Frits zei ´Ik wist al van tevoren dat we naar Japan gingen!´, dus hij is overduidelijk de Mol want alleen de Mol heeft voorkennis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Kinga het volgende:
[..]
Huh? Dat moet je ff nader verklaren...
Nou, dat is te kort door de bocht natuurlijk, want je verdacht maken was de opdracht. Maar die zin was wel slim gekozen, als je weet dat die 2 zitten te loeren wie er verdacht is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:52 schreef .aeon het volgende:
[..]
Frits zei ´Ik wist al van tevoren dat we naar Japan gingen!´, dus hij is overduidelijk de Mol want alleen de Mol heeft voorkennis.
Voornamelijk geen zin meer er in, denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is er al bekend wat manuel had of heeft?
wat maakt het verschil als je weet dat hij griep heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik gok dat het iets met zijn heilig kruis te maken heeft...quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Arjen weet dat Inge dit trucje deed en kopieert het om verdacht over te komenquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:54 schreef Kinga het volgende:
Echt Arjen, wtf, te obvious?
[ afbeelding ]
Of hij was melaats. Ook al zo'n bijbelse ziektequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat het iets met zijn heilig kruis te maken heeft...
Joris Linssen deed ook vage handgebaren op foto's, maar dat was ook betekenisloos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef .aeon het volgende:
Kan natuurlijk voor de grap zijn, die gebaren.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
wat maakt het verschil als je weet dat hij griep heeft.
Ik denk dat je door mollen juist niet op een mol gaat lijken juist deze editie. Mijn gevoel zegt nog steeds Arjen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arjen weet dat Inge dit trucje deed en kopieert het om verdacht over te komen
Oh ja, kloptquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:58 schreef Horloge het volgende:
[..]
Joris Linssen deed ook vage handgebaren op foto's, maar dat was ook betekenisloos.
Euh je vergeet voor het gemak even dat Arjen inderdaad geen fouten gemaakt heeft, maar daarin tegen is hij ook minimaal 2x over een zelfde stuk asfalt gereden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:10 schreef redcable het volgende:
Arjen deed de verkeersproef uitstekend en alle verdenkingen kwam op barbara, sanne, kim.
Maar in wie is de mol style zou het zijn dat Arjen op een namiddag even geoefend heeft een half jaar eerder op een circuit en uitstekend de proef kon weerstaan. (net als George bij het waterskieen)
ja maar dat is minder opvallend omdat hij in zijn eentje reed en het dan dus voor kan komen. Maar om te laten zien dat hij wel zijn best deed reed hij zonder overtredingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh je vergeet voor het gemak even dat Arjen inderdaad geen fouten gemaakt heeft, maar daarin tegen is hij ook minimaal 2x over een zelfde stuk asfalt gereden.
Daarom zou het ook een goede molactie kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar dat is minder opvallend omdat hij in zijn eentje reed en het dan dus voor kan komen. Maar om te laten zien dat hij wel zijn best deed reed hij zonder overtreding
inderdaad, de minst opvallende manier om die opdracht te verneuken zonder heel verdacht te zijn. En je ziet maar weer hoe dom de rest is door die opdracht te verneuken. Allemaal voor alles gaan in plaats van een veilige route kiezen en veilig geld binnen halenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom zou het ook een goede molactie kunnen zijn.
Of hij liegt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:52 schreef .aeon het volgende:
[..]
Frits zei ´Ik wist al van tevoren dat we naar Japan gingen!´, dus hij is overduidelijk de Mol want alleen de Mol heeft voorkennis.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:09 schreef Agiath het volgende:
Ik vind die Frits trouwens echt een rotkop hebben, wat een gaylord
Vooral die scene jaquote:
Op die onderste foto lijkt hij op Benjamin Linus.quote:
Zij is de mol niet. Ze verlulde zich eigenlijk al toen het scherm voor Erik aanging. Toen zei ze namelijk, nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen. Maw ze dacht zelf dat ze eruit lag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:32 schreef Operc het volgende:
Barbara zegt zelf ook dat ze nog geen rood scherm heeft gekregen (ja dat is ook zo, dat weet ik)
Misschien een hint vanuit haar dat ze de mol is? Of is het alvast een verklaring? Iets in de trant van: Niet achteraf gaan zeiken dat ik er bijna uit ging als mol, er is vorig seizoen alleen gezegd dat een mol geen rood scherm kan krijgen en dat heb ik niet gehad.
Of ze acteerde dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zij is de mol niet. Ze verlulde zich eigenlijk al toen het scherm voor Erik aanging. Toen zei ze namelijk, nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen. Maw ze dacht zelf dat ze eruit lag.
of.. Nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen... want ik weet toch al dat ik Groen krijg.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zij is de mol niet. Ze verlulde zich eigenlijk al toen het scherm voor Erik aanging. Toen zei ze namelijk, nou dan hoef je mijn naam niet meer in te toetsen. Maw ze dacht zelf dat ze eruit lag.
Juist omdat Frits deze opdracht 'won' en imho als enige iets 'slims' deed, maakt dat de kans dat hij de echte Mol is groter.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of hij liegt.Omdat hij zich móést voordoen als de mol.
No shit sherlock. Ironie enzo..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of hij liegt.Omdat hij zich móést voordoen als de mol.
Tja, ik weet niet of Karel en Angela precies wisten wat de opdracht aan de kandidaten was, maar als dat wel zo was, dan WIST Karel dat de Mol zich zou proberen te openbaren aan hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:56 schreef Bragi het volgende:
Ja, maar het was toch geen échte voorkennis? Wat hij zei, dat wist iedereen op dát moment: dat ze in Japan zijn. Alleen Frits zei het zo dat hij van tevoren al wist dat ze naar Japan gingen. Hij zégt het. Hij bewéért het. Dat maakt hét nog geen voorkennis...
Ik snap dus ook niet dat Karel die aanwijzing zo serieus nam...
Snap je het spel welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |