abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78801398
Ik heb echt het gevoel dat er een gigantische hint zit in de opdrachten die ze doen, die allemaal lijken op opdrachten uit eerdere seizoenen. Niet alleen omdat dit het tiende seizoen is.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:44:05 #152
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_78812456
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/special/374298

Oké, komtie dan he :
[..]

[ afbeelding ]
Of dmkp --> De mol Kim Pieters

met die andere nummers kan ik niet zoveel maken. Of de nummers moeten niet voor letters staan maar voor iets anders...
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:47:55 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78812567
De mol staat op de Veronica Magazine deze week.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:05:54 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78813069
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:54 schreef Marrije het volgende:
[..]

aangezien ze over Italie dromen en daar een mol talpa wordt genoemd, heeft de mol 5 letters en dan kom je uit op, jawel, Frits of Sanne. Dan zouden er 2 mollen zijn en dat kan niet, dus 5 min 2 = 3 en jawel, Kim is de mol

Zie, die 3 is magisch
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:36:31 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_78816139
Ik 'weet' al van voordat de serie begon dat het Frits is. Nee, een harde onderbouwing is er natuurlijk niet te geven, maar niets wat er in de afleveringen is gebeurd heeft me hieraan doen twijfelen. Ik vermoed dat het doel van deze serie ook is om Avro-'coryfee' Sissing een wat spannender imago te geven. Ik ben er van overtuigd dat Frits zich heel anders zou gedragen als hij een echte kandidaat zou zijn en waarschijnlijk iemand zou zijn die er vrij snel zou uitvliegen.

Voor de ongelovigen: Een kandidaat die merkt dat hij/zij verdacht wordt, zal niet proberen die verdenking af te schudden. Hij/zij zal proberen die verdenking nog een beetje te voeden, want het is immers gunstig als anderen denken dat hij het bent. Let op dat Frits elke keer als mensen hem serieus gaan verdenken, iets doet om zijn integriteit te bewijzen aan de groep. En achteraf hamert hij er flink op dat hij 'dus wel te vertrouwen is'. Heel anders dan bijvoorbeeld Sanne, die de verdenking steeds weer probeert aan te wakkeren, ook op momenten dat het de echte Mol geen voordeel zou opleveren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:54:50 #156
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_78816609
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:36 schreef Jane het volgende:
Ik vermoed dat het doel van deze serie ook is om Avro-'coryfee' Sissing een wat spannender imago te geven.
Dat is een wel heel cynische insteek. Zou het werkelijk zo berekenend zijn allemaal?
pi_78816818
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dom, sure. Heb jij haar cv wel eens bekeken? Meer bereikt voor 'r 25ste dan de meesten in een heel leven.

Maar wat een ontknoping gisteren. Ik heb me gansch door Arjens complotterieën laten meeslepen.
jonge, ze zei het zelfs zelf in een van de afleveringen
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:05:49 #158
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_78816935
Sanne kan een leuke actrice zijn hoor, maar een helder licht is het niet. Dat weet ze zelf inderdaad ook. Maakt ook niet uit, die mensen moeten er ook zijn.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_78817109
Ik vind het soms ondertussen een beetje té doordacht worden allemaal.
De mol gedraagt zich niet als een mol om de anderen op het verkeerde been te zetten.
De anderen saboteren non-stop het spel.
De montage probeert ons óók nog op een verkeerd been te zetten.
En de pot... Waar was die ook al weer voor...

Zo is het toch bijna geen spel meer? Elke keer weer blijf ik achter met zo'n zonde-van-mijn-tijd gevoel, omdat achteraf in de montage IEDEREEN wel tot mol gemaakt kan worden. Ze zouden zelfs in aflevering tien een groene kabouter ten tonele kunnen brengen, die het dan was.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:15:06 #160
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_78817240
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:10 schreef patatmetfriet het volgende:
Ze zouden zelfs in aflevering tien een groene kabouter ten tonele kunnen brengen, die het dan was.
Zeg, die spoilertags zijn er niet voor niets!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:20:01 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78817380
Het verbaast mij al niet meer als PJH in de laatste aflevering de mol blijkt te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_78817826
Ik twijfel of Arjen op Erik zat. Hij heeft meerdere malen gezegd dat hij wist dat Barbara op Erik zat en hier volledig mee de mist in is gegaan.

Volgens mij zat hij op Sanne. Bij Eric vind ik het er zo dik bovenop liggen dat ik nooit geloof dat hij de Mol is.. Frits voldoet niet aan mijn beeld van de Mol en ik hou Kim over.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:58:20 #163
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_78818432
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:15 schreef broer het volgende:

[..]

Zeg, die spoilertags zijn er niet voor niets!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:48:18 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78822260
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:02 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

jonge, ze zei het zelfs zelf in een van de afleveringen
Zo. Now you got me.

Mensen die van zichzelf zeggen dat ze dom zijn. Zelfde type mens als degenen die zichzelf heel bescheiden vinden. Volstrekt ongeloofwaardig.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:29:51 #165
290749 Copado
Argentina.
pi_78825676
Erik is de mol.
pi_78825930
Arjen is er uit.
Nou daar gaat mn hele theorie dat Erik de mol is of ik heb iets enorms gemist.
Misschien was het lege koffertje helemaal niet leeg.
Maar goed ik hoop echt dat Erik de mol is anders klopt er iets niet.
pi_78826725
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:36 schreef jpjedi het volgende:
Ik twijfel of Arjen op Erik zat. Hij heeft meerdere malen gezegd dat hij wist dat Barbara op Erik zat en hier volledig mee de mist in is gegaan.
Hij zei dat tegen iedereen zodat de anderen Erik niet zouden verdenken en hij dus de enige was die het 'goed' zou hebben.
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:37 schreef DeParo het volgende:
Misschien was het lege koffertje helemaal niet leeg.
Heb je de aflevering wel gezien?
quote:
Maar goed ik hoop echt dat Erik de mol is anders klopt er iets niet.
Ja,
pi_78827375
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:58 schreef n0ir het volgende:

[..]

Hij zei dat tegen iedereen zodat de anderen Erik niet zouden verdenken en hij dus de enige was die het 'goed' zou hebben.
[..]

Heb je de aflevering wel gezien?
[..]

Ja,
Andere optie, er zijn twee mollen, ze gaan nu de finale in dus misschien zaten Fris en Sanne (of een andere combinatie) wel goed op Kim en beter dan Arjen op Erik.
pi_78827487
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef DeParo het volgende:

[..]

Andere optie, er zijn twee mollen, ze gaan nu de finale in dus misschien zaten Fris en Sanne (of een andere combinatie) wel goed op Kim en beter dan Arjen op Erik.
Ja, Erik én Kim zijn de mol, nu heeft het productieteam bedacht dat Kim de beste tv-mol is, dat die het leukste eindspel creëert dus valt Arjen af, en vragen ze aan Erik of ie vanaf nu een normale kandidaat wil zijn. Precies man. Dat is veel logischer dan dat Erik vanaf het begin af aan de mol niet was.

pi_78827586
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja, Erik én Kim zijn de mol, nu heeft het productieteam bedacht dat Kim de beste tv-mol is, dat die het leukste eindspel creëert dus valt Arjen af, en vragen ze aan Erik of ie vanaf nu een normale kandidaat wil zijn. Precies man. Dat is veel logischer dan dat Erik vanaf het begin af aan de mol niet was.

Wat zeik jij nu, het kan gewoon dat die andere meer vragen goed hadden over Kim, niet zo tragisch doen. Ben benieuwd Erik moet op z'n minst een mol zijn.
pi_78854605
Het leukste zal toch wezen als Frits het wel blijkt te zijn.. hehe
Zo niet.. dan toch!
pi_78854922
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:48 schreef Ringo het volgende:

[..]

Zo. Now you got me.

Klopt.
pi_78877526
De mol twittert:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weten jullie nog dat Dennis Weening de mol was, en dat hij levend begraven werd? Ik heb nu al zin in donderdag!

(ja sorry, als je de tweet niet leest is dit inderdaad een hele rare post)
pi_78877858
Yvon kreeg in de eerste aflevering een rood scherm en hoefde niet naar huis omdat het de eerste aflevering was werd toen gezegd. Ze was uiteindelijk de mol.
pi_78878866
Hoeveel afleveringen krijgen we nog?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')