Twee topicsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:59 schreef Ladidadida het volgende:
Het gaat hard...
Dat Frits ze liet rennen zegt misschien wel wat, maar ja, Arjen deed het afglopen aflevering ook keurig... Toch is het één van de twee
Hehe die gedachte had ik ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Op die onderste foto lijkt hij op Benjamin Linus.
Vanaf het moment dat hij in de bus tegen de rest ging vertellen dat ie een telefoon gekregen had bij de Angelakarelopdracht, wist ik zeker dat hij het niet was. Alleen een oprechte kandidaat vertelt namelijk dat ie een telefoon gekregen heeft. HIj is té eerlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:03 schreef .aeon het volgende:
Waarom Erik, ik heb hem echt nog niks verdachts zien doen.. juist het tegenovergestelde.
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:04 schreef marcodej het volgende:
Arjen zegt vrij rare dingen: "Ik zag ze klooien en toen dacht ik: Mooi, dat komt natuurlijk door de communicatie..."
Mooi?
Ze zou eens kunnen zijn..Vandaar haar vrijstelling en ook ze had vier groene stenen te pakkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
barbara is toch echt den mol voor mij.
maar dat is één op één dan heb je de verdenking sneller. Nu was het in groepsverband en er is dan niks makkelijkers dan de rust te nemen. Want hij had ook al via de laptop ook de opdracht mee opgelost. Als je dan als Mol als nog de kans krijgt om het verstieren door gewoon simpel niks te zeggen doe je dat toch niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef SMutzskii het volgende:
Jon was vorig jaar toch ook gaan rennen met een van de opdrachten, terwijl Anniek juist super langzaam liep, hij had toen ook gewoon langzaam kunnen lopen , maar hij ging rennen. En Jon was ook de mol... Dus dat Frits ging rennen wil niets zeggen.
Klopt dat scheelt, maar alsnog denk ik niet dat Frits daarom uitgesloten kan worden. Mollen doen vast ook wel dingen die goed zijn soms...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar dat is één op één dan heb je de verdenking sneller. Nu was het in groepsverband en er is dan niks makkelijkers dan de rust te nemen. Want hij had ook al via de laptop ook de opdracht mee opgelost. Als je dan als Mol als nog de kans krijgt om het verstieren door gewoon simpel niks te zeggen doe je dat toch niet?
Hier: http://home.student.uva.nl/n.schouten/overzichtpagina.htm is zo'n schema te vinden; lekker uitgebreid en snel up to date. Je kan beter dat in te gaten houden, want het zou te lang worden om hier te kopiëren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef rubbereend het volgende:
Misschien handig voor het overzicht:
Aflevering 1;
Opdracht 1, brug/boot/helikopter
Wat ging er mis door wie? Wie liep te mollen? Wie viel op?
..........................
Wie haalde er het geld opvallend WEL binnen.
....................
Opdracht 2: Foto's + gekochte voorwerpen
Wat ging er mis door wie? Wie liep te mollen? Wie viel op?
......................
Wie haalde er het geld opvallend WEL binnen.
....................
Zou dat een handig schema zijn om hier met z'n alle bij te houden?
Hij weet natuurlijk als mol al wel waar die telefoon voor is, en of het kwaad kan de rest te vertellen dat hij die heeft. Omdat hij als eerste was had hij wel eerste keus in de enveloppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat hij in de bus tegen de rest ging vertellen dat ie een telefoon gekregen had bij de Angelakarelopdracht, wist ik zeker dat hij het niet was. Alleen een oprechte kandidaat vertelt namelijk dat ie een telefoon gekregen heeft. HIj is té eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |