Die vind ik ook erg sterk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
De enige hint die voorbijgekomen is die ergens op lijkt, is die van het omdraaien van de hints van de afgelopen jaren om nu juist de mensen aan te duiden die de mol niet zijn.
Ja ik vond het ook vreemdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Smeej het volgende:
Ik vond het wel raar dat PJ zei: de mol maakt zich bekend in aflevering 3...
Als dat idd zo is, dan is er toch geen zak meer aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Smeej het volgende:
tuhvuhpuh nu wel eens even echt gaan volgen he!
Ik vond het wel raar dat PJ zei: de mol maakt zich bekend in aflevering 3...
Volgens mij als 8ste, na haar alleen nog Arjen, en Loretta zag ik nergens....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:32 schreef booo het volgende:
Als hoeveelste kwam Sanne eigenlijk binnen? Toen ze die brief kreeg?
Hm, dan laat maarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij als 8ste, na haar alleen nog Arjen, en Loretta zag ik nergens....
Kim, Frits, Hind, Erik, Barbara, Manuel, Tim, Sanne, Arjen.
Nja indeed... Vorig jaar was mn eerste Mol jaar en ben nu hooked. Ik ben alleen nog niet zo goed met de mollenstrekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:30 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Als dat idd zo is, dan is er toch geen zak meer aan
Dat zou wel echt briljant bedacht zijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
De enige hint die voorbijgekomen is die ergens op lijkt, is die van het omdraaien van de hints van de afgelopen jaren om nu juist de mensen aan te duiden die de mol niet zijn. Voor de rest is het allemaal leuk en aardig, maar veel te ver gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |