2 dagen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef Sethje het volgende:
Zijn er nog jongens uit het topic die naar Rebirth komen?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
check subs.... me two
Daar ben ik ook aanwezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef misz--kelliej het volgende:
Wauw, een hardstyletopic, die had ik nog niet gevonden hier op fok!
Ik mag overmorgen ook weer even los, eindelijk na XQlusive HHZ!
Reset @ De Hemkade (Zaandam)
dat was ik en helaas helaas is heerhugowaard niet bepaald in de buurtquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef misz--kelliej het volgende:
En ik zag iemand die een klein feestje wilde pakken voor (een ander feestje?), weet niet waar je woont, maar 27 maart Harddrive @ Waerdse Tempel, Heerhugowaard, 10 euro en de vorige keer was echt.. (L)
Zeker alvast een goedmakertje op de aankomende kaartverkoop van NLquote:Q_dance
Defqon.1 Australië, 18 sep. 2010 - Elke NEDERLANDER mag GRATIS naar binnen. Cadeau van @Q_dance voor het 10-jarig bestaan!
Oh shit als ik dan geen school had had ik dit zeker wel overwogenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef LeonH het volgende:
Poeh Poeh... liefdadigheidsactie hoor. Dit zal ze klauwen met geld gaan kosten!
[..]
Zeker alvast een goedmakertje op de aankomende kaartverkoop van NL
zal mstx blij mee zijnquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef LeonH het volgende:
Poeh Poeh... liefdadigheidsactie hoor. Dit zal ze klauwen met geld gaan kosten!
[..]
Zeker alvast een goedmakertje op de aankomende kaartverkoop van NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Dan ben je nog duur uit, maar als je toch al van plan was om (een keer) naar Australië te gaan dan is dit wel een goede redenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:27 schreef StM het volgende:
Alleen nog een ticket a 1200E ofzo :p (+ hotel en de rest van je vakantie als je er dan toch bent....)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:25 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
- Weet je wat me ècht de strot uit komt: "Get Hit"
Ik heb tenminste een hit
Beetje zin erin?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aanwezig
Mijn laatste keer is Hard Bass, moet ook een beetje op m'n geld letten de komende tijd, dus ook kleinere feestjes zoals XXlerator ipv Zany/In Qontrol, en geen Knock Outquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:40 schreef misz--kelliej het volgende:
[..]
Beetje zin erin?
Ik sta echt weer te popelen en voel gewoon helemaal de spanning in mn buik, het is weer zo lang geleden (nja.. denk 1,5 maand geleden, das heel lang!)
Voorlopig voor mij de goedkopere feestjesBen zelfs stiekem een beetje bang dat ik vanwege geldtekort (vakantie + autorijden) misschien de festivals moet missen..
Gelukkig ben ik in mei jarig en weet ik dus wel wat ik moet vragen
Welkomquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:03 schreef misz--kelliej het volgende:
En ik zag iemand die een klein feestje wilde pakken voor (een ander feestje?), weet niet waar je woont, maar 27 maart Harddrive @ Waerdse Tempel, Heerhugowaard, 10 euro en de vorige keer was echt.. (L)
quote:01. The R3bels - Pattern 1![]()
![]()
![]()
02. The R3bels - Straight To The Beat ... a hard act to follow indeed
03. Zatox Ft. The R3bels - Choirs .. maar choirs kan dat
04. The R3bels - Let Yourself Go
05. Zatox - Ear Fucking fuck me good, fuck me good![]()
06. Frontliner & B-Front - Become The Sky be quiet - die mid![]()
07. The R3bels - Pain pijn is fijn
08. Noisecontrollers - Surge Of Power
09. R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Remix)
10. The R3bels - Blog
11. The R3bels - Lifestyle
12. Pavo - Back In Time
13. The R3bels - First Time heeft een early-smaakje me likey
14. Frontliner & B-Front - Godz Powerrr
15. The R3bels - Keep The Rhythm/Growl (Edit Mash-up)![]()
![]()
Moet wel te doen zijn, je kan de vorige track toch stil leggen en dan vanuit het niets: "I want to be rich"quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:44 schreef ElDani het volgende:
Ik heb alleen GEEN idee hoe ik deze in een set kan verwerken. Voor de rest is deze track echt gewoon vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |