Heb overigens naar aanleiding van het comment van Woesjj Dreamer of Dreamz toegevoegd aan de filmlijst. Weet alleen niet hoe je dit vervolgens in de wiki ook toevoegd..quote:01. The R3bels - Pattern 1
02. The R3bels - Straight To The Beat
03. Zatox Ft. The R3bels - Choirs
04. The R3bels - Let Yourself Go
05. Zatox - Ear Fucking
06. Frontliner & B-Front - Become The Sky
07. The R3bels - Pain
08. Noisecontrollers - Surge Of Power
09. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Remix)
10. The R3bels - Blog
11. The R3bels - Lifestyle
12. Pavo - Back In Time
13. The R3bels - First Time
14. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr
15. The R3bels - Keep The Rhythm/Growl (Edit Mash-up)
The r3bels bij The magic showquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
mooie TT, fijn plaatje
[..]
welke set/cd is het dan?
Waarschijnlijk wel aanwezig.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Paasweekend kan nog leuk worden
XXlerator Easter zo 4 april 2010
dat wordt een hele fijne editiequote:Op donderdag 11 maart 2010 12:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Paasweekend kan nog leuk worden
Dangerouzmind vr 2 april 2010
Oef dikke line-up voor de Zalinaz. Jammer dat ik het altijd beetje paupere tent vind!quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:02 schreef Sethje het volgende:
Zaterdag weer eens een keer naar Zalinaz
Timetable
Area 1
22.00 Pat B
00.00 Deepack
02.00 Live: Psyko Punkz
02.30 Zatox
04.00 The Viper
MC Apster
2 dagen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Sethje het volgende:
Zijn er nog jongens uit het topic die naar Rebirth komen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
check subs.... me two
Daar ben ik ook aanwezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef misz--kelliej het volgende:
Wauw, een hardstyletopic, die had ik nog niet gevonden hier op fok!
Ik mag overmorgen ook weer even los, eindelijk na XQlusive HHZ!
Reset @ De Hemkade (Zaandam)
dat was ik en helaas helaas is heerhugowaard niet bepaald in de buurtquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef misz--kelliej het volgende:
En ik zag iemand die een klein feestje wilde pakken voor (een ander feestje?), weet niet waar je woont, maar 27 maart Harddrive @ Waerdse Tempel, Heerhugowaard, 10 euro en de vorige keer was echt.. (L)
Zeker alvast een goedmakertje op de aankomende kaartverkoop van NLquote:Q_dance
Defqon.1 Australië, 18 sep. 2010 - Elke NEDERLANDER mag GRATIS naar binnen. Cadeau van @Q_dance voor het 10-jarig bestaan!
Oh shit als ik dan geen school had had ik dit zeker wel overwogenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef LeonH het volgende:
Poeh Poeh... liefdadigheidsactie hoor. Dit zal ze klauwen met geld gaan kosten!
[..]
Zeker alvast een goedmakertje op de aankomende kaartverkoop van NL
zal mstx blij mee zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef LeonH het volgende:
Poeh Poeh... liefdadigheidsactie hoor. Dit zal ze klauwen met geld gaan kosten!
[..]
Zeker alvast een goedmakertje op de aankomende kaartverkoop van NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Dan ben je nog duur uit, maar als je toch al van plan was om (een keer) naar Australië te gaan dan is dit wel een goede redenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:27 schreef StM het volgende:
Alleen nog een ticket a 1200E ofzo :p (+ hotel en de rest van je vakantie als je er dan toch bent....)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- Weet je wat me ècht de strot uit komt: "Get Hit"
Ik heb tenminste een hit
Beetje zin erin?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aanwezig
Mijn laatste keer is Hard Bass, moet ook een beetje op m'n geld letten de komende tijd, dus ook kleinere feestjes zoals XXlerator ipv Zany/In Qontrol, en geen Knock Outquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Beetje zin erin?
Ik sta echt weer te popelen en voel gewoon helemaal de spanning in mn buik, het is weer zo lang geleden (nja.. denk 1,5 maand geleden, das heel lang!)
Voorlopig voor mij de goedkopere feestjesBen zelfs stiekem een beetje bang dat ik vanwege geldtekort (vakantie + autorijden) misschien de festivals moet missen..
Gelukkig ben ik in mei jarig en weet ik dus wel wat ik moet vragen
Welkomquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef misz--kelliej het volgende:
En ik zag iemand die een klein feestje wilde pakken voor (een ander feestje?), weet niet waar je woont, maar 27 maart Harddrive @ Waerdse Tempel, Heerhugowaard, 10 euro en de vorige keer was echt.. (L)
quote:01. The R3bels - Pattern 1![]()
![]()
![]()
02. The R3bels - Straight To The Beat ... a hard act to follow indeed
03. Zatox Ft. The R3bels - Choirs .. maar choirs kan dat
04. The R3bels - Let Yourself Go
05. Zatox - Ear Fucking fuck me good, fuck me good![]()
06. Frontliner & B-Front - Become The Sky be quiet - die mid![]()
07. The R3bels - Pain pijn is fijn
08. Noisecontrollers - Surge Of Power
09. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Remix)
10. The R3bels - Blog
11. The R3bels - Lifestyle
12. Pavo - Back In Time
13. The R3bels - First Time heeft een early-smaakje me likey
14. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr
15. The R3bels - Keep The Rhythm/Growl (Edit Mash-up)![]()
![]()
Moet wel te doen zijn, je kan de vorige track toch stil leggen en dan vanuit het niets: "I want to be rich"quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef ElDani het volgende:
Ik heb alleen GEEN idee hoe ik deze in een set kan verwerken. Voor de rest is deze track echt gewoon vet!
Aber naturlich ben ik aanwezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Sethje het volgende:
Zijn er nog jongens uit het topic die naar Rebirth komen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef de_huig het volgende:
[..]
zal mstx blij mee zijn
Uhu... maar op de totale kosten is dat wisselgeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi meegenomen
quote:
quote:Setje van the R3bels is trouwens top
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aber naturlich ben ik aanwezigIk heb jou nog nooit gezien, dus dan maar ff meeten
![]()
Ik vind het ook een vette track, maar wat ik wel echt meteen had. Dat begin is toch bijna letterlijk voodoo people, ook de toonhoogte enzo. Maakt verder niet uit ofzo maar daar moest ik meteen aan denken toen ik m hoordequote:MF Point Of Perfection is gruwelijk met die dubstep
Kijk dat zei ik dus ook:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het ook een vette track, maar wat ik wel echt meteen had. Dat begin is toch bijna letterlijk voodoo people, ook de toonhoogte enzo. Maakt verder niet uit ofzo maar daar moest ik meteen aan denken toen ik m hoorde
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
MF point of perfection is in het begin erg lekker (ookal moet ik heel de tijd aan Voodoo people van the prodigy denken), daarna BH melodie (=kaas), met weer dezelfde synth als altijd die het verpest.
Das kut, word je wegbezuinigd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:35 schreef nattermann het volgende:
TVP op een donkere vrijdag waarop je te horen krijgt dat je werkgever niet met je verder wilt.
Dat niet, ik was werkzaam bij de politie (opleiding tot agent), maar voldoe volgens het korps niet aan het beroepsprofiel.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat niet, ik was werkzaam bij de politie (opleiding tot agent), maar voldoe volgens het korps niet aan het beroepsprofiel.
Het verhaal kent een hele voorgeschiedenis, maar ik heb vandaag besloten dat ik voor een baas die op zo'n manier met zijn studenten/werknemers omgaat niet meer werkzaam wil zijn. Mijn baas kon zich hier in vinden, wat betekent dat ik ermee kap.
Dat dus!quote:
Ben je dan voortaan MC DV9quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef MCDV8 het volgende:
Yeah motherfuckerrrrrrrrrrzz ik ben jarig vandaag
http://partyflock.nl/user/10831:MC_DV8.htmlquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef MCDV8 het volgende:
Yeah motherfuckerrrrrrrrrrzz ik ben jarig vandaag
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/10831:MC_DV8.html
14 maart motherfuckerrrrrrrrrr
Dus ga lekker met je gitaar pingelen en we spreken je weer over 2 dagen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/10831:MC_DV8.html
14 maart motherfuckerrrrrrrrrr
Dus ga lekker met je gitaar pingelen en we spreken je weer over 2 dagen
Je werd ook al niet gefeliciteerd op je myspace, je facebook, je twitter en je hvyes pagina.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
Ik word al oud merk ik. Ik weet m'n eigen verjaardag al niet eens meer, wat ben ik toch een motherfuckerrr.
Geeft niet man!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
Ik word al oud merk ik. Ik weet m'n eigen verjaardag al niet eens meer, wat ben ik toch een motherfuckerrr.
Eens!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Willem_Rebergen het volgende:
[..]
Geeft niet man!
Don't be a pussy it doesn't matter if you're white,purple,yellow,black, zolang je er maar een party van maakt !!
Ik wist wel dat Willem stiekem de vocals van MC Villain inspreekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Don't be a pussy it doesn't matter if you're white,purple,yellow,black, zolang je er maar een party van maakt !!
Jammer man. Ben ooit ook geweigerd bij de politie. Het is een heel specifiek soort mensen dat ze zoeken. Dat blijkt wel als je ziet wat voor figuren het wel redden daar...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat niet, ik was werkzaam bij de politie (opleiding tot agent), maar voldoe volgens het korps niet aan het beroepsprofiel.
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
This shit is spreading like my semen.. my my semen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.
Peace out, homie.
Relaxt dat je die onthouden hebt. Big up.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef JortK het volgende:
[..]
This shit is spreading like my semenseed.. my my semen!
Nee alleen pure GHB.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Relaxt dat je die onthouden hebt. Big up.
Hoe zit het met het drankgebruik op feestjes hier? Drink jij waaateeeer?
Vraag het me ook af ja...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie dit zelf ook echt grappig enzo ?
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie dit zelf ook echt grappig enzo ?
Ooeh oeh oeh... Hebbie Frans Duijts ook? Die is zooo gruwelijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Helaas heb ik die power zelf niet maar tis een kwestie van vragen en ze mogen idd even gaan afkoelen![]()
en wat betreft die ban van jou ... twas ook een massive groatse-goatse
maar genoeg non-hs-stierenpoep ... wil d'r iemand nog een ploatje an vroage?![]()
*proest*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.
Peace out, homie.
fijne plaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef ElDani het volgende:
Ik blijf dit toch zo'n aparte maar zo'n geweldige track vinden!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Willem stiekem de vocals van MC Villain inspreekt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef JortK het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiippppppppiiiiiinnnnnnnnnnnnnn
whahahahahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Peace out, homie.
Danku!quote:
WEB nog niet, ik kan ook niet wachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef luckass het volgende:
Is de I've lost you EP al uit? Zo ja, PM?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:31 schreef InGebruik het volgende:
Na dat setje van the R3bels heb ik toch zoveel zin in Zatox & The R3bels LIVE op Emporium! Wat een bazen, dat wordt echt knallen!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jammer man. Ben ooit ook geweigerd bij de politie. Het is een heel specifiek soort mensen dat ze zoeken. Dat blijkt wel als je ziet wat voor figuren het wel redden daar...
Achteraf ben ik er blij om dat ik geen agent ben geworden. Dat beroep heeft zoveel nadelen. En een 'voorbeeldfunctie' past mij al helemaal niet.
Dankquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik heb zelf ook ooit gesolliciteerd bij de politie maar tenzij ik een vrouw of buitenlander was hoefde ik het niet te proberen. Succes iig met wat je hierna gaat doen natterman.
Dat de vinyl rip dan nog nergens rondzwerftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
WEB nog niet, ik kan ook niet wachten
Proost, hier ookquote:
Tja niemand koopt dat nog hequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dat de vinyl rip dan nog nergens rondzwerft
Haha die vond ik dan wel goedquote:
Het origineel of de remix?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:04 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik zit momenteel in mn " Oh my god, wat is "Just as Easy" een lekker nummer!- Fase.
Uien zijn lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Die remix is ook uien pindakaas imo.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:08 schreef T_Killer het volgende:
Ah YES Live the momentWAN TAIM
WEB en Creation WEB
inderdaad, ik vind die nieuwe versie van Wan Taim ook weinig aan; die oude ownde gewoon hardquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
EDIT:
Ik vind Wan Taim-break een stuk minder zoIk wil de oude versie
![]()
Deep Within My Soulquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:![]()
Wat een lekker nummer is dat ook alweer
Tot vanavondquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond feestje met B-Front, Wildstylez, Ran-D & Psyko Punkz
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:23 schreef Haghorst het volgende:
Vanavond feestje met B-Front, Wildstylez, Ran-D & Psyko Punkz Coone, Darkraver, Luna, Mental Theo, Panic, Paul Elstak en Ruthless
Poll: Wie is MCDV8quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:37 schreef T-Force het volgende:
... Wie de rest is vraag ik me eigenlijk wel af![]()
Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Geheel onverwacht zal ik vanavond toch op Reset staan. Kan met Annagenetic meerijden dus ben vanaf 't begin al daar, deeltjesversneller en misz--kelliej waren daar toch ook?
quote:
Hahahaha te mooi ditquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef T-Force het volgende:
OK, bij deze neem ik mijn excuses terug![]()
hahaha, die Sethje
Zal zo ook eens een gokje wagen, wanneer komt de prijsuitslag?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Het mooie is juist dat Sethje achter geen van allen zit
Checkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Kutquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef de_huig het volgende:
hahahaha nice![]()
en welke koekebakkers hebben op mij gestemd?te veel eer..
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Ja nouja, Heb wel praatje gemaakt met de organisatoren, maar er waren niet veel nieuwe mensen om te leren kennen ofzoquote:Op zondag 14 maart 2010 12:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je wilde toch nog gaan netwerken op dat feestje waar je draaide?
Is dat nog wel gelukt dan?
klinkt beterquote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Voor mij was het m'n eerste feestje @ hemkade, wat was die beveiliging&garderobe TRAAGquote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Gister op een klein feestje het openingssetje gedraaid. Was bijna niemand en ook de organisatie was nog bezig met dingen opzetten, maar het was wel leuk om weer ergens te staan draaien en ook lekker gedraaid. Op eind nog wat oudere nummers er in gegooid (Control the mind). Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb
. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!quote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef NLS04 het volgende:
Iedereen die de anti-climax van forever az one remix niks vind, check je inbox
ook naar je inbox als je wilt horen hoe het zonder anti-climax zou klinken![]()
Ja ik was er... wat een avond...quote:Op zondag 14 maart 2010 12:44 schreef Grrommit het volgende:
Toch besloten Reset niet mee te pakken daarna en vroeg naar huis gegaan omdat ik het druk met mijn studie heb. Waren wel mensen heen gegaan toch? Was het een geslaagd feestje?
Pfff dan zou ik echt al geen zin meer hebben.....quote:Op zondag 14 maart 2010 17:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Komen we daar bevroren om iets van 2:50 uur 's ochtends binnen, komt er na 5 minuten ineens een wazige kerel naar me toe die iets zei van "hey, ben jij blablabla, ik ben een rapper" dus ik dacht is een spacer die wel vaker vage dingen zeggen en dacht "ja hoor, oke" waarna het tot me door drong "oh wacht, hij is geen rapper maar Da_Ripper!"![]()
Ja, ik ben wel iets beter te spreken over gisteraaf.quote:Op zondag 14 maart 2010 17:48 schreef 16meter het volgende:
Hemkade lijkt me echt een kut locatie.. alleen maar slechte dingen over gehoord tot nu toe.
Misschien Rip wel een positief verslag?
Que?quote:
Hehe herkenbaarquote:Op zondag 14 maart 2010 16:26 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Godver NLS, nu moet ik mezelf weer inloggen op deze pc. Alleen omdat ik zo benieuwd ben naar die track!
true, true... maar laatste hardstyle feestje is alweer paar weekjes terug!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Jammer dat het net weer maandag is.
Enkel gaat al redelijk beter. Hoewel ik er nog steeds wel een beetje last van heb. Binnenkort maar eens langs bij een dokter ofzo. Wil wel even zeker weten dat ik op IQ niets ga forceren ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Que?
Ga jij trouwens vanuit Cuijck naar IQ? (er vanuitgaande dat je wel naar IQ gaat)
[..]
Hehe herkenbaarMaar is denk ik wel de moeite waard geweest
Hoe is het trouwens met je enkel?
Track van de dag:
Ja kon je wel redelijk verstaan ja. Wel grappig gedaan idd.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef InGebruik het volgende:
In AVIO intro![]()
Die tekst op het begin was ook goed te verstaan in de Bozzini? Voor de rest leuk gedaan!
x2quote:Op maandag 15 maart 2010 07:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Volgens mij sta ik niet meer op die PM-lijst?
x3quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:
Break niet echt geweldig, maar die screetches en die kicks daarna![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
[..]
x3
Lekkere tracklist trouwens LeonFollowers
![]()
En jou trackjes zijn eigenlijk ook wel verrekes lekker! Zitten echt hele leipe stukken tussen!
Vooral The West zit lekker in elkaarMisschien eens naar de mannen van Deepack sturen?
Die willen nog wel eens producties van vrij onbekende mensen promoten![]()
wat geniaalquote:
mijn dag is een stukje beter geworden na het luisteren van deze trackquote:Op maandag 15 maart 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Plaat van de dag:
Break niet echt geweldig, maar die screetches en die kicks daarna![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem_Rebergen
Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
And now ... the moment you've all been waiting for. All the lines are closed and the results are in:
De uitslag van de Kloon-polls:
MCDV8
Sethje (18)
mstx (9)
de_huig (2)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MCRuffian
Sethje (14)
mstx (6)
Bartman (3)
het antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem_Rebergen
Sethje (22)
mstx (4)
de_huig (3)
het antwoord:Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews![]()
dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
en gefeliciteerd Bartman
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Dat dacht ik dus ook al. Sethje is wel populairquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:11 schreef Sethje het volgende:
Haha waarom heb ik zon slechte naam onder mijn mede hs-fokkers
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd. Dat er dadelijk maar taart, bier (cola voor deze makker), avondeten, en vermaak aanwezig mogen zijn. Ja je hoort het. Ik hoop om 1830 de binnenstad van dat gat waar je woont in te cruiiisssen.*mompelt iets*quote:Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!
Partyagenda;
Outdated....![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gefeliciteerd Bartmanneke,
Dat je maar een groot vies manneke mag worden!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:42 schreef CrustyClown het volgende:
En Bartmans natuurlijk gefeliciteerd.quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door mstx op 16-03-2010 10:28:22 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Gefeliciteerd bartjeeequote:Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
ik had mstx jortk en 16m alledrie goed..maar wel verkeerde persoon bij verkeerde kloon volgens mij :p
en bart..ik kom je straks wel persoonlijk feliciteren
The only limit is your own imagination![]()
X2quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Haha toch wel verassende uitslag, dacht dat achter alle 3 gewoon dezelfde persoon zat
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Gefeliciteerd Bartman!
Er was toch ook nog een Dov_Elkabas?11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Mag ik er ook op?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:59 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal binnenkort de mailing-list updaten.![]()
![]()
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989![]()
x2quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Check de break in de nieuwe track van Zatox...
http://www.mobypicture.com/user/djzatox/view/6165219
Gefeli bartmans!Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Ja dankjulliewel allenquote:gefeliciteerd x100Ik voel de liefde
![]()
@Crusty, ik zal cola voor je halenen er is avondeten. Vermaak.. tja, je hebt Huig en Conjo om uit te lachen en mij om mee te lachen dus dat komt zekers goed
En taart moet ik nog ff gaan scoren straks denk ik zo, want daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING![]()
![]()
wat een brute track !quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:05 schreef T-Force het volgende:
gefeliciteerd bartman![]()
En inderdaad, ook ik dacht dat alle3 dezelfde mensen waren. Leuke uitslag trouwens![]()
Plaat vd dag (geen bekende, maar wel fijn!):
INCOMING
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
Dag heren,
HarryVanDeTap hier
Aangezien jullie de doelgroep zijn hoop ik bij jullie ook wat interesse te kunnen wekken!
Ik zit bij een projectgroep en wij zijn een idee aan het ontwikkelen dat heet Project Party. Je kunt de web-link in mijn signature vinden.
Ik zou zeggen, bekijk het even, en geef je feedback.
Kort samengevat: Een feest-database zoekmachine met een superieure bereikbaarheid vanaf meerdere smartphones (naast gewone web-toegang). Daarnaast kun je op 2 manieren zoeken, de traditionele locatie/genre/artiest manier of je vraagt simpelweg op wat jouw vrienden gaan doen!
Omdat we midden in de ontwikkelfase enkele struikelblokken zijn tegengekomen hebben we besloten nu al te promoten om zo wat feedback te krijgen over bepaalde punten. Je heb nu dus ook de kans om jouw wensen door te laten voeren in het eindproduct
Groetjes HvdT
(doe lief en promoot ons even op twitter, hyves, mail, wat je maar bedenkt)
Project Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
http://www.projectparty.nl![]()
Klinkt nog steeds als Partyflock².quote:
👾![]()
Goed werkende ideeen jatten, slechter maken en winst maken.quote:
Klinkt als een bekende business-case hoor
Partyagenda;
Outdated....![]()
dat staat ook wel in het verhaaltje, dat je het moet zien als een 'verbeterde' PFquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
ik noem geen namen,
maar deels van het idee komt voort uit het verbeteren van bestaande services die weigeren te (of niet kunnen) verbeteren inderdaad.
het andere deel komt voort uit de groei van de smartphone sector.
Bij ons was er in ieder geval onvrede over het huidige aanbod en een gebrek aan services wat we dus zelf zijn gaan opvullen.
Het is zeer zeker een evolutie van een bestaand product, maar in onze ogen wel een broodnodigeProject Party: Een revolutie in uitgaan!
Filter feesten op genre, locatie of artiest of kijk simpelweg wat je vrienden gaan doen!
Ik vind het er wel erg 2.0 weblog achtig uitzien... hoeft van mij niet zo. Gewoon lekker simpel maar overzichtelijk zoals PF
Ik weet verder niet hoe PF er op een mobiel uitziet, want ik heb geen smartphone.![]()
Denk dat project party best wel potentie heeft, het zal alleen moeilijk zijn om echt veel mensen erop te krijgen aangezien veel mensen al partyflock hebben.![]()
Werkt prima hier op een HTC Hero, vooral omdat er geen tot weinig plaatjes worden gebruikt en de layout super simpel is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet verder niet hoe PF er op een mobiel uitziet, want ik heb geen smartphone.
Als ik die site van Project Party bekijk zie ik het tegenovergestelde (zegt natuurlijk nog niks over de mobiele interface, dat weet ik).Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:04 schreef InGebruik het volgende:
Denk dat project party best wel potentie heeft, het zal alleen moeilijk zijn om echt veel mensen erop te krijgen aangezien veel mensen al partyflock hebben.
Beetje vertrouwen jongens
@Bert haha ja, deze site is puur ter promotie van de alpha-launchwireframe-screenshots die je voorbij ziet komen op de site geven je een beter beeld van de interface op een telefoon.
Ik geef het een kans. Ik vind partyflock nog net niet goed genoeg voor de mobiel....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef ProjectParty het volgende:
[..]
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?
@Bert haha ja, deze site is puur ter promotie van de alpha-launchwireframe-screenshots die je voorbij ziet komen op de site geven je een beter beeld van de interface op een telefoon.
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Ik heb er alle vertrouwen in. Ben sowieso al niet zo'n partyflocker'er. Heb ook geen account vind het daarentegen wel weer makkelijk af en toe eens de agenda af te speuren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:12 schreef ProjectParty het volgende:
[..]
Als je echter met je hyves login zou kunnen inloggen en automatisch je hyves contacten zou kunnen importeren zijn we al een stap verder toch?
Ik wacht het nog even af maar denk dat dit wel eens wat zou kunnen worden.![]()
Thnx, wordt gefixt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik geef het een kans. Ik vind partyflock nog net niet goed genoeg voor de mobiel....
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....
daar heb ik, bij gebrek ook mogelijkheden inderdaad, uiteindelijk maar Muziek & DJ's aangevinktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even over de enquete:
Vraag 8 is niet logisch dat je 1 keuze kan geven. Daar moet je echt kunnen vinken. IK ga voor muziek, voor ontlading en gezellig met vrienden, dus ja....
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
zijn ze zo erg?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Ooh jeetje mina.. Gister en vandaag wat Reset-foto's binnen gekregen..
Shiiiiit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Postennnnnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit![]()
Wegens belangstelling voor de vorige edities:
Feest: Hardstyle Mania III
Lokatie: Club Famous te Ede
Datum: 2 April 2010 van 22.00 tot 04.00 uur
Entree: ¤ 6,50
Beat Providers
Chain Reaction
San Miquel Vs. Mind Illusion
D-Fuze
LiqMixes onder de naam Khadber![]()
Postennn!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------![]()
wtf ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef misz--kelliej het volgende:
Shiiiiit
gebruik jij drugs op feesten?
is de muziek niet genoeg drugs voor jou?Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews![]()
Previews nieuwe Tatanka release 18 maart
http://www.junodownload.com/products/1551477-02.htm-----------------------------------------------------------------------------------------
Weet uit ervaring hoe dat soort blessures zijn dus mooi dat het beter gaatquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef CrustyClown het volgende:
Enkel gaat al redelijk beter. Hoewel ik er nog steeds wel een beetje last van heb. Binnenkort maar eens langs bij een dokter ofzo. Wil wel even zeker weten dat ik op IQ niets ga forceren ofzo.
![]()
Voorderest hier niet veel te melden dus ik sluit af metquote:
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.![]()
Max Enforcer Feat. The Rush - Fade To Black (2010 Black Anthem)![]()
http://www.youtube.com/user/xVocalistx#p/a/u/0/D4iRGFkdwEA
Edit:
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 21% gewijzigd door em-dee-em-aa op 16-03-2010 20:54:28 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
Vett!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
![]()
![]()
Hoorde er al veel over! SUPER!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mixes onder de naam Khadber![]()
Black anthem is er dus ook al...
Waar blijft IQ mang!
Moet wel een geniaal anthem zijn dat Frontliner er zo lang over doet.
gr gr![]()
http://www.hardtraxx.nl/n(...)op-3-april-2010.html
Chill! Eindelijk een tent in Amsterdam centrum waar hardstyle gedraaid wordt. Lekker dichtbij. 3 april maar eens gaan kijken, ben er wel bang voor dat de sfeer niet zo goed is, heb je toch vaker in het centrum. En de drempel om te komen is toch een stuk lager voor mensen die niet echt zin hebben in een feestje door de bereikbaarheid en lage kosten.![]()
Is al lang klaar natuurlijk omdat het ook in de show verwerkt zit enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Black anthem is er dus ook al...
Waar blijft IQ mang!
Moet wel een geniaal anthem zijn dat Frontliner er zo lang over doet.
Zal in de komende weken wel voor 't eerst gedraaid worden.![]()
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:quote:Mainstage:
Paul Elstak
Showtek
Zany
Dreamteam
Lady Dana
Bodylotion
Miss Djax
Human Resource
Rude Awakening
Organ Donors
Adam Lab4
Proteus
Quadrophonia
Hosted by MC Da Silva & MC Apster
Defense Department (Hardstyle)
Activator
Francesco Zeta
Dana
Beholder & Ballistic
Josh & Wesz
Vortex
AVIO LIVE
Thera
2 Sidez LIVE
Dozer
D’Stylerz
Hosted by MC Rems & MC Nolz
Disinfected Forest (Early Hardstyle)
Kai Tracid
Gizmo
Scot Project
Luna
Jimmy The Sound
Russen Mafia
Gary D.
Hosted by MC M-ShaneMixes onder de naam Khadber![]()
Wederom hele dikke line-up, verder trekt Ground Zero me op een of andere manier nooit zo maar ieder jaar komen ze wel weer met een leuke verassende Line-up waarvoor huldequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef ElDani het volgende:
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:
[..]
![]()
In Qontrol anthem zal binnenkort wel uitkomen, Ctrl.Alt.Del werd vorig jaar op Hard Bass al gedraaid. Al is Q-Dance dit jaar net even wat later met het naar buiten brengen van haar anthems en line-up's. (Pas laat anthem Qlimax, erg laat Line-up XQ Headhunterz)-----------------------------------------------------------------------------------------
Vlak voor het sluiten van de markt toch nog even felicitades por BartHombre"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"![]()
Eens. Ben er ook nog niet geweest, ondanks de sterke line-ups elk jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Wederom hele dikke line-up, verder trekt Ground Zero me op een of andere manier nooit zo maar ieder jaar komen ze wel weer met een leuke verassende Line-up waarvoor hulde![]()
AVIO én 2-sidez live.. Acti, Zeta, J&W en zelfs Thera erbij. Echt een veelzijdige line-up gewoon.![]()
quote:Titan - Strength & Fury/Nightmare (FUS066-5)
Label: Fusion Records
Vinyl release: 22-03-2010
WEB release: (meestal) 2 a 3 weken na vinyl
A1. Titan - Nightmare
B1. Titan - Strength & Fury
![]()
![]()
![]()
Leuke plaatjes!Mixes onder de naam Khadber![]()
Ground Zero is zeker een aanrader, wordt mijn 3e keer dit jaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Eens. Ben er ook nog niet geweest, ondanks de sterke line-ups elk jaar.
AVIO én 2-sidez live.. Acti, Zeta, J&W en zelfs Thera erbij. Echt een veelzijdige line-up gewoon.Is ook een van de weinige feesten waar Trance Generators optreden, dit jaar dus schijnbaar niet.
![]()
![]()
👾![]()
Dit soort amateur remixes zijn niet eens noemenswaardig imoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef dooiehamster het volgende:
geen slechte poging, pitch had wat hoger gemogen van mij
Max Enforcer is gewoon een baas als het op hardstyle aan komt. Godverdomme wat zijn dat altijd ragplaten. Laat hem kappen met hardcore en zich volledig richten op HS! Een man mag dromenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Edit:
![]()
![]()
Evil Activities is niet goed wil je zeggen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Max Enforcer is gewoon een baas als het op hardstyle aan komt. Godverdomme wat zijn dat altijd ragplaten. Laat hem kappen met hardcore en zich volledig richten op HS! Een man mag dromen
Blijf maar lekker zo doorgaan is mijn mening!![]()
Vind dat ze die Yellow echt als Tool hadden moeten houden. Die fuckin' tune is wel grappig qua vocal, maar verder een matige release van deze kale held.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Previews nieuwe Tatanka release 18 maart
http://www.junodownload.com/products/1551477-02.htm
De Anthem van Black daarentegen is erg lekker. Wat ramt die erop zeg na de break. Heer-lijk
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Dat black anthempoeeheeee dat is doorhalen
Max enforcer bewijst maar weer eens waarom ik hem zo'n held vind.
En nog bedankt voor alle felicitaties etc
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_![]()
Onder die alias vind ik hem altijd zeer commerciële standaard hardcore plaatjes maken, leuk voor het plebs maar meer ook niet. Op hardstyle gebied weet ie altijd verrassende dingen neer te zetten. Maar ieder mag natuurlijk zijn mening hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:19 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Evil Activities is niet goed wil je zeggen?
Blijf maar lekker zo doorgaan is mijn mening!
![]()
Gave line-up, eindelijk een feest zonder de standaard q-dance artiesten. Daar mogen er meer van komen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef ElDani het volgende:
Ground Zero lineup voor Main & Hardstyle:
[..]
![]()
x2 dus he...quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dat black anthempoeeheeee dat is doorhalen
Max enforcer bewijst maar weer eens waarom ik hem zo'n held vind.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
eens, blijft een fijn nummerquote:
The Outside Agency![]()
Dan moet je het volume van je speakers hoger zetten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:21 schreef 16meter het volgende:
En Phases vind ik eerlijkgezegd niet zo hard..Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
Dan nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan moet je het volume van je speakers hoger zetten.![]()
Phases is inderdaad een schitterend nummertje maar om het nu meteen 'hard' te noemen vind ik wat overdreven.![]()
wat een plaatquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Edit:
redelijke pogingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef dooiehamster het volgende:
geen slechte poging, pitch had wat hoger gemogen van mij
quote:hij blijft heerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:36 schreef InGebruik het volgende:
Phases is inderdaad een schitterend nummertje maar om het nu meteen 'hard' te noemen vind ik wat overdreven.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Meld me hier ook maar weer een keer, laatste tijd aardig druk voor de studie.
Remcore nog aanwezig bij de aankomende DM?
B-Front, Crypsis en Zatox![]()
![]()
jazeker!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:16 schreef poiuytr het volgende:
Meld me hier ook maar weer een keer, laatste tijd aardig druk voor de studie.
Remcore nog aanwezig bij de aankomende DM?
B-Front, Crypsis en Zatox![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Late felictatie voor Bartmans![]()
Black klinkt goe-hoed, niet te lange intro, lekker duister en een nerveus riedeltje
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.![]()
Weer wat geleerd:quote:za·ny /ˈzeɪni/ [zey-nee]
–adjective
1.ludicrously or whimsically comical; clownish.
–noun
2.one who plays the clown or fool in order to amuse others.
3.a comically wild or eccentric person.
4.a secondary stock character in old comedies who mimicked his master.
5.a professional buffoon; clown.
6.a silly person; simpleton.
7.a slavish attendant or follower.
—Related forms
za·ni·ly, adverb
za·ni·ness, za·ny·ism, noun
za·ny·ish, adjectiveWat je vindt, ...![]()
Verklaart z'n schmink voor z'n show ook meteenquote:
Heb ooit in een interview gelezen dat ie op die naam is gekomen door in een Engels woordenboek te kijken, en hij wilde per sé een naam die met de Z begon![]()
![]()
Dat het uitgesproken werd als zeenie hoorde ik toen hier dat filmpje werd gepost van zijn optreden in Vancouver .. @1:10
Maar dacht dat het gewoon de Engelse uitspraak was van een woord dat Raoul zo maar ooit verzonnen had![]()
En dat zijn stage-naam met een Z moest beginnen staat me ook iets van bij
Wat je vindt, ...![]()
Waar komt de naam Zany vandaan?
Toen ik met draaien begon wilde ik een kort en krachtig naampje. Ik wilde graag dat de naam met een “Z” begon en toen heb ik het Engelse woordenboek erbij gepakt. Op een gegeven moment vond ik het woord “zany” een afkapping of verbastering van het woord insane. Dit klonk wel leuk en toen ik keek wat erbij stond vond ik het wel bij mij passen: “lolbroek, grapjas”. Toen heb ik de naam maar vernederlandst: het woord zou uitgesproken moeten worden als “zeenie” wat in het Nederlands “zaanie” zou worden. Wel grappig dat ze nu in het buitenland ook de Nederlandse uitspraak gebruiken.
http://partyflock.nl/interview/78
![]()
![]()
Hij vertelt het ook in het Filmpje waarin hij ergens in Eindhoven de line-up van zijn XQ bekend maakte dacht ik...quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waar komt de naam Zany vandaan?
Toen ik met draaien begon wilde ik een kort en krachtig naampje. Ik wilde graag dat de naam met een “Z” begon en toen heb ik het Engelse woordenboek erbij gepakt. Op een gegeven moment vond ik het woord “zany” een afkapping of verbastering van het woord insane. Dit klonk wel leuk en toen ik keek wat erbij stond vond ik het wel bij mij passen: “lolbroek, grapjas”. Toen heb ik de naam maar vernederlandst: het woord zou uitgesproken moeten worden als “zeenie” wat in het Nederlands “zaanie” zou worden. Wel grappig dat ze nu in het buitenland ook de Nederlandse uitspraak gebruiken.
http://partyflock.nl/interview/78
![]()
Partyagenda;
Outdated....![]()
Gratis met je maat naar alle Q-dance Events in 2010?Q-dancequote:Win a 10 years of Q-dance birthday card
The eyes of the world are focused on the Amsterdam RAI where the controversy In Qontrol ‘Save Exit Planet’ conference will take place on the 17th of April.
The conference, addressing the world's future will announce its four contributors in the discussion. At this very moment the four organizations will present the public what they claim to be their plausible solutions for the future of our planet.
The mission statements of the four organizations can be found here:
- Third Millennium Society
- The Imperial Greenhouse Institute
- The Chaos Theory Foundation
- The Apocalypse Association
Although their visions and agendas differ in almost every way, they are positive in achieving a collective point of view.
All organizations try to recruit new members in their own unique way.
Supporting your favorite organization by becoming a member on their website isn't enough, action is needed!
Show the world what your favorite organization is, by filming your action. Post your movie on Youtube, your website, your blog, Facebook or Twitter and recruit new members for your organization.
Check this movie of a demonstration of The Third Millennium Society at Hard Bass, as an example.
Download the logos of the organizations here:
- Third Millennium Society
- The Imperial Greenhouse Institute
- The Chaos Theory Foundation
- The Apocalypse Association
Price
The 10 Years of Q-dance Birthday Card. The Birthday Card offers you and a friend free admission to all Q-dance events in 2010.
Two Birthday Cards can be won; one for the best movie (chosen by Q-dance) and one for the movie with the most views.
To win this price, submit the URL of your movie by E-mail to winner@q-dance.nl before April 3rd.
Good luck!Wat je vindt, ...![]()
Ik ben hard bezig met iets, op youtube heb ik al de eerste concurrentie gezien en dat kan nog weleens pittig worden![]()
![]()
👾![]()
Het wordt wel weer eens tijd voor een release van Wildstylez als je dit zo ziet:
Reputation Game,
Extraordinary Happyness
A complex situation
Just as Easy Remix
Atrocious
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.![]()
Super toevallig dacht er ook net aan, was even paar nummers van vorig jaar zomer van hem aan het luisteren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:33 schreef NLS04 het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor een release van Wildstylez als je dit zo ziet:
Reputation Game,
Extraordinary Happyness
A complex situation
Just as Easy Remix
Atrocious
Push That Feeling
Single Sound
Phantom Beat
Eerste zomerse zonnestralen en deze jongen krijgt gelijk kriebels in de buik naar de outdoors van dit jaar, meer mensen hier last van?![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door poiuytr op 18-03-2010 09:42:00 ]![]()
Oh god, oh god. Ik heb er al weer zo'n zin in deze zomer!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:36 schreef poiuytr het volgende:
Eerste zomerse zonnestralen en deze jongen krijgt gelijk kriebels in de buik naar de outdoors van dit jaar, meer mensen hier last van?![]()
![]()
Snel zijn dus.quote:Dit jaar viert Q-dance haar tienjarig jubileum in de Amsterdam Arena en iedereen is uitgenodigd!
Op 10 juli, om 21:00 uur opent Q-dance de deuren van haar feestfabriek en krijg je onder begeleiding van het meest heftige spektakel dat je ooit bij Q-dance hebt gezien (en natuurlijk alle belangrijke Q DJ’s van de afgelopen 10 jaar) een kijkje in de geflipte keuken van Q.
Hier kun je de teaser bekijken om alvast in de stemming te komen. Hou Q-dance.nl de komende tijd in de gaten voor regelmatige updates.
Op 1 mei aanstaande, om 13:00 uur start de kaartverkoop via Q-dance.nl. Om ervoor te zorgen dat jij er zeker bij kunt zijn kun je jezelf tot woensdag 24 maart aanmelden voor een exclusief verkoopmoment. De eerste 2500 partypeople die een mailtje sturen naar anniversary@q-dance.nl krijgen de mogelijkheid om met een code hun kaartjes alvast veilig te stellen. Leuk, als je een foto of verhaaltje mee stuurt met wat nou jouw favoriete Q moment is geweest. Hoeft niet trouwens.
Net als voor alle andere feesten in 2010 deelt Q-dance ook voor 10 jaar Q-dance 100 kaarten uit. Hier hoef je niets voor te doen, merk je vanzelf! (of niet)
Greets, Q
We’ve only just begun..
PS. Neem je oranje spullen mee, je kan worden thuis gebracht (check eventtravel.nl) en wat we gaan doen is een verrassing.Mixes onder de naam Khadber![]()
Vanochtend al gedaan.quote:Ben benieuwd hoeveel je er dan mag bestellen.
👾![]()
Dat-Ruffian=quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:36 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Magic City anthem:
Beetje de Noisecontrollers sound...
[ Bericht 19% gewijzigd door Deeltjesversneller op 18-03-2010 11:45:27 ]![]()
Nou, na volgens mij al meer dan een jaar het meelezen van deze topicserie toch maar eens besloten een account aan te maken. Geloof niet dat ik veel nuttige bijdrages zal leveren. Ben niet zo goed op de hoogte van al het mixwerk etc, waar jullie op feesten vaak de kleine fouten al horen gaan die mij gewoon voorbij.![]()
Net ook maar meteen even mailtje naar Q-dance gestuurd. Benieuwd of ik nog op tijd was en anders regelen we wel via de gewone weg een kaartje![]()
Ps: Bij deze nog bedankt voor alle tracks waarvan ik via jullie op de hoogte ben gekomen![]()
![]()
Bioweapon promoset op de bekende plekken af te halen.Nieuwe vinyl van hun (SSL010, 009 is nog onbekend) met 2, 5 & Final Transmission.quote:1. Bioweapon - Cosmic Destination
2. Bioweapon - How Else Can I Say It
3. Bioweapon - Bounce
4. Bioweapon - Move Your Body
5. Bioweapon - All About The Music
6. Bioweapon & Toneshifterz - Beat Conductor
7. Bioweapon - Maximizer
8. Bioweapon - Raw
9. Bioweapon - Expander
10. Bioweapon & Toneshifterz - Future of Noize
11. Bioweapon - Maximum Force
Stijltje bevalt me eigenlijk wel!
En hartelijk welkom! Hopelijk heb je het naar je zin en veel plezier met het meepraten! Vertel me eens wat je zoal leuk vind in HS.Mixes onder de naam Khadber![]()
van harte welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:09 schreef benniesnugger het volgende:
Nou, na volgens mij al meer dan een jaar het meelezen van deze topicserie toch maar eens besloten een account aan te maken. Geloof niet dat ik veel nuttige bijdrages zal leveren. Ben niet zo goed op de hoogte van al het mixwerk etc, waar jullie op feesten vaak de kleine fouten al horen gaan die mij gewoon voorbij.![]()
Net ook maar meteen even mailtje naar Q-dance gestuurd. Benieuwd of ik nog op tijd was en anders regelen we wel via de gewone weg een kaartje![]()
Ps: Bij deze nog bedankt voor alle tracks waarvan ik via jullie op de hoogte ben gekomen
The only limit is your own imagination![]()
Nou Prophet... Houd je voortaan maar lekker bezig met talenten jagen ipv produceren....
Vind dit dus helemaal niks
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Bagger van de bovenste plank.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Nou Prophet... Houd je voortaan maar lekker bezig met talenten jagen ipv produceren....
Vind dit dus helemaal niksOp donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾![]()
Ja. Leuk voor een keer op een feestje te horen meer niet...quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is dat die cover van Seven Nation Army?11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja. Leuk voor een keer op een feestje te horen meer niet...
inderdaad leuk voor af en toe, meer absoluut niet!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ik heb ze ook gezien. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Prophet holt achteruit. slechte producties en het mixwerk waar zelfs de meeste beginners nog tegenop kunnen draaien. Het spijt me, maar dit is dieptriest.
Ook nieuwe Krusaders staan erop. Nu gemasterd, maar nog steeds voelen ze erg leeg aan. Supernatural gaat wel sowieso een zomerhitje worden.Mixes onder de naam Khadber![]()
Ja das echt een beest van een plaatquote:Al die bfront/frontliner platen trouwens
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Vind dit dus helemaal niks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Wisselt een beetje af, ene keer ga ik meer voor het melodieuze, andere keer voor de wat rauwere hardstyle.quote:En hartelijk welkom! Hopelijk heb je het naar je zin en veel plezier met het meepraten! Vertel me eens wat je zoal leuk vind in HS.
Kan dus eigenlijk alles prima aanhoren. Hardcore voor 1 uur gaat ook nog wel. Maar ligt ook vooral aan situatie. Op een Defqon/Decibel met lekker zonnetje op je bol, zijn de wat melodieuzer liedjes ook prima. Zolang er maar een opbouw naar wat rauwer in zit naarmate dag vordert (maar dat is meestal wel het geval). Hele dag melodietjes houd ik niet vol. Maar op bijvoorbeeld een Euphoria, mag het er wat mij betreft meteen vol op knallen.![]()
Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:49 schreef LeonH het volgende:
Serieus waar is scantraxx mee bezig de laatste tijd.
![]()
Dat was wat ik ook in mijn hoofd had ja. Plaat is nu dus al een 2 (god wat gaat die tijd snel) jaar oud. Als het nou een bom van een eigen verzinsel was, maar nee. Gewoon keihard gejat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef StM het volgende:
[..]
Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengenSerieus waar is scantraxx mee bezig de laatste tijd.
Net ook nog maar een mailtje gestuurd, vast te laat, maar niet geschoten is altijd mis.
Hallo benniesnugger!
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.![]()
Oh ja die hadden we ook nog.. de Toneshifterz...quote:![]()
![]()
![]()
Wat een drama die gasten... lelijke synths, nog lelijkere melodietjes. Dikke kermis bagger, vele amateur producers die stukken betere tracks maken. Maarja, ze komen uit Australië en daar valt ook veel geld te verdienen met hardstyle, dus je MOET ze wel tekenen als Fusion zijnde. En dan die vervelende Z achter hun DJ naam, dat was 4 jaar geleden al achterhaald en irritant.
Nieuwe Prophet tracks (alhoewel.. nieuw?) zijn om te janken trouwens. Snap niet dat die man dat durft uit te brengen. "Leuk voor af en toe" lees ik hier.. nou, veel plezier ermee. En Shayladonder 's op met die kutvocals. Buiten A2 records en Frontliner/Wildstylez doet dat hele Scantraxx me weinig meer. Oké, Willempie wil ook nog wel 's wat leuks uitbrengen, maar ook hij wordt elke release minder.
Bijna weekend, ja dat heb ik inderdaad nodig.![]()
![]()
Wat betekend dat "dj tool" nou eigenlijk? zie die term de laatste tijd vaker voorbij komen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef StM het volgende:
[..]
Dat was een dj tool voor Black 2008. Hij duurde toen niet langer als een minuutje ofzo. Was wel een grappige twist maar om zoiets als release uit te brengenSerieus waar is scantraxx mee bezig de laatste tijd.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Krusaders - Supernatural
Krusaders - Reinvented , kom nu zet ik de polonaise maar ff in.....
Krusaders - Secret Societies eigenlijk niks bijzonders.... best ok, maar 13 in een dozijn zeg maar.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Definitie is volgens mij niet heel makkelijk, maar zal eens een poging wagen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat betekend dat "dj tool" nou eigenlijk? zie die term de laatste tijd vaker voorbij komen.
Een DJ tool is een track waarvan (in beginsel) vast staat dat die niet gereleased gaat worden. Vaak tracks die voor een speciaal feest gemaakt zijn, of samples / melodietjes gebruiken van auteursrechtelijk beschermde bestaande tracks.
Van de eerste categorie is er bijv. die AVIO bozzini intro die een paar pagina's terug staat, of de Brennan Heart - This Is XQ Headhunterz track.
Van de 2e categorie bv. de oude versie van Gangsta.
Soms worden dit soort tracks echter alsnog gereleased (Tuduu bv., volgens mij), ook als ze gebaseerd zijn op een bestaande track (Nothing Else Matters, Nobody Said It Was Easy), maar dan wordt de vocal opnieuw ingezongen en mag het wel.
Kort gezegd bestaan er dus DJ tools om de feesten, en niet de portemonnee, op te vrolijken. Zoiets?No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.![]()
oke duidelijkquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Definitie is volgens mij niet heel makkelijk, maar zal eens een poging wagen.
Een DJ tool is een track waarvan (in beginsel) vast staat dat die niet gereleased gaat worden. Vaak tracks die voor een speciaal feest gemaakt zijn, of samples / melodietjes gebruiken van auteursrechtelijk beschermde bestaande tracks.
Van de eerste categorie is er bijv. die AVIO bozzini intro die een paar pagina's terug staat, of de Brennan Heart - This Is XQ Headhunterz track.
Van de 2e categorie bv. de oude versie van Gangsta.
Soms worden dit soort tracks echter alsnog gereleased (Tuduu bv., volgens mij), ook als ze gebaseerd zijn op een bestaande track (Nothing Else Matters, Nobody Said It Was Easy), maar dan wordt de vocal opnieuw ingezongen en mag het wel.
Eh. Zoiets?
tnx!
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Jeeeeezus, dat Seven Nation Army nummer... Wat een onwijs saai en voorspelbaar nummer!
Prophet heeft zeker gehoopt zich er makkelijk van af te kunnen maken en er mee weg te kunnen komen
*p.s: Ik ben echt bang dat ik het topic dichtgooi en dat het me niet lukt om een nieuwe te makenGa het proberen iig, mocht ie dichtgegooid worden
EDIT: Phieeeeuw![]()
![]()
Eens, alhoewel ik na vandaag Bioweapon ook wel mag eigenlijk. Stijltje is lekker zomers en op een festival wel goed te pruimen schat ik zo. A-Lusion wil ook nog wel eens onvoorspelbare, leuke dingetjes maken, zoals bijvoorbeeld Elixer Of Life.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:56 schreef 16meter het volgende:
Nieuwe Prophet tracks (alhoewel.. nieuw?) zijn om te janken trouwens. Snap niet dat die man dat durft uit te brengen. "Leuk voor af en toe" lees ik hier.. nou, veel plezier ermee. En Shayladonder 's op met die kutvocals. Buiten A2 records en Frontliner/Wildstylez doet dat hele Scantraxx me weinig meer. Oké, Willempie wil ook nog wel 's wat leuks uitbrengen, maar ook hij wordt elke release minder.
Headhunterz, The Prophet, Scope in mindere mate niet echt interessant meer.
En dan natuurlijk on top of that nog Brennan Heart. Wat heb ik het gehad met die gast..Mixes onder de naam Khadber![]()
Nog 1
edit: Bioweapon heeft zeker wel aardige tracks! Niet te vergelijken met Toneshifterz, behalve dat 't ook Aussies zijn.![]()
Om maar aan te haken hier:
[Hardstyle #137] Out with a bang!
[ Bericht 10% gewijzigd door Da_Ripper op 18-03-2010 20:46:31 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: