Owja, goed ideequote:Op maandag 4 januari 2010 12:46 schreef Meddo het volgende:
Als je de lijst van vorig jaar hebt moet je die mensen pm'en!
Ja, daarna springt hij automatisch over naar de volgende ronde, dus dan stem je ineens voor een ronde verder...quote:Op maandag 4 januari 2010 12:52 schreef Meddo het volgende:
Deadline 20:25 zie ik. Lijkt me een prima tijd, maar staat ie ook echt vast en blijft ie vast staan?
Je website tijd loopt overigens ook niet goed![]()
Dat kan helaas wel, maar als ik usernames en wachtwoorden ging maken was het allemaal een stukje ingewikkelder geworden voor zoiets. Vermoed je sabotage, dan kan je dat hier posten, dan kan ik het altijd nog veranderen.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan iedereen uit alle nicknames kiezen en aanklikken en dan diestemmen wijzigen?
Dus eigenlijk hier ook je definitieve voorspelling plaatsen.. dan is er altijd iets van bewijsquote:Op maandag 4 januari 2010 13:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan helaas wel, maar als ik usernames en wachtwoorden ging maken was het allemaal een stukje ingewikkelder geworden voor zoiets. Vermoed je sabotage, dan kan je dat hier posten, dan kan ik het altijd nog veranderen.
Dat zou kunnen, maar ik ga dat niet checken, dus als het niet klopt na de deadline (dan kan niemand het meer aanpassen), dan kan je dat aangeven (met je bewijs dus).quote:Op maandag 4 januari 2010 13:14 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hier ook je definitieve voorspelling plaatsen.. dan is er altijd iets van bewijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |