Of dmkp --> De mol Kim Pietersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/special/374298
Oké, komtie dan he:
[..]
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
aangezien ze over Italie dromen en daar een mol talpa wordt genoemd, heeft de mol 5 letters en dan kom je uit op, jawel, Frits of Sanne. Dan zouden er 2 mollen zijn en dat kan niet, dus 5 min 2 = 3 en jawel, Kim is de mol![]()
Zie, die 3 is magisch

Dat is een wel heel cynische insteek. Zou het werkelijk zo berekenend zijn allemaal?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:36 schreef Jane het volgende:
Ik vermoed dat het doel van deze serie ook is om Avro-'coryfee' Sissing een wat spannender imago te geven.

jonge, ze zei het zelfs zelf in een van de afleveringenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dom, sure. Heb jij haar cv wel eens bekeken?Meer bereikt voor 'r 25ste dan de meesten in een heel leven.
Maar wat een ontknoping gisteren.Ik heb me gansch door Arjens complotterieën laten meeslepen.

Zeg, die spoilertags zijn er niet voor niets!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:10 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze zouden zelfs in aflevering tien een groene kabouter ten tonele kunnen brengen, die het dan was.

quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:15 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg, die spoilertags zijn er niet voor niets!

Zo. Now you got me.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
jonge, ze zei het zelfs zelf in een van de afleveringen

Hij zei dat tegen iedereen zodat de anderen Erik niet zouden verdenken en hij dus de enige was die het 'goed' zou hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef jpjedi het volgende:
Ik twijfel of Arjen op Erik zat. Hij heeft meerdere malen gezegd dat hij wist dat Barbara op Erik zat en hier volledig mee de mist in is gegaan.
Heb je de aflevering wel gezien?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:37 schreef DeParo het volgende:
Misschien was het lege koffertje helemaal niet leeg.
Ja,quote:Maar goed ik hoop echt dat Erik de mol is anders klopt er iets niet.

Andere optie, er zijn twee mollen, ze gaan nu de finale in dus misschien zaten Fris en Sanne (of een andere combinatie) wel goed op Kim en beter dan Arjen op Erik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij zei dat tegen iedereen zodat de anderen Erik niet zouden verdenken en hij dus de enige was die het 'goed' zou hebben.
[..]
Heb je de aflevering wel gezien?
[..]
Ja,![]()

Ja, Erik én Kim zijn de mol, nu heeft het productieteam bedacht dat Kim de beste tv-mol is, dat die het leukste eindspel creëert dus valt Arjen af, en vragen ze aan Erik of ie vanaf nu een normale kandidaat wil zijn. Precies man. Dat is veel logischer dan dat Erik vanaf het begin af aan de mol niet was.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Andere optie, er zijn twee mollen, ze gaan nu de finale in dus misschien zaten Fris en Sanne (of een andere combinatie) wel goed op Kim en beter dan Arjen op Erik.

Wat zeik jij nu, het kan gewoon dat die andere meer vragen goed hadden over Kim, niet zo tragisch doen. Ben benieuwd Erik moet op z'n minst een mol zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja, Erik én Kim zijn de mol, nu heeft het productieteam bedacht dat Kim de beste tv-mol is, dat die het leukste eindspel creëert dus valt Arjen af, en vragen ze aan Erik of ie vanaf nu een normale kandidaat wil zijn. Precies man. Dat is veel logischer dan dat Erik vanaf het begin af aan de mol niet was.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weten jullie nog dat Dennis Weening de mol was, en dat hij levend begraven werd? Ik heb nu al zin in donderdag!![]()
(ja sorry, als je de tweet niet leest is dit inderdaad een hele rare post)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |