Nee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
Ik heb al gestemd op de site, dus hoef hier toch niks meer te posten aan lijstjes?
Laat maar weten als ik het nog moet aanpassen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef Meddo het volgende:
Zover ik het kan nagaan is dit DeGemiddeldeFokker, zal het als de site up is nog wel even controleren![]()
Mol: Arjen
Winnaar: Erik
Verliezer: Frits
Afvaller: Kim
Bedankt hequote:
Sorry, je bent te laatquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik kan niet meer stemmenShit. Want het is nog niet begonnen.
Nja, dan maar hier. Ik denk dat de mol Erik is, de afvaller Sanne, tweede Hind, winnaar Frits Sissing.
Je had kunnen stemmen in het topicquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:25 schreef Marissaatje het volgende:
tot nu toe elke keer bij de prono Barbara ingevuld als afvaller, en nu dacht ik het deze week al te hebben ingevuld, maar omdat die site het niet deed, kon ik het niet controleren. Blijk ik het toch nog niet ingevuld te hebben.
Ik ook niet.quote:
Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Tegan het volgende:
Waarom zit toch iedereen op Arjen als Mol!
Ik had alleen Barbera als afvaller omdat ik me meende te herinneren dat toen de vorige keer de laatste niet afviel diegene de volgende aflevering afviel...quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Tegan jou eerste punten ..jij had Barbara als afvaller.
Ik had Kim als afvaller. Ik blijf op Erik of Frits.
Dat heb jij goed bekeken. Maar je kreeg alleen de scherm van Barbara te zien. tuurlijk omdat ze naar huis moest.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had alleen Barbera als afvaller omdat ik me meende te herinneren dat toen de vorige keer de laatste niet afviel diegene de volgende aflevering afviel....
Huh? Wat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb jij goed bekeken. Maar je kreeg alleen de scherm van Barbara te zien. tuurlijk omdat ze naar huis moest.
Ja had gekund maar ik ging ervanuit dat ik wel gestemd zou hebben..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je had kunnen stemmen in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |