quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:54 schreef Gijs-H het volgende:
Oke... Ik leg het hier wel uit..
Jullie weten wel bij de testen? Daar voert iedereen de naam in...
Vorig jaar was Jon de mol en bij zijn testen ging de muis niet naar de antwoorden maar naar de letters ervoor. Daar kwam in totaal uit: MOL.NU
Als je daar naartoe ging kwam je bij een foto van hem. Nu hebben ze weer wat gedaan met de testen...
Als je naar de testen kijkt zie je dat iedereen gewoon de naam invoert. Maar bij Erik staat de cursor erbij. Die iet er uit als een hoofdletter i... Voor de mensen die dat niet weten. Dat is Ik in het engels. Dus Hij is de mol... Bij elke aflevering is dat al zo... En dat gaat echt niet per ongeluk. Daar wat over nagedacht.
Kijk maar op deze afbeelding.
http://s801.photobucket.com/albums/yy291/Gijs-H/?action=view¤t=WieisdeMol.jpg&newest=1
De afbeeldingen die naast elkaar zijn zijn van aflevering 2 en drie. sorry dat de 2e wazig zijn. Maar die foto nam ik van de PC... Niet van deTV.
Ik weet dat jullie reageren met Fake... En dat het niet echt is... Maar hier word over nagedacht. Wnat die cursor komt niet zomaar inbeeld.
http://s801.photobucket.com/albums/yy291/Gijs-H/?action=view¤t=WieisdeMol.jpg&newest=1
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef DeParo het volgende:
Op ongeveer 9:20 begint Erik te praten. Er zit alleen een tussenstukje van Frits in. Maar die twee momenten met Erik, is dat gebarentaal, eerst een omgekeerde M, daarna een O waar hij ook zo aandachtig naar kijkt of het we duidelijk in beeld is, en het 2e gedeelte duidelijk een L. Maja misschien is dit ook wel heel vergezocht.
quote:
Welke foto is dat ook weer?quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Marloes het volgende:
Nog eventjes en dan begint het weer!![]()
Na vanavond weten we misschien ook wat meer of de theorie van de foto's klopt! (wie vooraan staat gaat als eerste weg).
Welke site is dat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gestemd op Erik als Mol. Voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |