben ik wel benieuwd naar Kluun!
Of een seizoen met een identieke 10-ling.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
of een seizoen met allemaal mensen die mol heten van hun achternaam.
En dan Linda en Johnny er bij zekerquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
of een seizoen met allemaal mensen die mol heten van hun achternaam.
quote:Ce soir! Tokyo! Drie recht, plus natuurlijk één averecht.
about 7 hours ago via TweetDeck
quote:Nog twee afleveringen wachten tot je me ziet in 10. Donderdag duik ik weer compleet ondergronds.
7:56 AM Mar 8th via TweetDeck
Volgens mij heeft Gerard al eens verteld gevraagd te zijn voor een seizoen, maar hij vind het heel moeilijk om meerdere weken radio maken te missen. Kleine kans dus.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:52 schreef Terreros85 het volgende:
Gerard Ekdom volgend jaar sowieso. Er moet toch wel één AVRO'er bij zijn. Verder iemand als Rutger Castricum zou leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |