Aber naturlich ben ik aanwezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Sethje het volgende:
Zijn er nog jongens uit het topic die naar Rebirth komen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef de_huig het volgende:
[..]
zal mstx blij mee zijn
Uhu... maar op de totale kosten is dat wisselgeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch mooi meegenomen
quote:
quote:Setje van the R3bels is trouwens top
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aber naturlich ben ik aanwezigIk heb jou nog nooit gezien, dus dan maar ff meeten
![]()
Ik vind het ook een vette track, maar wat ik wel echt meteen had. Dat begin is toch bijna letterlijk voodoo people, ook de toonhoogte enzo. Maakt verder niet uit ofzo maar daar moest ik meteen aan denken toen ik m hoordequote:MF Point Of Perfection is gruwelijk met die dubstep
Kijk dat zei ik dus ook:quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:35 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het ook een vette track, maar wat ik wel echt meteen had. Dat begin is toch bijna letterlijk voodoo people, ook de toonhoogte enzo. Maakt verder niet uit ofzo maar daar moest ik meteen aan denken toen ik m hoorde
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
MF point of perfection is in het begin erg lekker (ookal moet ik heel de tijd aan Voodoo people van the prodigy denken), daarna BH melodie (=kaas), met weer dezelfde synth als altijd die het verpest.
Das kut, word je wegbezuinigd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:35 schreef nattermann het volgende:
TVP op een donkere vrijdag waarop je te horen krijgt dat je werkgever niet met je verder wilt.
Dat niet, ik was werkzaam bij de politie (opleiding tot agent), maar voldoe volgens het korps niet aan het beroepsprofiel.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat niet, ik was werkzaam bij de politie (opleiding tot agent), maar voldoe volgens het korps niet aan het beroepsprofiel.
Het verhaal kent een hele voorgeschiedenis, maar ik heb vandaag besloten dat ik voor een baas die op zo'n manier met zijn studenten/werknemers omgaat niet meer werkzaam wil zijn. Mijn baas kon zich hier in vinden, wat betekent dat ik ermee kap.
Dat dus!quote:
Ben je dan voortaan MC DV9quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef MCDV8 het volgende:
Yeah motherfuckerrrrrrrrrrzz ik ben jarig vandaag
http://partyflock.nl/user/10831:MC_DV8.htmlquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:24 schreef MCDV8 het volgende:
Yeah motherfuckerrrrrrrrrrzz ik ben jarig vandaag
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/10831:MC_DV8.html
14 maart motherfuckerrrrrrrrrr
Dus ga lekker met je gitaar pingelen en we spreken je weer over 2 dagen
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/user/10831:MC_DV8.html
14 maart motherfuckerrrrrrrrrr
Dus ga lekker met je gitaar pingelen en we spreken je weer over 2 dagen
Je werd ook al niet gefeliciteerd op je myspace, je facebook, je twitter en je hvyes pagina.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
Ik word al oud merk ik. Ik weet m'n eigen verjaardag al niet eens meer, wat ben ik toch een motherfuckerrr.
Geeft niet man!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
Ik word al oud merk ik. Ik weet m'n eigen verjaardag al niet eens meer, wat ben ik toch een motherfuckerrr.
Eens!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Willem_Rebergen het volgende:
[..]
Geeft niet man!
Don't be a pussy it doesn't matter if you're white,purple,yellow,black, zolang je er maar een party van maakt !!
Ik wist wel dat Willem stiekem de vocals van MC Villain inspreekt.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Don't be a pussy it doesn't matter if you're white,purple,yellow,black, zolang je er maar een party van maakt !!
Jammer man. Ben ooit ook geweigerd bij de politie. Het is een heel specifiek soort mensen dat ze zoeken. Dat blijkt wel als je ziet wat voor figuren het wel redden daar...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat niet, ik was werkzaam bij de politie (opleiding tot agent), maar voldoe volgens het korps niet aan het beroepsprofiel.
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef MCDV8 het volgende:
This shit is spreading like my semen.. my my semen!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.
Peace out, homie.
Relaxt dat je die onthouden hebt. Big up.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:36 schreef JortK het volgende:
[..]
This shit is spreading like my semenseed.. my my semen!
Nee alleen pure GHB.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:39 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Relaxt dat je die onthouden hebt. Big up.
Hoe zit het met het drankgebruik op feestjes hier? Drink jij waaateeeer?
Vraag het me ook af ja...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie dit zelf ook echt grappig enzo ?
QFTquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:54 schreef Sethje het volgende:
vinden jullie dit zelf ook echt grappig enzo ?
Ooeh oeh oeh... Hebbie Frans Duijts ook? Die is zooo gruwelijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Helaas heb ik die power zelf niet maar tis een kwestie van vragen en ze mogen idd even gaan afkoelen![]()
en wat betreft die ban van jou ... twas ook een massive groatse-goatse
maar genoeg non-hs-stierenpoep ... wil d'r iemand nog een ploatje an vroage?![]()
*proest*quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Yo dude.. succes op Qlimax dit jaar. Weet zeker dat je me waardig zult opvolgen.
Peace out, homie.
fijne plaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef ElDani het volgende:
Ik blijf dit toch zo'n aparte maar zo'n geweldige track vinden!
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Willem stiekem de vocals van MC Villain inspreekt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:24 schreef JortK het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiippppppppiiiiiinnnnnnnnnnnnnn
whahahahahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:34 schreef MCRuffian het volgende:
[..]
Peace out, homie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |