Zijn foto's van 'Op zoek naar Maria/Joseph/Mary Poppins', gepresenteerd door Fritsquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
ben ik de enige die de link tussen die 3 fotos en wie is de mol niet snapt? Ben vast weer captain Obvious.

In beide landen zijn ze al eens geweest. Australië was seizoen 1.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Ik zeg Australië (geen idee of ze daar al eens geweest zijn) of Indonesië
Naah, saai dor land. Vond de opdrachten in Noord-Ierland stukken beter.quote:
 .
.

Frits presenteerde dat programma. (Ik snapte het eerst ook niet hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
ben ik de enige die de link tussen die 3 fotos en wie is de mol niet snapt? Ben vast weer captain Obvious.
 )
 )

Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

Zei ik alquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)

.
.

Ok, dan vallen die ook afquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zijn ze allebei al geweest. Austrailië met onbekende personen (serie 1) en indonesië (eerste met BN'ers, serie 5)

.
 .

.
.

quote:

Ja en Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:52 schreef Paarse_Kiwi het volgende:

Sanne Vogelquote:Verhaal: Je komt dit teken ook tegen in de uitdrukking 十人十色 (jūnin toiro) tien mensen, tien kleuren. In goed Nederlands heet dat: "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is."

Ligt er maar net aan hoe ver je uit elkaar wilt zitten met locaties.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:58 schreef .aeon het volgende:
Zuid-Afrika wordt echt lastig ivm de grote afstanden

Precies daarom had ik nog even hoop dat Erik WEL de mol was...quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef sheotah het volgende:
Was het niet dom van Erik eigenlijk dat hij niet meedeed met dat loten?Zo benadeelde hij zichzelf toch?

quote:
hehequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ver je uit elkaar wilt zitten met locaties.
Een serie in Egypte of zo lijkt me trouwens ook wel tof. Mollen in de piramides!

De anderen moesten een getal van 1 t/m 4 kiezen. Ik neem aan dat als een getal niet was geraden, Erik die joker had gehoudenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies daarom had ik nog even hoop dat Erik WEL de mol was...
Maar misschien deed hij het zo omdat Arjen zei: "ze zijn dus niet voor jou" (tegen Erik)
 .
.

zo interpreteerde ik dat nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies daarom had ik nog even hoop dat Erik WEL de mol was...
Maar misschien deed hij het zo omdat Arjen zei: "ze zijn dus niet voor jou" (tegen Erik)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |